Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
Menno1
Legende
Clubvoorkeur: PSV

guus wrote: 23 Jul 2022, 21:08
Menno1 wrote: 23 Jul 2022, 20:55

Daar ligt voor een groot deel ook de frustratie. Ik, naïef als ik was, hoopte tot op het laatst op een contract verlenging en dat die jongen het licht zou zien.

Dat hij zo de club en zichzelf belazerde zorgt voor een enorme frustratie. Om vervolgens nog popie Jopie te gaan doen bij de grote vijand was helemaal de druppel.
Totaal gestoord ventje met een verstoord zelfbeeld. “Brabanders kunnen niet tegen eerlijke mensen”.
Precies ondankbaar kut ventje is het om zoiets te roepen. Alleen daarom al gun ik hem een ‘glanzende’ carrière op een ladder ergens
Hatseflats
Vedette

Kut Schmidt #schmidtout
Tjompie
Internationale topspeler

BREAKING, beelden opgedoken van bedreigen Ihattaren

Tjompie
Internationale topspeler

Oke... het zit dus zo.
Voetballers (bij Ajax) worden alleen nog maar getest als ze klachten hebben, bij Ajax hadden dus 3 spelers klachten en zijn meteen positief. De andere spelers zijn daarna in een bus en vliegtuig gestapt (volgens mij zonder te testen).
De positieve spelers zijn dus niet in Oostenrijk in quarantaine gegaan, maar doodleuk in de auto terug naar Amsterdam...
Wat mij betreft kan dit dus echt niet

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/st ... ~af367e66/
Menno1
Legende

Tjompie wrote: 23 Jul 2022, 21:30 BREAKING, beelden opgedoken van bedreigen Ihattaren

Alsof er een krokodil losloopt. Wat is dit voor lamlul? Zeker ook bang voor een spinnetje
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Tjompie wrote: 23 Jul 2022, 22:36 Oke... het zit dus zo.
Voetballers (bij Ajax) worden alleen nog maar getest als ze klachten hebben, bij Ajax hadden dus 3 spelers klachten en zijn meteen positief. De andere spelers zijn daarna in een bus en vliegtuig gestapt (volgens mij zonder te testen).
De positieve spelers zijn dus niet in Oostenrijk in quarantaine gegaan, maar doodleuk in de auto terug naar Amsterdam...

Tja, als dit vorig jaar was geweest dan was mijn verontwaardiging ook groot geweest. Maar Corona is inmiddels zo weggeëbd en deze variant is zo mild, dat ik helemaal geen zin heb in halve selecties in quarantaine terwijl de meesten nauwelijks klachten hebben, wel/niet verzetten en de bijbehorende competititevervalsing en die shit. En dan laat ik (half) lege stadions nog buiten beschouwing. Dus wat mij betreft: ben je gevaccineerd en ben je positief met geen of milde klachten? Gewoon normaal doen en meetrainen/spelen. Klaar mee.
Rikkert1234
Vedette

Maar Ajax blijft wel kut
PCGC
Vedette

Menno1 wrote: 23 Jul 2022, 22:42
Tjompie wrote: 23 Jul 2022, 21:30 BREAKING, beelden opgedoken van bedreigen Ihattaren

Alsof er een krokodil losloopt. Wat is dit voor lamlul? Zeker ook bang voor een spinnetje
Net als ajax zijn spinnen wel echt kut…
#FreeGeneratie4
Persepolis
Vedette

VeresRivne wrote: 23 Jul 2022, 19:50 maar tegelijkertijd viel op de voorganger van dit forum ook te lezen dat Ihattaren de grootste recordverkoop van PSV zou gaan worden volgens verschillende users.
Da's ook niet gek. Ik heb zelf nooit een speler van 17 zo goed zien spelen bij PSV als hij in zijn 3-4 goede maanden (Ronaldo heb ik net niet bewust meegemaakt bij PSV). Dat creëert hoop, en is ook de reden waarom er zo lang aan die hoop vastgehouden werd. Maar op een gegeven moment accepteer je dat het een hopeloos geval is.
Josef Dettelbacher
Legende

Grasmat wrote: 23 Jul 2022, 22:47
Tjompie wrote: 23 Jul 2022, 22:36 Oke... het zit dus zo.

Tja, als dit vorig jaar was geweest dan was mijn verontwaardiging ook groot geweest. Maar Corona is inmiddels zo weggeëbd en deze variant is zo mild, dat ik helemaal geen zin heb in halve selecties in quarantaine terwijl de meesten nauwelijks klachten hebben, wel/niet verzetten en de bijbehorende competititevervalsing en die shit. En dan laat ik (half) lege stadions nog buiten beschouwing. Dus wat mij betreft: ben je gevaccineerd en ben je positief met geen of milde klachten? Gewoon normaal doen en meetrainen/spelen. Klaar mee.
En omdat deze variant extra makkelijk nestelt in een neus, zijn ze bij Ajax erg in het nadeel.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Ik ben eruit, met deze opstelling gaan we Ajax pakken:

Gakpo Luuk Madueke
Veerman Ledezma
Sangaré
Max Obispo Teze Mauro
Benitez
Hatseflats
Vedette

Lorenzo von Matterhorn wrote: 24 Jul 2022, 08:39 Ik ben eruit, met deze opstelling gaan we Ajax pakken:

Gakpo Luuk Madueke
Veerman Ledezma
Sangaré
Max Obispo Teze Mauro
Benitez
Je weet dat Mauro dat niet gaat halen hè, dus Mauro voor Mwene en Guti voor Ledezma.
ShovingNE2
Site Admin

guus wrote: 23 Jul 2022, 21:08 Totaal gestoord ventje met een verstoord zelfbeeld. “Brabanders kunnen niet tegen eerlijke mensen”.
Wat weet hij van eerlijke mensen. Het is 1 grote wandelende leugen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Menno1
Legende

ShovingNE2 wrote: 24 Jul 2022, 09:23
guus wrote: 23 Jul 2022, 21:08 Totaal gestoord ventje met een verstoord zelfbeeld. “Brabanders kunnen niet tegen eerlijke mensen”.
Wat weet hij van eerlijke mensen. Het is 1 grote wandelende leugen.
Het verwijt van een narcist is een verkapte bekentenis.
ShovingNE2
Site Admin

filosofisch gesproken mijn beste!
VeresRivne
Vedette

Persepolis wrote: 24 Jul 2022, 08:17
VeresRivne wrote: 23 Jul 2022, 19:50 maar tegelijkertijd viel op de voorganger van dit forum ook te lezen dat Ihattaren de grootste recordverkoop van PSV zou gaan worden volgens verschillende users.
Da's ook niet gek. Ik heb zelf nooit een speler van 17 zo goed zien spelen bij PSV als hij in zijn 3-4 goede maanden (Ronaldo heb ik net niet bewust meegemaakt bij PSV). Dat creëert hoop, en is ook de reden waarom er zo lang aan die hoop vastgehouden werd. Maar op een gegeven moment accepteer je dat het een hopeloos geval is.
Waar het me om gaat is enthousiasme over talent gewoon heel logisch is als supporter, er was alle reden om optimistisch / euforisch te zijn. Net zoals het toen heel logisch was om er een grote transfersom voor te verwachten. Toen liep hij een kras op, zijn vader overleed alle stabiliteit en mentaliteit leek verdwenen te zijn. De PSV supporters die een beetje ingevoerd waren wisten ook wel dat zijn ziekmeldingen vaak fake waren, dat hij zich niet aan schema'hield en persoonlijke begeleiding afhield. Maar dat was en is geen common knowledge bij de doorsnee Ajax supporter. Die zagen een speler met een dikke kras maar tegelijkertijd heel veel talent want dat heeft hij op bepaald vlak nog steeds. hattaren heeft wat mooie praatjes gehouden en supporters willen en hopen dan altijd dat dat waar is. Ik ken mensen die hem als potentiele basisspeler zagen, dat is zeker opportunistisch en optimistisch maar dat kan ik die personen met gebrek aan informatie niet eens kwalijk nemen. Dat heel veel PSV upporters met een groot "Haha zie je wel" komen snap ik ook wel, maar waar het me dus om gaat is dat diegenen die het meest optimistisch over Ihattaren waren vaak het minste op de hoogte waren van zijn exacte verleden.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
ruuddevil
Legende

De Ajax supporters hadden geen informatie achterstand, maar dachten net als de media en de leiding van de club dat zij het bij hun club wel even voor elkaar zou komen. Want bij Ajax kregen ze gezond eten mee naar huis enzo, terwijl ze bij PSV een McDonald’s op het trainingscomplex hebben.
VeresRivne
Vedette

ruuddevil wrote: 24 Jul 2022, 09:58 De Ajax supporters hadden geen informatie achterstand, maar dachten net als de media en de leiding van de club dat zij het bij hun club wel even voor elkaar zou komen. Want bij Ajax kregen ze gezond eten mee naar huis enzo, terwijl ze bij PSV een McDonald’s op het trainingscomplex hebben.
Voor wat die informatie-achterstand. Er is genoeg doorgeseipeld in PSV contreien en met die puzzelstukjes was de puzzel te leggen. Mar en publique is de vuile was natuurlijk niet compleet buitengehangen, dat kun je als club helemaal niet doen. Ik heb zelf op een Ajaxforum ook aangegeven dat toen de ziekmleding bij Ajax kwam ik daar erg sceptisch over was gezien zijn verleden daarin, anderen waren daar echt niet van op de hoogte hoe dat bij PSV zat.

De sleutel zat in die zin met name ook bij Ihattaren zelf. Die was aan z'n laatste kans bezig dat alleen al zou moeten zorgen voor een grote reset als hij zou beseffen dat de knop om moest. Dat is waar ik persoonlijk nog een beetje hoop uit putte, misschien gaat die jongen zelf nog eens beseffen dat dit zijn laatste kans is op een profloopbaan. Verder om maar een voorbeeld te nemen, dat Ihatarren er als een opgeblazen ballon uit zag bij zijn komst was natuurlijk niet voor niets. Dat was een reflectie van zijn eigen falen. Bij Ajax heeft men echt wel moeite gedaan hem te raken en hem de tools te geven maar bij die dingen geldt evengoed je moet het wel zelf een keer oppakken en zelf de knop omgooien. Verder vind ik het een beetje goedkoop van Ykhim te suggereren dat het bij Utrecht wel goedgekomen was, Ihattaren is een redelijk hopeloos geval.
Last edited by VeresRivne on 24 Jul 2022, 10:14, edited 1 time in total.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
ruuddevil
Legende

Ah hij was niet fit genoeg. Wat is het nu, niet fit of bedreigingen?

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... thuis.html
ShovingNE2
Site Admin

ruuddevil wrote: 24 Jul 2022, 09:58 De Ajax supporters hadden geen informatie achterstand, maar dachten net als de media en de leiding van de club dat zij het bij hun club wel even voor elkaar zou komen. Want bij Ajax kregen ze gezond eten mee naar huis enzo, terwijl ze bij PSV een McDonald’s op het trainingscomplex hebben.
Haha. Zelfs die idioten van de Telegraaf dachten dat het volslagen uniek was dat ze boodschappen mee naar huis kregen. Lichtjaren lagen ze voor in Amsterdam.

Feit: afgekeken bij PSV waar ze het al jaren en jaren doen. Staan zelfs hele vending machines voor om nog aparte zaken mee te nemen.

Ze denken echt alles te hebben uitgevonden en claimen dat ook vaak via de kwijlende journalisten, maar over het algemeen is het allemaal afgekeken.
Josef Dettelbacher
Legende

ruuddevil wrote: 24 Jul 2022, 10:13 Ah hij was niet fit genoeg. Wat is het nu, niet fit of bedreigingen?

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... thuis.html
Iemand heeft "last van bedreigingen", en de trainer zegt "em al een tijdje niet gesproken te hebben". Dat is dus of weer een leugen, of het getuigt van slecht werkgeverschap.

Maar laten we eerlijk zijn: als dit geen ex-PSV speler prestigeproject was geweest, had Ajax die vent al lang teruggestuurd naar Juventus vanwege contractbreuk.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
guus
Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 24 Jul 2022, 10:16
Haha. Zelfs die idioten van de Telegraaf dachten dat het volslagen uniek was dat ze boodschappen mee naar huis kregen. Lichtjaren lagen ze voor in Amsterdam.

Feit: afgekeken bij PSV waar ze het al jaren en jaren doen. Staan zelfs hele vending machines voor om nog aparte zaken mee te nemen.

Ze denken echt alles te hebben uitgevonden en claimen dat ook vaak via de kwijlende journalisten, maar over het algemeen is het allemaal afgekeken.
Er heerst wel een vernieuwende topsport cultuur hoor. De eerste club die dickpics stuurt om te laten zien dat zij steeds groter en groter worden. Alles straalt daar topsport uit van medicijnkastjes tot keukenmessen.
Juancho
Mister PSV

Ben wle benieuwd welke club in dezelfde vals tap nadat hij een eenzaam en alleen terug moet naar Juventus waar ze hem natuurlijk ook helemaal kots beu zijn. Alsnog naar Utrecht? Of zal van Seumeren zo op zn ego zijn getrapt dat Mo het daar ook al verpest heeft zonder zelfs 1 min onder contract te hebben gestaan?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Revolinho
Internationale topspeler

Ze gaan echt wel alles op alles zetten om die voor zaterdag speelklaar te krijgen. Die obsessie is groter dan een handjevol criminelen, of wat ze ook mogen zijn. Hij bezit trouwens het vermogen om zich binnen heel korte tijd vol te vreten en flink aan te komen. Niet dat ze hem dan niet opstellen tegen PSV, maar het is wel bijzonder hoe snel hij aankomt.

Verder wel gek verhaal natuurlijk. Een trainingskamp helemaal in Oostenrijk, daar ben je toch juist veilig? Fans kunnen niet zomaar in een complex binnen stappen waar een selectie verblijft, er is altijd wel enige vorm van beveiliging aanwezig. Je traint en je gaat naar binnen, niemand weet waar je zit.
Standbeeld
Mister PSV

Die gaat echt niet spelen tegen PSV. Ben maar niet bang. Hij is niet fit en Schreuder gaat hem echt geen gunst verlenen.
Locked