Ik heb geen flauw idee van zijn niveau van nu, maar als dat zeg maar 80% is van zijn beste jaar dan zou hij van harte welkom zijn bij PSV. Kan je Mwene laten gaan of desnoods Hoever terug sturen (wat natuurlijk niet gaat gebeuren, i know). Had hij dan zulke zware blessures dat je daar ook gelijk fysiek steeds minder van wordt zoals met Ginkel?
Arias en zijn mooie gezin bij Ajax...nee dat past gewoon niet met mijn beeld van hun.
Ajax
- StratumZuid
- Vedette
- mr.top
- Internationale topspeler
Zo slecht, maar ik moest toch lachen..Franciscus wrote: ↑27 Jul 2022, 09:29Ik heb me vandaag geregistreerd en niet alles doorgelezen maar wisten jullie dat Ajax op zoek is naar een acrobatische verdediger om naast Bassey te posteren?
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Lijkt me ook. Hij is hier een tijdje werknemer geweest, geen supporter.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
-
- Legende
Er staat "aangeboden", dus dat zal niet zonder overleg met Arias zelf zijn gegaan. En dat zal dan ongetwijfeld óók bij PSV zijn geweest. Ik zal hem er niet om haten als hij daar terecht kan en PSV maakt er geen gebruik van.Eenhoopjob wrote: ↑27 Jul 2022, 09:54 Zien jullie Arias naar Ajax gaan? Voor mijn gevoel zou hij dat zelf niet willen vanwege zijn band met PSV en dat hij hier zo populair was.
Ik snap best dat geld een hoop kan doen, maar er zijn een aantal spelers (waaronder Luuk de Jong, Guardado) waarvan ik me echt niet kan voorstellen dat zij voor Ajax zouden kiezen. Arias schaar ik daar ook onder.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Dat gevoel heb ik bij jou ook wel eens.
-
- Regelmatige invaller
- colocolofc
- Meervoudig international
Jouw username…DoelbewustProvoceren wrote: ↑27 Jul 2022, 14:46 Ajax die doorselecteert en Magallan en Schuurs in de uitverkoop zet (en nog miljoenen voor gaat opstrijken..). Dat is de lat hoger leggen.
Vergelijk dat eens met voor de dag komen met spelers als Luckassen, Hoever en Mwene.
-
- Nationale topspeler
Je krijgt ook een beetje aandacht van mij omdat je er zo hard naar opzoek bent.DoelbewustProvoceren wrote: ↑27 Jul 2022, 14:46 Ajax die doorselecteert en Magallan en Schuurs in de uitverkoop zet (en nog miljoenen voor gaat opstrijken..). Dat is de lat hoger leggen.
Vergelijk dat eens met voor de dag komen met spelers als Luckassen, Hoever en Mwene.
4 letters:
Sneu
- Standbeeld
- Mister PSV
Moet je wel de middelen hebben. Die vergelijking gaat niet op. Je kan het een keer benoemen maar dan houdt het verder ook op.DoelbewustProvoceren wrote: ↑27 Jul 2022, 14:46 Ajax die doorselecteert en Magallan en Schuurs in de uitverkoop zet (en nog miljoenen voor gaat opstrijken..). Dat is de lat hoger leggen.
-
- Nationale topspeler
Het is niet dat hij ongelijk heeft. Misschien wat kort door de bocht, maar blijft wel zo dat wij met deze verdedigers het seizoen gaan beginnen.colocolofc wrote: ↑27 Jul 2022, 14:47DoelbewustProvoceren wrote: ↑27 Jul 2022, 14:46 Ajax die doorselecteert en Magallan en Schuurs in de uitverkoop zet (en nog miljoenen voor gaat opstrijken..). Dat is de lat hoger leggen.
Jouw username…
-
- Vedette
PSV dat probeert de beste spelers (Sangaré en Gakpo) te behouden en niet verkoopt of transfervrij de deur uit laat lopen. Dat is de lat hoger leggen.DoelbewustProvoceren wrote: ↑27 Jul 2022, 14:46 Ajax die doorselecteert en Magallan en Schuurs in de uitverkoop zet (en nog miljoenen voor gaat opstrijken..). Dat is de lat hoger leggen.
Vergelijk dat eens met voor de dag komen met spelers als Rensch, Klaiber en Taylor.
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Sorry maar, wat voor vergelijking is dit?DoelbewustProvoceren wrote: ↑27 Jul 2022, 14:46 Ajax die doorselecteert en Magallan en Schuurs in de uitverkoop zet (en nog miljoenen voor gaat opstrijken..). Dat is de lat hoger leggen.
Ajax wil afkomen van hun miskopen Schuurs en Magallan, in welk opzicht is dat ‘de lat hoog leggen’, en in welk opzicht valt daarin een vergelijk te maken met Luckassen, Hoever en Mwene?
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Het is niet eens doorselecteren. Magallan en Klaiber mogen weg en worden niet vervangen, Schuurs hoeft in principe niet weg maar als hij gaat dan gaat hij vervangen worden.Skuddem wrote: ↑27 Jul 2022, 15:00Sorry maar, wat voor vergelijking is dit?DoelbewustProvoceren wrote: ↑27 Jul 2022, 14:46 Ajax die doorselecteert en Magallan en Schuurs in de uitverkoop zet (en nog miljoenen voor gaat opstrijken..). Dat is de lat hoger leggen.
Ajax wil afkomen van hun miskopen Schuurs en Magallan, in welk opzicht is dat ‘de lat hoog leggen’, en in welk opzicht valt daarin een vergelijk te maken met Luckassen, Hoever en Mwene?
- colocolofc
- Meervoudig international
Haha. Mwene is beter dan wat Ajax opgeteld heeft lopen op rechtsback. Luckassen gaat echt niet meer spelen straks als de rest van de verdediging fit/speelgerechtigd is en Hoever heeft nog alle kansen om zich te laten zien.
-
- Basisspeler
Ze hebben Bassey en Alvarez toch al?Franciscus wrote: ↑27 Jul 2022, 09:29
Ik heb me vandaag geregistreerd en niet alles doorgelezen maar wisten jullie dat Ajax op zoek is naar een acrobatische verdediger om naast Bassey te posteren?
-
- Vedette
-
- Legende
Behalve dat, is het ook nog eens selectief. PSV heeft bijvoorbeeld doorgeselecteerd in de aanval door diverse spelers te laten vertrekken met Bruma, Romero en Doan en heeft een nieuwe keeper aangetrokken omdat Drommel vorig jaar niet voldeed. En dat met veel minder financiële slagkracht.colocolofc wrote: ↑27 Jul 2022, 15:11 Haha. Mwene is beter dan wat Ajax opgeteld heeft lopen op rechtsback. Luckassen gaat echt niet meer spelen straks als de rest van de verdediging fit/speelgerechtigd is en Hoever heeft nog alle kansen om zich te laten zien.
Dus het is zowel Cherry picking als dat in de gekozen Cherry er nog genoeg gaten te schieten zijn.
-
- Nationale topspeler
Dat zal best, maar veranderd niets aan het feit dat Mwene gewoon een back-up hoort te zijn ipv basisspeler. Daarom slaat het huren van Hoever ook nergens op. Nu heb je twee back-ups voor dezelfde positie. Dat Luckassen niet gaat spelen betekent nog meer dat je van die kerel af moet, desnoods gratis. Dat er ergen weer aan het eind van een transferperiode weer een Turkse club langskomt betekent dus ook dat je tot die tijd niet veel kan of erop moet gokken dat de overige spelers voldoende zijn om CL te spelen.colocolofc wrote: ↑27 Jul 2022, 15:11Haha. Mwene is beter dan wat Ajax opgeteld heeft lopen op rechtsback. Luckassen gaat echt niet meer spelen straks als de rest van de verdediging fit/speelgerechtigd is en Hoever heeft nog alle kansen om zich te laten zien.
- Juancho
- Mister PSV
Wel mooi dat ze blijkbaar alleen maar een foto konden vinden van Mo in PSV shirt (toen hij er nog niet uitzag als een zwemmende ton).Robson de Souza wrote: ↑27 Jul 2022, 15:16 Ik denk dat het niet lang gaat duren voor Ajax met een statement MOET gaan komen over Ihattaren.
Inmiddels pikken grotere sites zijn "afwezigheid" ook op:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Hij zet snel het geluid zachter voor zijn moeder weer met haar wandelstok tegen het plafond ramt.Eenhoopjob wrote: ↑27 Jul 2022, 15:13Ze hebben Bassey en Alvarez toch al?Franciscus wrote: ↑27 Jul 2022, 09:29
Ik heb me vandaag geregistreerd en niet alles doorgelezen maar wisten jullie dat Ajax op zoek is naar een acrobatische verdediger om naast Bassey te posteren?
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout