Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
Paco Casal
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Wat een gefrustreerde, zielige jankploeg met Antony, Wijndal, Alvarez, Bergwijn en Berghuis. Vergeet ik er vast nog een paar.
#FreeGeneratie4
Rickskeg
International
Clubvoorkeur: PSV

Daley zou ook nooit eens credits aan een tegenstander geven.
Standbeeld
Mister PSV

Oh man wat heb ik er weer zin in dat we die neuzen in ons eigen stadion helemaal hoteltjetoteltje spelen. Hier en daar nog wat sleutelen aan ons systeem en dan zijn we niet meer te stoppen straks.
Rikkert1234
Vedette

Paco Casal wrote: 30 Jul 2022, 22:39 Wat een gefrustreerde, zielige jankploeg met Antony, Wijndal, Alvarez, Bergwijn en Berghuis. Vergeet ik er vast nog een paar.
Gorter heeft denk ik het meest gejankt vandaag😂
Vogelund
Vaste waarde in elftal
Old name: Vogelund

Een nieuwe keeper halen zou heel opportunistisch zijn. Eigenlijk weet Ajax al ruim een jaar dat dit de keepers situatie is. Wel lekker dat heel NL nu ook heeft kunnen zien dat Rensch zwaar overrated is en dat het belachelijk is dat hij ooit in de selectie van het Nederlands elftal heeft gezeten. Vind het ook typisch zo’n speler die het allemaal wel best vindt en niet leeft voor z’n soort. Al is dit laatste echt puur guts feeling.
AddoCultheld
Internationale topspeler

Eigenlijk kut dat die Gorter het zo verneukt vandaag. Anders had hij misschien nog het voordeel van de twijfel gekregen.
Tomm
Vedette

Hoelang ligt die pasveer er nog uit dan? Die deed het vorig seizoen meer dan prima dus dat zou al een slok op een borrel schelen voor ze.
Tjompie
Internationale topspeler

Tomm wrote: 30 Jul 2022, 22:44 Hoelang ligt die pasveer er nog uit dan? Die deed het vorig seizoen meer dan prima dus dat zou al een slok op een borrel schelen voor ze.
Die zat vandaag gewoon op de bank
King Cobra
Regelmatige invaller

Bij die Tadic blijft bij ondergetekende altijd de ultrakorte zin hangen: “Pak schaal.”
Nou, bij deze dan.
“I am a traveler of both time and space, to be where I have been”
Johann Vogel
Vedette

Wat een zielige clubje. Zelf de hele wedstrijd schoppen uitdelen en zelf bij het minste of geringste janken. Hoe dan ook, tientallen miljoenen uitgeven, een beroerde keeper, een rechtsback die er niks van kan. Blind die zelfs voor het veteranen elftal tekort komt. En een aankoop van dik twintig miljoen die door een jeugdspeler van ons te kijk wordt gezet om vervolgens rood te pakken. Die club straalt in alles zo veel treurigheid uit.
Standbeeld
Mister PSV

De meegereisde PSV-fans met de hartelijke groeten aan Bassey. :nuts:
Ykhim
Lid scoutingsteam

Het is toch ook een totale schande dat je met zo'n elftal zo zwaar onderuit gaat, terwijl je topfit bent en alle intentie hebt om die pot te winnen. Ajax ging ervoor, haalde alle dure gasten uit de kast om het voor elkaar te krijgen, krijgen er 5 tegen en mogen van geluk spreken dat ze nog met tien man op het veld eindigden, want er kwamen er nog een aantal in aanmerking voor een tweede gele of directe rode kaart.

Ik zie de excuses hier ongetwijfeld wel weer verschijnen, maar als Ajacied zou ik pislink zijn na zo'n wanvertoning. Want dat is het, ook als je hier en daar een paar minuten domineert.
colocolofc
Meervoudig international

Als ze kunnen en mogen voetballen ziet het er allemaal prima uit, maar zodra ze in de problemen komen zakken ze ook helemaal door het ijs
Ardbeg
Mister PSV

Ykhim wrote: 30 Jul 2022, 23:48 Het is toch ook een totale schande dat je met zo'n elftal zo zwaar onderuit gaat, terwijl je topfit bent en alle intentie hebt om die pot te winnen. Ajax ging ervoor, haalde alle dure gasten uit de kast om het voor elkaar te krijgen, krijgen er 5 tegen en mogen van geluk spreken dat ze nog met tien man op het veld eindigden, want er kwamen er nog een aantal in aanmerking voor een tweede gele of directe rode kaart.

Ik zie de excuses hier ongetwijfeld wel weer verschijnen, maar als Ajacied zou ik pislink zijn na zo'n wanvertoning. Want dat is het, ook als je hier en daar een paar minuten domineert.
Kei gelijk. Proost jongen.
TheSyb
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV (duh)

Ykhim wrote: 30 Jul 2022, 23:48 Het is toch ook een totale schande dat je met zo'n elftal zo zwaar onderuit gaat, terwijl je topfit bent en alle intentie hebt om die pot te winnen. Ajax ging ervoor, haalde alle dure gasten uit de kast om het voor elkaar te krijgen, krijgen er 5 tegen en mogen van geluk spreken dat ze nog met tien man op het veld eindigden, want er kwamen er nog een aantal in aanmerking voor een tweede gele of directe rode kaart.

Dat zie je dus helemaal verkeerd, als je alle kansen van PSV weghaalt, hadden we eigenlijk helemaal geen kansen. Higler was natuurlijk ook tegen Ajax, hoe kon hij namelijk Bassey rood geven en hij liet zich overhalen door zeikende PSV-ers. Ook was Ajax zeker 20 minuten oppermadhtig zonder één echte kans creëren, daar gaat het om in voetbal.

Ik hoef neem ik aan geen sarcasme-warning er bij te gooien, maar voor het geval dat: bij deze.
Bombel500
Bankzitter

25 miljoen voor die Bassey ff serieus.. Niets te maken met die overtreding maar gewoon het is geen verfijnde speler. Tenminste niet op linksback, ik snap waarom gio hem op CV heeft gezet… ik moet hem nog zien op cv maar op linksback moeten ze het niet meer doen😅..
VeresRivne
Vedette

Nou heren en [mention]trouwepsvfan[/mention] en [mention]voskat[/mention] gefeliciteerd met de overwinning, door omstandigheden de tweede helft niet gezienmaar vijf doelpunten maken is sowieo spectaculair.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
[mention]VeresRivne[/mention] Ik heb je een boekje voor het bloed(gabber)en gestuurd.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
milansandro
Legende

Is Jaap Stam al gesignaleerd?
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
ShovingNE2
Site Admin

Ze hebben het op AS over een memo die uit de kast moet rollen dat PSV bevoordeeld moet worden dit jaar of zo. Verder is een rode kaart voor die clown belachelijk en mag de VAR niet ingrijpen en zijn het allemaal toevalstreffers en kan PSV niet voetballen. Oh ja: PSV is ook 3 weken verder in training dan Ajax, dus logisch dit.

Ruim 8k reacties van figuren met een IQ van 150. Maar dan wel alle 8000 bij elkaar opgeteld. :lol:

Image

https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuw ... ktakelstuk
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Standbeeld
Mister PSV

Net even de samenvatting gekeken. Maar ook heerlijk als die Bassey alsnog een rode krijgt. Jankgezichtjes Blind en Klaassen allebei als eerste hij de scheids om te janken.
koetje
Legende

Wel jammer dat PSV de zwakke verdediging van Ajax heeft bloot gelegd met een transfermarkt die nog een maand open is.
Massimo
Legende

koetje wrote: 31 Jul 2022, 10:19 Wel jammer dat PSV de zwakke verdediging van Ajax heeft bloot gelegd met een transfermarkt die nog een maand open is.
Ajax deed dat het eerste half uur met de rechterkant van PSV.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Dat zal ze toch ook vele miljoenen gaan kosten en op de ogenschijnlijk vele miljoenen voor Schuurs zullen ze op Magallan, Pierie, Klaiber of de keepers geen winst halen.

Geen goede keeper,
Geen goede rechtsback (geen back-up)
Geen back-up achter Timber, Blind (misschien Bassey)

Andere clubs weten hoeveel Ajax heeft binnengehaald en daar gaat de prijs ook omhoog. Dit gaat lastig worden
trouwepsvfan
Vedette

Massimo wrote: 31 Jul 2022, 10:41
koetje wrote: 31 Jul 2022, 10:19 Wel jammer dat PSV de zwakke verdediging van Ajax heeft bloot gelegd met een transfermarkt die nog een maand open is.
Ajax deed dat het eerste half uur met de rechterkant van PSV.
Verschil met PSV is dat er gewoon geld is om dat te repareren, zeker als de Schuurs en Magallan nog weten te slijten.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Locked