Raw85 wrote: ↑28 Jul 2022, 19:02
Ik vind het overigens ook wat makkelijk om te zeggen dat we Max nu niet moeten verkopen omdat je dan nog een vervanger moet halen.
Hier had je toch gewoon op kunnen voorsorteren? Dat Max al tijden onderpresteert is volgens mij algemeen bekend. Ik vond Mauro geweldig afgelopen seizoen als RB maar het is niet zeker of hij ook het komende seizoen dé LB kan zijn.
Misschien ben ik naïef hoor maar ik hoop toch eigenlijk dat er voor iedere positie minstens één speler is die nauwlettend in de gaten gehouden wordt om de vertrekkende speler te vervangen. Ik zou het schandalig vinden als er niet al twee, drie spelers concreet in beeld zijn mocht Gakpo vertrekken en ze pas als de situatie zich daadwerkelijk aandient gaan speuren
1) Geloof maar dat PSV in contact staat met zaakwaarnemers van mogelijke opvolgers. Ze zijn niet stom bij PSV. PSV heeft voor iedere positie kant-en-klare lijsten met beschikbare spelers.
2) Het probleem met Max is alleen dat hij nu basis speelt en je wil het liefst niet voor de vCL nog wijzigingen in het elftal aanbrengen. Dus mocht Max gaan dan moet dat tegen een heel aanzienlijk bod zijn, dan denk ik aan 10-12mln momenteel. Anders zal een transfer niet bespreekbaar zijn op dit moment.
1) Ik geloof je maar al te graag natuurlijk
2) Hij speelt m.i. nu basis omdat er niet op tijd is doorgeselecteerd nadat meneer al tijden dramatisch heeft gepresteerd. Er had begin juli wat mij betreft al gewoon een basiskandidaat LB aangetrokken moeten worden
:shake: Standbeeld wrote: ↑28 Jul 2022, 19:23
1) Geloof maar dat PSV in contact staat met zaakwaarnemers van mogelijke opvolgers. Ze zijn niet stom bij PSV. PSV heeft voor iedere positie kant-en-klare lijsten met beschikbare spelers.
2) Het probleem met Max is alleen dat hij nu basis speelt en je wil het liefst niet voor de vCL nog wijzigingen in het elftal aanbrengen. Dus mocht Max gaan dan moet dat tegen een heel aanzienlijk bod zijn, dan denk ik aan 10-12mln momenteel. Anders zal een transfer niet bespreekbaar zijn op dit moment.
2) Hij speelt m.i. nu basis omdat er niet op tijd is doorgeselecteerd nadat meneer al tijden dramatisch heeft gepresteerd. Er had begin juli wat mij betreft al gewoon een basiskandidaat LB aangetrokken moeten worden
Ja, dat kan ik wel begrijpen maar die tijd is geweest en daar doen we niets meer aan. Gaat om het hier en nu, wat kunnen we nu doen. Max speelt wel een goede voorbereiding tot dusver.
Als Ruud het Max kan aanleren om beter te doseren, wordt hij zowel aanvallend als verdedigend een stuk stabieler. Ik geloof echt wel in de waarde die Max kan hebben. Lekker ballen voorgooien ipv iedere keer de achterlijn moeten halen.
:shake: Standbeeld wrote: ↑28 Jul 2022, 19:23
Niet op tijd doorgeselecteerd. Tja, hoe ga je doorselecteren als er nog niet eerder concrete interesse is geweest? Op dit moment heeft PSV 3 linksbacks met Mauro JR, Max en Oppergard. Logisch dat PSV niet eerder een linksback gaat aantrekken dan wanneer één van die 3 verkocht/verhuurd is. Na de CL voorronde zou het wat mij betreft ook nog prima zijn om Max 'in te ruilen' voor een betere linksback.
Vanthaman18 wrote: ↑28 Jul 2022, 21:33
Als Ruud het Max kan aanleren om beter te doseren, wordt hij zowel aanvallend als verdedigend een stuk stabieler.
Tja, dat zou kunnen hoor maar zekerheid heb je totaal niet.
En veel andere zekerheden hebben we sowieso al niet in de defensie m.i.
Vanthaman18 wrote: ↑28 Jul 2022, 21:33
Als Ruud het Max kan aanleren om beter te doseren, wordt hij zowel aanvallend als verdedigend een stuk stabieler.
Zekerheid heb je ook niet dat je een betere back gaat vinden
Raw85 wrote: ↑28 Jul 2022, 21:25
Niet op tijd doorgeselecteerd. 1) Tja, hoe ga je doorselecteren als er nog niet eerder concrete interesse is geweest? 2) Op dit moment heeft PSV 3 linksbacks met Mauro JR, Max en Oppergard. Logisch dat PSV niet eerder een linksback gaat aantrekken dan wanneer één van die 3 verkocht/verhuurd is. Na de CL voorronde zou het wat mij betreft ook nog prima zijn om Max 'in te ruilen' voor een betere linksback.
1) Je kunt toch zelf ook interesse creëren of bij iemands zaakwaarnemer aangeven dat hij op zoek mag naar een andere mooie club voor z’n spelers?
2) Mauro JR kan links spelen maar heb je mogelijk gewoon heel hard nodig op rechts omdat Mwene en Hoever allebei geen zekerheden zijn, vooralsnog vind ik het hooguit degelijke backup RB’s
Feyenoord pakt wel goed door. Zeg niet dat ze beter zijn dan ons. Maar als er niks meer bij komt vind ik de grote woorden van enkele weken geleden toch lichtelijk overdreven. We hebben een goede keeper en spits aangetrokken, maar met Gotze en Doan ook een geweldige en prima speler verloren.
Raw85 wrote: ↑28 Jul 2022, 21:39
Tja zo kunnen we iedere flapdrol hier wel houden. Zekerheden heb je nooit in het leven. Misschien kunnen we Drommel ook nog 23 seizoenen op doel laten staan, 100% zekerheid dat een andere keeper het beter doet heb je immers niet
Tja zo kunnen we iedere flapdrol hier wel houden. Zekerheden heb je nooit in het leven. Misschien kunnen we Drommel ook nog 23 seizoenen op doel laten staan, 100% zekerheid dat een andere keeper het beter doet heb je immers niet
Ja en als we Mauro en Guti vorig jaar allebei voor een habbekrats hadden weggedaan afgelopen zomer dan waren ze niet opgebloeid tot de huidige spelers die ze nu zijn. Zoals al eerder is aangehaald, het systeem van RvN kan eventueel voor Max heel erg goed uitkomen.
Raw85 wrote: ↑28 Jul 2022, 21:45
Ja en als we Mauro en Guti vorig jaar allebei voor een habbekrats hadden weggedaan afgelopen zomer dan waren ze niet opgebloeid tot de huidige spelers die ze nu zijn. Zoals al eerder is aangehaald, het systeem van RvN kan eventueel voor Max heel erg goed uitkomen.
Mijn punt is vooral dat Max geen zekerheidje is en dat je daar gewoon door had moeten pakken deze zomer. Het is geen prutser maar ik vind de LB-positie, naast het centrale duo, wie daar ook komen te spelen, en ook de rechtsbackpositie gewoon veel te onzeker voor een topclub als PSV. Als alles goed in elkaar valt hebben we een redelijke verdediging maar 1 blessure of iemand uit vorm en we hebben in mijn optiek echt een AZ-verdediging. Ik wil de CL halen en daar het liefst ook in presteren. Onze basisaanval is echt goed, we hebben genoeg goede middenvelders om een lekker middenveld neer te zetten maar ik vind, op hopelijk Mauro na, niemand écht uitblinken. Misschien Ramalho als hij weer helemaal topfit en in vorm is. Echt te weinig.
Mijn punt is vooral dat Max geen zekerheidje is en dat je daar gewoon door had moeten pakken deze zomer. Het is geen prutser maar ik vind de LB-positie, naast het centrale duo, wie daar ook komen te spelen, en ook de rechtsbackpositie gewoon veel te onzeker voor een topclub als PSV. Als alles goed in elkaar valt hebben we een redelijke verdediging maar 1 blessure of iemand uit vorm en we hebben in mijn optiek echt een AZ-verdediging. Ik wil de CL halen en daar het liefst ook in presteren. Onze basisaanval is echt goed, we hebben genoeg goede middenvelders om een lekker middenveld neer te zetten maar ik vind, op hopelijk Mauro na, niemand écht uitblinken. Misschien Ramalho als hij weer helemaal topfit en in vorm is. Echt te weinig.
Vind AZ niveau wel iets overdreven maar dan zijn we het wel met elkaar eens. Het is wel PSV onwaardig
Verdediging blijft altijd een dingetje. Dat is al jarenlang zo.,. Ikzelf zou ook niet zo 1.. 2.. 3.. een directe versterking kunnen noemen die haalbaar is. Blijft een lastige kwestie
Kritischepsver wrote: ↑28 Jul 2022, 21:44
Feyenoord pakt wel goed door. Zeg niet dat ze beter zijn dan ons. Maar als er niks meer bij komt vind ik de grote woorden van enkele weken geleden toch lichtelijk overdreven. We hebben een goede keeper en spits aangetrokken, maar met Gotze en Doan ook een geweldige en prima speler verloren.
Feyenoord heeft nu de kans om door te selecteren en dat doen ze goed met beperkte middelen.
PSV zou dit misschien ook graag doen enkel Obispo (groeit niet door), Boscagli (geblesseerd), Max (kan niet door blessure Mauro en Mwene) en Luckassen (tja…) blijven nog een seizoen en dan is het lastig. Op het middenveld hebben ze het wel deels (muv misschien Van Ginkel)gedaan en ook voorin is het lastiger door de vaste huurperiode van Vinicius.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er sowieso nog wat op het middenveld gaat gebeuren. Ginkel weg en Ledezma/Saibari verhuren, daarvoor nog extra aanvaller halen.
Als PSV de CL niet haalt, dan vertrekken Sangare en Gakpo sowieso en gaat er best wel wat veranderen. Halen we het wel, gaat John roepen dat we CL hebben gehaald en dus goed genoeg zijn.
Niet op tijd doorgeselecteerd. 1) Tja, hoe ga je doorselecteren als er nog niet eerder concrete interesse is geweest? 2) Op dit moment heeft PSV 3 linksbacks met Mauro JR, Max en Oppergard. Logisch dat PSV niet eerder een linksback gaat aantrekken dan wanneer één van die 3 verkocht/verhuurd is. Na de CL voorronde zou het wat mij betreft ook nog prima zijn om Max 'in te ruilen' voor een betere linksback.
1) Je kunt toch zelf ook interesse creëren of bij iemands zaakwaarnemer aangeven dat hij op zoek mag naar een andere mooie club voor z’n spelers?
2) Mauro JR kan links spelen maar heb je mogelijk gewoon heel hard nodig op rechts omdat Mwene en Hoever allebei geen zekerheden zijn, vooralsnog vind ik het hooguit degelijke backup RB’s
1) Tja, en dan hier met zn allen weer klagen dat we onze spelers voor veel te weinig verkopen. Als je Max in de uitverkoop zet verzwakt dat natuurlijk enorm je onderhandelingspositie.
2) Mauro JR kan zeker links spelen. Was afgelopen seizoen ook gewoon de positie waar hij het beste tot z'n recht kwam, nog beter ook dan op de rechtsbackpositie imo. En daarom ligt het probleem naar mijn mening ook helemaal niet op de linksback positie. Als daar 2 spelers als Mauro JR en Max kunnen strijden om die plek en daarachter nog een talent als Oppergard, ben ik prima tevreden voor een club als PSV. Dat je Mauro op een andere plek wil zetten, omdat het daar te zwak is, verschuif je naar mijn mening het probleem. Dan kan je beter nog Mwene in de etalage zetten en voor een betere rechtsback gaan. Al vind ik Mwene ook niet eens zo zwak als de gemiddelde supporter hier.
Revolinho wrote: ↑28 Jul 2022, 23:05
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er sowieso nog wat op het middenveld gaat gebeuren. Ginkel weg en Ledezma/Saibari verhuren, daarvoor nog extra aanvaller halen.
Als PSV de CL niet haalt, dan vertrekken Sangare en Gakpo sowieso en gaat er best wel wat veranderen. Halen we het wel, gaat John roepen dat we CL hebben gehaald en dus goed genoeg zijn.
Ik ben ook wel enigszins bang voor het eerste deel van dit scenario.
Mochten we onverwachts wel Champions League halen verwacht ik wel degelijk nog echte versterking
Ik kan gezien deze window ook totaal niet begrijpen waarom Doan is verkocht. Je had dan zowel Ledezma en Saibari kunnen verhuren, Doan was perfect geweest en kan ook op rechts, pikt ook zijn goals mee en de passing is prima. Nu staat de onervaren Simons daar. Werkelijk onnavolgbaar.
Revolinho wrote: ↑28 Jul 2022, 23:32
Ik kan gezien deze window ook totaal niet begrijpen waarom Doan is verkocht. Je had dan zowel Ledezma en Saibari kunnen verhuren, Doan was perfect geweest en kan ook op rechts, pikt ook zijn goals mee en de passing is prima. Nu staat de onervaren Simons daar. Werkelijk onnavolgbaar.
Doan wil gewoon meer basisspeler zijn. Hij wist dat Madueke voor hem staat en stel Bakayoko vlamt staat die ook nog voor hem.
Dan zou die op het middenveld kunnen spelen, maar daar hadden we ook al genoeg keuze.
Soms moet je als club een speler verkopen die tegen de basis zit, maar niet helemaal.
Die jongen heeft zijn waarde bewezen en mag het in Duitsland nu laten zien.
Rikkert1234 wrote: ↑28 Jul 2022, 21:54
Zoals al eerder is aangehaald, het systeem van RvN kan eventueel voor Max heel erg goed uitkomen.
Dat kan zeker als diepgang gewenst is (en Max zijn beste niveau aantikt of iets wat daarop lijkt) maar ik zie in het systeem van RvN juist Mauro als de betere optie om als back een extra verdedigende middenvelder met creatief vermogen te creëren m.b.t. de kwetsbaarheid van het middenveld. Beiden hebben het vermogen om een goede bal op Luuk te geven.