Madueke wrote: ↑26 Jul 2022, 20:10
Mo traint niet (meer). Binnenkort is het dus weer een Michelin poppetje.
Mo…wat een genot om zijn ondergang in slow motion en via verscheidene kanalen live te mogen volgen! En dat alles bij onze vrienden uit Amsterdam, met alle narcistische motieven bij de verschillende partijen die hieraan ten grondslag liggen, verhult in inspirerende one-liners, maar voor ons oh zo zichtbaar. Daar zou Dijkshoorn eens een column over moeten schrijven!
Keurige buitenspelgoal, what's new. Maar Ajax echt vrij matig. Bergwijn wel goed. Ze ogen zeer kwetsbaar in de omschakeling, laten enorme ruimtes vallen. Backs matig, Blind matig en het middenveld klopt niet.
Tijn wrote: ↑26 Jul 2022, 20:47
Lekker verdedigd door Rensch en Timber. Denk dat Ajax er nog maar een paar miljoenen tegenaan gaat gooien voor een nieuwe rechtsback.
Pasveer gaat hier ook niet vrij uit, bal gaat recht op hem af, maar hij draait zijn lichaam weg.
GillesdelaCroquette wrote: ↑26 Jul 2022, 20:56
Op m'n vrije avond een oefenwedstrijd van Ajax gaan kijken, dat staat net onder anaal een bierfles inbrengen op mijn to do list.
Dan zul je nu wel staan kijken naar ajax, lijkt me…
Bassey heeft blijkbaar nog geen werkvergunning, vrij apart dat hij dan wel al heeft meegetraind.
Als je ziet hoe lang het nu al duurt met Savio & Braithwaite, lijkt me de kans klein dat hij zaterdag op het veld staat.
Op m'n vrije avond een oefenwedstrijd van Ajax gaan kijken, dat staat net onder anaal een bierfles inbrengen op mijn to do list.
En dan ook nog commentaar van Albert Mantingh er boven op als toetje.
Het niveau van Ajax is nou ook niet denderend, vergeleken met ons niveau op dit moment. Wordt een leuke pot zaterdag, waarbij wij meer rust hebben gehad
En dan lees je links en rechts de complimenten aan Ajax voor het spelen van dit benefietduel. Maar is dit niet hetzelfde Ajax dat Neres aan z'n lot overliet toen hij om hulp vroeg om Oekraïne uit te komen?
Jwoeloe wrote: ↑26 Jul 2022, 21:48
En dan lees je links en rechts de complimenten aan Ajax voor het spelen van dit benefietduel. Maar is dit niet hetzelfde Ajax dat Neres aan z'n lot overliet toen hij om hulp vroeg om Oekraïne uit te komen?
Inderdaad, waardeloze actie... of beter gezegd, er werd geen actie ondernomen.
Zo hoog nog, ja?
Ik heb ook een stukje gekeken (had geen bierfles bij de hand) en is zoals verwacht: aanvallend is Ajax simpelweg erg sterk: Bergwijn, Tadic en Antony is echt een geweldige voorhoede. Echter zag ik ook Shaktar 3-4 open kansen krijgen in de omschakeling en een prachtige goal maken. En daar liggen onze kansen, met Luuk die Blind opzoekt voor de kopgoals en de snelle Noni en Cody voor de vleugels.