Ajax
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Eerlijk is eerlijk, Timmer is ook gewoon waardeloos vind ik. En Freek Janssen schrijft ook gewoon tering veel over Ajax in vergelijking met andere VI watchers voor mijn gevoel.Massimo wrote: ↑25 Jul 2022, 20:41 Toen Thijs Slegers nog bij PSV vond ik dat er best veel artikelen over PSV waren en ook met regelmaat een PSV-er op de cover. Dat Ajax en daarna Feyenoord de meeste artikelen krijgen begrijp ik helemaal, evenals hosanna artikelen over ze als er goed gepresteerd werd in Europa. Dat wordt dan graag gelezen en dat je je met regelmaat aan de grotere doelgroepen aanpast vind ik ook niet meer dan logisch.
Wat me alleen op een gegeven moment begon te storen is dat vanaf 2019 elke scheet van Frenkie de Jong goed was voor drie nieuwe artikelen alsof er niks meer anders in de voetbalwereld bestond. Evenals de onevenredige stroom aan artikelen die vrijwel ook nog eens allemaal zonder enige kritische noot geschreven werden of werden verdedigd waarom Ajax het zo gedaan had. De variëteit vind ik flink zoek geraakt zonder dat je je grootste doelgroepen te kort te doen, evenals dat de berichtgeving ik te eenzijdig vind geworden met name als het over Ajax gaat. Als ze goed presteren of andere zaken goed doen dan hoort dat zeker beschreven te worden, maar tussen de 286 artikelen per week over Ajax zou het ook wel leuk zijn als daar af en toe ook wat andere invalshoeken te vinden zouden zijn. Niet voor niets weet Nico Dijkshoorn dit met regelmaat pijnlijk bloot te leggen.
Vroeger had je volgens mij wat vaker meer rotaties van clubwatchers bij clubs en dat zouden ze bij de huidige setting van VI ook best kunnen gebruiken, al zal het vast ook wel een logistiek dingetje zijn.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Nationale topspeler
Timmer, tja, ook zo een. Al die (bazen van) watchers zien dat het commercieel blijkbaar erg interessant is om veel content te creëren. Veel loze artikelen en ellenlange podcasts met weinig nieuwswaarde en vol speculatie krijgen veelvuldig aftrek.
Sowieso wordt er aan Ajax enorm veel aandacht besteed en ik heb het idee dat het aantal successupporters elk jaar groeit. Helaas ook in Brabant merk ik bijv. op het werk en bij relaties. Wordt hoog tijd dat er weer een PSV-tijdperk aanbreekt want ik ben dat zelfingenomen klaarkomen op die club, wat ik soms aan moet horen, eerlijk gezegd wel heel erg beu.
- De Realist
- Internationale topspeler
Moment, die mag mee trainen en spelers bij ons in dezelfde situatie niet?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- ruuddevil
- Legende
-
- Vedette
- DadOfFour
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
- Hatseflats
- Vedette
- Standbeeld
- Mister PSV
Die komt over een jaar of 10 in zo'n stukje van Studio Voetbal of zo. In een rubriek van: "Kent u deze nog?". Met een kort verhaaltje over zijn korte voetbalcarrière en een klein stukje over zijn nieuwe leven als taxi chauffeur.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
Prestige project Mo mislukt en nu moet en zal er toch weer een oud PSV’er aan de selectie toevoegd worden. Maar hey, zij zijn Ajax en nooit bezig met PSV. Dat zijn Calimero’s.Standbeeld wrote: ↑27 Jul 2022, 08:23 PSV en ajax krijgen tijdens de transferperiode misschien wel honderden spelers aangeboden. Typisch dat de Tele dan weer moet melden dat Arias is aangeboden, puur om te jennen.
-
- Lid scoutingsteam
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
- mr.top
En daarom gaan ze hier niets mee doen. Arias was een topper maar je moet zo'n knul ook weer optrainen. Heeft vorig jaar 12 keer op het veld gestaan voor Granada. Das nie veul, zeiden ze in Schin op Geul.Voormalig KG wrote: ↑27 Jul 2022, 08:37 Arias heb ik altijd hoog zitten waar hij ook speelt.
Hij heeft er met flinke blessures bij elkaar meer dan een jaar uitgelegen.
Atletico wil best grote salarissen betalen dus ben benieuwd of ze dat in Amsterdam wel kunnen en willen betalen.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Ik heb me vandaag geregistreerd en niet alles doorgelezen maar wisten jullie dat Ajax op zoek is naar een acrobatische verdediger om naast Bassey te posteren?
-
- Basisspeler
Zien jullie Arias naar Ajax gaan? Voor mijn gevoel zou hij dat zelf niet willen vanwege zijn band met PSV en dat hij hier zo populair was.
Ik snap best dat geld een hoop kan doen, maar er zijn een aantal spelers (waaronder Luuk de Jong, Guardado) waarvan ik me echt niet kan voorstellen dat zij voor Ajax zouden kiezen. Arias schaar ik daar ook onder.
Ik snap best dat geld een hoop kan doen, maar er zijn een aantal spelers (waaronder Luuk de Jong, Guardado) waarvan ik me echt niet kan voorstellen dat zij voor Ajax zouden kiezen. Arias schaar ik daar ook onder.