Isaac Babadi (geb. 6-4-2005) speelt als aanvallende middenvelder en heeft zowel bij Jong PSV als bij Oranje O17 al laten zien gigantisch veel potentie te hebben.
Daarmee is hij volgens mij het volgende pareltje uit onze jeugd. Pas net 17, maar ik verwacht stiekem dat hij het zo goed gaat doen bij Jong dat hij mogelijk dit seizoen nog wel zijn debuut maakt. Zeker omdat Ruud het ook erg in hem ziet zitten.
https://www.PSV.nl/nieuwspagina/artikel ... ieclub.htm
Dus tijd dat ie een eigen topic krijgt.
Isaac Babadi
-
- Jeugdspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Zeker een verschrikkelijk groot talent. Vooral technisch enorm goed. Tijdens het ek o-17 kwam echter wel naar voren dat hij die geweldige techniek moet gaan combineren aan efficiëntie en rendement. Daarom wordt dit een enorm belangrijk jaar voor hem. Als dat lukt kan hij zeker aansluiten bij 1.
-
- Nationale topspeler
Niet hetgeen dat ik heb vernomen.
Ruud erkent de voetbaltechnische kwaliteiten van Babadi, maar zou over een aantal facetten minder te spreken zijn.
Technisch top, Fysiek top. Surplus aan kwaliteit en talent op deze gebieden.
Maar tactisch, mentaal en lifestyle/discipline zouden er vraagtekens zijn.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Na zijn debuut was Ruud in elk geval ook te spreken over andere aspecten.FritskePhilips wrote: ↑25 Jul 2022, 16:18Niet hetgeen dat ik heb vernomen.
Ruud erkent de voetbaltechnische kwaliteiten van Babadi, maar zou over een aantal facetten minder te spreken zijn.
https://www.ed.nl/PSV/ruud-van-nistelro ... ~a27d12fb/
zei Van Nistelrooy. ,,Na rust ontwikkelt zich dan toch een iets andere wedstrijd. Als ik kijk naar wat Isaac gebracht heeft, dan ben ik heel tevreden. Hij heeft zich niet alleen aan de bal laten zien, maar ook op andere fronten een goede indruk achtergelaten. We geven hem graag de kans om op een verdere ontwikkeling bij ons team.”
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Klinkt een beetje als fatboy Mo...FritskePhilips wrote: ↑25 Jul 2022, 16:18Niet hetgeen dat ik heb vernomen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Het schoot mij ook te binnen, eerlijk gezegd.Grasmat wrote: ↑25 Jul 2022, 16:43Klinkt een beetje als fatboy Mo...FritskePhilips wrote: ↑25 Jul 2022, 16:18
Niet hetgeen dat ik heb vernomen.
-
- Moderator
Hij is in meerdere jeugdelftallen aanvoerder geweest, ook bij Oranje. En ook na een zware blessure heel sterk teruggekomen. Dat duidt toch niet op iemand zonder mentaliteit. Maargoed, we gaan het zien. Ik kan alleen van de buitenkant oordelen en dan zie ik in ieder geval een geweldig talent, waarvoor Ramzi een goede trainer zal zijn.
-
- Nationale topspeler
Is nual een periode bezig een documentaire op te nemen met zijn broer, dus aandacht bij het voetbal houden zou een dingetje kunnen zijn.
Dat maakt nog niet dat hij een Mo-karakter heeft, overigens. Feit is wel dat Ruud niet structureel gebruik van hem maakt bij Jong, terwijl er intern wel druk staat op het vervroegd doorschuiven van de grootste talenten.
Dat maakt nog niet dat hij een Mo-karakter heeft, overigens. Feit is wel dat Ruud niet structureel gebruik van hem maakt bij Jong, terwijl er intern wel druk staat op het vervroegd doorschuiven van de grootste talenten.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
- mr.top
- Internationale topspeler
Daar kunnen echt denk van de redenen voor zijn. Dat wil niet zeggen dat deze jongen een nieuwe Mo Ihattaren zou zijn. Enne, hij is 16!FritskePhilips wrote: ↑26 Jul 2022, 11:27 Is nual een periode bezig een documentaire op te nemen met zijn broer, dus aandacht bij het voetbal houden zou een dingetje kunnen zijn.
-
- Lid van verdienste
Hoe zo is dat niet aandacht bij voetbal houden dan? Hoeveel tijd zit in die documentaire en waar gaat die over? En hoeveel uur per week mag een voetballer van jou met andere dingen bezig zijn dan enkel voetbal? Mag die bijvoorbeeld de krant lezen? Zijn positie gebruiken om ook maatschappelijke onderwerpen bespreekbaar te maken? Rapsongs maken?FritskePhilips wrote: ↑26 Jul 2022, 11:27 Is nual een periode bezig een documentaire op te nemen met zijn broer, dus aandacht bij het voetbal houden zou een dingetje kunnen zijn.
Als die jongen gewoon goed traint, gezond eet en voldoende afwisselt tussen activiteit en rust maakt het toch niet uit wat hij precies doet?
-
- Lid scoutingsteam
Volgens mij heeft Ruud er expres niet meer speelminuten heeft gegeven omdat eerst de spelers van onder 18/19 aan bod kwamen en Babadi oa ook nog een jeugd ek moest spelen etc. Die heeft afgelopen seizoenen volle seizoenen gedraaid boven zijn eigen leeftijdscategorie in verschillende teams. Wellicht wel slim en handig om rustig aan te doen ook kijkende hoe dit eerder niet altijd soepel liep met de grotere talenten
-
- Nationale topspeler
Ho, ho, ho, wat een veroordelende post. Ik doe enkel een suggestieve aanname, waarmee ik een mogelijke reden geef waarom RvN mogelijk niet zo gecharmeerd zou kunnen zijn van Babadi.Thijs wrote: ↑26 Jul 2022, 18:04 Hoe zo is dat niet aandacht bij voetbal houden dan? Hoeveel tijd zit in die documentaire en waar gaat die over? En hoeveel uur per week mag een voetballer van jou met andere dingen bezig zijn dan enkel voetbal? Mag die bijvoorbeeld de krant lezen? Zijn positie gebruiken om ook maatschappelijke onderwerpen bespreekbaar te maken? Rapsongs maken?
Als die jongen gewoon goed traint, gezond eet en voldoende afwisselt tussen activiteit en rust maakt het toch niet uit wat hij precies doet?
Want dat is hetgeen ik eerder heb aangegeven, op basis van verhalen die ik heb vernomen. En dat in tegenstrijd is met gegeven informatie uit de openingspost.
-
- Internationale topspeler
-
- Legende
kwa puur talent is dit de beste jeugdspeler bij PSV denk ik. Wellicht op dat 13(??) jarige talent na dat vaak schittert in de onder 16.
Heerlijke speler, prachtige techniek, maar nog wel heel erg speels. Beetje nog te veel show en zaalvoetbal ipv efficient in zijn acties. Geeft niks, dat maakt hem ook uniek en mag allemaal ook in het jeugdvoetbal, maar uitendelijk moet hij wel effectiever worden in zijn acties als hij vaker bij Jong PSV gaat spelen en al helemaal natuurlijk in het eerste. Dan moet hij gebruik maken van zijn unieke techniek en instinct en combineren met efficientie.
Ook kwa spierkracht mag er nog wel wat bij, lijkt nu een beetje teveel op een Youssouf Hersi; ook een goede speler maar woog geloof ik 50kg.
Aan PSV en Babadi zelf uiteraard om die cruciale laatste stap te maken in zijn ontwikkeling; ik denk dat het wel goed gaat komen.
Heerlijke speler, prachtige techniek, maar nog wel heel erg speels. Beetje nog te veel show en zaalvoetbal ipv efficient in zijn acties. Geeft niks, dat maakt hem ook uniek en mag allemaal ook in het jeugdvoetbal, maar uitendelijk moet hij wel effectiever worden in zijn acties als hij vaker bij Jong PSV gaat spelen en al helemaal natuurlijk in het eerste. Dan moet hij gebruik maken van zijn unieke techniek en instinct en combineren met efficientie.
Ook kwa spierkracht mag er nog wel wat bij, lijkt nu een beetje teveel op een Youssouf Hersi; ook een goede speler maar woog geloof ik 50kg.
Aan PSV en Babadi zelf uiteraard om die cruciale laatste stap te maken in zijn ontwikkeling; ik denk dat het wel goed gaat komen.
-
- Nationale topspeler
Exact de reden waarom ik zelf suggereer en niet stellig meld op basis van deze speculatie. Ik ben nl RvN, JdJ of MB niet.
Het moge inmiddels duidelijk zijn dat enkel zij gezamenlijk de enige zijn die exact van de hoed en de rand weten. Verder suggereren wij allemaal op basis van speculatie.
[mention]Menno1[/mention], je bedoelt Sami Bouhoudane?
-
- Lid van verdienste
Vandaag laat hij weer zijn talent zien met de twee goals, maar ook de vele mankementen die er nog in zijn spel zitten. Vooral zonder bal lijkt hij plichtsgetrouw bij balbezit tegenstander, maar het simpelweg niet te zien/snappen. Terwijl hij in het vrijlopen bij balbezit Jong PSV ook veel moeite lijkt te hebben om de loopacties te maken, die zijn medespelers ruimte opleveren of hemzelf aanspeelbaar maken. Aan de bal vandaag wat wisselvallig, maar met twee goals natuurlijk dikke prima.
- Ren Höek
- Vedette
Ramzi heeft ook aangegeven dat Babadi vooral stappen moet zetten op het taakbewust en in dienst van het team spelen, waar hij blijkbaar wel stappen in zet.
Een typisch voorbeeld van een frivole jeugdspeler die volwassen moet worden lijkt me. Hopelijk lukt het hem, want aan de bal is hij erg talentvol.
Een typisch voorbeeld van een frivole jeugdspeler die volwassen moet worden lijkt me. Hopelijk lukt het hem, want aan de bal is hij erg talentvol.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- VeresRivne
- Vedette
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!