Transferwindow 2022-2023
- De Realist
- Internationale topspeler
Er moet per direct een aanvaller bij die er meteen staat, aangezien Noni ook een van onze stand in spitsen was. Wie dat weet ik niet maar er moet echt zo snel mogelijk gehandeld worden. Wat mij betreft staat de tent echt in de fik. Kan je nagaan als Luuk of Gakpo wegvalt
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Ik dacht toch echt dat dikgedrukte zin dat juist duidelijk maakte, maar dan is het daar dus mis gegaan.loginnaam wrote: ↑29 Jul 2022, 22:21Dan ben je toch echt het woordje 'als' vergeten in je eerste post (in de zin waarin je roept om iemands hoofd) waar Shoving op reageert
TheSyb wrote: ↑29 Jul 2022, 21:43 Er moet nu wel een speler bij, we kunnen niet bouwen of Bakayoko voor een half seizoen als starter. Het liefst komt er een talentvolle jongen die op beide flanken kan. Dit jaar beginnen op rechts samen met Bakayoko en uiteindelijk vanaf de winter eerste back-up op links. Dan volgend jaar Gakpo vervangen.
Ik ben niet snel van het roepen om iemands hoofd, maar dit niet opvangen met een aankoop (of desnoods huur) is gewoon niet te verdedigen. Zou, wat mij betreft, einde verhaal moeten zijn voor John
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
In Noni's kwaliteiten ben ik zeker het vertrouwen niet verloren, in z'n fitheid wel. Ongelooflijk zuur dit voor die jongen zeg. Dit gun je niemand, mentaal ook een flinke klap voor hem, zeker op zijn leeftijd, dat moet je echt niet onderschatten.Sensation wrote: ↑29 Jul 2022, 21:32 Hij was door Rapid Wien aan Barca verhuurd maar die hebben de koopoptie niet gelicht en hem van de winter terug naar Wien gestuurd want geld…
Wel jonkie maar 40 wedstrijden in Oostenrijk gespeeld.
Zou het zeer toejuichen vooral omdat ik het vertrouwen een beetje begin te verliezen in Noni. Helaas want dit is wel ff een klap, gun t die jongen zo erg! Heel zuur dit! Maar ik zou niet kijken naar een tijdelijke vervanger, tenzij het vertrouwen in Bakayoko en Savio heel groot is. Maar wie dan als ervaren man?
Demir is weergaloos ja. Als je hem kan strikken altijd doen. Wat betreft een kracht met meer ervaring; El Ghazi en Betrand Traore heb ik hier langs zien komen, aardig dure opties. Alleen dat is Mertens ook, maar dit soort spelers geven je echt nog een kwaliteitsimpuls. Visca, die jij ook noemt is ook wel een interessante optie.
Anders in Rusland / Oekraine kijken. Pedrinho is dan helaas al naar Atletico Mineiro, maar er speelt nog meer daar, bijv Claudinho, meer een centrale speler maar kan ook op de flank.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Er moest sowieso iemand bij. Tent in de fik (mee eens) bij een blessure van Noni moet gewoon niet kunnen.De Realist wrote: ↑29 Jul 2022, 22:24 Er moet per direct een aanvaller bij die er meteen staat, aangezien Noni ook een van onze stand in spitsen was. Wie dat weet ik niet maar er moet echt zo snel mogelijk gehandeld worden. Wat mij betreft staat de tent echt in de fik. Kan je nagaan als Luuk of Gakpo wegvalt
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
-
- Meervoudig international
Er moet inderdaad iemand bij, maar morgen tegen Ajax zal een eventuele vervanger er nog niet zijn en het zal ook niet lukken om iemand voor de CL wedstrijden tegen Monaco beschikbaar te hebben. Dus ze kunnen dat tweeluik ook afwachten, bij positief resultaat zijn ze misschien sneller geneigd een speler uit een hogere categorie te halen.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Dries is in principe een vervanger voor Gotze, maar dan eentje die heel veel scoort en het beste tot zijn recht komt achter de spits. Kan ook op beide flanken. ik weet nog wel in zijn PSV tijd speelde hij vaak tegen Gregory vd Wiel, daar had ie het zwaar tegen want die was veel sneller en hij kon er niet voorbij. Nu dolt ie die spelers op techniek en heeft niet eens snelheid meer nodig. Hele slimme voetballer.
- SomaQan
- Nationale topspeler
Misschien een gekke naam maar zou Anwar El Gahzi niet een optie kunnen zijn? heeft een contract tot 2023 bij Aston Villa. Zou niet mijn 1ste optie zijn maar kan wellicht interessant zijn vanwege zijn contract en kent daarnaast de competitie. Is ook iemand die inmiddels genoeg vlieguren in de Premier League heeft gemaakt.
-
- Legende
Dat zou ik zeker toejuichen.
Heeft het goed gedaan in Engeland maar je moet ook geluk hebben met de coach die aangesteld is. Heeft scorend vermogen. Komt uit de PL dus levert zijn arbeid. Dat heeft Hoever wel nodig.
Verder schijnt het een heel keurige jongen te zijn in de omgang. Voor hem is dit een ultieme kans zich in de kijker voor het WK te spelen. Stond al ooit op het lijstje van Van Gaal maar raakte toen geblesseerd.
Heeft het goed gedaan in Engeland maar je moet ook geluk hebben met de coach die aangesteld is. Heeft scorend vermogen. Komt uit de PL dus levert zijn arbeid. Dat heeft Hoever wel nodig.
Verder schijnt het een heel keurige jongen te zijn in de omgang. Voor hem is dit een ultieme kans zich in de kijker voor het WK te spelen. Stond al ooit op het lijstje van Van Gaal maar raakte toen geblesseerd.
-
- Regelmatige invaller
-
- Bankzitter
Waarom is die Januzaj nog transfervrij? Vond hem bij Sociedad nog levensgevaarlijk op de rechter flankJames Rodriguez wrote: ↑30 Jul 2022, 12:25 Ola Solbakken (koop), Amad Diallo (huur), Adnan Januzaj (transfervrij), Milot Rashica (???). Zijn best wat opties hier en daar, zeker Januzaj is interessant.
-
- Lid scoutingsteam
Ik kan hier alleen maar om lachen met 2016 in mijn hoofd. Weinig tot geen Ajax-trekjes, ammehoela. Zelden een speler gezien die zich zó laat gaan tegenover rivaliserende fans. Lekker provoceren met Bazoer, beetje tof gaan lopen doen over de titel die ze wel zouden binnenhalen na die 0-2, en meer. Net als bij Kluivert draait mijn maag om bij de gedachte dat hij het PSV-shirt zou aantrekken.
Het gaat uiteindelijk om kwaliteit natuurlijk. Maar juist op rechtsbuiten lopen we over van het talent. Daar nu fors investeren kán, maar dat is dan wel een middelvinger naar de talenten die we hebben. Dan zie ik meer in een zeer ervaren aankoop voor de kortere termijn, zoals Mertens, of iemand die ook moeiteloos op links en/of in de spits kan.
-
- Regelmatige invaller
Geen idee, West Ham is aan hem gelinked maar dat is het ook welRigo wrote: ↑30 Jul 2022, 12:35Waarom is die Januzaj nog transfervrij? Vond hem bij Sociedad nog levensgevaarlijk op de rechter flankJames Rodriguez wrote: ↑30 Jul 2022, 12:25 Ola Solbakken (koop), Amad Diallo (huur), Adnan Januzaj (transfervrij), Milot Rashica (???). Zijn best wat opties hier en daar, zeker Januzaj is interessant.
-
- Ballenjongen
Eens. Januzaj heeft veel gespeeld en goed gespresteerd in zijn tijd bij Sociedad. Echter, wel wat weinig rendement in La Liga. Niettemin verwacht ik dat hij dit in de Eredivisie flink omhoog kan schroeven. Daarnaast natuurlijk een heerlijke voetballer met inzicht. Als het mogelijk is; Binnenhalen die gozer!
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- GillesdelaCroquette
-
- Lid scoutingsteam
Daarnaast brengt hij een winnaars-mentaliteit en een brok internationale ervaring mee, waar jongere gasten zich aan kunnen optrekken en van kunnen profiteren.RIO wrote: ↑30 Jul 2022, 11:42 Dries is in principe een vervanger voor Gotze, maar dan eentje die heel veel scoort en het beste tot zijn recht komt achter de spits. Kan ook op beide flanken. ik weet nog wel in zijn PSV tijd speelde hij vaak tegen Gregory vd Wiel, daar had ie het zwaar tegen want die was veel sneller en hij kon er niet voorbij. Nu dolt ie die spelers op techniek en heeft niet eens snelheid meer nodig. Hele slimme voetballer.
Dit zou ik zeker een goede toevoeging als mogelijke tweede spits, linksbuiten of schaduwspits vinden. Mits hij zich in deze rol schikt. Daar zet ik dan ook mijn vraagtekens bij..
Op rechtsbuiten zie ik hem niet als optie, daar heeft hij bijna nooit gevoetbald.
-
- Talent
- Clubvoorkeur: Die uit Eindhoven
Vertessen, Bakayoko en ik denk ook Savio lijken mij, net als Noni, prima katapult spelers. Plus zijn jong en promissing.
Zelf zie ik liever typische buitenspelers, maken eerder het verschil, dan een noodverband om een middenvelder neer te zetten.
Wat zien jullie, naast direct er staan, ervaring en rendament, als beste type? Juist nóg een katapult speler als Lozano of juist een Mertens die de bussen voor de 16 kan openbreken?
Zelf zie ik liever typische buitenspelers, maken eerder het verschil, dan een noodverband om een middenvelder neer te zetten.
Wat zien jullie, naast direct er staan, ervaring en rendament, als beste type? Juist nóg een katapult speler als Lozano of juist een Mertens die de bussen voor de 16 kan openbreken?