Jordan Teze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Ren Höek
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Ik vond Boscagli sterk, maar Teze juist zijn minste wedstrijd van het seizoen spelen.
Maar dat is begrijpelijk. Hij is jong, staat pas dit seizoen in de basis, speelt zo goed als alles en Ajax is veruit de beste tegenstander in de Eredivisie.

Onder druk had hij het erg moeilijk, zoals [mention]Siemen[/mention] aangeeft sloeg hij vaak de volledig vrijstaande Max over om de bal blind naar voren te roeien. Verdedigend twijfelde hij soms, waar hij normaal heerlijk kort erop zit en fel de duels aangaat. Ik ben beter van hem gewend, maar dit zal een belangrijke en leerzame wedstrijd zijn geweest voor hem.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
ComeOnPSV
Vedette

Hoewel Teze tegen Sparta niet heel goed was... vond ik hem best prima spelen als rechtsback. Toen Denzel erin kwam vielen de prestaties van Teze wat tegen.
Heissenberrug
Internationale topspeler

Hij kan wat mij betreft ook prima de opvolger van dn denzel zijn. Dan twee cv’s erbij.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Heissenberrug wrote: 17 Jan 2021, 01:59 Hij kan wat mij betreft ook prima de opvolger van dn denzel zijn. Dan twee cv’s erbij.
Dat hij op rechts ook goed uit de voeten kan daar ben ik het mee eens. Dan mag er nog steeds een extra back of centrale man die ook rechts kan, bij als vervanger voor Teze. Sambo is nog niet zo ver.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Ik zou het wel aandurven met Teze als vervanger van Daniel volgend seizoen. En het geld dat Daniel oplevert in een echte klasseverdediger stoppen voor naast Boscagli.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Eindhovenvoetbal wrote: 17 Jan 2021, 19:30 Ik zou het wel aandurven met Teze als vervanger van Daniel volgend seizoen. En het geld dat Daniel oplevert in een echte klasseverdediger stoppen voor naast Boscagli.
Daniel Schwaab? Ik neem aan dat je Denzel bedoeld. Dan hebben we nog steeds een goede backs nodig voor de breedte/back-up. Dat is dit jaar wel gebleken toch?
Ardbeg
Mister PSV

Eindhovenvoetbal wrote: 17 Jan 2021, 19:30 Ik zou het wel aandurven met Teze als vervanger van Daniel volgend seizoen. En het geld dat Daniel oplevert in een echte klasseverdediger stoppen voor naast Boscagli.
Hoe kom je nou bij Daniel?
Juancho
Mister PSV

Auto correctie heet zoiets Ardbeg. Op je mobiel wil dat wel eens gebeuren voor je het door hebt en al op verzenden hebt gedrukt.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Ardbeg wrote: 17 Jan 2021, 19:58
Hoe kom je nou bij Daniel?
Autocorrectie, sorry he.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Misschien is het allemaal wel een hoax en voetbalt Schwaab nog steeds bij PSV. De media weigert het echter in beeld te brengen. En als je daaraan twijfelt: hoe komt het dat hij niet bij een andere club speelt? Heb je hem sinds het zogenaamde afscheid een ander shirt zien dragen?

Wakker worden, mensen! Schwaab is nog steeds PSV'er!
Maikel
Site Admin

Ykhim wrote: 17 Jan 2021, 22:26 Misschien is het allemaal wel een hoax en voetbalt Schwaab nog steeds bij PSV. De media weigert het echter in beeld te brengen. En als je daaraan twijfelt: hoe komt het dat hij niet bij een andere club speelt? Heb je hem sinds het zogenaamde afscheid een ander shirt zien dragen?

Wakker worden, mensen! Schwaab is nog steeds PSV'er!
Allemaal schapen
trouwepsvfan
Vedette

Voor een rechtsback brengt Teze aanvallend nog wel te weinig. Dan moet hij ook iets gaan doen aan bijvoorbeeld voorzetten etc. Van een moderne rechtsback mag je dat tegenwoordig toch wel verwachten.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Tomm
Vedette

trouwepsvfan wrote: 17 Jan 2021, 23:20 Voor een rechtsback brengt Teze aanvallend nog wel te weinig. Dan moet hij ook iets gaan doen aan bijvoorbeeld voorzetten etc. Van een moderne rechtsback mag je dat tegenwoordig toch wel verwachten.
Assist op madueke gemist? Hij heeft niet die drive van denzel maar is wel beter met de bal aan de voet.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Niet goed genoeg als CV. De 2-4 en 3-4 tegen Sparta op zijn conto. De 1-1 tegen Ajax ook.
FritskePhilips
Nationale topspeler

Dit soort fouten horen erbij, vooral wanneer je als onervare. jonge speler in een centrale rol in het elftal wordt gepositioneerd. Daar kunnen we vervolgens wel op af gaan geven, maar belangrijker is om op het einde van het seizoen te kijken of hij op zijn ontwikkelpunten progressie heeft gemaakt.

Het debuutseizoen van Mathijs de Ligt verliep ook zeker niet vlekkeloos, maar door hem te laten staan en hem vertrouwen te blijven geven kon hij toch mooie stappen in zijn ontwikkeling zetten. The rest is history.
RIO
Legende

Teze is te ligt.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Je kunt Teze onmogelijk als CV afrekenen op basis van die wedstrijd tegen Sparta. Hij speelde uitstekend als rechtsback en moet erna terug switchen naar centraal achterin. Dat ging niet goed, maar in alle wedstrijden, waarin hij startte als CV, deed hij het veel beter dan afgelopen weekend. Dus lijkt me een beetje kort door de bocht om te doen alsof hij daarmee incapabel is gebleken.
RIO
Legende

Nee, hij is niet incapabel, maar die 2 goals waren allebei zijn fouten. Die 2-4 omdat ie de bal wilde aannemen en dat lukte niet, daarna natuurlijk ook Denzel die Gravenberch niet afdekt en het gladde veld helpt niet mee. Die 3-4 pingel is ook gewoon dom, gewoon meelopen, waarom je poot uitsteken in de 16. En ja, 3x CVs achterin werkt ook niet en is erg verwarrend blijkbaar want je hebt maar 2 zones voor de CVs en wat doet die 3e dan, of wie neemt over.
Trixm
Vedette

RIO wrote: 18 Jan 2021, 09:22 Nee, hij is niet incapabel, maar die 2 goals waren allebei zijn fouten. Die 2-4 omdat ie de bal wilde aannemen en dat lukte niet, daarna natuurlijk ook Denzel die Gravenberch niet afdekt en het gladde veld helpt niet mee. Die 3-4 pingel is ook gewoon dom, gewoon meelopen, waarom je poot uitsteken in de 16. En ja, 3x CVs achterin werkt ook niet en is erg verwarrend blijkbaar want je hebt maar 2 zones voor de CVs en wat doet die 3e dan, of wie neemt over.
Het mooie aan Jordan is - buiten dat hij een jongen van de club is - dat hij dit zelf ook heel goed door heeft. Die heeft nog helemaal niet het gevoel dat hij een onbetwiste nummer één is. In zijn interview geeft hij ook direct aan waar het mis ging, dat is voor mij de mentaliteit. Uiteindelijk hebben ook verdedigers gewoon minuten nodig om sterker en slimmer te worden. Dat zag je bij de Vrij, bij de Ligt, bij van Dijk. Niet dat dat hij dat niveau direct gaat behalen, maar de fysieke mogelijkheden, de mentale weerbaarheid en de voetballende kwaliteiten zijn zeker aanwezig.
Saibari is underrated.
TomPSV
Legende

Stapelt balverlies op met nog meer balverlies. Speelt echt dramatisch.
Massimo
Legende

Behalve slordig aan de bal, zal Teze ook echt moeten gaan leren op dezelfde lijn als de andere centrale verdediger te staan op het moment PSV op de helft van de tegenstander is. Daardoor kon ook de driedubbele kans ontstaan van RKC. Niet de eerste keer.
Heruone
Lid scoutingsteam

Massimo wrote: 23 Jan 2021, 20:53 Behalve slordig aan de bal, zal Teze ook echt moeten gaan leren op dezelfde lijn als de andere centrale verdediger te staan op het moment PSV op de helft van de tegenstander is. Daardoor kon ook de driedubbele kans ontstaan van RKC. Niet de eerste keer.
Viel mij idd eerder dit seizoen ook al op. Loopt veel te vaak naar achter. Zeker in situaties als er meer druk op de boel komt. Idem dito voor Dumfries eigenlijk.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
RIO
Legende

Teze en Baumi als centrale duo is echt vragen om problemen. Zou Boscagli snel centraal zetten. Teze heeft natuurlijk wel veel gespeeld, Corona erbij. Heeft ook rust nodig. Die extra CV moet echt komen.
ruuddevil
Legende

Teze is de laatste wedstrijden niet best.
Chucky
Vedette

Dat balletje op Dumfries (kans Malen) was echt geweldig trouwens.
Post Reply