Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
Juancho
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Bi Mo speelt natuurlijk wel heel wat anders mee he, dat snap je toch ook wel. Die heeft PSV vreselijk bedonderd en besodemietert ondanks alle mogelijke hulp die PSV aangeboden heeft. Bergwijn maakt gewoon een bepaalde keuze, dat het Ajax is, tja, jammer maar so be it. Tis zijn carriere. Die moeten we idd gewoon normaal ontvangen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ardbeg
Mister PSV

Ittot wrote: 28 Jul 2022, 10:08 maar iig niet uitfluiten of wat dan ook. Zouden we ook niet doen als Bergwijn naar GAE was gegaan namelijk.
Dit raakt natuurlijk kant noch wal. Je snapt het verschil tussen die clubs?
Last edited by Ardbeg on 28 Jul 2022, 10:12, edited 1 time in total.
Gestelnaar
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Hij kan een buikgriep krijgen via een besmette durum, meer niet
ShovingNE2
Site Admin

Ik heb niets met Bergwijn. Dus zal hem niet uitfluiten of wat dan ook. Het raakt mij nul dat hij naar Ajax is gegaan. Heb het een nuttige speler gevonden, maar nooit een PSV-er. In tegenstelling tot Memphis.

Ihattaren is 1 hele grote bak ellende geweest met natrappen erbij. Ik zal hem nog steeds niet uitfluiten of uitschelden, daar ben ik in het stadion sowieso niet van. Ooit tegen een arbiter paardelul geroepen en dat is dan wel het meest heftige in ongeveer 30 jaar stadionbezoek.

Maar steunen? Helemaal nooit. Lekker naar de tyfus met die carrière hoor. Helemaal prima. Voor sommigen is hij over 20 jaar nog een lief zielig jongetje die totaal niet verantwoordelijk is voor zijn eigen daden. Ik denk daar anders over.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
koetje
Legende

Bij PSV behandelen ze terugkerende spelers altijd heel normaal. Zie Guardado afgelopen weekend maar in het verleden kan ik me ook Depay, YP Lee, Manolev enzovoort herinneren.

Labyad bekend verhaal. Alleen met Jonathan Reis is het publiek wat de mist ingegaan met uitfluiten omdat deze jongen nu eenmaal moest kiezen voor een langdurig contract bij Vitesse boven het eenjarige contract bij PSV.
Josef Dettelbacher
Legende

Als Mo speciaal wil zijn, gooi ik met alle liefde mayo, curry en gesnipperde ui over hem heen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Bubba Gump
Meervoudig international

lijkt mij mooi als de uitsupporters in de ArenA toch wat waarschuwende woorden overhebben voor Mootje, om hem zo een hart onder de riem te steken. Iets in de zin van: Mootje Mootje, Taghi komt eraan.
Franciscus
Nationale topspeler
Favoriete speler: Mauro Jr

Ik wil gewoon een seizoen 2 van deze serie. Als de schurk weg gaat op het einde is het maar afwachten of die van volgend seizoen wel net zo goed is.
Ittot
Internationale topspeler

Ardbeg wrote: 28 Jul 2022, 10:11
Ittot wrote: 28 Jul 2022, 10:08 maar iig niet uitfluiten of wat dan ook. Zouden we ook niet doen als Bergwijn naar GAE was gegaan namelijk.
Dit raakt natuurlijk kant noch wal. Je snapt het verschil tussen die clubs?
Jawel, Ajax is een concurrent en een kutclub. GAE niet (hoewel dickpick bij beide gewerkt heeft).

Maar het gaat om de speler zelf. Daarnaast geef je daarmee ook een signaal af naar Ajax, de media en hun supporters; dat zij ons totaal niet boeien.
GENERATIE4
Verbannen
Clubvoorkeur: EFC 4TH

Mooi de lijn voortzetten van de bekerfinale

Hoerejong
Ardbeg
Mister PSV

Maar dat is het hele punt. Ze boeien ons wel. Natuurlijk. Stel je voor dat het niets zou boeien.
Bubba Gump wrote: 28 Jul 2022, 10:17 lijkt mij mooi als de uitsupporters in de ArenA toch wat waarschuwende woorden overhebben voor Mootje, om hem zo een hart onder de riem te steken. Iets in de zin van: Mootje Mootje, Taghi komt eraan.
Doe een beetje normaal man. Het is een kutjong maar dit is toch achterlijk.
Madueke
Legende

Natuurlijk worden Mo en Stevie uitgefloten, heb hun namen ook al voorbij horen komen tijdens de vriendschappelijke potjes tegen Betis en Villareal. Dat hoort nu eenmaal bij het voetbal. Vrij naïef om te denken dat dat ineens zou veranderen, laat staan dat de PSV fans Mo gaan steunen.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Bubba Gump wrote: 28 Jul 2022, 10:17 lijkt mij mooi als de uitsupporters in de ArenA toch wat waarschuwende woorden overhebben voor Mootje, om hem zo een hart onder de riem te steken. Iets in de zin van: Mootje Mootje, Taghi komt eraan.
Je kunt ook overdrijven, wat vind je hier nu zelf van als je even nadenkt?
ShovingNE2
Site Admin

Inderdaad. Taghi zit in eenzame opsluiting de rest van zijn leven, die kan er helemaal niet aan komen.

Nu weer verder over Abcoude Noord en aanverwante zaken. Spreekkoor suggesties zijn hier off-topic.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ittot
Internationale topspeler

[quote=Ardbeg post_id=270272 time=1658996867 user_id=70]
Maar dat is het hele punt. Ze boeien ons wel. Natuurlijk. Stel je voor dat het niets zou boeien.

Dat klopt maar dat hoeven zij niet te weten he :lol: het zijn al een stelletje narcisten, het beste is om ze te negeren. Snappen ze niets van, worden ze helemaal gek.
Hatseflats
Vedette

Er was 1 "fan" die vond dat iedereen Mootje dönerbroodje moest steunen, toch? Waarom krijgt die "fan" hier zoveel aandacht?
ruuddevil
Legende

Mootje lijkt inderdaad in Marbella te zitten. Heeft zich lekker rond gegeten in restaurant Bo Banus. Is niet helemaal zeker maar zijn vriendin was er ook (?) dus het lijkt er wel op.
Standbeeld
Mister PSV

ruuddevil wrote: 28 Jul 2022, 11:40 Mootje lijkt inderdaad in Marbella te zitten. Heeft zich lekker rond gegeten in restaurant Bo Banus. Is niet helemaal zeker maar zijn vriendin was er ook (?) dus het lijkt er wel op.
Heb jij informatie dat hij er nu nog steeds zit?
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Ruud runt Bo Banus in Marbella.
Ittot
Internationale topspeler

ruuddevil wrote: 28 Jul 2022, 11:40 Mootje lijkt inderdaad in Marbella te zitten. Heeft zich lekker rond gegeten in restaurant Bo Banus. Is niet helemaal zeker maar zijn vriendin was er ook (?) dus het lijkt er wel op.
Bronnen?
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Nouja op Instagram heeft de vriendin van Mo (YouTube bloggertje) een story geplaatst dat ze in Marbella is bij Puerto Banus, met 2 vriendinnen. Ik acht de kans persoonlijk vrij groot dat Mo met z’n lamme flikker ergens op het strand of in een aangelegen dönerzaak te vinden is.
TylerDurdn
Internationale topspeler

Prins-kebab is lekker donertjes aan het testen voor de Telegraaf
Persepolis
Vedette

Juancho wrote: 28 Jul 2022, 10:10 Bergwijn maakt gewoon een bepaalde keuze, dat het Ajax is, tja, jammer maar so be it. Tis zijn carriere. Die moeten we idd gewoon normaal ontvangen.
Ter aanvulling hierop: het was een keuze tussen weer een seizoen op de bank, en in de basis bij Ajax. Dus ook nog een begrijpelijke keuze. Al eerder gezegd, andersom zou bv een van de Beek ook geen nee zeggen tegen PSV, als die in dezelfde situatie zat.
ruuddevil
Legende

Ittot wrote: 28 Jul 2022, 12:07
Bronnen?
Juice kanaal Reality FBI. Vreemd genoeg heeft ie inmiddels een deel van het verhaal verwijderd uit zijn stories. Het verhaal is zoals Skuddem zegt. We weten dat ie met die ex van Zakaria gaat. Die zit in Marbella met een ander Instagram grietje en op hetzelfde moment zat daar iemand met het signalement van Mootje.
Robson de Souza
Vedette

Ittot wrote: 28 Jul 2022, 12:07
Bronnen?

Zou dit hem zijn?
Locked