Dit is natuurlijk wel zo. Maar als club kun je niet all in gaan op Xavi Bakayoko en Savio maar als je het toch doet kan het dat er een wonder gebeurt en er een speler op staat en er niets aan de hand is maarja... de kans dat we CL mislopen, averij oplopen in de competitie en de JCS verliezen is groter.
Transferwindow 2022-2023
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Waarom linken teveel mensen nu Gnonto? Ik heb echt nergens wat voorbij zien komen dat we überhaupt hebben geïnformeerd of concreet waren. Enkel dat hij bij PSV op de radar stond. Welgeteld één berichtje van Timmer en Elfrink. Maar dat is dan een naam die blijft hangen en bij de geringste mogelijkheid wordt hij weer geplugged. Misschien kunnen we Gnonto beter laten voor wat het is en verder kijken naar andere mogelijkheden.
-
- Internationale topspeler
- Joenepsv
- Legende
Het is gewoon dom om er niet één extra buitenspeler/aanvaller bij te halen. Voor het Madueke verhaal was dat al een enorm risico. Nu met Vertessen, Noni en die houthakker mis je al drie man. Ik hoop dat dit de ogen opent dat het gewoon te smal is voorin. En nu niet snel iemand van 19 gaan huren maar iemand halen die er én direct kan staan en waar we nog een paar jaar plezier van kunnen hebben.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Meervoudig international
Zo ken ik er nog wel een paar. Als je er keihard af gaat tegen Monaco, wat niet per se hoeft te gebeuren maar ook niet is uitgesloten, gaan er gewoon vele, vele miljoenen verloren
-
- Legende
Het succes van PSV hangt natuurlijk nooit af van 1 speler. Daarbij heeft Madueke als individuele speler veel te brengen maar als teamspeler is het nog prut.11 Sir Tinus wrote: ↑29 Jul 2022, 19:25Dit is natuurlijk wel zo. Maar als club kun je niet all in gaan op Xavi Bakayoko en Savio maar als je het toch doet kan het dat er een wonder gebeurt en er een speler op staat en er niets aan de hand is maarja... de kans dat we CL mislopen, averij oplopen in de competitie en de JCS verliezen is groter.
- trouwepsvfan
- Vedette
Zullen we de landstitel maar gelijk aan Ajax geven? Man man, wat een opportunisme hier.
De blessure is vervelend, maar ook weer niet het einde van de wereld. Want met alle respect, het was niet bepaald alsof Noni de afgelopen weken de pannen van het dak speelde en beslissend was. Integendeel zelfs. Persoonlijk ergerde ik me meer en meer aan het egoïstische gedrag op het veld.
Voor de CL is het even improviseren, maar in de eredivisie hebben we tot en met oktober gewoon een gigantisch pretprogramma met wedstrijden die je makkelijk zonder Madueke moet kunnen winnen.
En zo kunnen we in de CL tenminste met 11 man verdedigen, ipv met 10.
Welkom terug.
De blessure is vervelend, maar ook weer niet het einde van de wereld. Want met alle respect, het was niet bepaald alsof Noni de afgelopen weken de pannen van het dak speelde en beslissend was. Integendeel zelfs. Persoonlijk ergerde ik me meer en meer aan het egoïstische gedrag op het veld.
Voor de CL is het even improviseren, maar in de eredivisie hebben we tot en met oktober gewoon een gigantisch pretprogramma met wedstrijden die je makkelijk zonder Madueke moet kunnen winnen.
Welkom terug.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Je zit in dezelfde situatie als met je verdediging. Talentvolle jongens die je de kans wilt geven en een langdurig geblesseerde (waarschijnlijk). Een huurspeler is niet uit te sluiten.
Alles hangt af van hoe PSV en Xavi zichzelf ziet want als hij daar ook kan en wil spelen dan is het niet ondenkbaar dat ze hem opschuiven.
Alles hangt af van hoe PSV en Xavi zichzelf ziet want als hij daar ook kan en wil spelen dan is het niet ondenkbaar dat ze hem opschuiven.
-
Dat is toch het hele punt? Die CL is gewoon van levensbelang als je het Ajax nog enigszins lastig wil proberen te maken de komende jaren.trouwepsvfan wrote: ↑29 Jul 2022, 19:33 Zullen we de landstitel maar gelijk aan Ajax geven? Man man, wat een opportunisme hier.
Welkom terug.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
- Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
Als het al niet duidelijk was, een CV komt er nu helemaal niet meer. Dat geld gaat naar een links of rechtsbuiten. Allemaal niet ideaal, maar het is weer niet anders. Merk aan mezelf dat de teleurstelling behoorlijk groot is terwijl het niet gezegd is dat we kansloos zijn tegen Monaco. Kunnen ons niet nog meer blessures permitteren.
- DonyellMalen
- Legende
- ComeOnPSV
- Vedette
Haha. Er moet wel een buitenspeler bij gaan komen. Dat is zeker.trouwepsvfan wrote: ↑29 Jul 2022, 19:33 Zullen we de landstitel maar gelijk aan Ajax geven? Man man, wat een opportunisme hier.
Welkom terug.
-
- Legende
https://www.transfermarkt.nl/transfers/ ... se=&plus=1
Grabbel er hier maar een uit. Ik snap niet echt waarom mensen nu denken dat PSV ineens 10 miljoen gaat aftikken voor Gnonto ofzo.
Grabbel er hier maar een uit. Ik snap niet echt waarom mensen nu denken dat PSV ineens 10 miljoen gaat aftikken voor Gnonto ofzo.
-
- Legende
Xavi is toch niet een jongen voor de buiten positie? Mist toch pure snelheid en rendement? Dat is een jongen die het met hebben van zijn inzicht en snel spelen; een echte middenvelder. Er moest sowieso al iemand bij, en nu helemaal. Stengs huren is idd een optie; niet ideaal, want ik vind het een beetje een slappeling met weinig rendement, maar beter als niets. Gnonto of een andere jonge speler die multifuntioneel is, zie ik liever komen. Maar voor de korte termijn is het gewoon kansloos dit. Monaco is over 4 dagen al.
- trouwepsvfan
- Vedette
Ik speel in de CL liever met een speler erbij die wél bereid is om vuile meters te maken in het verdedigende werk. Zeker als Hoever gaat spelen.Raw85 wrote: ↑29 Jul 2022, 19:36Dat is toch het hele punt? Die CL is gewoon van levensbelang als je het Ajax nog enigszins lastig wil proberen te maken de komende jaren.trouwepsvfan wrote: ↑29 Jul 2022, 19:33 Zullen we de landstitel maar gelijk aan Ajax geven? Man man, wat een opportunisme hier.
Welkom terug.
Ook zonder Madueke moet je Monaco gewoon kunnen verslaan. Ik vind het een beetje apart dat iedereen 7 kleuren lijkt te schijten voor die ploeg. Je wil de CL in, niet de kneuzen competitie waar Feyenoord het tot de finale schopt.
Het zou pas wanbeleid zijn als er nu een dure vervanger wordt gehaald omdat iemand er 6 of 8 weken uit ligt. 1 speler zou nooit het verschil moeten maken in of je CL haalt of niet. Een PSV dat wil vechten voor elke meter en met geslepen tanden het veld op gaat moet gewoon die CL kunnen halen.
In dit soort wedstrijden gaat het vaak helemaal niet om kwaliteit of individuele klasse. Kijk naar Benfica vorig jaar in ons stadion. Zij hadden met 10 man de absolute wil om te winnen en deden daar alles voor.
Dát is de manier om CL te halen. Niet 1 individuele speler meer of minder.
Last edited by trouwepsvfan on 29 Jul 2022, 19:46, edited 1 time in total.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
Ik wil de CL in ja en daarom maak ik me ernstige zorgen als je zegt dat we tegen Monaco ‘even moeten improviseren’. Deze wedstrijd is financieel zo belangrijk. Na onze vorige ontmoeting met Monaco ben ik er al helemaal niet gerust op.trouwepsvfan wrote: ↑29 Jul 2022, 19:40Ik speel in de CL liever met een speler erbij die wél bereid is om vuile meters te maken in het verdedigende werk. Zeker als Hoever gaat spelen.
Ook zonder Madueke moet je Monaco gewoon kunnen verslaan. Ik vind het een beetje apart dat iedereen 7 kleuren lijkt te schijten voor die ploeg. Je wil de CL in, niet de kneuzen competitie waar Feyenoord het tot de finale schopt.
Als je er uit tegen Monaco hard af gaat kun je de CL voor het vierde seizoen op rij wel vergeten. Hoeveel is die startpremie tegenwoordig? Als je dat x4 hebt is het dramatisch.