Ajax
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Zoals een wijs man ooit zei:ShovingNE2 wrote: ↑26 Jul 2022, 12:28 Nee, die carrière is voorgoed kapot. En alleen maar omdat Ajax het na een paar dagen in de voorbereiding al opgeeft met deze zielige aardige jongen.
En dit zijn dus die hypocriete juichaapjes. Laffe dakhaas is het.
Een betere vraag is waarom we dit soort meuk hier delen. Het is een beetje alsof je boos gaat doen over je collega Marianne, die vanochtend bij het koffieapparaat beweerde dat Aursnes een klasse beter is dan Sangaré.
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Joey
Omdat het zo stil is als niemand wat zegt.Sensation wrote: ↑26 Jul 2022, 12:57Zoals een wijs man ooit zei:ShovingNE2 wrote: ↑26 Jul 2022, 12:28 Nee, die carrière is voorgoed kapot. En alleen maar omdat Ajax het na een paar dagen in de voorbereiding al opgeeft met deze zielige aardige jongen.
En dit zijn dus die hypocriete juichaapjes. Laffe dakhaas is het.
Een betere vraag is waarom we dit soort meuk hier delen. Het is een beetje alsof je boos gaat doen over je collega Marianne, die vanochtend bij het koffieapparaat beweerde dat Aursnes een klasse beter is dan Sangaré.
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
Tja....is Idrissi nu echt oud ajacied of toch meer oud AZ-er?
https://www.nu.nl/voetbal/6205094/feyen ... villa.html
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Dit is dus echt één van de beste voorbeelden ooit dat het allemaal om Ajax draait. Overigens gaat het hier niet om het superieure Ajax maar om het feit dat het gewoon meer clicks oplevert omdat Ajax als een magneet werkt.D.Millpants wrote: ↑26 Jul 2022, 13:25 Tja....is Idrissi nu echt oud ajacied of toch meer oud AZ-er?
-
- Regelmatige invaller
Misschien kan die nog naar Utrecht. Oh wacht, die zullen ook wel klaar mee zijn nadat hij ze vorig jaar genaaid heeft.Kezmania wrote: ↑26 Jul 2022, 12:25 Iedereen trekt hier wel erg voorbarig de conclusie dat Ihatarren al op zeker weg is? Is dat echt een zekerheidje dan? Ik kan er niets over vinden. Wat zal er dan met hem gebeuren? Terug in ballingschap in Turijn? Zou er op de gehele planeet nog iemand het aandurven met deze gozer? Ben toch wel erg benieuwd naar wat er gebeurd is.
- Balinho
- Internationale topspeler
Bam. En als naast de Ajacieden ook (oa) nog genoeg PSV supporters maar blijven klikken en delen om hun eigen verontwaardigingsgevoel bevestigd te krijgen (door nota bene over het algemeen nog gelijkgestemden ook), hou je het dus zelfs eigenhandig in stand.11 Sir Tinus wrote: ↑26 Jul 2022, 13:33Dit is dus echt één van de beste voorbeelden ooit dat het allemaal om Ajax draait. Overigens gaat het hier niet om het superieure Ajax maar om het feit dat het gewoon meer clicks oplevert omdat Ajax als een magneet werkt.D.Millpants wrote: ↑26 Jul 2022, 13:25 Tja....is Idrissi nu echt oud ajacied of toch meer oud AZ-er?
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Tuurlijk heb ik dat niet man, LOL. Zelf ooit dat krantje gelezen, helemaal sinds het AD is geworden? Jezus manShovingNE2 wrote: ↑26 Jul 2022, 11:31Rik niet kritisch? Laat me raden: jij hebt geen abo op het ED. Die is wel degelijk kritisch als het moet.
Maar als Elfrink iets over PSV schrijft wat hout snijdt komt het hier of elders vanzelf terug. En dat is eigenlijk bijna nooit zo - wel dat Elfrink iets bevestigt of ontkent oid, wat dan rechtstreeks van de club komt (dus ja betrouwbaar is de verslaggeving wel) wat prima aansluit bij de karikatuur van communicatiemedewerker. Maar diepgravend of pijnlijk voor PSV wordt het eigenlijk nooit.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
-
- Nationale topspeler
[mention]ziege maar ook zagge[/mention]. Ben ik het wel mee eens (ja heb een abonnement op het E.D.) Ik vind hem vaak te veel clubwatcher (wel een hele leuke met mooie woordspelingen) en te weinig journalist terwijl hij voor een krant schrijft.ziege maar ook zagge wrote: ↑26 Jul 2022, 18:03Tuurlijk heb ik dat niet man, LOL. Zelf ooit dat krantje gelezen, helemaal sinds het AD is geworden? Jezus manShovingNE2 wrote: ↑26 Jul 2022, 11:31Rik niet kritisch? Laat me raden: jij hebt geen abo op het ED. Die is wel degelijk kritisch als het moet.
Maar als Elfrink iets over PSV schrijft wat hout snijdt komt het hier of elders vanzelf terug. En dat is eigenlijk bijna nooit zo - wel dat Elfrink iets bevestigt of ontkent oid, wat dan rechtstreeks van de club komt (dus ja betrouwbaar is de verslaggeving wel) wat prima aansluit bij de karikatuur van communicatiemedewerker. Maar diepgravend of pijnlijk voor PSV wordt het eigenlijk nooit.
Het hoeft geen zure Televaag te worden maar een wat kritischere houding is alleen maar goed vind ik. Dat houdt iedereen scherp.
Last edited by Zuc0 on 26 Jul 2022, 18:24, edited 1 time in total.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- ShovingNE2
- Site Admin
Dus jij oordeelt over iets wat je nooit leest. Well done. En dat je serieus denkt dat het rechtstreeks van PSV komt... Had jou nou wat slimmer ingeschat dan anderen die alleen 'tegelijk gepubliceerd dus vanuit PSV' kunnen bedenken.
En Zuc0... Dat jij hem geen journalist vindt verbaast mij niets. Zelfde dat je het 'technisch hart' van AZ beter vindt dan dat van PSV.
En Zuc0... Dat jij hem geen journalist vindt verbaast mij niets. Zelfde dat je het 'technisch hart' van AZ beter vindt dan dat van PSV.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Nationale topspeler
[mention]ShovingNE2[/mention]
1. Ik zeg niet dat Rik geen journalist is, dat is jouw interpretatie. 'Te weinig' journalist' en 'te veel' clubwatcher: daarmee probeer ik aan te geven dat hij van mij wat kritischer mag zijn en minder een clubwatcher (zo komt het regelmatig (dus niet altijd!) op mij over en ik lees hem al tig jaar). Bovendien geef ik hem eveneens complimenten, zie ook andere posts.
2. Ik beweer helemaal niet dat het bij AZ beter is dan bij PSV. Dat is jouw aanname. ''Hart'' vs ''harder'' was overigens een woordspeling die je kennelijk hebt gemist (ik vind wel dat men bijv. destijds met Til en Janssen een hoge som heeft ontvangen door bij die laatste de poot stijf te houden) en ook bij het 'vreemdgaan' van Slot ging men er vol in. Of dat ''wijs'' of ''beter'', is weer een geheel andere zaak. Kwam op mij iig hard(er) over.
1. Ik zeg niet dat Rik geen journalist is, dat is jouw interpretatie. 'Te weinig' journalist' en 'te veel' clubwatcher: daarmee probeer ik aan te geven dat hij van mij wat kritischer mag zijn en minder een clubwatcher (zo komt het regelmatig (dus niet altijd!) op mij over en ik lees hem al tig jaar). Bovendien geef ik hem eveneens complimenten, zie ook andere posts.
2. Ik beweer helemaal niet dat het bij AZ beter is dan bij PSV. Dat is jouw aanname. ''Hart'' vs ''harder'' was overigens een woordspeling die je kennelijk hebt gemist (ik vind wel dat men bijv. destijds met Til en Janssen een hoge som heeft ontvangen door bij die laatste de poot stijf te houden) en ook bij het 'vreemdgaan' van Slot ging men er vol in. Of dat ''wijs'' of ''beter'', is weer een geheel andere zaak. Kwam op mij iig hard(er) over.
Last edited by Zuc0 on 26 Jul 2022, 19:27, edited 4 times in total.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
Beiden mag je niet vinden want dan ben je niet loyaal - daar riekt dit een beetje naar, Shovvie. Zou jij kritische journalistiek m.b.t. PSV eigenlijk wel trekken?ShovingNE2 wrote: ↑26 Jul 2022, 18:30En Zuc0... Dat jij hem geen journalist vindt verbaast mij niets. Zelfde dat je het 'technisch hart' van AZ beter vindt dan dat van PSV.
Maar je kunt je gelijk heel gemakkelijk bewijzen zonder allerlei flutargumenten: kom dan gewoon met wat kritische artikelen op de props.
Opgelost
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- ShovingNE2
- Site Admin
- ShovingNE2
- Site Admin
[mention]Zuc0[/mention] jouw tekst was duidelijk hoor:
Mooie poging om het te spinnen, maar daar zit geen woordgrapje in hoor. Met je technisch hart.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- StratumZuid
- Vedette
-
- Nationale topspeler
[mention]ShovingNE2[/mention] Top! Fijn zo'n talent dat je precies weet hoe een ander denkt, het bedoelt of gaat bedoelen. Niks spinnen was oprecht maar dat heeft in een gekleurde geest blijkbaar geen plek. Jammer.
Last edited by Zuc0 on 26 Jul 2022, 19:37, edited 1 time in total.
- ShovingNE2
- Site Admin
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ihattaren is er voorlopig ook niet bij. De aanvaller ontbreekt al enige tijd op de trainingen, omdat zich op persoonlijk vlak de nodige problemen voordoen. Het zou gaan om bedreigingen, overigens niet van fans, melden meerdere bronnen binnen de club. 'Laat duidelijk zijn dat we allemaal bezorgd zijn om Mo. We zijn een voetbalclub, maar sommige dingen gaan verder dan voetbal. We zijn heel erg begaan met Mo. Er is een directe lijn vanuit Ajax met hem.'
'We hopen dat het de goede kant op gaat en hopen hem snel te kunnen begroeten', voegt Hamstra toe. Daarna krijgt hij de vraag of Ihattaren een eigen trainingsschema heeft of 'überhaupt kan trainen'. 'Volgens mij begon ik door te zeggen dat het belangrijkste is dat het goed gaat met Mo. Als het met hem als mens goed gaat, volgt de rest vanzelf.' Na aandringen wil Hamstra niet zeggen of hij Ihattaren spoedig terugverwacht. 'We hebben contact met hem en zijn heel begaan met hem. We hopen dat hij er snel bij is.'
Gerry Al-Sahaf
-
- Vedette