Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
Madueke
Legende

Dikke Mike. Vraag vanavond maar eens waar Mo is, maar dat durft/mag hij niet, net als de rest van de pers die daar vanavond aanwezig is.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

ShovingNE2 wrote: 26 Jul 2022, 12:28 Nee, die carrière is voorgoed kapot. En alleen maar omdat Ajax het na een paar dagen in de voorbereiding al opgeeft met deze zielige aardige jongen.

En dit zijn dus die hypocriete juichaapjes. Laffe dakhaas is het.

Zoals een wijs man ooit zei:
Een betere vraag is waarom we dit soort meuk hier delen. Het is een beetje alsof je boos gaat doen over je collega Marianne, die vanochtend bij het koffieapparaat beweerde dat Aursnes een klasse beter is dan Sangaré.
JoJo
Regelmatige invaller
Favoriete speler: Joey

Sensation wrote: 26 Jul 2022, 12:57
ShovingNE2 wrote: 26 Jul 2022, 12:28 Nee, die carrière is voorgoed kapot. En alleen maar omdat Ajax het na een paar dagen in de voorbereiding al opgeeft met deze zielige aardige jongen.

En dit zijn dus die hypocriete juichaapjes. Laffe dakhaas is het.

Zoals een wijs man ooit zei:
Een betere vraag is waarom we dit soort meuk hier delen. Het is een beetje alsof je boos gaat doen over je collega Marianne, die vanochtend bij het koffieapparaat beweerde dat Aursnes een klasse beter is dan Sangaré.
Omdat het zo stil is als niemand wat zegt.
D.Millpants
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij

Tja....is Idrissi nu echt oud ajacied of toch meer oud AZ-er?

https://www.nu.nl/voetbal/6205094/feyen ... villa.html
Paco Casal
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Maak je niet zo druk om die dikke Verweij, joh. Ik heb meer respect voor de stront onder m'n schoenen dan voor die kwal.
#FreeGeneratie4
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

D.Millpants wrote: 26 Jul 2022, 13:25 Tja....is Idrissi nu echt oud ajacied of toch meer oud AZ-er?

Dit is dus echt één van de beste voorbeelden ooit dat het allemaal om Ajax draait. Overigens gaat het hier niet om het superieure Ajax maar om het feit dat het gewoon meer clicks oplevert omdat Ajax als een magneet werkt.
tezzyunited
Regelmatige invaller

Kezmania wrote: 26 Jul 2022, 12:25 Iedereen trekt hier wel erg voorbarig de conclusie dat Ihatarren al op zeker weg is? Is dat echt een zekerheidje dan? Ik kan er niets over vinden. Wat zal er dan met hem gebeuren? Terug in ballingschap in Turijn? Zou er op de gehele planeet nog iemand het aandurven met deze gozer? Ben toch wel erg benieuwd naar wat er gebeurd is.
Misschien kan die nog naar Utrecht. Oh wacht, die zullen ook wel klaar mee zijn nadat hij ze vorig jaar genaaid heeft.
Balinho
Internationale topspeler

11 Sir Tinus wrote: 26 Jul 2022, 13:33
D.Millpants wrote: 26 Jul 2022, 13:25 Tja....is Idrissi nu echt oud ajacied of toch meer oud AZ-er?

Dit is dus echt één van de beste voorbeelden ooit dat het allemaal om Ajax draait. Overigens gaat het hier niet om het superieure Ajax maar om het feit dat het gewoon meer clicks oplevert omdat Ajax als een magneet werkt.
Bam. En als naast de Ajacieden ook (oa) nog genoeg PSV supporters maar blijven klikken en delen om hun eigen verontwaardigingsgevoel bevestigd te krijgen (door nota bene over het algemeen nog gelijkgestemden ook), hou je het dus zelfs eigenhandig in stand.
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

ShovingNE2 wrote: 26 Jul 2022, 11:31Rik niet kritisch? Laat me raden: jij hebt geen abo op het ED. Die is wel degelijk kritisch als het moet.
Tuurlijk heb ik dat niet man, LOL. Zelf ooit dat krantje gelezen, helemaal sinds het AD is geworden? Jezus man :lol:

Maar als Elfrink iets over PSV schrijft wat hout snijdt komt het hier of elders vanzelf terug. En dat is eigenlijk bijna nooit zo - wel dat Elfrink iets bevestigt of ontkent oid, wat dan rechtstreeks van de club komt (dus ja betrouwbaar is de verslaggeving wel) wat prima aansluit bij de karikatuur van communicatiemedewerker. Maar diepgravend of pijnlijk voor PSV wordt het eigenlijk nooit.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Zuc0
Nationale topspeler

ziege maar ook zagge wrote: 26 Jul 2022, 18:03
ShovingNE2 wrote: 26 Jul 2022, 11:31Rik niet kritisch? Laat me raden: jij hebt geen abo op het ED. Die is wel degelijk kritisch als het moet.
Tuurlijk heb ik dat niet man, LOL. Zelf ooit dat krantje gelezen, helemaal sinds het AD is geworden? Jezus man :lol:

Maar als Elfrink iets over PSV schrijft wat hout snijdt komt het hier of elders vanzelf terug. En dat is eigenlijk bijna nooit zo - wel dat Elfrink iets bevestigt of ontkent oid, wat dan rechtstreeks van de club komt (dus ja betrouwbaar is de verslaggeving wel) wat prima aansluit bij de karikatuur van communicatiemedewerker. Maar diepgravend of pijnlijk voor PSV wordt het eigenlijk nooit.
[mention]ziege maar ook zagge[/mention]. Ben ik het wel mee eens (ja heb een abonnement op het E.D.) Ik vind hem vaak te veel clubwatcher (wel een hele leuke met mooie woordspelingen) en te weinig journalist terwijl hij voor een krant schrijft.
Het hoeft geen zure Televaag te worden maar een wat kritischere houding is alleen maar goed vind ik. Dat houdt iedereen scherp.
Last edited by Zuc0 on 26 Jul 2022, 18:24, edited 1 time in total.
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste

Precies dat idd, ik zit er natuurlijk ook niet op te wachten dat de club kapot geschreven wordt oid.

Wat trouwens denk ik nieteens mogelijk is, de club is daar veel te groot voor. We hoeven dus ook helemaal niet bang te zijn voor negatieve berichtgeving.
ShovingNE2
Site Admin

Dus jij oordeelt over iets wat je nooit leest. Well done. En dat je serieus denkt dat het rechtstreeks van PSV komt... Had jou nou wat slimmer ingeschat dan anderen die alleen 'tegelijk gepubliceerd dus vanuit PSV' kunnen bedenken.

En Zuc0... Dat jij hem geen journalist vindt verbaast mij niets. Zelfde dat je het 'technisch hart' van AZ beter vindt dan dat van PSV.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Zuc0
Nationale topspeler

[mention]ShovingNE2[/mention]
1. Ik zeg niet dat Rik geen journalist is, dat is jouw interpretatie. 'Te weinig' journalist' en 'te veel' clubwatcher: daarmee probeer ik aan te geven dat hij van mij wat kritischer mag zijn en minder een clubwatcher (zo komt het regelmatig (dus niet altijd!) op mij over en ik lees hem al tig jaar). Bovendien geef ik hem eveneens complimenten, zie ook andere posts.

2. Ik beweer helemaal niet dat het bij AZ beter is dan bij PSV. Dat is jouw aanname. ''Hart'' vs ''harder'' was overigens een woordspeling die je kennelijk hebt gemist (ik vind wel dat men bijv. destijds met Til en Janssen een hoge som heeft ontvangen door bij die laatste de poot stijf te houden) en ook bij het 'vreemdgaan' van Slot ging men er vol in. Of dat ''wijs'' of ''beter'', is weer een geheel andere zaak. Kwam op mij iig hard(er) over.
Last edited by Zuc0 on 26 Jul 2022, 19:27, edited 4 times in total.
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste

ShovingNE2 wrote: 26 Jul 2022, 18:30En Zuc0... Dat jij hem geen journalist vindt verbaast mij niets. Zelfde dat je het 'technisch hart' van AZ beter vindt dan dat van PSV.
Beiden mag je niet vinden want dan ben je niet loyaal - daar riekt dit een beetje naar, Shovvie. Zou jij kritische journalistiek m.b.t. PSV eigenlijk wel trekken?

Maar je kunt je gelijk heel gemakkelijk bewijzen zonder allerlei flutargumenten: kom dan gewoon met wat kritische artikelen op de props.
Opgelost 8)
ShovingNE2
Site Admin

Jij leest alleen jou welgevallige media. Maar je hebt een oordeel over artikelen die je niet kan lezen. Waarom zou ik ze delen. Je kan ze niet eens lezen. Rik niet kritisch afgelopen jaar? Ok.
ShovingNE2
Site Admin

[mention]Zuc0[/mention] jouw tekst was duidelijk hoor:
Zuc0 wrote: 26 Jul 2022, 06:16AZ heeft sowieso een technisch hart dat zich harder opstelt, ook met verkopen. Dat loont aardig.
Mooie poging om het te spinnen, maar daar zit geen woordgrapje in hoor. Met je technisch hart.
StratumZuid
Vedette

ajax is kut
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Zuc0
Nationale topspeler

[mention]ShovingNE2[/mention] Top! Fijn zo'n talent dat je precies weet hoe een ander denkt, het bedoelt of gaat bedoelen. Niks spinnen was oprecht maar dat heeft in een gekleurde geest blijkbaar geen plek. Jammer.
Last edited by Zuc0 on 26 Jul 2022, 19:37, edited 1 time in total.
ShovingNE2
Site Admin

Huh huh. Geen woord spaans bij hoor.

Maar Ajax is nog wel kut?
Zuc0
Nationale topspeler

Wat heeft Ajax met AZ te maken? Ajax is altijd kut geweest. Dus de naam van dit forumtopic wijzigen in ''kut'' vind ik eigenlijk heel logisch. ;-)

BTW cool die tattoo van Stijn Vreven op jouw ledemaat. :strong:
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Ihattaren is er voorlopig ook niet bij. De aanvaller ontbreekt al enige tijd op de trainingen, omdat zich op persoonlijk vlak de nodige problemen voordoen. Het zou gaan om bedreigingen, overigens niet van fans, melden meerdere bronnen binnen de club. 'Laat duidelijk zijn dat we allemaal bezorgd zijn om Mo. We zijn een voetbalclub, maar sommige dingen gaan verder dan voetbal. We zijn heel erg begaan met Mo. Er is een directe lijn vanuit Ajax met hem.'

'We hopen dat het de goede kant op gaat en hopen hem snel te kunnen begroeten', voegt Hamstra toe. Daarna krijgt hij de vraag of Ihattaren een eigen trainingsschema heeft of 'überhaupt kan trainen'. 'Volgens mij begon ik door te zeggen dat het belangrijkste is dat het goed gaat met Mo. Als het met hem als mens goed gaat, volgt de rest vanzelf.' Na aandringen wil Hamstra niet zeggen of hij Ihattaren spoedig terugverwacht. 'We hebben contact met hem en zijn heel begaan met hem. We hopen dat hij er snel bij is.'
Image

Gerry Al-Sahaf
Menno1
Legende

Wij hopen dat Mo door de stront zakt. Fijne avond Gerry!
Madueke
Legende

Mo traint niet (meer). Binnenkort is het dus weer een Michelin poppetje.
Rikkert1234
Vedette

De 11 waarmee Ajax op dit moment speelt tegen Shaktar zouden wij zo goed kunnen hebben
Zuc0
Nationale topspeler

Grasmat wrote: 26 Jul 2022, 20:07
We zijn een voetbalclub, maar sommige dingen gaan verder dan voetbal.
Dat er veel dingen verder dan voetbal gingen is de afgelopen jaren inderdaad pijnlijk duidelijk geworden. :mrgreen:
Locked