Ach come on. De top in NL vs de vergetelheid in Duitsland?ComeOnPSV wrote: ↑28 Jul 2022, 23:34Doan wil gewoon meer basisspeler zijn. Hij wist dat Madueke voor hem staat en stel Bakayoko vlamt staat die ook nog voor hem.Revolinho wrote: ↑28 Jul 2022, 23:32 Ik kan gezien deze window ook totaal niet begrijpen waarom Doan is verkocht. Je had dan zowel Ledezma en Saibari kunnen verhuren, Doan was perfect geweest en kan ook op rechts, pikt ook zijn goals mee en de passing is prima. Nu staat de onervaren Simons daar. Werkelijk onnavolgbaar.
Dan zou die op het middenveld kunnen spelen, maar daar hadden we ook al genoeg keuze.
Soms moet je als club een speler verkopen die tegen de basis zit, maar niet helemaal.
Die jongen heeft zijn waarde bewezen en mag het in Duitsland nu laten zien.
Nu Götze en Zahavi zijn vertrokken, klimt Doan sowieso weer een stapje hoger in de pikorde. Hij heeft afgelopen seizoen veel gespeeld, dat had nu weer gekund. We weten allemaal dat Noni voor zoveel wedstrijden uit gaat vallen, kunnen we een keer ophouden met dat naïeve hopen dat zaken die al jaren hetzelfde zijn plotseling veranderen? Sterker nog, ik vond Doan die rechtsbuitenpositie slimmer invullen als Madueke. Noni doet alles op snelheid en kracht, maar Doan is veel en veel slimmer. Laten we van dat laatste nou heel weinig in huis hebben bij dit PSV.
Doan is gewoon een van de beteren geweest afgelopen seizoen en gaat in Duitsland weer een stap vooruit maken. Waarom wil je Gakpo en Sangare wel houden maar Doan niet. Hoe meer ik erover nadenk, hoe onbegrijpelijker het word.
Ik hoop van harte dat ik fout zit en PSV dit seizoen alle ambities waarmaakt. Maar ik heb 0 vertrouwen in John. Ik wacht nog een maand af, maar ik zie alweer gebeuren dat we na de deadline alweer niet compleet zijn. Dat zijn we namelijk al 3 jaar niet.