Ajax
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Vedette
Gorter heeft denk ik het meest gejankt vandaagPaco Casal wrote: ↑30 Jul 2022, 22:39 Wat een gefrustreerde, zielige jankploeg met Antony, Wijndal, Alvarez, Bergwijn en Berghuis. Vergeet ik er vast nog een paar.
- Vogelund
- Vaste waarde in elftal
- Old name: Vogelund
Een nieuwe keeper halen zou heel opportunistisch zijn. Eigenlijk weet Ajax al ruim een jaar dat dit de keepers situatie is. Wel lekker dat heel NL nu ook heeft kunnen zien dat Rensch zwaar overrated is en dat het belachelijk is dat hij ooit in de selectie van het Nederlands elftal heeft gezeten. Vind het ook typisch zo’n speler die het allemaal wel best vindt en niet leeft voor z’n soort. Al is dit laatste echt puur guts feeling.
-
- Internationale topspeler
-
- Regelmatige invaller
-
- Vedette
Wat een zielige clubje. Zelf de hele wedstrijd schoppen uitdelen en zelf bij het minste of geringste janken. Hoe dan ook, tientallen miljoenen uitgeven, een beroerde keeper, een rechtsback die er niks van kan. Blind die zelfs voor het veteranen elftal tekort komt. En een aankoop van dik twintig miljoen die door een jeugdspeler van ons te kijk wordt gezet om vervolgens rood te pakken. Die club straalt in alles zo veel treurigheid uit.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Lid scoutingsteam
Het is toch ook een totale schande dat je met zo'n elftal zo zwaar onderuit gaat, terwijl je topfit bent en alle intentie hebt om die pot te winnen. Ajax ging ervoor, haalde alle dure gasten uit de kast om het voor elkaar te krijgen, krijgen er 5 tegen en mogen van geluk spreken dat ze nog met tien man op het veld eindigden, want er kwamen er nog een aantal in aanmerking voor een tweede gele of directe rode kaart.
Ik zie de excuses hier ongetwijfeld wel weer verschijnen, maar als Ajacied zou ik pislink zijn na zo'n wanvertoning. Want dat is het, ook als je hier en daar een paar minuten domineert.
Ik zie de excuses hier ongetwijfeld wel weer verschijnen, maar als Ajacied zou ik pislink zijn na zo'n wanvertoning. Want dat is het, ook als je hier en daar een paar minuten domineert.
- colocolofc
- Meervoudig international
- Ardbeg
- Mister PSV
Kei gelijk. Proost jongen.Ykhim wrote: ↑30 Jul 2022, 23:48 Het is toch ook een totale schande dat je met zo'n elftal zo zwaar onderuit gaat, terwijl je topfit bent en alle intentie hebt om die pot te winnen. Ajax ging ervoor, haalde alle dure gasten uit de kast om het voor elkaar te krijgen, krijgen er 5 tegen en mogen van geluk spreken dat ze nog met tien man op het veld eindigden, want er kwamen er nog een aantal in aanmerking voor een tweede gele of directe rode kaart.
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Dat zie je dus helemaal verkeerd, als je alle kansen van PSV weghaalt, hadden we eigenlijk helemaal geen kansen. Higler was natuurlijk ook tegen Ajax, hoe kon hij namelijk Bassey rood geven en hij liet zich overhalen door zeikende PSV-ers. Ook was Ajax zeker 20 minuten oppermadhtig zonder één echte kans creëren, daar gaat het om in voetbal.Ykhim wrote: ↑30 Jul 2022, 23:48 Het is toch ook een totale schande dat je met zo'n elftal zo zwaar onderuit gaat, terwijl je topfit bent en alle intentie hebt om die pot te winnen. Ajax ging ervoor, haalde alle dure gasten uit de kast om het voor elkaar te krijgen, krijgen er 5 tegen en mogen van geluk spreken dat ze nog met tien man op het veld eindigden, want er kwamen er nog een aantal in aanmerking voor een tweede gele of directe rode kaart.
Ik hoef neem ik aan geen sarcasme-warning er bij te gooien, maar voor het geval dat: bij deze.
-
- Bankzitter
- VeresRivne
- Vedette
Nou heren en [mention]trouwepsvfan[/mention] en [mention]voskat[/mention] gefeliciteerd met de overwinning, door omstandigheden de tweede helft niet gezienmaar vijf doelpunten maken is sowieo spectaculair.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
- Legende
- ShovingNE2
- Site Admin
Ze hebben het op AS over een memo die uit de kast moet rollen dat PSV bevoordeeld moet worden dit jaar of zo. Verder is een rode kaart voor die clown belachelijk en mag de VAR niet ingrijpen en zijn het allemaal toevalstreffers en kan PSV niet voetballen. Oh ja: PSV is ook 3 weken verder in training dan Ajax, dus logisch dit.
Ruim 8k reacties van figuren met een IQ van 150. Maar dan wel alle 8000 bij elkaar opgeteld.
https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuw ... ktakelstuk
Ruim 8k reacties van figuren met een IQ van 150. Maar dan wel alle 8000 bij elkaar opgeteld.
https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuw ... ktakelstuk
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Lid scoutingsteam
Dat zal ze toch ook vele miljoenen gaan kosten en op de ogenschijnlijk vele miljoenen voor Schuurs zullen ze op Magallan, Pierie, Klaiber of de keepers geen winst halen.
Geen goede keeper,
Geen goede rechtsback (geen back-up)
Geen back-up achter Timber, Blind (misschien Bassey)
Andere clubs weten hoeveel Ajax heeft binnengehaald en daar gaat de prijs ook omhoog. Dit gaat lastig worden
Geen goede keeper,
Geen goede rechtsback (geen back-up)
Geen back-up achter Timber, Blind (misschien Bassey)
Andere clubs weten hoeveel Ajax heeft binnengehaald en daar gaat de prijs ook omhoog. Dit gaat lastig worden
- trouwepsvfan
- Vedette
Verschil met PSV is dat er gewoon geld is om dat te repareren, zeker als de Schuurs en Magallan nog weten te slijten.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur