TomPSV wrote: ↑31 Jul 2022, 07:59
Laat die slapjanus van een Stengs maar lekker in Frankrijk. Dan zie ik liever nog dat we Saibari/Ledezma/Simons/Bakayoko een kans geven als rechtsbuiten.
Er is ook voldoende polivalentie aanwezig binnen de selectie om het intern op te vangen. Vergeten we Sávio nog in dat rijtje.
Ze hebben alleen geen van allen aantoonbare ervaring op het hoogste niveau, wat een aankoop wel zou dienen te hebben. Maar door een speler aan tetrekjen, gaan ze dat ook niet ontwikkelen.
Gisteren de winst op ajax en de emotie die daarbij komt kijken moet niet bepalend zijn in het wel/niet halen van een nieuwe rechtsvoor. Gewoon een toppertje erbij halen.
Het is duidelijk dat er aan de rechterkant het nodige moet gebeuren. Hoewel niet onverdienstelijk zag je echt wel dat Bakayoko nog een stuk moet groeien om echt in de basis te kunnen spelen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ik vind Ledezma echt een heerlijke speler ook. Hele hoge handelingssnelheid, dynamisch, goede trap, precies weten wanneer te versnellen of te vertragen. Unieke speler ook, of kent iemand een vergelijkbaar type?
Ik denk dat je met hem en Veerman op het middenveld een compact staande tegenstander kapot kan spelen. Ze kunnen vanuit heel weinig ruimte beslissende passes versturen.
rjg1992 wrote: ↑31 Jul 2022, 09:35
Ik vind Ledezma echt een heerlijke speler ook. Hele hoge handelingssnelheid, dynamisch, goede trap, precies weten wanneer te versnellen of te vertragen. Unieke speler ook, of kent iemand een vergelijkbaar type?
Ik denk dat je met hem en Veerman op het middenveld een compact staande tegenstander kapot kan spelen. Ze kunnen vanuit heel weinig ruimte beslissende passes versturen.
Een beetje een type als Bernardo Silva, imo. Jeugdspelers vielen gisteren positief op. Als zou ik wel een (tijdelijke) vervanger halen voor Madueke. Ik hoop wel dat iets anders gaan zien dan de hier genoemde namen.
rjg1992 wrote: ↑31 Jul 2022, 09:35
Als er ergens nog wat geld over is zouden ze het beste een rechtsback nog gaan halen. Met alle respect voor Hoever, maar die jongen is niet goed genoeg. Die jongen zal best nog stappen gaan zetten, maar dit gaat vroeg of laat punten kosten.
Op rechtsbuiten zou ook een versterking niet misstaan ivm de blessure van Madueke. Maar daar heb je met Saibari, Bakayoko, Simons en Savio nog verschillende alternatieven.
Ik denk dat PSV een interessantere bestemming is voor Angelino dan Hoffenheim. Hoffenheim vorig jaar op knullige wijze Europees voetbal verspeelt en hun beste speler is Raum die dan naar Leipzig zou gaan voor 25m. Zou (buitenom wellicht het financiele plaatje) PSV dan toch wat hoger inschatten zeker gezien hij hier in het verleden ook succesvol is geweest.
Marktwaarde van 30m en contract tot 2025 volgens TM. Waarom moet ie weg, dacht dat hij het daar best aardig deed? Als je max kan verkopen en voor hetzelfde geld (of ietskes meer) angelino terug kan halen dan is dat een no brainer. Lijkt me to go to be true.