Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Maikel
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV

Kezmania wrote: 27 Jul 2022, 18:26 Wat is er overigens mis met Karlsson mocht Gakpo gaan? Oké je levert natuurlijk gigantisch in maar ik vind hem wel Mertens-potentie hebben en je houdt voor verschillende posities geld over.
AZ spelers falen altijd bij hun volgende club.
Rudie-10
Meervoudig international
Favoriete speler: Luuk de Jong

Ledezma10 wrote: 27 Jul 2022, 17:33
DonyellMalen wrote: 27 Jul 2022, 16:09 Rik verwacht dat er van het duo Gakpo & Sangare in ieder geval een van de twee vertrekt, zegt hij in de Peesjevee-podcast. Southampton was concreet voor Gakpo ook.
Denk dat Sangare richting United vertrekt. Gakpo blijft nog een seizoen
Ik denk niet dat United drie spelers uit de Eredivisie gaat halen. Na Martinez en Malacia geloof ik nooit dat ze ook nog Sangare zullen halen.
Revolinho
Internationale topspeler

JandeVakantieman wrote: 27 Jul 2022, 18:21
Revolinho wrote: 27 Jul 2022, 17:30 Eind juli met nog een maand te gaan, is me wel meer duidelijk over hoe deze leiding te werk wilt gaan. Ik verwacht niet veel van de vervanging van Sangare en Gakpo. Alles wat komt moet een buitenkans zijn, of een krasje oid. Niks uit de ‘normale’ markt voor spelers die bij hun club opvallen en dus een stap kunnen maken. Niet 1 speler buiten de keeper is deze zomer gekomen omdat ie een topspeler was bij zijn club. Luuk moest weg, Simons had toevallig een situatie met zijn contract, Til moest weg uit Rusland, Hoever is nog altijd onbegrijpelijk, Brantwaithe is een jongen die alles nog moet bewijzen, Savio is piepjong en komt om te ontwikkelen. Ga je verder kijken, zijn alleen Max, Sangare, Guti en Veerman de enigen uit dit team die vanuit de prestatie bij hun club naar PSV zijn gekomen.

Mij interesseert het financiele plaatje werkelijk niks, of ze nou gehuurd zijn of niet. Maar ik wil wel dat er spelers komen die gewoon vanuit een prestatie bij hun vorige club komen. Dat is de enige manier om succesvol te zijn. Deze slappe manier van werken gaat PSV niks opleveren. John heeft zélf die ketsers gemaakt in 2018 en 2019 en nu moet alles een topdeal zijn, terwijl het niks anders als een goede speler moet zijn. Slap gedoe. Dromerig beleid.
Sorry, maar wat een onzin. Dit is een hele rare en arbitrale manier om te bepalen wat wel of geen goede transfer is. Je moet kijken naar het totaal plaatje en daarin lijkt mij dat de kwaliteit van een speler uiteindelijk doorslaggevend moet zijn.

Volgens jouw logica had Ajax dus ook nooit Tadic of Haller moeten halen? De transfer van Guardado naar PSV was ook slecht omdat hij daarvoor bij Valencia en Leverkusen niet presteerde? Unnerstall heeft bij PSV ook geen fantastische periode gehad maar dat is voor Twente wel een goede transfer gebleken.

Andersom zijn er ook zat voorbeelden van spelers die op basis van prestaties bij hun vorige club naar PSV gekomen zijn en vervolgens hier niks klaargespeeld hebben. Denk aan een Ramselaar, Maher of zelfs Matavz.

Prima dat je de selectie niks vind maar laten we spelers beoordelen op hun kwaliteiten en niet op of ze wel of niet aan een of andere zelf verzonnen regel voldoen die zogenaamd de "enige manier om succesvol te zijn" is.
Heel mooi verhaal, maar eindstand al 4 jaar geen titel.

Dat je Guardado noemt, heeft niks met het huidige beleid te maken. Onder Brands als TD kwam er doorgaans prima kwaliteit binnen, maar niet alles kan raak zijn. Overigens heeft Brands vanaf 2016/2017 ook niet bijster geweldige transfers gedaan. Het was vooral steunen op de jongens van 2013/2014.

Tadic en Haller, dan wil je het ook gewoon niet begrijpen. Het gaat mij er niet om dat zulke spelers niet kunnen komen, maar om het feit dat je hele beleid er blijkbaar vanaf hangt. ‘Als er geen buitenkans komt, komt er niemand’, is wat je tegenwoordig hoort. Zelfs als we nodig spelers missen op bepaalde posities. Zie hierboven: werkelijk niemand heeft het volste vertrouwen dat Gakpo echt goed vervangen gaat worden. Die angst is gegrond, er zal een ‘poor mans choice’ komen als we 50 miljoen voor hem gaan beuren. Uiteraard met een lulverhaal erachteraan.

Dit beleid is allesbehalve waar PSV succesvol mee is geworden. Je kan zeggen wat je wilt, maar als je niet investeert ga je geen consistent succes behalen. Zo werkt voetbal tegenwoordig nou eenmaal. Dat gelul met transfervrij of supergoedkoop heeft nog steeds geen titel opgeleverd, terwijl dat het enige is dat telt. De tijden onder van Raaij waren financieel zeg maar niet verantwoord, maar dat zijn wel de allermooiste herinneringen. Het mag wat minder risicovol, maar het is nu wel heel erg Reker-achtig.
koetje
Legende

Rudie-10 wrote: 27 Jul 2022, 18:42
Ik denk niet dat United drie spelers uit de Eredivisie gaat halen. Na Martinez en Malacia geloof ik nooit dat ze ook nog Sangare zullen halen.
Zie professor Zonnebloem er wel toe in staat
TomPSV
Legende

Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Geld zat die Engelsen. Maak er 10 miljoen van en we bezorgen hem met een strik eromheen.
Siemen
Nationale topspeler

TomPSV wrote: 27 Jul 2022, 18:49
Een andere Max dan die van ons, vrees ik, of de schrijver heeft Max niet gevolgd het afgelopen anderhalf jaar. Hoe dan ook: 7m pond, ik zeg doen.
TomPSV
Legende

En dan Arias halen? Mwene kan ook linksback.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Nee niet Arias halen. Het sentiment is mooi, maar heeft amper gespeeld de afgelopen jaren dus de vraag is of het een directe versterking is en of hij nog op zijn oude niveau kan komen.
Raw85
Meervoudig international

Max moet je echt direct verpatsen voor dat bedrag als de kans zich voordoet. Begon uitstekend maar wat hij daarna op de mat heeft gelegd is echt regelmatig PSV-onwaardig.
Siemen
Nationale topspeler

Ik vind de back positie bij uitstek een positie waar je een jonge, fitte en talentvolle speler moet durven halen i.p.v. een 'oude bekende'.
Ardbeg
Mister PSV

Siemen wrote: 27 Jul 2022, 19:04 Ik vind de back positie bij uitstek een positie waar je een jonge, fitte en talentvolle speler moet durven halen i.p.v. een 'oude bekende'.
Een Argentijnse raceduivel
TomPSV
Legende

Raw85 wrote: 27 Jul 2022, 19:02 Max moet je echt direct verpatsen voor dat bedrag als de kans zich voordoet. Begon uitstekend maar wat hij daarna op de mat heeft gelegd is echt regelmatig PSV-onwaardig.
Al vind ik hem deze voorbereiding wel een goede indruk maken en ben ik stiekem toch wel benieuwd hoe hij is met De Jong. Kan zijn voorzetten nu wel lekker kwijt.
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
Op zich is Max geen verkeerde backup voor Mauro. Alleen moeten ze hem een verbod geven op corners en vrije trappen. Zelfs in de 4e klasse worden betere corners genomen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Raw85
Meervoudig international

TomPSV wrote: 27 Jul 2022, 19:07
Raw85 wrote: 27 Jul 2022, 19:02 Max moet je echt direct verpatsen voor dat bedrag als de kans zich voordoet. Begon uitstekend maar wat hij daarna op de mat heeft gelegd is echt regelmatig PSV-onwaardig.
Al vind ik hem deze voorbereiding wel een goede indruk maken en ben ik stiekem toch wel benieuwd hoe hij is met De Jong. Kan zijn voorzetten nu wel lekker kwijt.
Dat zou mooi zijn! Luuk de Jong erbij is idd voor een back met een voorzet heerlijk.

Verdedigend blijf ik het echter toch wel een kwetsbare factor in de verdediging vinden. Als je twee geweldige CV’s in je as hebt staan kom je daar misschien nog wel mee weg maar in het centrum (en rechts wss ook) staan wat mij betreft ook gewoon geen zekerheden. Het blijft echt enorm kwetsbaar, zelfs als iedereen topfit is.
DonyellMalen
Legende

Komt net te vroeg dit eigenlijk, maar bij 10 miljoen gewoon verpatsen en dan een glasbak op rechts halen. Mauro linksback. Mwene kan tijdelijk tot Mauro hersteld is van zijn blessure ook op linksback.
nilssonH
Moderator

Zolang Mauro in de lappenmand zit mag Max absoluut niet weg natuurlijk.
Juancho
Mister PSV

Siemen wrote: 27 Jul 2022, 19:04 Ik vind de back positie bij uitstek een positie waar je een jonge, fitte en talentvolle speler moet durven halen i.p.v. een 'oude bekende'.
Joe bedoelt een type Hoever? 🤔 😬 😁 😉
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Standbeeld
Mister PSV

Een vertrek van Max zou meteen mijn eerste juiste voorspelling zijn uit het voorspellingen topic. Dan is de toon gezet. Dat moeten we dan maar doen hé, 10mln.
Johann Vogel
Vedette

Zolang Mauro niet fit is zou het niet verstandig zijn om Max te laten gaan. Op dit moment zijn Max en Mwene onze enige backs. Je wil niet de voorrondes ingaan met Hoever als back.
Standbeeld
Mister PSV

Johann Vogel wrote: 27 Jul 2022, 19:50 Zolang Mauro niet fit is zou het niet verstandig zijn om Max te laten gaan. Op dit moment zijn Max en Mwene onze enige backs. Je wil niet de voorrondes ingaan met Hoever als back.
Klopt je moet wel een directe vervanger klaar hebben staan. We hebben ook nog Oppegard trouwens.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Revolinho wrote: 27 Jul 2022, 18:44
JandeVakantieman wrote: 27 Jul 2022, 18:21

Sorry, maar wat een onzin. Dit is een hele rare en arbitrale manier om te bepalen wat wel of geen goede transfer is. Je moet kijken naar het totaal plaatje en daarin lijkt mij dat de kwaliteit van een speler uiteindelijk doorslaggevend moet zijn.

Volgens jouw logica had Ajax dus ook nooit Tadic of Haller moeten halen? De transfer van Guardado naar PSV was ook slecht omdat hij daarvoor bij Valencia en Leverkusen niet presteerde? Unnerstall heeft bij PSV ook geen fantastische periode gehad maar dat is voor Twente wel een goede transfer gebleken.

Andersom zijn er ook zat voorbeelden van spelers die op basis van prestaties bij hun vorige club naar PSV gekomen zijn en vervolgens hier niks klaargespeeld hebben. Denk aan een Ramselaar, Maher of zelfs Matavz.

Prima dat je de selectie niks vind maar laten we spelers beoordelen op hun kwaliteiten en niet op of ze wel of niet aan een of andere zelf verzonnen regel voldoen die zogenaamd de "enige manier om succesvol te zijn" is.
Heel mooi verhaal, maar eindstand al 4 jaar geen titel.

Dat je Guardado noemt, heeft niks met het huidige beleid te maken. Onder Brands als TD kwam er doorgaans prima kwaliteit binnen, maar niet alles kan raak zijn. Overigens heeft Brands vanaf 2016/2017 ook niet bijster geweldige transfers gedaan. Het was vooral steunen op de jongens van 2013/2014.

Tadic en Haller, dan wil je het ook gewoon niet begrijpen. Het gaat mij er niet om dat zulke spelers niet kunnen komen, maar om het feit dat je hele beleid er blijkbaar vanaf hangt. ‘Als er geen buitenkans komt, komt er niemand’, is wat je tegenwoordig hoort. Zelfs als we nodig spelers missen op bepaalde posities. Zie hierboven: werkelijk niemand heeft het volste vertrouwen dat Gakpo echt goed vervangen gaat worden. Die angst is gegrond, er zal een ‘poor mans choice’ komen als we 50 miljoen voor hem gaan beuren. Uiteraard met een lulverhaal erachteraan.

Dit beleid is allesbehalve waar PSV succesvol mee is geworden. Je kan zeggen wat je wilt, maar als je niet investeert ga je geen consistent succes behalen. Zo werkt voetbal tegenwoordig nou eenmaal. Dat gelul met transfervrij of supergoedkoop heeft nog steeds geen titel opgeleverd, terwijl dat het enige is dat telt. De tijden onder van Raaij waren financieel zeg maar niet verantwoord, maar dat zijn wel de allermooiste herinneringen. Het mag wat minder risicovol, maar het is nu wel heel erg Reker-achtig.
[mention]Revolinho[/mention] blijkbaar ben ik dan de uitzondering. Ik heb er wel vertrouwen in dat mocht Gakpo vertrekken er een uitstekende aankoop voor terug gehaald gaat worden.

Het voortvarend inzetten op de zwakkere plekken in de selectie en daadwerkelijk kwalitatief sterker worden in de spits en keeper bijvoorbeeld zorgt bij mij voor vertrouwen.
DadOfFour
Internationale topspeler

Max weg en Rodríguez halen? Of heeft die ook ingeleverd qua niveau?
La vida és massa curta per no fer broma
Hatseflats
Vedette

Tuurlijk zal PSV en degelijke vervanger halen. Niets is onmogelijk. Volgens mij zijn zelfs hier in het interessante spelers topic al verschillende namen voorbij gekomen die Gakpo uitstekend kunnen vervangen.
29.04.2007
Nationale topspeler

Standbeeld wrote: 27 Jul 2022, 19:46 Een vertrek van Max zou meteen mijn eerste juiste voorspelling zijn uit het voorspellingen topic. Dan is de toon gezet. Dat moeten we dan maar doen hé, 10mln.
+1 hier, maar heb even gekeken; hoop dat jij uiteindelijk meer voorspellingen goed hebt dan ik... ;)
Locked