Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

koetje wrote: 29 Jul 2022, 19:22
11 Sir Tinus wrote: 29 Jul 2022, 19:18 Stengs incomming...
Is natuurlijk wel een totaal ander type. Meer een hangende 10 dan een diepgaande speler. Maar hij is best welkom.

Gelukkig heeft PSV een handvol spelers met Til, Simons en Ledezma die er ook kunnen spelen. Kampioenteams worden soms geboren uit noodzaak.
Dit is natuurlijk wel zo. Maar als club kun je niet all in gaan op Xavi Bakayoko en Savio maar als je het toch doet kan het dat er een wonder gebeurt en er een speler op staat en er niets aan de hand is maarja... de kans dat we CL mislopen, averij oplopen in de competitie en de JCS verliezen is groter.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Haha, nu al mensen die in een soort premature depressie belanden? Kijk nou morgen gewoon die wedstrijd en dinsdag tegen Monaco. Als we die beiden verliezen heb je reden tot pessimisme, maar nu al?!
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Waarom linken teveel mensen nu Gnonto? Ik heb echt nergens wat voorbij zien komen dat we überhaupt hebben geïnformeerd of concreet waren. Enkel dat hij bij PSV op de radar stond. Welgeteld één berichtje van Timmer en Elfrink. Maar dat is dan een naam die blijft hangen en bij de geringste mogelijkheid wordt hij weer geplugged. Misschien kunnen we Gnonto beter laten voor wat het is en verder kijken naar andere mogelijkheden.
AddoCultheld
Internationale topspeler

Haal maar een rechtsbuiten met een hele goed voorzet, dat is in dit systeem ook nog meteen een hele grote vooruitgang.
Ledezma10
Verbannen

Memphis
Joenepsv
Legende

Het is gewoon dom om er niet één extra buitenspeler/aanvaller bij te halen. Voor het Madueke verhaal was dat al een enorm risico. Nu met Vertessen, Noni en die houthakker mis je al drie man. Ik hoop dat dit de ogen opent dat het gewoon te smal is voorin. En nu niet snel iemand van 19 gaan huren maar iemand halen die er én direct kan staan en waar we nog een paar jaar plezier van kunnen hebben.
Madueke
Legende

Ledezma10 wrote: 29 Jul 2022, 19:28Memphis
Naar Juventus inderdaad. Leuke club voor hem!
Standbeeld
Mister PSV

Ledezma10 wrote: 29 Jul 2022, 19:28Memphis
Ja die zal vast wel interesse hebben, terwijl ook Juve en Tottenham hem willen.
Raw85
Meervoudig international

Thijs wrote: 29 Jul 2022, 19:27 Haha, nu al mensen die in een soort premature depressie belanden? Kijk nou morgen gewoon die wedstrijd en dinsdag tegen Monaco. Als we die beiden verliezen heb je reden tot pessimisme, maar nu al?!
Zo ken ik er nog wel een paar. Als je er keihard af gaat tegen Monaco, wat niet per se hoeft te gebeuren maar ook niet is uitgesloten, gaan er gewoon vele, vele miljoenen verloren
koetje
Legende

11 Sir Tinus wrote: 29 Jul 2022, 19:25
koetje wrote: 29 Jul 2022, 19:22

Is natuurlijk wel een totaal ander type. Meer een hangende 10 dan een diepgaande speler. Maar hij is best welkom.

Gelukkig heeft PSV een handvol spelers met Til, Simons en Ledezma die er ook kunnen spelen. Kampioenteams worden soms geboren uit noodzaak.
Dit is natuurlijk wel zo. Maar als club kun je niet all in gaan op Xavi Bakayoko en Savio maar als je het toch doet kan het dat er een wonder gebeurt en er een speler op staat en er niets aan de hand is maarja... de kans dat we CL mislopen, averij oplopen in de competitie en de JCS verliezen is groter.
Het succes van PSV hangt natuurlijk nooit af van 1 speler. Daarbij heeft Madueke als individuele speler veel te brengen maar als teamspeler is het nog prut.
trouwepsvfan
Vedette

Zullen we de landstitel maar gelijk aan Ajax geven? Man man, wat een opportunisme hier.

De blessure is vervelend, maar ook weer niet het einde van de wereld. Want met alle respect, het was niet bepaald alsof Noni de afgelopen weken de pannen van het dak speelde en beslissend was. Integendeel zelfs. Persoonlijk ergerde ik me meer en meer aan het egoïstische gedrag op het veld.

Voor de CL is het even improviseren, maar in de eredivisie hebben we tot en met oktober gewoon een gigantisch pretprogramma met wedstrijden die je makkelijk zonder Madueke moet kunnen winnen.

En zo kunnen we in de CL tenminste met 11 man verdedigen, ipv met 10.

Welkom terug.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Joosth
Vaste waarde in elftal

Zat even te denken aan Willem Geubels maar die ontwikkeling lijkt flink gestagneerd te zijn!
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Je zit in dezelfde situatie als met je verdediging. Talentvolle jongens die je de kans wilt geven en een langdurig geblesseerde (waarschijnlijk). Een huurspeler is niet uit te sluiten.

Alles hangt af van hoe PSV en Xavi zichzelf ziet want als hij daar ook kan en wil spelen dan is het niet ondenkbaar dat ze hem opschuiven.
Joosth
Vaste waarde in elftal

Maar met alle respect, een tegenstander houdt wel rekening met Madueke als tegenstander. Dat is een stuk minder met zijn vervanger. Vind je niet?
Last edited by Joosth on 29 Jul 2022, 19:37, edited 1 time in total.
Raw85
Meervoudig international

trouwepsvfan wrote: 29 Jul 2022, 19:33 Zullen we de landstitel maar gelijk aan Ajax geven? Man man, wat een opportunisme hier.

De blessure is vervelend, maar ook weer niet het einde van de wereld. Want met alle respect, het was niet bepaald alsof Noni de afgelopen weken de pannen van het dak speelde en beslissend was. Integendeel zelfs. Persoonlijk ergerde ik me meer en meer aan het egoïstische gedrag op het veld.

Voor de CL is het even improviseren, maar in de eredivisie hebben we tot en met oktober gewoon een gigantisch pretprogramma met wedstrijden die je makkelijk zonder Madueke moet kunnen winnen.

Welkom terug.
Dat is toch het hele punt? Die CL is gewoon van levensbelang als je het Ajax nog enigszins lastig wil proberen te maken de komende jaren.
nilssonH
Moderator

Theo Bongonda ophalen bij Genk. Wilt weg en heeft nog een éénjarig contract.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Joosth wrote: 29 Jul 2022, 19:33 Zat even te denken aan Willem Geubels maar die ontwikkeling lijkt flink gestagneerd te zijn!
Dan liever Philippe, valt er tenminste nog wat te lachen.
Kingfisher
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Als het al niet duidelijk was, een CV komt er nu helemaal niet meer. Dat geld gaat naar een links of rechtsbuiten. Allemaal niet ideaal, maar het is weer niet anders. Merk aan mezelf dat de teleurstelling behoorlijk groot is terwijl het niet gezegd is dat we kansloos zijn tegen Monaco. Kunnen ons niet nog meer blessures permitteren.
DonyellMalen
Legende

Jammer dat Pedrinho al naar Atletico Mineiro terug is, dat was echt een goede optie geweest.
ComeOnPSV
Vedette

trouwepsvfan wrote: 29 Jul 2022, 19:33 Zullen we de landstitel maar gelijk aan Ajax geven? Man man, wat een opportunisme hier.

Welkom terug.
Haha. Er moet wel een buitenspeler bij gaan komen. Dat is zeker.
Madueke
Legende

https://www.transfermarkt.nl/transfers/ ... se=&plus=1
Grabbel er hier maar een uit. Ik snap niet echt waarom mensen nu denken dat PSV ineens 10 miljoen gaat aftikken voor Gnonto ofzo.
Menno1
Legende

Xavi is toch niet een jongen voor de buiten positie? Mist toch pure snelheid en rendement? Dat is een jongen die het met hebben van zijn inzicht en snel spelen; een echte middenvelder. Er moest sowieso al iemand bij, en nu helemaal. Stengs huren is idd een optie; niet ideaal, want ik vind het een beetje een slappeling met weinig rendement, maar beter als niets. Gnonto of een andere jonge speler die multifuntioneel is, zie ik liever komen. Maar voor de korte termijn is het gewoon kansloos dit. Monaco is over 4 dagen al.
trouwepsvfan
Vedette

Raw85 wrote: 29 Jul 2022, 19:36

Welkom terug.
Dat is toch het hele punt? Die CL is gewoon van levensbelang als je het Ajax nog enigszins lastig wil proberen te maken de komende jaren.
Ik speel in de CL liever met een speler erbij die wél bereid is om vuile meters te maken in het verdedigende werk. Zeker als Hoever gaat spelen.

Ook zonder Madueke moet je Monaco gewoon kunnen verslaan. Ik vind het een beetje apart dat iedereen 7 kleuren lijkt te schijten voor die ploeg. Je wil de CL in, niet de kneuzen competitie waar Feyenoord het tot de finale schopt.

Het zou pas wanbeleid zijn als er nu een dure vervanger wordt gehaald omdat iemand er 6 of 8 weken uit ligt. 1 speler zou nooit het verschil moeten maken in of je CL haalt of niet. Een PSV dat wil vechten voor elke meter en met geslepen tanden het veld op gaat moet gewoon die CL kunnen halen.

In dit soort wedstrijden gaat het vaak helemaal niet om kwaliteit of individuele klasse. Kijk naar Benfica vorig jaar in ons stadion. Zij hadden met 10 man de absolute wil om te winnen en deden daar alles voor.

Dát is de manier om CL te halen. Niet 1 individuele speler meer of minder.
Last edited by trouwepsvfan on 29 Jul 2022, 19:46, edited 1 time in total.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Ardbeg
Mister PSV

Thijs wrote: 29 Jul 2022, 19:27 Haha, nu al mensen die in een soort premature depressie belanden? Kijk nou morgen gewoon die wedstrijd en dinsdag tegen Monaco. Als we die beiden verliezen heb je reden tot pessimisme, maar nu al?!
Image
Raw85
Meervoudig international

trouwepsvfan wrote: 29 Jul 2022, 19:40
Raw85 wrote: 29 Jul 2022, 19:36

Ik speel in de CL liever met een speler erbij die wél bereid is om vuile meters te maken in het verdedigende werk. Zeker als Hoever gaat spelen.

Ook zonder Madueke moet je Monaco gewoon kunnen verslaan. Ik vind het een beetje apart dat iedereen 7 kleuren lijkt te schijten voor die ploeg. Je wil de CL in, niet de kneuzen competitie waar Feyenoord het tot de finale schopt.
Ik wil de CL in ja en daarom maak ik me ernstige zorgen als je zegt dat we tegen Monaco ‘even moeten improviseren’. Deze wedstrijd is financieel zo belangrijk. Na onze vorige ontmoeting met Monaco ben ik er al helemaal niet gerust op.

Als je er uit tegen Monaco hard af gaat kun je de CL voor het vierde seizoen op rij wel vergeten. Hoeveel is die startpremie tegenwoordig? Als je dat x4 hebt is het dramatisch.
Locked