Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
guus
Internationale topspeler

Robson de Souza wrote: 27 Jul 2022, 15:16 Ik denk dat het niet lang gaat duren voor Ajax met een statement MOET gaan komen over Ihattaren.
Inmiddels pikken grotere sites zijn "afwezigheid" ook op:
Misschien komt dit doordat Ajax in gesprek is met Juve over contractontbinding?
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Als ze van hem af willen daar is het praktisch einde carrière voor Mo. Altijd gezeik rond zijn persoon.
koetje
Legende

In het artikeltje staat niks nieuw wat wij hier ook al wisten. Gewoon copy-paste van NL artikelen dus geen bronnen uit Italië zelf.
PCGC
Vedette

Assy wrote: 27 Jul 2022, 15:36 Arias is toch wel een van mijn favoriete spelers van de voorbije jaren. Het zal mij persoonlijk wel pijn doen als hij bij ajax *kutclub aan de slag gaat.
Plus Karin in een neuzen shirt, dat staat gewoon echt niet….
#FreeGeneratie4
Madueke
Legende

Is toch ook veelzeggend dat ze het nieuws over Mo nu pas in Italië oppakken. Gewoon een contractspeler van Juve, maar heeft zich daar ook al onmogelijk gemaakt.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Madueke wrote: 27 Jul 2022, 16:58 Is toch ook veelzeggend dat ze het nieuws over Mo nu pas in Italië oppakken. Gewoon een contractspeler van Juve, maar heeft zich daar ook al onmogelijk gemaakt.
onMOgelijk

Hehehe (Erik ten Hag lachje)
Menno1
Legende

Arias naar Ajax zal jammer zijn, maar niet meer dan dat. Alleen, Arias is een BFF van Memphis en dat baart mij meer zorgen; stel dat Memphis toch ook die kant op gaat? God behoede het...
Persepolis
Vedette

Dat zal niet gebeuren. De situatie Arias (en Bergwijn) is heel anders dan de situatie Memphis. De eerste twee hebben al een paar jaar amper gespeeld en hebben/hadden weinig tot geen opties. Memphis is al jaren basisspeler en wordt door meerdere clubs uit topcompetities (bv. Juventus) benaderd. Die heeft geen reden om naar die kutclub te gaan.
Juancho
Mister PSV

Zijn er ook al een stuk of 6 artikelen geplaatst bij VI? Iets wat ze ook deden toen hij het blijkbaar zo idioot geweldig deed in de voorbereiding?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Vogelund
Vaste waarde in elftal
Old name: Vogelund

De Teledrek is verdacht stil. Hoogst opmerkelijk.
guus
Internationale topspeler

Juancho wrote: 27 Jul 2022, 23:29 Zijn er ook al een stuk of 6 artikelen geplaatst bij VI? Iets wat ze ook deden toen hij het blijkbaar zo idioot geweldig deed in de voorbereiding?
Het is verdacht stil rondom Mo. Hij lijkt wel van de aardbodem verdwenen.
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

guus wrote: 27 Jul 2022, 23:43
Juancho wrote: 27 Jul 2022, 23:29 Zijn er ook al een stuk of 6 artikelen geplaatst bij VI? Iets wat ze ook deden toen hij het blijkbaar zo idioot geweldig deed in de voorbereiding?
Het is verdacht stil rondom Mo. Hij lijkt wel van de aardbodem verdwenen.
(100 kilo) Mo is Back!
Ardbeg
Mister PSV

Menno1
Legende

Nee, daar heeft meneer Mo net even te veel schade aangericht. Miljoenen door PSV's neus geboord, sportief lopen lapzwansen en nooit enige vorm van schuld bij zichzelf gezocht, en daardoor een top coach indirect onder de bus gegooid. Kan lekker door de stront zakken die lamzak.
Josef Dettelbacher
Legende

En die kerel zegt clubbie, twee keer. Dat vind ik ook reden om het niet te doen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
ShovingNE2
Site Admin

Menno1 wrote: 28 Jul 2022, 04:15 Nee, daar heeft meneer Mo net even te veel schade aangericht. Miljoenen door PSV's neus geboord, sportief lopen lapzwansen en nooit enige vorm van schuld bij zichzelf gezocht, en daardoor een top coach indirect onder de bus gegooid. Kan lekker door de stront zakken die lamzak.
Precies. Breaking en Freak zijn nu aan het meeschrijven over de wijze van communicatie rond Mo. Neerzetten als de lieve zielige puber die alleen maar tegenslag heeft gekend in zijn leven en dat Ajax als de barmhartige Samaritaan geprobeerd heeft te helpen, maar dat Mo een ander pad voor zichzelf koos. Ze wensen hem alle sterkte en hopen dat het goed komt. Als hij wil zullen ze hem nog begeleiden.

Zoiets zal het wel worden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Haha die zijn helemaal koekoek. Hij is ook niet eens in de buurt van het stadion, kijkt waarschijnlijk de wedstrijd niet eens. Een dik fluitconcert verdient ie, zowel van ajax als PSV supporters.
Menno1
Legende

ShovingNE2 wrote: 28 Jul 2022, 07:17
Menno1 wrote: 28 Jul 2022, 04:15 Nee, daar heeft meneer Mo net even te veel schade aangericht. Miljoenen door PSV's neus geboord, sportief lopen lapzwansen en nooit enige vorm van schuld bij zichzelf gezocht, en daardoor een top coach indirect onder de bus gegooid. Kan lekker door de stront zakken die lamzak.
Precies. Breaking en Freak zijn nu aan het meeschrijven over de wijze van communicatie rond Mo. Neerzetten als de lieve zielige puber die alleen maar tegenslag heeft gekend in zijn leven en dat Ajax als de barmhartige Samaritaan geprobeerd heeft te helpen, maar dat Mo een ander pad voor zichzelf koos. Ze wensen hem alle sterkte en hopen dat het goed komt. Als hij wil zullen ze hem nog begeleiden.

Zoiets zal het wel worden.
De enige reden om het wel te overwegen is om die vetklep weer het gevoel te geven hoe geweldig speciaal hij toch is, hopende dat dit hem dan nog meer onuitstaanbaar maakt voor onze Amsterdamse vrienden.
ShovingNE2
Site Admin

Dit was de uitzwaaitekst hoor. Ajax gaat nooit meer iets voor hem doen. Ze zijn bezig met een exit-strategie.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
guus
Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 28 Jul 2022, 07:28 Dit was de uitzwaaitekst hoor. Ajax gaat nooit meer iets voor hem doen. Ze zijn bezig met een exit-strategie.
Jawel, ze brengen hem nog elke dag een boodschappentas en roepen vooral PSV supporters op om hem te steunen want die blijken nog enigszins invloed op hem te hebben. Alles wordt aangegrepen bij dat cluppie.
Standbeeld
Mister PSV

Typisch iets voor een medium van vandaag de dag. Een random tweet pakken die controversieel is en vervolgens groot uitpakken zodat iedereen kan haten. Lekker verdeeldheid zaaien. We gaan helemaal niks Mo steunen.
Franciscus
Nationale topspeler
Favoriete speler: Mauro Jr

Ik steun Mo wel hoor. Je moet er toch niet aan denken dat Ajax hem nu al kwijt raakt? Ik reken op nog een jaar lang deze soap. De Italiaanse versie kan me veel minder boeien.
koetje
Legende

Steun voor wat?

Dat bedreigingenverhaal lijkt me eerder een moderne variant van "de brug stond open".
DadOfFour
Internationale topspeler

Steun om te zorgen dat hij niet voorover valt met z'n dikke pens?
La vida és massa curta per no fer broma
Ittot
Internationale topspeler

Ik weet niet of steunen het juiste woord is, ik ben persoonlijk wel iemand die vind dat je oud-spelers gewoon normaal moet behandelen. Dus ook Steven Bergwijn en Mo Ihattaren. Dat wil niet zeggen dat we ze moeten toejuichen of "steunen" (weet ook niet waarin) maar iig niet uitfluiten of wat dan ook. Zouden we ook niet doen als Bergwijn naar GAE was gegaan namelijk. En ondanks dat ik een tyfushekel heb aan hoe de media het hele Ajax gezever propageert en hoe ver de normen en waarden te zoeken zijn in Amsterdam wil ik ze ook niet de eer of ook maar het gevoel geven dat ze speciaal of anders zijn dan alle andere clubs in de eredivisie. Dus laten wij ze dan ook hetzelfde behandelen als elke andere club.
Locked