Transferwindow 2022-2023
-
- Vaste waarde in elftal
- ComeOnPSV
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Het is ook vooruit kijken. Veel supporters hier zien ook dat er een kans bestaat dat Max op de bank komt als Mauro weer fit is. Het is dan enorm veel geld wat je laat liggen. Max gaat niet meer waard worden op de bank.
Als v. Nistelrooij hem als basisspeler ziet boven Mauro moet je hem altijd houden.
Als v. Nistelrooij hem als basisspeler ziet boven Mauro moet je hem altijd houden.
-
- Vedette
Ik zou hem ook niet verkopen.
En dat is niet omdat ik groots fan ben van Max, maar heeft meer te maken met het feit dat we wederom hebben gefaald een goede rechtsback aan te trekken. Mauro mag daar dus straks weer de kastanjes uit het vuur gaan halen waardoor Max in de basis gaat komen op linksback.
En dat is niet omdat ik groots fan ben van Max, maar heeft meer te maken met het feit dat we wederom hebben gefaald een goede rechtsback aan te trekken. Mauro mag daar dus straks weer de kastanjes uit het vuur gaan halen waardoor Max in de basis gaat komen op linksback.
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Regelmatige invaller
- Old name: kritischepsver
- Juancho
- Mister PSV
-
- Bankzitter
Lastig. Ik heb het idee dat hij weer in vorm komt en je hebt hem nodig voor AS Monaco.
Aan de andere kant vraag ik me af of hij een goede hoge voorzet geeft, dat zou ons namelijk met de Jong meer opleveren. Daarnaast is dit je laatste kans om je onverstering terug te halen op een verdedigend erg gemankeerde back.
Ik zou tekenen voor Max weg, betere centrumverdediger, Mauro op linksback en Jetro terug als linksback. Die vind ik zwaar onderschat.
Aan de andere kant vraag ik me af of hij een goede hoge voorzet geeft, dat zou ons namelijk met de Jong meer opleveren. Daarnaast is dit je laatste kans om je onverstering terug te halen op een verdedigend erg gemankeerde back.
Ik zou tekenen voor Max weg, betere centrumverdediger, Mauro op linksback en Jetro terug als linksback. Die vind ik zwaar onderschat.
-
- Vedette
Ook Oppegard kan je nu nog vanuit gaan. Leuk als derde keuze. Maar je wil niet bij een blessure gelijk aangewezen zijn op een jeugdspeler.Standbeeld wrote: ↑27 Jul 2022, 19:52Klopt je moet wel een directe vervanger klaar hebben staan. We hebben ook nog Oppegard trouwens.Johann Vogel wrote: ↑27 Jul 2022, 19:50 Zolang Mauro niet fit is zou het niet verstandig zijn om Max te laten gaan. Op dit moment zijn Max en Mwene onze enige backs. Je wil niet de voorrondes ingaan met Hoever als back.
-
- Legende
A. Waarom is dat flauw? De wedstrijd tegen Leicester was vrij recent en dat is minimaal het niveau wat PSV gaat tegenkomen. Spelen met Oppegard is vragen op problemen. Die zit nog mijlenver van dat niveau verwijderd.
B. Waar baseer je op dat ik hem afschrijf? Ik neem dat woord helemaal niet in de mond, ik geef alleen aan dat NU met Oppegard spelen tegen een dergelijke tegenstander als Monaco ik totaal geen optie vind. Niks over waar hij wel of niet naar toe kan groeien.
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Als je voor 7 miljoen een topper kan binnenhalen voor rechtsback, dan altijd doen. Mwene heeft ook laten zien prima in te kunnen vallen op LB en dan zou je de backs bezet hebben met Mauro/Mwene/Oppegard en Aankoop/Mwene/Hoever. Stel die buitenkans is er niet, dan niet doen. We vinden geen betere back-up voor Mauro voor 7 miljoen. Is ook nog eens de vraag of Mauro de vorm kan vasthouden, vorig seizoen kan altijd nog een eenmalig iets zijn geweest. Mocht hij dat niet kunnen dan moeten we een back-up hebben die er echt kan staan.
-
- Lid 2e elftal
Ik denk eerder Omeragic, die zat namelijk op de bank wat vrij bijzonder is. Beide spelers zouden versterkingen zijn voor PSV.
- Standbeeld
- Mister PSV
Wij zitten op één en dezelfde lijn, Johann.Johann Vogel wrote: ↑27 Jul 2022, 21:38Ook Oppegard kan je nu nog vanuit gaan. Leuk als derde keuze. Maar je wil niet bij een blessure gelijk aangewezen zijn op een jeugdspeler.Standbeeld wrote: ↑27 Jul 2022, 19:52
Klopt je moet wel een directe vervanger klaar hebben staan. We hebben ook nog Oppegard trouwens.
-
- Lid 2e elftal
Klopt, bedoel ook niet voor de basis maar achter Gakpo/L de Jong.
- Tomm
- Vedette
Excuseer. Dacht dat je reageerde op de mededeling dat we ook oppegard nog achter de hand hadden (als backup welteverstaan). En dat zelfs dat te hoog gegrepen zou zijn. Eens, uiteraard nog niet basiswaardig, zeker niet niveau leicester/monaco want eerstgenoemde was noodgedwongen z’n debuut.Massimo wrote: ↑27 Jul 2022, 22:02A. Waarom is dat flauw? De wedstrijd tegen Leicester was vrij recent en dat is minimaal het niveau wat PSV gaat tegenkomen. Spelen met Oppegard is vragen op problemen. Die zit nog mijlenver van dat niveau verwijderd.
B. Waar baseer je op dat ik hem afschrijf? Ik neem dat woord helemaal niet in de mond, ik geef alleen aan dat NU met Oppegard spelen tegen een dergelijke tegenstander als Monaco ik totaal geen optie vind. Niks over waar hij wel of niet naar toe kan groeien.