Transferwindow 2022-2023
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- Ledezma10
- Verbannen
- ShovingNE2
- Site Admin
Niemand zegt dat hij onomstreden is toch?
En er zijn best aanwijzingen dat er door andere speelwijze goede kans is dat hij het dit jaar beter gaat doen. Veel minder sprints en een spits waar goede voorzetten op kunnen komen. Waarom zou je hem dan verkopen als het bod niet super is (en 7 miljoen pond vind ik niet super).
En er zijn best aanwijzingen dat er door andere speelwijze goede kans is dat hij het dit jaar beter gaat doen. Veel minder sprints en een spits waar goede voorzetten op kunnen komen. Waarom zou je hem dan verkopen als het bod niet super is (en 7 miljoen pond vind ik niet super).
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
- ShovingNE2
- Site Admin
- Maikel
- Site Admin
Je weet dat Rodriguez tegenwoordig centraal staat?Ledezma10 wrote: ↑28 Jul 2022, 16:21 Max is opeens onomstreden na een paar leuke wedstrijden in de voorbereiding? Terwijl we vorig seizoen hebben kunnen zien dat het geen PSV materiaal is... dacht dat de lat omhoog moest.
Ik zeg snel verkopen en een nieuwe LB aanschaffen (Rodiriugez bijv) dan ga je er flink op vooruit
Volgens mij ga je op dit moment met hem op LB niet vooruit op Max.
- Ardbeg
- Mister PSV
- Klapstoel
- Basisspeler
-
- Nationale topspeler
Jetro Willems ook nog transfervrij.
- DonyellMalen
- Legende
Van Aanholt zou wel graag naar ons te willen komen, vermoed ik. Komt uit onze jeugdopleiding, kent veel spelers uit de selectie goed van Oranje (en trainde afgelopen zomer nog met Simons in Spanje) en wil met zijn gezin terugkeren naar NL. Zou een prima optie zijn als rotatiespeler, moet ie daarvoor wel willen komen natuurlijk. Nog best veel gespeeld afgelopen seizoen bij Galatasaray, 35 maar liefst in de Turkse competitie.
- Klapstoel
- Basisspeler
Klopt, maar die speelt al jaren niet meer regelmatig in tegenstelling tot Van Aanholt
- Klapstoel
- Basisspeler
Klopt, maar die speelt al jaren niet meer regelmatig in tegenstelling tot Van Aanholt
-
- Nationale topspeler
-
- Meervoudig international
Ik vind het overigens ook wat makkelijk om te zeggen dat we Max nu niet moeten verkopen omdat je dan nog een vervanger moet halen.
Hier had je toch gewoon op kunnen voorsorteren? Dat Max al tijden onderpresteert is volgens mij algemeen bekend. Ik vond Mauro geweldig afgelopen seizoen als RB maar het is niet zeker of hij ook het komende seizoen dé LB kan zijn.
Misschien ben ik naïef hoor maar ik hoop toch eigenlijk dat er voor iedere positie minstens één speler is die nauwlettend in de gaten gehouden wordt om de vertrekkende speler te vervangen. Ik zou het schandalig vinden als er niet al twee, drie spelers concreet in beeld zijn mocht Gakpo vertrekken en ze pas als de situatie zich daadwerkelijk aandient gaan speuren
Hier had je toch gewoon op kunnen voorsorteren? Dat Max al tijden onderpresteert is volgens mij algemeen bekend. Ik vond Mauro geweldig afgelopen seizoen als RB maar het is niet zeker of hij ook het komende seizoen dé LB kan zijn.
Misschien ben ik naïef hoor maar ik hoop toch eigenlijk dat er voor iedere positie minstens één speler is die nauwlettend in de gaten gehouden wordt om de vertrekkende speler te vervangen. Ik zou het schandalig vinden als er niet al twee, drie spelers concreet in beeld zijn mocht Gakpo vertrekken en ze pas als de situatie zich daadwerkelijk aandient gaan speuren
Last edited by Raw85 on 28 Jul 2022, 19:05, edited 1 time in total.
- Hatseflats
- Vedette
-
- Vaste waarde in elftal
Vorig jaar nog 25 wedstrijden in de BuLi. Was een prima transfervrije aankoop geweest, om met Mauro uit te vechten wie eerste LB wordt. Dan had je het geld van Max kunnen spenderen aan een glasbak centrale verdediger. Die vlieger gaat echter niet meer op met de komst van BW.
Daarbij zag ik dat Jetro ook al in de 2. BuLi minuten heeft gemaakt van de week. Is hij dan nog wel transfervrij op te pikken? [mention]FritskePhilips[/mention]
- Klapstoel
- Basisspeler
Win win situatieFritskePhilips wrote: ↑28 Jul 2022, 19:02 Van Aanholt speelde in de jeugd bij PSV als LCV. Kan hij mooi polivalent bij ons komen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Geloof maar dat PSV in contact staat met zaakwaarnemers van mogelijke opvolgers. Ze zijn niet stom bij PSV. PSV heeft voor iedere positie kant-en-klare lijsten met beschikbare spelers. Het probleem met Max is alleen dat hij nu basis speelt en je wil het liefst niet voor de vCL nog wijzigingen in het elftal aanbrengen. Dus mocht Max gaan dan moet dat tegen een heel aanzienlijk bod zijn, dan denk ik aan 10-12mln momenteel. Anders zal een transfer niet bespreekbaar zijn op dit moment.Raw85 wrote: ↑28 Jul 2022, 19:02 Ik vind het overigens ook wat makkelijk om te zeggen dat we Max nu niet moeten verkopen omdat je dan nog een vervanger moet halen.