Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Op links kunnen Saibari, Simons en Savio ook spelen. Sterker nog, tegen Betis speelde Saibari nog op links en gisteren Xavi.
Zuc0
Nationale topspeler

Met in de Eredivisie nog onbewezen talenten als Savio, Saibari en Bakayoko kun je imo niet het seizoen in. Zeker omdat je twee wedstrijden per week gaat spelen. Als invallers prima.
Wat mij betreft moet er een glasbak bij.
Mikelvb
Nationale topspeler

Zuc0 wrote: 31 Jul 2022, 20:49 Met in de Eredivisie nog onbewezen talenten als Savio, Saibari en Bakayoko kun je imo niet het seizoen in. Zeker omdat je twee wedstrijden per week gaat spelen. Als invallers prima.
Blijkbaar wel gezien de doelpunten gisteren. Liever dit dan nog een speler aankopen voor een tijdelijke oplossing. Stop liever het geld in de verdediging.
Ittot
Internationale topspeler

Zuc0 wrote: 31 Jul 2022, 20:49 Met in de Eredivisie nog onbewezen talenten als Savio, Saibari en Bakayoko kun je imo niet het seizoen in. Zeker omdat je twee wedstrijden per week gaat spelen. Als invallers prima.
Eens, graag zoveel mogelijk concurrentie en "zekerheden". Xavi, Saibari en Savio klinkt leuk, maar ga er eens een eredivisiewedstrijd of een VCL wedstrijd in met alle drie voorin... We hebben, zeker na blessure Madueke, echt nog een extra kwalitatieve aanvaller nodig. Overigens ook een extra middenvelder (kwalitatief en niet een breedte speler) en een verdediger.
Mikelvb
Nationale topspeler

Ittot wrote: 31 Jul 2022, 21:38
Eens, graag zoveel mogelijk concurrentie en "zekerheden". Xavi, Saibari en Savio klinkt leuk, maar ga er eens een eredivisiewedstrijd of een VCL wedstrijd in met alle drie voorin... We hebben, zeker na blessure Madueke, echt nog een extra kwalitatieve aanvaller nodig. Overigens ook een extra middenvelder (kwalitatief en niet een breedte speler) en een verdediger.
Waarom lijkt het alsof sommige denken het om monopoly geld gaat oid. Er wordt niet even een kwalitatieve aanvaller, middenvelder en verdediger bijgekocht.
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal

Mikelvb wrote: 31 Jul 2022, 21:53

Waarom lijkt het alsof sommige denken het om monopoly geld gaat oid. Er wordt niet even een kwalitatieve aanvaller, middenvelder en verdediger bijgekocht.
Totaal onrealistische eisen stellen, en dan als er niet aan de verwachtingen wordt voldaan roepen dat PSV wanbeleid voert
Raw85
Meervoudig international

Dat hoeven toch niet allemaal spelers te zijn die miljoenen kosten? Meer dan 5 miljoen hebben we de laatste twee, drie jaar alleen uitgegeven aan Sangare, Max en Veerman. En aan Bruma en Baumgartl maar daar had je dan weer weinig aan. Benitez, Luuk, Ramalho, Gotze, Zahavi, Simons, genoeg basisspelers die voor een bescheiden bedrag naar ons zijn gekomen.
Ittot
Internationale topspeler

Ho ho, hold your horses. Ik zeg niet dat we ff 30 miljoen moeten spenderen om die posities te versterken. Een verdediger komt sowieso niet omdat Branthwaite is gekomen en een middenvelder zie ik PSV ook niet meer halen. Vanuit het idee dat je én wat concurrentie in een linie kan aanbrengen én niet te veel achteruit gaat in kwaliteit bij een blessure (ons niet vreemd laatste jaren) denk ik dat we daarin nog hadden moeten moeten versterken. Dat gaat nu niet meer gebeuren nee. En nogmaals dat hoeft geen 30 of zelfs 15 miljoen te kosten. PSV kiest er bijvoorbeeld voor om vertrouwen te geven aan Obispo/Teze en Ramalho en huurt daarom Branthwaite ipv een ervaren kracht te huren/kopen die ons echt versterkt. Dat is een strategische keuze. Ik ben het er niet mee eens maar dat is niet anders. Ik zou vanuit onze ambitie om erop en erover te gaan echter adviseren om te investeren en diepte ipv breedte.
Zuc0
Nationale topspeler

Mikelvb wrote: 31 Jul 2022, 21:13
Blijkbaar wel gezien de doelpunten gisteren. Liever dit dan nog een speler aankopen voor een tijdelijke oplossing. Stop liever het geld in de verdediging.
Een wedstrijd aan het begin van het seizoen is toch heel wat anders (sowieso is de JC schaal een wedstrijd op zich) dan een heel seizoen zowel in de NL competitie als Europees spelen in een snelkookprogramma vanwege het WK (genoemde spelers hebben overigens niet gescoord). Het zijn (grote) talenten en misschien verloopt hun ontwikkeling voorspoedig (al viel Bakayoko mij niet mee) maar je kunt er bij voorbaat niet op bouwen omdat ze nog alles te bewijzen hebben, nog los van mogelijke extra blessures en schorsingen. Een te grote gok. Daarom een directe vervanger voor Madueke (of een multifunctionele LVRV). Dat hoeft geen koop te zijn he.
We zijn toch geen BetCity.

De verdediging is rond (kwalitatief eerder vierkant) omdat men vertrouwen heeft in de huidige selectiespelers. Zou me verbazen als daar nog iets in gaat veranderen dus daar zullen we het sowieso mee moeten doen.
ShovingNE2
Site Admin

Vanthaman18 wrote: 31 Jul 2022, 20:24 Als Max 8 miljoen oplevert, kun je Angelino toch wel voor een miljoen of 16-17 (met wat bonussen) ophalen dan? Zou ik nog steeds prima aankoop vinden.

Wut? Dan ga je dus ongeveer 8 miljoen betalen voor 3 assists extra? Een linksback als absolute recordaankoop?

Image
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

ShovingNE2 wrote: 01 Aug 2022, 07:14
Vanthaman18 wrote: 31 Jul 2022, 20:24 Als Max 8 miljoen oplevert, kun je Angelino toch wel voor een miljoen of 16-17 (met wat bonussen) ophalen dan? Zou ik nog steeds prima aankoop vinden.

Wut? Dan ga je dus ongeveer 8 miljoen betalen voor 3 assists extra? Een linksback als absolute recordaankoop?

Image
Dat laatste idd niet, maar Angelino is wel meer dan 3 assists extra, verdedigend ook gewoon prima en bijzonder fel. Max verkopen zou wat mij betreft enkel moeten als je zeker weet dat je daardoor een topper van een RB kan halen. Mwene als back-up LB gebruiken. Maar als Max deze lijn door kan trekken dan vind ik hem echt prima voor ons op LB. En ja hij heeft nu anderhalf jaar matig gespeeld dus één zwaluw maakt nog geen zomer, maar ik denk dat met het meer gedoseerd spelen wat hij nu doet, hij meer energie over heeft om verdedigend beter te staan en feller te zijn. Überhaupt verdedigend 'er te staan', want hij was het afgelopen jaar meer voorin dan achterin te vinden.
ShovingNE2
Site Admin

Als PSV 8 a 9 miljoen wil uitgeven heb ik wel betere suggesties :D
Sao-Mellow
Meervoudig international

Eigenlijk hebben we maar 2 zwakke plekken. Jammer genoeg beide aan de rechterkant.
Een RB (geloof niet dat die gehaald gaat worden, hoever is immers al gehaald) en een Rechtsbuiten nu noni afwezig is.
Als Ramalho fit is dan is hij samen met Teze stabiel genoeg.
Tovast
Nationale topspeler

[mention]ShovingNE2[/mention] Do tell…
ShovingNE2
Site Admin

Een linksbuiten die ook op rechts uit de voeten kan? Dat lijkt mij nu Alarmfase 1 die positie(s).
Zuc0
Nationale topspeler

Sao-Mellow wrote: 01 Aug 2022, 09:19 Eigenlijk hebben we maar 2 zwakke plekken.
Ik zie er nog genoeg. Al die lege plekken op de tribune(s). ;)
Robson de Souza
Vedette

Sao-Mellow wrote: 01 Aug 2022, 09:19 Eigenlijk hebben we maar 2 zwakke plekken. Jammer genoeg beide aan de rechterkant.
Een RB (geloof niet dat die gehaald gaat worden, hoever is immers al gehaald) en een Rechtsbuiten nu noni afwezig is.
Als Ramalho fit is dan is hij samen met Teze stabiel genoeg.
Maar als Mauro op RB en Max in de vorm van nu op LB staat dan is dat probleem opgelost toch?
Met Mwene en Hoever erachter ben je dan goed voorzien.
Standbeeld
Mister PSV

Deze week hoop ik toch wel weer wat geruchten te horen/zien hier. Want de laatste tijd is het grote niks. En ja ik weet hoe dat komt, maar het is de tijd van het jaar. Al is het maar een of ander vaag Zuid-Amerikaans geruchtje. Of een klassieke PSG PSV vergissing, ook prima.
James Rodriguez
Regelmatige invaller

Image
Ykhim
Lid scoutingsteam

Mooi, Rik Elfrink mag de aankondigingsvideo doen. Hebben we dat ook alvast geregeld.
Ardbeg
Mister PSV

Ykhim wrote: 01 Aug 2022, 17:37 Mooi, Rik Elfrink mag de aankondigingsvideo doen. Hebben we dat ook alvast geregeld.
Als Angelino terug zou komen pis ik gillend in m'n broek! Wat zou dat mooi zijn.
Standbeeld
Mister PSV

Goed om te zien dat Angelino de vraag snapt. Ruud legt de vraag bij de verkeerde persoon neer. We moeten John of Marcel hebben.
ShovingNE2
Site Admin

Ardbeg wrote: 01 Aug 2022, 17:50 Als Angelino terug zou komen pis ik gillend in m'n broek! Wat zou dat mooi zijn.
Kortom:

Image
Zuc0
Nationale topspeler

Gillend in je broek pissen. Mwah dat lijkt me dan weer geen mooi gezicht maar ieder zijn / haar fetish.

Angelino terug: yes!!!
Mr.Unibet
Meervoudig international

Angelino, beste linksback die PSV ooit gehad heeft. Stel dat je daar 15 miljoen in moet investeren, krijg je die zeker nog terug. Zit nog zoveel rek in.
Locked