GillesdelaCroquette wrote: ↑26 Jul 2022, 20:56
Op m'n vrije avond een oefenwedstrijd van Ajax gaan kijken, dat staat net onder anaal een bierfles inbrengen op mijn to do list.
Zo hoog nog, ja?
Ik heb ook een stukje gekeken (had geen bierfles bij de hand) en is zoals verwacht: aanvallend is Ajax simpelweg erg sterk: Bergwijn, Tadic en Antony is echt een geweldige voorhoede. Echter zag ik ook Shaktar 3-4 open kansen krijgen in de omschakeling en een prachtige goal maken. En daar liggen onze kansen, met Luuk die Blind opzoekt voor de kopgoals en de snelle Noni en Cody voor de vleugels.
Ondanks die aanval wisten ze vandaag alleen te scoren met een van richting veranderd schot, een buitenspelgoal en een schot van rand 16. Geen enkele goal uit een uitgespeelde kans. Al had die Pyatov ook wel een aantal heel sterke reddingen.
Shakhtar heeft sinds midden februari maar 6 oefenwedstrijden gespeeld, sinds 1 mei pas 1 wedstrijd, namelijk 3 dagen geleden tegen Fortuna Sittard, zonder Burak Yilmaz: 3-3.
Ik ga ervanuit dat onze voorbereiding veel optimaler is richting de JCS en dat zal de bepalende factor worden waarom we deze wedstrijd gaan winnen. Net zoals vorig jaar.
We gaan dus sowieso met een voorsprong op Ajax het seizoen in. Hoe het zich vertaalt in resultaten en op termijn, moet blijken…
Menno1 wrote: ↑26 Jul 2022, 22:34
Volgende week meer duidelijkheid over fatboy volgens plathoofd. Nou, ik verwacht een enkele reis Turijn voor onze bolle vriend.
Robson de Souza wrote: ↑26 Jul 2022, 22:35
Volgens Schreuder komt er snel duidelijkheid over Ihattaren. Op Twitter denken veel Ajax-supporters dat dat niet positief klinkt!
Robson de Souza wrote: ↑26 Jul 2022, 22:35
Volgens Schreuder komt er snel duidelijkheid over Ihattaren. Op Twitter denken veel Ajax-supporters dat dat niet positief klinkt!
Dus Hamster heeft vooraf niks te melden en Alfred vervolgens wel? Kunnen wel weer zien wie de broek aan heeft. Mootje kan zijn problemen voor volgende week oplossen anders is het over. Onzin allemaal. Het is geen speeltuin, kom nou.
Volgende week meer duidelijkheid over fatboy volgens plathoofd. Nou, ik verwacht een enkele reis Turijn voor onze bolle vriend.
Deze terugkeer gaat zo gebagatelliseerd worden
De terugkeer naar Turijn? Die moet voor straf een jaar lang pizza Hawaii eten daar
Wellicht dat ze het in Rotterdam eens willen proberen met Mo. Slot krijgt m vast weer op de rit. Wel eerst paar weekjes met boskampie rondjes rennen op de coolsingel.
Deze terugkeer gaat zo gebagatelliseerd worden
My 2 cents… “Zelfs ons is het niet gelukt, hij is té beschadigd in Eindhoven”
Dat soort teksten lijken me duidelijk. Ajax is Mo ook zat en wil niet meer verder. Wordt nog lachen dan, bij Juve kotsen ze hem al uit, lekker vooruitzicht. Mag hij sowieso nog uitkomen voor een andere club dit seizoen?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Juancho wrote: ↑26 Jul 2022, 23:14
Dat soort teksten lijken me duidelijk. Ajax is Mo ook zat en wil niet meer verder. Wordt nog lachen dan, bij Juve kotsen ze hem al uit, lekker vooruitzicht. Mag hij sowieso nog uitkomen voor een andere club dit seizoen?
2 Weken terug prezen ze hem nog de hemel in en sloegen ze zichzelf op de borst voor de wederopstanding van Prins Mo.
2 Weken terug prezen ze hem nog de hemel in en sloegen ze zichzelf op de borst voor de wederopstanding van Prins Mo.
Schreuder kreeg ook de vraag of zijn medespelers met Mo'tje meeleven: Nee, die indruk kreeg hij niet, die zijn met zichzelf bezig....
Ook dat is vrij duidelijk: stel dat Mo in levensgevaar was (zoals het eerst gepositioneerd werd) dan leef je heus wel mee met zo'n jongen.
Nu klinkt het meer als: we zijn dat gezeik zat van die aansteller en we geven er geen aandacht meer aan.
Mooi dat die apenrotsminuten tegen PSV zijn enige in Ajax-1 blijken te zijn geweest. Dat blijft dan voor altijd aan die transfer hangen als het verhaal.