Ajax
-
- Lid scoutingsteam
Zekerguus wrote: ↑31 Jul 2022, 19:13Maar ze hebben nu met clown Bassie wel een betere verdediging.Voormalig KG wrote: ↑31 Jul 2022, 19:10 Pasveer als eerste keeper, their loss. Hoop dat dit gebeurd zo'n seizoen als afgelopen jaar lukt hem niet nog eens.
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- ComeOnPSV
- Vedette
Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑01 Aug 2022, 00:04 Mootje had beter bij PSV kunnen blijven. Fredje Rutten had zelfs deze kansloze op de rit kunnen krijgen.
Niemand krijgt Mo op het rechte pad!
Niemand!
Aldus Mo na een goal.
-
Nee joh. Mooi dat ie naar Ajax is en daar voor zoveel problemen zorgt.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑01 Aug 2022, 00:04 Mootje had beter bij PSV kunnen blijven. Fredje Rutten had zelfs deze kansloze op de rit kunnen krijgen.
- DonyellMalen
- Legende
- GillesdelaCroquette
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Geen flauw idee.
Damage control omdat het criminele circuit door VD Heuvel is benoemd, en zij Mo commanderen om schoon weer te spelen en niet te praten met politie?
Zomaar een theorie.
In ieder geval raar om meteen na die berichten, zelfstandig via Instagram (in tegenstelling tot via de perschef van Ajax) te reageren op het nieuws dat de bedreigingen uit het criminele circuit komen.
Als er niks aan de hand was, zoals Mo suggereert, waarom is hij dan al weken spoorloos? Zo’n John VD Heuvel brengt zo’n bericht toch niet zomaar naar buiten.
-
Of een pathologische leugenaar. Dat ventje spoort niet.Skuddem wrote: ↑01 Aug 2022, 00:38Geen flauw idee.
Damage control omdat het criminele circuit door VD Heuvel is benoemd, en zij Mo commanderen om schoon weer te spelen en niet te praten met politie?
Zomaar een theorie.
In ieder geval raar om meteen na die berichten, zelfstandig via Instagram (in tegenstelling tot via de perschef van Ajax) te reageren op het nieuws dat de bedreigingen uit het criminele circuit komen.
Als er niks aan de hand was, zoals Mo suggereert, waarom is hij dan al weken spoorloos? Zo’n John VD Heuvel brengt zo’n bericht toch niet zomaar naar buiten.
- hondjevandebakker
- Persepolis
- Vedette
Toch gebeurt dat soms nog hoor. Laten we zeggen dat sommige, zeer conservatieve heren ietwat overdrijven in het zogenaamd "beschermen" van hun zussen/dochters. Wat meestal averechts werkt, maar dat terzijde.DonyellMalen wrote: ↑01 Aug 2022, 00:30 Het wordt verkocht nu alsof het alleen die relatie is. Dat lijkt me erg sterk om bedreigd te worden door een relatie, te naïef om dat te denken. Er speelt sowieso meer.
-
Ik heb geen medelijden, eigen schuld dikke bult. Hoeveel tijd en energie heel veel mensen in hem gestoken hebben en alles in de wind sloeg.hondjevandebakker wrote: ↑01 Aug 2022, 00:40 Hoe erg hij ons ook heeft genaaid bij PSV gun ik hem dit soort dingen absoluut niet. Natuurlijk mooi om te zien dat Project Ihattaren bij ajax mislukt maar dat moet niet ten koste gaan van zijn veiligheid en gezondheid.
- Lorenzo von Matterhorn
Het is leuk grapjes maken over Ihattaren. Over zijn onprofessionele houding, zijn leugens, zijn overgewicht en alle mysteries om zijn persoon. Ik hoop echter dat hij deze onzin snel achter zich kan laten. Ik gun hem sportief helemaal niks, aangezien hij bij onze rivaal onder contract staat, maar buiten dat hoop ik dat hij zijn leven snel in rustiger vaarwater krijgt.
-
- Legende
Ik ook. Op de ladder, met een spons en een zeemlap.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑01 Aug 2022, 01:04 Het is leuk grapjes maken over Ihattaren. Over zijn onprofessionele houding, zijn leugens, zijn overgewicht en alle mysteries om zijn persoon. Ik hoop echter dat hij deze onzin snel achter zich kan laten. Ik gun hem sportief helemaal niks, aangezien hij bij onze rivaal onder contract staat, maar buiten dat hoop ik dat hij zijn leven snel in rustiger vaarwater krijgt.
-
- Nationale topspeler
Heeft er ook al iemand aan de theorie gedacht dat Ajax er nu alles aan doet om het lijden van gezichtsverlies te voorkomen, nu ze zo opzichtig falen in 'de rehabilitatie van Ihatarren'?
Want het is in mijn ogen duidelijk dat het rare gezicht dat Ihatarren trekt op de foto is op basis van de 'rare verhalen' die momenteel in de media verschijnen.
Alle verhalen worden in de post immers ontkracht en zelfs naar het rijk der fabelen verwezen.
Want het is in mijn ogen duidelijk dat het rare gezicht dat Ihatarren trekt op de foto is op basis van de 'rare verhalen' die momenteel in de media verschijnen.
Alle verhalen worden in de post immers ontkracht en zelfs naar het rijk der fabelen verwezen.