Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil wrote: 30 Jul 2022, 07:59 Bakayoko is nog lang niet toe aan een basisplaats.
Momenteel nog niet, maar die jongen werkt keihard.

robert_94
Lid 2e elftal

Idealiter zou hij nog niet direct in de basis staan, maar ik denk dat het wel eens goed kan uitpakken. Madueke is in veel opzichter een stuk verder dan Bakayoko, maar de voorzet met links vanaf de rechterkant is iets wat Bakayoko vele malen beter beheerst dan Noni. Ik heb in alle oefenwedstrijden niet 1 bruikbare voorzet vanaf rechts gezien waar LdJ iets mee kan. De speler Bakayoko past wat dat betreft een stuk beter in de samenwerking met LdJ. De individuele actie van Noni gaan we uiteraard wel erg missen, maar ik heb er ook zin in om Bakayoko aan het werk te zien.
DonyellMalen
Legende

Heeft Baka zo'n goede voorzet ja? Kan me dat niet echt heugen.. In dat geval perfect voor Luuk inderdaad. Vind Baka wel een stuk voorspelbaarder dan Noni. Baka gaat 90% van de keren binnendoor, amper buitenom, terwijl dit bij Noni altijd een raadsel is of hij nou binnendoor of buitenom gaat.
robert_94
Lid 2e elftal

DonyellMalen wrote: 30 Jul 2022, 11:10 Heeft Baka zo'n goede voorzet ja? Kan me dat niet echt heugen.. In dat geval perfect voor Luuk inderdaad. Vind Baka wel een stuk voorspelbaarder dan Noni. Baka gaat 90% van de keren binnendoor, amper buitenom, terwijl dit bij Noni altijd een raadsel is of hij nou binnendoor of buitenom gaat.
Ik kan me bij Jong PSV een aantal goals / assists voor de geest halen na een indraaiende bal vanaf de rechterkant. Wellicht is het niet eens zozeer dat hij een betere voorzet heeft, maar meer het feit dat Madueke nagenoeg nooit een voorzet geeft / probeert te geven.
Assy
Vaste waarde in elftal

Voijke wrote: 30 Jul 2022, 10:57
Assy wrote: 30 Jul 2022, 10:23

Ik vrees het ook, maar weet me ook nog te herinneren dat dit ook het verhaal was toen we vol op Gakpo in hebben gezet op LB. Die heeft het heel snel opgepakt.

Hopelijk kan Savio verassen.
Ik hoop het niet. Dat geeft een blessure waar je moeilijk van hersteld. :mrgreen:
Haha ohh noo, ups. Ik zie het, zit er van in zak en as!
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Baka heeft in had in het spel van Van Nistelrooij bij Jong wel oog voor zijn mede aanvallers en heeft dit ook in de voorbereiding soms laten zien.
Al is dit eerder met steekballen dan een voorzet vanaf de achterlijn of de zijkant.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Ik zie wel waarom Schmidt nauwelijks beroep deed op 'm. Een echte junior.
Chucky
Vedette

Ykhim wrote: 30 Jul 2022, 20:36 Ik zie wel waarom Schmidt nauwelijks beroep deed op 'm. Een echte junior.
Te licht inderdaad, en naief.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Haha ja eens. Ik vond [mention]Heruone[/mention] nogal stellig maar eigenlijk bewijst een half uurtje vandaag wel zijn gelijk. Wil niet zeggen dat hij onbruikbaar is maar dan zijn er wellicht betere opties op rechts.

Overigens ook fijn dat de TD dit ook kan zien en voor de komende 4 maanden terug naar tekentafel kan.
Last edited by 11 Tinus on 30 Jul 2022, 20:38, edited 1 time in total.
Standbeeld
Mister PSV

Ykhim wrote: 30 Jul 2022, 20:36 Ik zie wel waarom Schmidt nauwelijks beroep deed op 'm. Een echte junior.
Dat begrepen veel mensen hier vorig seizoen ook al. Alleen een klein groepje wilde het niet snappen.
voskat
Nationale topspeler

Uit nood in de basis, maar normaal gesproken zou deze jongen eerst een aantal keren in de 70e minuut invallen.
Massimo
Legende

voskat wrote: 30 Jul 2022, 20:41 Uit nood in de basis, maar normaal gesproken zou deze jongen eerst een aantal keren in de 70e minuut invallen.
Daar zou dit seizoen voor moeten zijn en dan zie je wel hoe hij zich ontwikkeld. Met Madueke tot de winterstop out zal je een rechtsbuiten voor de basis moeten halen.
DC_PSV
Vedette

Speelt als een junior, durft ook geen acties uit te voeren maar speelt op safe. Benieuwd naar Savio straks.
#simplythebest
Persepolis
Vedette

Standbeeld wrote: 30 Jul 2022, 20:38
Dat begrepen veel mensen hier vorig seizoen ook al. Alleen een klein groepje wilde het niet snappen.
Ja hij was voor een aantal indd hét argument om aan te tonen dat Schmidt geen kansen gaf aan de jeugd. Stuk of 10+ voorbeelden die het tegendeel bewezen maar dat maakte niet uit. Nu mag dat prille argument ook de prullenbak in.

Deze jongen krijgt nog alle kans om er te komen, maar is er gewoon nog lang niet klaar voor.
PCGC
Vedette

Gewoon in de wedstrijden waar je 3-0 voor staat minuten laten maken, wanneer de verdediging van de tegenstander moe is.

Verhuren aan een laag vlieger heb je nu ook niks aan. Moet ie bijna alleen maar verdedigen.
#FreeGeneratie4
Chucky
Vedette

Persepolis wrote: 30 Jul 2022, 23:00
Standbeeld wrote: 30 Jul 2022, 20:38
Ja hij was voor een aantal indd hét argument om aan te tonen dat Schmidt geen kansen gaf aan de jeugd. Stuk of 10+ voorbeelden die het tegendeel bewezen maar dat maakte niet uit. Nu mag dat prille argument ook de prullenbak in.

Deze jongen krijgt nog alle kans om er te komen, maar is er gewoon nog lang niet klaar voor.
Nou, niet helemaal mee eens.

Hij is/was inderdaad te veel junior om als basisspeler te starten, maar waarschijnlijk was hij al een stukje verder geweest in zijn ontwikkeling als Schmidt hem vorig seizoen wat vaker 20-30 minuten had gegeven wanneer de mogelijkheid er was. Dan was hij nu wat meer gewend aan het hoogste niveau en een stukje volwassener.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Beetje bleu, maar komt goed, krijgt nog wel kansen met Madueke die out is.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Jawel, maar dan moet je wel eerst een bepaald niveau hebben. En met name in tactisch opzicht zag ik vandaag een speler die er totáál niet aan toe is om minuten te maken in PSV-1. Tactisch beroerd, te weinig inhoud om achter zijn man aan te lopen en ook gewoon hoofdverantwoordelijk voor die goal van Bergwijn, aangezien hij achter Hoever aanrent, terwijl hij gewoon de binnenkant moet afsnijden.

Het is gewoon geen beste beurt en ik denk ook dat hij op deze manier snel weer op de bank belandt voor Saibari, Ledezma of Sávio.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Nog genoeg wedstrijden waarin ie wel vast iets zal toevoegen, zeker tegen de mindere goden. Maar in Europa en de toppers heb je tactisch slimme spelers nodig. Ledezma en Saibari zijn dat absoluut, Xavi ook in mijn ogen. Savio is samba.
Standbeeld
Mister PSV

Hij zal nog flink aan de bak moeten om zijn bijnaam waar te maken.
ruuddevil
Legende

Standbeeld wrote: 30 Jul 2022, 23:16 Hij zal nog flink aan de bak moeten om zijn bijnaam waar te maken.
Vogel?
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Het was gewoon echt slecht. Aanvallend en verdedigend zo slecht dat het ons punten gaat kosten. Een jaar lang Eredivisie zou hem echt goed kunnen doen maar pas als Madueke terug is.

Ik zou als ik Ruud was 4 betere opties zien voor rechtsbuiten.
DonyellMalen
Legende

Was wel magertjes. Ook niet mega slecht, maar niet goed genoeg nog voor de basis, maar dat is absoluut geen schande. Gaat nog genoeg spelen dit seizoen, meer dan genoeg. Zal alleen tegen Monaco beginnen met Saibari.
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Ik ben niet zo negatief. Met zo weinig ervaring voor 't eerst in de basis en dat tegen de aartsrivaal, alhoewel het er allemaal niet echt uit kwam viel ie toch ook niet door de mand oid.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Armada
Internationale topspeler

Super manneke. Maar wel zeeer ruwe diamant. Scoutingsgewijs zeg ik: “te zwaar”.
Post Reply