Beurre.DadOfFour wrote: ↑26 Jul 2022, 16:30Ja, zijn buurman schijnt gehoord te hebben dat morgen langs de Carrefour moet voor boterMathijsVerducci wrote: ↑26 Jul 2022, 15:27 Heeft iemand eigenlijk nog iets gehoord over die Franse talentvolle rechtsback Kumbedi?
Transferwindow 2022-2023
-
- Nationale topspeler
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Het kan 2 kanten op: PSV neemt pas weer actie als het zeker is van CL deelname of 2, en daar ben ik bang voor: dit is het tot dat er alsnog iemand vertrekt. Maar er is duidelijk gekozen voor deze groep die de CL moet gaan halen. Ik vind het echt een grote gok wat ze nemen. In bepaalde linies hoeft maar iets te gebeuren en je hangt al en bovendien is de achterhoede niet aangepakt terwijl we vorig jaar gigantisch veel tegengoals hadden. Ja we hebben een nieuwe keeper maar daar kan en mag je niet van verwachten dat hij het grote verschil gaat maken.
Wat dat betreft blijf ik het bijzonder vinden, maar ok, het is niet anders. Tis te hopen dat deze groep het aan kan en die CL groepsfase gaat halen,
Wat dat betreft blijf ik het bijzonder vinden, maar ok, het is niet anders. Tis te hopen dat deze groep het aan kan en die CL groepsfase gaat halen,
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- DonyellMalen
- Legende
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Hmwa 2 nieuwe verdedigers, 1 backup komt terug van een blessure en de basis CV (die PSV top vindt) komt na maanden van blessures weer terug.
Ze hebben de verdediging in de breedte aangepakt omdat ze vertrouwen hebben in de spelers die we in huis hebben. Het merendeel op het forum deelt dat vertrouwen niet maar dat maakt niet dat de verdediging niet aangepakt is.
Als we ons plaatsen met Teze Ramalho en Obispo dan komt er natuurlijk niets bij, als we ons niet plaatsen komt er normaliter enkel iets bij als er één langdurig geblesseerd raakt.
-
- Basisspeler
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Precies dit. Men heeft nadrukkelijk uitgesproken vertrouwen te hebben in de spelers die er staan en heeft 2 spelers gehaald, eentje voor de basis en eentje voor de breedte, om de bezetting te complementeren. Een combinatie van duidelijk beleid met duidelijke keuzes imo. Of dat achteraf goede keuzes zijn, valt te bediscussiëren uiteraard. Met name de Hoever transfer ben ik gewoon niet content mee, omdat je daar per saldo nu niks mee opschiet en je ook op korte termijn nog niemand anders hebt om in te passen. Dat heb je op de CV positie wel met Obispo, waarvan ik het een te bilijken keuze vindt dat men hem de kans geeft.
Ik weet niet hoe PSV er financieel voor staat, maar geld in eigen portemonnee houden kan beleidsmatig over de langere termijn gezien een hele goede keuze zijn, afhankelijk van de situatie en het moment.
Ik weet niet hoe PSV er financieel voor staat, maar geld in eigen portemonnee houden kan beleidsmatig over de langere termijn gezien een hele goede keuze zijn, afhankelijk van de situatie en het moment.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Volledig mee eens, de eerste deadline mbt een eventuele transfer van Gakpo zal nu verlopen zijn, die zal minimaal over Monaco getilt worden. Sangaré is lastiger vanwege de clausule, maar op de een of andere reden voel ik me toch zekerder dat die blijft. Ik ga er vanuit dat vervangers klaar staan mochten zij vertrekken. De verdediging vind ik ook een enorm risico zo, Vanuit PSV is het geluid dat Brantwaite/Obispo en Ramalho/Teze voldoende is. In de Eredivisie kan ik dat nog enigszins plaatsen, Europees niet. Ik verwacht daar niks tenzij Teze of Obispo plotseling vertrekt óf er een te grote buitenkans zich aandient. Ik hoop wel echt op een versterking voor de voorste linie. We hebben niemand om Gakpo's vertrek volgend jaar op te vangen en zou graag iemand zien die zich achter hem kan ontwikkelen en daarnaast wat minuten kan maken binnen dit seizoen. Dat nu niet doen betekent dat je volgend jaar waarschijnlijk het dubbele krijgt, zeker als je pak en beet 90miljoen binnen krijgt met verkoop van Sangaré, Gakpo en misschien wat andere jongens.Juancho wrote: ↑26 Jul 2022, 23:22 Het kan 2 kanten op: PSV neemt pas weer actie als het zeker is van CL deelname of 2, en daar ben ik bang voor: dit is het tot dat er alsnog iemand vertrekt. Maar er is duidelijk gekozen voor deze groep die de CL moet gaan halen. Ik vind het echt een grote gok wat ze nemen. In bepaalde linies hoeft maar iets te gebeuren en je hangt al en bovendien is de achterhoede niet aangepakt terwijl we vorig jaar gigantisch veel tegengoals hadden. Ja we hebben een nieuwe keeper maar daar kan en mag je niet van verwachten dat hij het grote verschil gaat maken.
- Hatseflats
- Vedette
- ShovingNE2
- Site Admin
- ruuddevil
- Legende
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Omdat hij verwacht dat Sangare of Gakpo weg gaat en er overbodige spelers verhuurd gaan worden.ShovingNE2 wrote: ↑27 Jul 2022, 07:14 Elfrink zei in de Peesjeveepodcast dat hij nog aardig wat wisselingen verwacht. 'Er gaat nog genoeg gebeuren'. Dit gaat een gekke augustus maand worden verwacht ik zo.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Zei hij dit vorig jaar of het jaar daarvoor ook niet, waarna er werkelijk niks meer gebeurde?ShovingNE2 wrote: ↑27 Jul 2022, 07:14 Elfrink zei in de Peesjeveepodcast dat hij nog aardig wat wisselingen verwacht. 'Er gaat nog genoeg gebeuren'. Dit gaat een gekke augustus maand worden verwacht ik zo.
- Joenepsv
- Legende
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Vorig jaar idd zowel hij als Elfrink, waarna alleen Vinicius nog kwam.Grasmat wrote: ↑27 Jul 2022, 08:03Zei hij dit vorig jaar of het jaar daarvoor ook niet, waarna er werkelijk niks meer gebeurde?ShovingNE2 wrote: ↑27 Jul 2022, 07:14 Elfrink zei in de Peesjeveepodcast dat hij nog aardig wat wisselingen verwacht. 'Er gaat nog genoeg gebeuren'. Dit gaat een gekke augustus maand worden verwacht ik zo.
- Standbeeld
- Mister PSV
- ShovingNE2
- Site Admin
Durf wel een hot-take hier neer te leggen:
- 2 of zelfs 3 uitgaand in de defensie: Sambo, Max en Teze of Obispo waarbij Max en de CV worden vervangen
- Ledezma uitgaand op het middenveld, geen vervanging
- Cody uitgaand: wordt uiteraard vervangen.
En dan denk ik dat Vinicius ook nog vertrekt als hij fit is. Kansloos voor positie basisspits. Wordt ook vervangen.
- 2 of zelfs 3 uitgaand in de defensie: Sambo, Max en Teze of Obispo waarbij Max en de CV worden vervangen
En dan denk ik dat Vinicius ook nog vertrekt als hij fit is. Kansloos voor positie basisspits. Wordt ook vervangen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Trixm
- Vedette
Alles met een korrel zout nemen, in principe weet hij niet wat de plannen zijn. Vorig jaar waren mensen bijna boos op Rik
Saibari is underrated.
- Standbeeld
- Mister PSV
En terecht. Hij maakt ons helemaal gek met zijn uitgesproken verwachtingen.
-
- Lid scoutingsteam
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik denk dat PSV zijn salaris niet wil betalen en een andere keuze heeft gemaakt voor rechtsback. Is ook redelijk geblesseerd geweest dacht ik? Als PSV voor een buitenkans gaat met een hoog salaris dan zal diegene in de as of aanval staan is mijn verwachting.Voormalig KG wrote: ↑27 Jul 2022, 08:40 Zou Arias niet een buitenkansje zijn waar ze op kunnen doelen? Zeker nu hij transfervrij wordt aangeboden... Ik weet niet hoe goed hij nog is.
Het past wel in de huidige transferperiode en strategie. Zeker nu hij dus transfervrij gegeven wordt.
- Klapstoel
- Basisspeler
Goede hot-take [mention]ShovingNE2[/mention] ! Verwacht ook nog dat er zeker dingen gebeuren…ShovingNE2 wrote: ↑27 Jul 2022, 08:24 Durf wel een hot-take hier neer te leggen:
- waarom denk je dat Teze zou gaan? Obispo geloof ik nog wel in net als Max. Al denk ik dat die wel vervangen wordt door bijvoorbeeld Patrick van Aanholt (transfervrij)
- Vinicius zal verwacht ik blijven
- Cody die wil weg dat merk je. Een à twee vervangers komen er dan. Verwacht een basisspeler en een talent (Karlsson en Gnoto ?)
Last edited by Klapstoel on 27 Jul 2022, 08:45, edited 2 times in total.
-
- Vedette
Als die transfervrij aan kan sluiten dan kunnen we hem makkelijk een prestatiecontract voor twee jaar geven. Kijken of hij echt fit kan worden en kan aanhaken. Als hij zijn oude niveau haalt is hij zeker van meerwaarde.Voormalig KG wrote: ↑27 Jul 2022, 08:40 Zou Arias niet een buitenkansje zijn waar ze op kunnen doelen? Zeker nu hij transfervrij wordt aangeboden... Ik weet niet hoe goed hij nog is.
Het past wel in de huidige transferperiode en strategie. Zeker nu hij dus transfervrij gegeven wordt.