Ajax
- Persepolis
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Aangezien ze allemaal hetzelfde kapsel hebben weet ik het nog niet 100% zeker, maar hoop wel dat het waar is
Last edited by Persepolis on 28 Jul 2022, 12:55, edited 1 time in total.
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Eerst Marokkanen over een kam scheren (kapsel grapje) om te vervolgen met "dezelfde kapsel". De ironie.Persepolis wrote: ↑28 Jul 2022, 12:48 Aangezien ze allemaal dezelfde kapsel hebben weet ik het nog niet 100% zeker, maar hoop wel dat het waar is
#FreeGeneratie4
- Persepolis
- Vedette
je hebt gelijk, aangepast. Al zijn het geen gerelateerde zaken dus ik zie de ironie niet of wou je beweren dat alle Marokkanen taalfouten maken?Paco Casal wrote: ↑28 Jul 2022, 12:53Eerst Marokkanen over een kam scheren (kapsel grapje) om te vervolgen met "dezelfde kapsel". De ironie.Persepolis wrote: ↑28 Jul 2022, 12:48 Aangezien ze allemaal dezelfde kapsel hebben weet ik het nog niet 100% zeker, maar hoop wel dat het waar is
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik kan niet ontkennen dat ik het stiekem wel leuk vind dat Mo nu ook de neuzen voor de gek houdt. Oh oh, wat waren ze goed bezig daar. Het lag allemaal aan PSV en Mo had alleen maar wat rust nodig. Ze zouden het daar wel regelen: lunchpakketje mee, personal trainer, Ten Hag kon als de beste met moeilijke jongens omgaan, bla bla.
- Paco Casal
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Niet allemaal. Er zijn een aantal uitzonderingen die de regel bevestigen natuurlijk.Persepolis wrote: ↑28 Jul 2022, 12:56
je hebt gelijk, aangepast. Al zijn het geen gerelateerde zaken dus ik zie de ironie niet of wou je beweren dat alle Marokkanen taalfouten maken?
#FreeGeneratie4
- Juancho
- Mister PSV
Je bent trouwens ook wel vreselijk idioot als je in deze periode, vakantie tijd, lekker naar Marbella gaat met al die Nederlanders terwijl je keihard aan het trainen moet zijn bij Ajax. Als het verhaal dus klopt wat ik me bijna niet kan voorstellen. Mo is een idioot maar zo dom?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- DadOfFour
De vraag stellen is hem beantwoorden...Juancho wrote: ↑28 Jul 2022, 13:17 Je bent trouwens ook wel vreselijk idioot als je in deze periode, vakantie tijd, lekker naar Marbella gaat met al die Nederlanders terwijl je keihard aan het trainen moet zijn bij Ajax. Als het verhaal dus klopt wat ik me bijna niet kan voorstellen. Mo is een idioot maar zo dom?
La vida és massa curta per no fer broma
-
- Legende
Dan ben je wel echt een enorme pancake he, als je gewoon in restaurants gaat zitten tijdens je werkweigering.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Legende
Ah jij zei het idd ook al, dan steek je gewoon publiekelijk je middelvingers op naar je werkgever. No way dat het trotse Ajax zich zo voor lul laat zetten. Die hoeft niet meer te komen.Juancho wrote: ↑28 Jul 2022, 13:17 Je bent trouwens ook wel vreselijk idioot als je in deze periode, vakantie tijd, lekker naar Marbella gaat met al die Nederlanders terwijl je keihard aan het trainen moet zijn bij Ajax. Als het verhaal dus klopt wat ik me bijna niet kan voorstellen. Mo is een idioot maar zo dom?
-
- Legende
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Is hem niet. Hij heeft overigens een eigen topic: viewtopic.php?t=26 Nu weer over de kutclub. Graag.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Ook zo genoten van de Tour?
Wat was 'ie goed he, die Vingegaard. En dan die Van Aert! Hun Jumbo-Visma team won geel, groen en de bolletjestrui!
Met dank aan Ten Hag.
https://www.vi.nl/nieuws/zo-droeg-ten-h ... umbo-visma
(doet me denken aan 1994, toen Brazilië dankzij Cruyff het WK won. Romario zat bij PSV. Cruyff haalde hem in 1993 naar Barcelona. Romario kwam daar op top nivo. Romario won het WK. Met dank aan Cruyff)
Wat was 'ie goed he, die Vingegaard. En dan die Van Aert! Hun Jumbo-Visma team won geel, groen en de bolletjestrui!
Met dank aan Ten Hag.
https://www.vi.nl/nieuws/zo-droeg-ten-h ... umbo-visma
(doet me denken aan 1994, toen Brazilië dankzij Cruyff het WK won. Romario zat bij PSV. Cruyff haalde hem in 1993 naar Barcelona. Romario kwam daar op top nivo. Romario won het WK. Met dank aan Cruyff)
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
- ruuddevil
- Legende
Dat kan ook de way out zijn: na vertrek Dickpic en Kabouter Plop voelde Mo zich niet meer thuis.Standbeeld wrote: ↑28 Jul 2022, 13:04 Ik kan niet ontkennen dat ik het stiekem wel leuk vind dat Mo nu ook de neuzen voor de gek houdt. Oh oh, wat waren ze goed bezig daar. Het lag allemaal aan PSV en Mo had alleen maar wat rust nodig. Ze zouden het daar wel regelen: lunchpakketje mee, personal trainer, Ten Hag kon als de beste met moeilijke jongens omgaan, bla bla.
-
- Legende
Zelfs Ten Hag was kritisch met zn niet kunnen rennen, en hij heeft Motje gewoon gebruikt als stoorzender tegen PSV in de finale.ruuddevil wrote: ↑28 Jul 2022, 14:09Dat kan ook de way out zijn: na vertrek Dickpic en Kabouter Plop voelde Mo zich niet meer thuis.Standbeeld wrote: ↑28 Jul 2022, 13:04 Ik kan niet ontkennen dat ik het stiekem wel leuk vind dat Mo nu ook de neuzen voor de gek houdt. Oh oh, wat waren ze goed bezig daar. Het lag allemaal aan PSV en Mo had alleen maar wat rust nodig. Ze zouden het daar wel regelen: lunchpakketje mee, personal trainer, Ten Hag kon als de beste met moeilijke jongens omgaan, bla bla.
- Standbeeld
- Mister PSV
Op naar Antwerp.ruuddevil wrote: ↑28 Jul 2022, 14:09Dat kan ook de way out zijn: na vertrek Dickpic en Kabouter Plop voelde Mo zich niet meer thuis.Standbeeld wrote: ↑28 Jul 2022, 13:04 Ik kan niet ontkennen dat ik het stiekem wel leuk vind dat Mo nu ook de neuzen voor de gek houdt. Oh oh, wat waren ze goed bezig daar. Het lag allemaal aan PSV en Mo had alleen maar wat rust nodig. Ze zouden het daar wel regelen: lunchpakketje mee, personal trainer, Ten Hag kon als de beste met moeilijke jongens omgaan, bla bla.
- ruuddevil
- Legende
Dat werkte goedJosef Dettelbacher wrote: ↑28 Jul 2022, 14:15Zelfs Ten Hag was kritisch met zn niet kunnen rennen, en hij heeft Motje gewoon gebruikt als stoorzender tegen PSV in de finale.