Beide, maar favo op rechts als ik me niet vergis.Vanthaman18 wrote: ↑29 Jul 2022, 21:18Dit zou ik geen verkeerde optie vinden. Speelt El-Ghazi niet linksbuiten?
Transferwindow 2022-2023
- Joenepsv
- Legende
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Ik ben normaal ook niet voor huur, maar je hebt nu wel Noni EN Bakayoko die je perspectief moet bieden. Dat is er 1 teveel.
-
- Nationale topspeler
- Daveydelaat
- Verbannen
-
- Nationale topspeler
Cristian Tello is ook wel een aardige speler toch? Transfervrij op het moment. Speelde volgens mij wel veel bij Betis.
Djuricic vond ik bij Heerenveen ook een sensatie. Weet niet hoe hij het de afgelopen tijd heeft gedaan maar is ook gratis op te halen.
Denayer voor CV zou ook lekker zijn. Veel ervaring bij een aardige club. Zal wel veel tekengeld willen…
Djuricic vond ik bij Heerenveen ook een sensatie. Weet niet hoe hij het de afgelopen tijd heeft gedaan maar is ook gratis op te halen.
Denayer voor CV zou ook lekker zijn. Veel ervaring bij een aardige club. Zal wel veel tekengeld willen…
- DonyellMalen
- Legende
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Hij was door Rapid Wien aan Barca verhuurd maar die hebben de koopoptie niet gelicht en hem van de winter terug naar Wien gestuurd want geld…DonyellMalen wrote: ↑29 Jul 2022, 21:30Zat ik ook al aan te denken. Is alleen wel weer een jonkie. Ergens ook belangrijk om nu voor wat ervaring te gaan. En Demir wordt nu door Barcelona aan Rapid Wien verhuurd. Met optie tot koop?
Wel jonkie maar 40 wedstrijden in Oostenrijk gespeeld.
Zou het zeer toejuichen vooral omdat ik het vertrouwen een beetje begin te verliezen in Noni. Helaas want dit is wel ff een klap, gun t die jongen zo erg! Heel zuur dit! Maar ik zou niet kijken naar een tijdelijke vervanger, tenzij het vertrouwen in Bakayoko en Savio heel groot is. Maar wie dan als ervaren man?
- mr.top
- Internationale topspeler
Opportunisme, toch?Hatseflats wrote: ↑29 Jul 2022, 21:19Dude... Het tij kan weer keren. Begin juli was de held en nu moet ie weer weg..Revolinho wrote: ↑29 Jul 2022, 20:43
Er gaat geen kwartje de kant op vallen van PSV. Je moet dat kwartje zelf de juiste kant op blazen of duwen. Dat doet PSV niet. Het is allemaal maar hopen en dromen.
John moet weg. Niet omdat Noni geblesseerd is geraakt. Maar omdat we hem al voor het zoveelste jaar op rij niet fatsoenlijk kunnen vervangen. Wat denk je als Cody geblesseerd raakt. Of Luuk? Vergeet het dan maar.
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Vind ik zelf ook een hele mooie optie al speelde hij volgens mij veelal aan de linkerkant.Karfiooltje wrote: ↑29 Jul 2022, 21:28 Cristian Tello is ook wel een aardige speler toch? Transfervrij op het moment. Speelde volgens mij wel veel bij Betis.
We can't change the world until we change ourselves.
- Joenepsv
- Legende
Tja, aan de andere kant heb je één linksbuiten en komt er vanuit de jeugd ook niks door. Daarnaast is het zeker dat Vinicius (godzijdank) weg is na komend seizoen en ook daar is de spoeling dun. Een allround aanvaller zou ideaal zijn. En dan voor de lange termijn. Maar ik denk dat John er weer een huurtransfer bovenop doet, of er moet een goede transfervrije optie beschikbaar zijn.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Het verbaast me gruwelijk dat na Barcelona niet een andere grote club toegeslagen heeft want in de minuten die hij daar kreeg deed hij het prima. Puur vanwege de financiële puinzooi hebben ze hem niet gehouden. Van mogen John en Marcel ver gaan voor Demir.Sensation wrote: ↑29 Jul 2022, 21:32Hij was door Rapid Wien aan Barca verhuurd maar die hebben de koopoptie niet gelicht en hem van de winter terug naar Wien gestuurd want geld…DonyellMalen wrote: ↑29 Jul 2022, 21:30
Zat ik ook al aan te denken. Is alleen wel weer een jonkie. Ergens ook belangrijk om nu voor wat ervaring te gaan. En Demir wordt nu door Barcelona aan Rapid Wien verhuurd. Met optie tot koop?
Wel jonkie maar 40 wedstrijden in Oostenrijk gespeeld.
Zou het zeer toejuichen vooral omdat ik het vertrouwen een beetje begin te verliezen in Noni. Helaas want dit is wel ff een klap, gun t die jongen zo erg! Heel zuur dit! Maar ik zou niet kijken naar een tijdelijke vervanger, tenzij het vertrouwen in Bakayoko en Savio heel groot is. Maar wie dan als ervaren man?
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Er moet nu wel een speler bij, we kunnen niet bouwen of Bakayoko voor een half seizoen als starter. Het liefst komt er een talentvolle jongen die op beide flanken kan. Dit jaar beginnen op rechts samen met Bakayoko en uiteindelijk vanaf de winter eerste back-up op links. Dan volgend jaar Gakpo vervangen.
Ik ben niet snel van het roepen om iemands hoofd, maar dit niet opvangen met een aankoop (of desnoods huur) is gewoon niet te verdedigen. Zou, wat mij betreft, einde verhaal moeten zijn voor John
Ik ben niet snel van het roepen om iemands hoofd, maar dit niet opvangen met een aankoop (of desnoods huur) is gewoon niet te verdedigen. Zou, wat mij betreft, einde verhaal moeten zijn voor John
- ShovingNE2
- Site Admin
- ComeOnPSV
- Vedette
John moet niet in paniek raken en wel gewoon de juiste keuzes blijven maken.
Nu snel een speler halen die net niet het niveau is hebben we ook niks aan.
Ik vertrouw op Xavi Simons op de rechtsbuitenpositie. Kan best wel goed werken tegen goed spelende teams. Iets defensiever maar aan de bal enorm creatief.
Nu snel een speler halen die net niet het niveau is hebben we ook niks aan.
Ik vertrouw op Xavi Simons op de rechtsbuitenpositie. Kan best wel goed werken tegen goed spelende teams. Iets defensiever maar aan de bal enorm creatief.
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Je kunt ook gewoon lezen wat ik typ. Ik zeg dat als dit niet word opgevangen, dat dat een reden is om afscheid te nemen met John. Ik zeg niet dat ie nu al zijn koffers kan pakken. Lees alsjeblieft gewoonShovingNE2 wrote: ↑29 Jul 2022, 21:51 Het is een uur of wat bekend en nu al zeiken om iemands hoofd.
Classy.
-
- Nationale topspeler
Van wie gaan jij en John afscheid nemen?TheSyb wrote: ↑29 Jul 2022, 21:59Je kunt ook gewoon lezen wat ik typ. Ik zeg dat als dit niet word opgevangen, dat dat een reden is om afscheid te nemen met John. Ik zeg niet dat ie nu al zijn koffers kan pakken. Lees alsjeblieft gewoonShovingNE2 wrote: ↑29 Jul 2022, 21:51 Het is een uur of wat bekend en nu al zeiken om iemands hoofd.
Classy.
- El Sordo
- Vedette
Niet bepaald, inderdaad. Wellicht hebben we “geluk” dat dit nu gebeurt en niet in september.ShovingNE2 wrote: ↑29 Jul 2022, 21:51 Het is een uur of wat bekend en nu al zeiken om iemands hoofd.
Classy.
-
- Internationale topspeler
Dan ben je toch echt het woordje 'als' vergeten in je eerste post (in de zin waarin je roept om iemands hoofd) waar Shoving op reageertTheSyb wrote: ↑29 Jul 2022, 21:59Je kunt ook gewoon lezen wat ik typ. Ik zeg dat als dit niet word opgevangen, dat dat een reden is om afscheid te nemen met John. Ik zeg niet dat ie nu al zijn koffers kan pakken. Lees alsjeblieft gewoonShovingNE2 wrote: ↑29 Jul 2022, 21:51 Het is een uur of wat bekend en nu al zeiken om iemands hoofd.
Classy.
TheSyb wrote: ↑29 Jul 2022, 21:43 Er moet nu wel een speler bij, we kunnen niet bouwen of Bakayoko voor een half seizoen als starter. Het liefst komt er een talentvolle jongen die op beide flanken kan. Dit jaar beginnen op rechts samen met Bakayoko en uiteindelijk vanaf de winter eerste back-up op links. Dan volgend jaar Gakpo vervangen.