Denzel Dumfries

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik weet niet hoe serieus dit is maar ik post het toch maar:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/95 ... nkoop.html
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

Denk dat hij er een serieus gesprek met Gini over zou kunnen voeren. Maar hoop dat hij liever hier blijft wachten op iets mooiers.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Minimaal 40 miljoen + de rest van het seizoen verhuren aan PSV. Dit is onze belangrijkste man.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
milansandro
Legende
Posts: 10609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

15 miljoen :lol: :lol: :lol: :lol:
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Omdat die Nederlander die transfermarkt bijwerkt 15 miljoen invult. Dat is geen PSV-supporter zal ik maar zeggen. Er staan meer achterlijke bedragen in.

Maar daar komt die 15 miljoen vandaan.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hoeveel denk jij dat hij waard is [mention]ShovingNE2[/mention]

Ik vind 15 miljoen niet eens zo gek. Zeker in deze coronatijd.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 12 Nov 2020, 18:07Ik vind 15 miljoen niet eens zo gek. Zeker in deze coronatijd.
Ik ook niet, maar alleen voor de Dumfries zoals 'ie voor corona speelde. Zoals hij gisteren en afgelopen weekend speelde: 35 miljoen, niets minder.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Ik denk dat John de Jong door Gerbrands uitgeleverd wordt aan Oost als hij dat flikt. En de prijzen zijn in coronatijd nauwelijks gewijzigd.

Aanvoerder PSV, Oranje. Gaat EK spelen. Die gaat komende zomer voor 30 miljoen.

Nog wat rare bedragen?

Delanghe 175.000
Boscagli 2,4 miljoen
Teze, 2 miljoen (let op: die is 3 weken geleden omhoog gegaan van 400k naar 2miljoen).
Gakpo, 10 miljoen (ook 3 weken geleden verhoogd). As if ever dat hij voor dat bedrag weggaat.
Malen, 25 miljoen, echt helemaal nooit.
Madueke, 6 miljoen (ja, ook op 14 oktober aangepast).
Ledezma, 750k.

En zo is er bij nog een aantal spelers echt wel vraagtekens te plaatsen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Jullie sporen niet met 30 miljoen, er is geen club in de wereld die meer dan 20 miljoen gaat betalen voor iemand met zo'n techniek en balvaardigheid. Gisteren was het perfecte voorbeeld dat hij een runner is met goede fysiek. Goed zonder bal dus. Hij is ook een leider en een echte teamspeler en voor PSV is hij meer dan 20 miljoen waard, maar wat moet een Arsenal of Leicester met Dumfries?

Als er op 1 januari iemand 20 miljoen biedt is ie sowieso weg.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Zetten we een pilsje op.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
JuulEllerman
Jeugdspeler
Posts: 53
Joined: 11 Nov 2020, 22:16
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik denk ook dat een back voor 30 miljoen verkopen lastig wordt.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

In Engeland zijn ze gek op zulke types hoor.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Zoek trouwens maar terug: vorig jaar zomer werden bedragen van 28 miljoen / 30 miljoen voor Dumfries genoemd in Engeland.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Ja Dest zou ook voor 30 miljoen gaan en dat werd 20 miljoen. Een jonge speler met meer potentie, kan op beide back posities, heeft internationaal gepresteerd en technisch zeer behoorlijk.

Als je scout bent van Arsenal en je ziet gisteren die bal op Memphis dan neem je hem al niet.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

We gaan zien wie gelijk krijgt. Ik ben bang volgende zomer al, al hou ik hem liever nog een jaar langer.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
FOOTB_REM_S: No

Of Dest meer potentie heeft valt nog te bezien. Die zou nooit naar Barcelona zijn gegaan als Koeman daar niet had gezeten. Dumfries is aanvoerder en vaste international. Heeft de longen van een paard en de kracht van olifant. Hij is bijzonder productief voor een back en wordt bovendien chronisch onderschat door de Hollandse school (lol)-minnende dinosaurussen.

Komende zomer is de voetbalmarkt wellicht wat gekalmeerd. Ik vind een bedrag van 25+ miljoen nog niet zo gek.
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Dumfries heeft er na dit seizoen 3 jaar PSV opzitten en is dan 25 jaar. Met zijn groei is hij dan ook wel op een leeftijd om een transfer te gaan maken en PSV kan het geld dan goed gebruiken. Ik vind het al prettig dat hij deze zomer is gebleven. Dumfries is dan misschien niet de beste voetballer en heeft de beste techniek, maar met zijn snelheid, power, fysiek, drive en doorzettingsvermogen heeft hij wel een aantal eigenschappen waarin hij als back uitblinkt. Hij is komende zomer voor meerdere clubs zeer interessant en backs zijn niet altijd even makkelijk te vinden. Dan heb ik het niet over de top 10 clubs van Europa, maar wel de clubs daaronder. Zo'n wedstrijd tegen Spanje, ondanks dat het vriendschappelijk is, kan toch net dat extra vinkje voor een club zijn om op een gegeven moment concreet te worden. En ik vind dat je pas bij minimaal een miljoen of 25 hem van de hand hoort te doen als PSV zijnde. Niet zo klein denken met 15 miljoen. Dat was een jaar of 8 geleden een redelijke prijs, nu niet meer.
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

El Sordo wrote: 12 Nov 2020, 19:27 Of Dest meer potentie heeft valt nog te bezien. Die zou nooit naar Barcelona zijn gegaan als Koeman daar niet had gezeten. Dumfries is aanvoerder en vaste international. Heeft de longen van een paard en de kracht van olifant. Hij is bijzonder productief voor een back en wordt bovendien chronisch onderschat door de Hollandse school (lol)-minnende dinosaurussen.

Komende zomer is de voetbalmarkt wellicht wat gekalmeerd. Ik vind een bedrag van 25+ miljoen nog niet zo gek.
Dest kon ook nar Bayern. Dus die theorie gaat niet op.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
FOOTB_REM_S: No

Ik weet wat je probeert te weerleggen, maar het ontkracht niet echt wat ik zei. Hoogstens als ik had gesteld dat hij nooit naar een Europese topclub had kunnen gaan, wat ik niet deed. Was overigens ook een voetnootje in mijn post, maar soit.

Daarnaast spreekt dat alleen maar Dumfries, wat mij betreft.
User avatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
Posts: 2243
Joined: 22 Jan 2019, 13:12
FOOTB_REM_S: No

Verdomd stil hier mannen , geeft gewoon weer even 2 panklare assist , wat een held is onze Denzel ! Nu weer deze vorm vasthouden voor PSV
We can't change the world until we change ourselves.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Speelde top inderdaad!
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Goede wedstrijd van hem. Vooral die 2e was mooi, liep gewoon door kolasinic heen wat ook niet de smalste is.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Hele goede assists. Hopelijk heeft JdJ een paar backs op de scoutinglijstjes staan want we zouden er wel eens 4 moeten hebben in de zomer.
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
FOOTB_REM_S: No

Sinds hij terug is na zijn Covid besmetting gaat hij als een trein:

Willem II, 90 minuten, 2 assists
Spanje, 45 minuten, 2 bijna assists (die op Depay had sowieso moeten zitten, al was de bal niet volledig perfect)
Bosnië, 60 minuten, 2 assists.

Dat is 4-6 assists in omgerekend ruim 3 wedstrijden.
En niet tegen de minste tegenstanders.
Heya Hallvar
Nationale topspeler
Posts: 2041
Joined: 01 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Denzel is back, beter dan bij de start van het seizoen. Misschien heeft de Corona afwezigheid wel in zijn voordeel gewerkt, doordat hij de accu weer kon opladen.
Post Reply