Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
ShovingNE2
Site Admin

Wie is dat op de achtergrond op de derde foto? :lol:

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
milansandro
Legende

17 jaar en dan al van hand tot hand gaan tussen voetballers?
Dan weet je al van welk niveau "deze" meisje is..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Josef Dettelbacher
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Next stop Rapper Boef
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
ruuddevil
Legende

Als het klopt dat ie nu lekker in Marbella zit dan kunnen we concluderen dat het over is met de voetballer Mo. Benieuwd hoe breaking Mike dat gaat spinnen, is Mo daar om de bedreigingen op te lossen? In Marbella ben je een stukje minder veilig dan op trainingskamp is Oostenrijk :lol:
ShovingNE2
Site Admin

Ze zouden hem wel op de rit krijgen hoor. Zij waren immers Ajax. Boodschappentas mee. Zou de revelatie worden van komend seizoen. Marbella, de thuisbasis van de polder penoze.

Maar hier gaan we nog wel even plezier aan beleven, al zal Ajax hem binnenkort wel terugschoppen naar Turijn.
guus
Internationale topspeler

milansandro wrote: 25 Jul 2022, 07:26 17 jaar en dan al van hand tot hand gaan tussen voetballers?
Ze heeft wel prachtige Zoeloe lippen. Zou Mo die betaald hebben of nog een erfenis van de vorige creditcard?
guus
Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 25 Jul 2022, 07:18 Wie is dat op de achtergrond op de derde foto? :lol:

Daar zit ie wel veilig hoor. :mrgreen:
ruuddevil
Legende

ShovingNE2 wrote: 25 Jul 2022, 07:53 Ze zouden hem wel op de rit krijgen hoor. Zij waren immers Ajax. Boodschappentas mee. Zou de revelatie worden van komend seizoen. Marbella, de thuisbasis van de polder penoze.

Maar hier gaan we nog wel even plezier aan beleven, al zal Ajax hem binnenkort wel terugschoppen naar Turijn.
Hij zou zelfs meegaan naar het WK!

Jammer dat ze de optie nog niet hebben gelicht.

De vraag komt nu op, wat is er gebeurd? Gokje: Schreuder heeft gezegd dat Mo geen basisplaats heeft en dat hij zich met invalbeurten moet bewijzen.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Misschien kan TH hem naar United halen, nieuwe omgeving, nieuwe mensen, en een nieuwe kans om te laten zien dat het profvoetbal wel iets is voor Mootje.
ShovingNE2
Site Admin

ruuddevil wrote: 25 Jul 2022, 08:20 Gokje: Schreuder heeft gezegd dat Mo geen plaats in de selectie heeft en dat hij zich op de trainingen moet bewijzen.
Klein beetje aangepast.
guus
Internationale topspeler

ruuddevil wrote: 25 Jul 2022, 08:20
ShovingNE2 wrote: 25 Jul 2022, 07:53 Ze zouden hem wel op de rit krijgen hoor. Zij waren immers Ajax. Boodschappentas mee. Zou de revelatie worden van komend seizoen. Marbella, de thuisbasis van de polder penoze.

Hij zou zelfs meegaan naar het WK!

Jammer dat ze de optie nog niet hebben gelicht.

De vraag komt nu op, wat is er gebeurd? Gokje: Schreuder heeft gezegd dat Mo geen basisplaats heeft en dat hij zich met invalbeurten moet bewijzen.
Mijn gokje: Schreuder is na die fantastische wedstrijd tijdens het trainingskamp tegen de FC Bal bij Mo thuis op bezoek geweest. Heeft gezellig gebabbeld met de familie en Mo veren in de reet gestoken. Vervolgens heeft ie Mo een dagje vrij gegeven voor het offerfeest om de familie te paaien. Handenwrijvend vertrok Schreuder met de gedachte dat hij Mo wel even op de rit krijgt.

Echter….geef een narcist één vinger en de gevolgen zijn niet te overzien.
Standbeeld
Mister PSV

ShovingNE2 wrote: 25 Jul 2022, 08:23
ruuddevil wrote: 25 Jul 2022, 08:20 Gokje: Schreuder heeft gezegd dat Mo geen plaats in de selectie heeft en dat hij zich op de trainingen moet bewijzen.
Klein beetje aangepast.
Precies mijn gedachte. Ik denk dat Schreuder heeft gezegd dat Mo zijn wedstrijden voornamelijk bij Jong zal spelen gezien de concurrentie bij 1 en het feit dat hij onvoldoende fit is. Toen heeft Mootje weer een mentale klap gekregen met als gevolg dat hij dingen ging verzinnen om niet op te hoeven komen dagen. Dit wordt niks meer.
Tjompie
Internationale topspeler

Ik ben niet bekend in Marbella, maar staan daar bij de shoarma zaken ook Nederlandse informatie op de borden? Anders klopt die ene foto van Mo niet
milansandro
Legende

guus wrote: 25 Jul 2022, 08:09
milansandro wrote: 25 Jul 2022, 07:26 17 jaar en dan al van hand tot hand gaan tussen voetballers?
Ze heeft wel prachtige Zoeloe lippen. Zou Mo die betaald hebben of nog een erfenis van de vorige creditcard?
17 jaar en er dan zo uitzien..
Afschuwelijk..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
JChovanec
Meervoudig international

Tjompie wrote: 25 Jul 2022, 08:32 Ik ben niet bekend in Marbella, maar staan daar bij de shoarma zaken ook Nederlandse informatie op de borden? Anders klopt die ene foto van Mo niet
Het is een verzameling foto's van verschillende momenten zie ik op dat juicekanaal. Die in Marbella zouden al eerder gemaakt zijn en niet nu, en de foto bij shoarmazaak zou wel recent zijn.
ruuddevil
Legende

Heeft Gerard Vanenburg zich al gemeld in Marbella? Mijn God wat staat dat Ajax voor lul zeg. :lol:
Revolinho
Internationale topspeler

Lekker ff afwachten. Voor hetzelfde geld zijn het oudere foto’s die nu pas naar boven komen.
Joenepsv
Legende

Ik snap Mo wel. Zit ook liever op Marbella dan dat ik tegen dat misvormde hoofd aan moet kijken.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

ruuddevil wrote: 25 Jul 2022, 06:59 Wat ik gelezen heb was het al voorbij met Zakaria 2. Kind is pas 17 volgens mij, lijkt me ook wat jong om te trouwen. Mo en Zakaria 2 schijnen wel matties te zijn geweest, dus dan is het niet handig om met zijn ex doner te gaan eten.
Maar zijn ex mag wel een hapje uit zijn diner nemen toch?
Standbeeld
Mister PSV

JChovanec wrote: 25 Jul 2022, 11:01
Tjompie wrote: 25 Jul 2022, 08:32 Ik ben niet bekend in Marbella, maar staan daar bij de shoarma zaken ook Nederlandse informatie op de borden? Anders klopt die ene foto van Mo niet
Het is een verzameling foto's van verschillende momenten zie ik op dat juicekanaal. Die in Marbella zouden al eerder gemaakt zijn en niet nu, en de foto bij shoarmazaak zou wel recent zijn.
Dus hij was niet zonder toestemming naar Marokko maar naar Marbella. Of hij zat afgelopen week wel in Marbella en is teruggevlogen en zegt tegen ajax dat het oude foto's zijn. In ieder geval gaat er iets goed mis daar.
Ryme
Vaste waarde in elftal

Vanthaman18 wrote: 25 Jul 2022, 08:23 Misschien kan TH hem naar United halen, nieuwe omgeving, nieuwe mensen, en een nieuwe kans om te laten zien dat het profvoetbal wel iets is voor Mootje.
Lol, hij red het bij PSV niet, komt niet opdagen in Italië, red het niet bij Ajax en dan zou United wel wat worden? Nieuwe omgeving (Amsterdam) doet hem schijnbaar ook niets, en in het buitenland gaan ze zo'n jongen echt geen speciale behandeling geven hoor. Bij Ajax hebben ze zelfs alles uit de kast getrokken om het prestigeproject te laten slagen.
guus
Internationale topspeler

Standbeeld wrote: 25 Jul 2022, 11:30
JChovanec wrote: 25 Jul 2022, 11:01

Dus hij was niet zonder toestemming naar Marokko maar naar Marbella. Of hij zat afgelopen week wel in Marbella en is teruggevlogen en zegt tegen ajax dat het oude foto's zijn. In ieder geval gaat er iets goed mis daar.
Mo kijkt alleen maar vooruit. Dus nooit in Marbella geweest!
ShovingNE2
Site Admin

Ryme wrote: 25 Jul 2022, 11:42 Bij Ajax hebben ze zelfs alles uit de kast getrokken om het prestigeproject te laten slagen.
Precies. Dit is nooit om Ihattaren gegaan, maar na alle ellende van de afgelopen 10 maanden waarbij heel duidelijk naar voren kwam dat er geen moreelkompas is bij Ajax wilden ze per se Mo op de rit hebben en dan hopen op veel knaken. Maar vooral om zelf op de borst te slaan: kijk. Dit kunnen wij. Ontploft dat even midden in het logo. :lol:
Standbeeld
Mister PSV

Heeft het huiskrantje al van zich laten horen? Was het niet Breakie die vorige week zei dat het niets met zijn mentaliteit/discipline te maken heeft?
JChovanec
Meervoudig international

Dit is allemaal pure misleiding, hij is stiekem klaargestoomd voor de JC schaal. Daar gaat hij schitteren, dankzij het voortreffelijke werk dat ajax heeft geleverd met mo. En de ontzetten de warme en alom geprezen actie van Schreuder om met mamma mo een kopje thee te gaan drinken.
Locked