Persepolis wrote: ↑01 Aug 2022, 15:20
Menno1 wrote: ↑01 Aug 2022, 13:25
Precies dit.
Ik denk dat het verhaal van die Yvonne nog best dicht tegen de waarheid zit. Dat gaat Mo nooit toegeven tegen Ajax dus verzint hij dit lulverhaal van een meisje er bij, want ja, arme Mo en wat heb ik weer een pech en zo.
Dat zou best eens kunnen kloppen inderdaad. Zij laat het wel een beetje lame klinken met "spion", maar als je iemand kent die altijd in de buurt is kan diegene echt wel zeggen wat de bekendste inwoner uitvreet hoor. Kwestie van via via contacten leggen en een gesprekje voeren. Zoals ik al eerder zei kan een relatie in sommige families echt wel voor grote problemen zorgen, maar dermate dat iemand in bescherming moet van de politie e.d.? Dat weet ik niet.
Oh zeker, dat kan zeer gevoelig liggen, dat weten we allemaal. Maar Mo schijnt al sinds April met dat meisje te gaan? Het is nu Augustus. Ik heb sterk het idee dat Mo'tje weer een lulverhaal heeft opgehangen aan Ajax en dat Ajax dat zelf ook een beetje doorheeft. Je merkt het aan Schreuder, die de ene week vol compassie sprak over Mo, dat hij hem had bezocht en zijn moeder. 1 week later zegt hij hem niet meer te spreken en zegt hij dat het geen enkele rol speelt in de selectie, kortom Schreuder en Ajax heeft eindelijk door dat er andere dingen spelen met onze gezette vriend.
Mochten die dreigementen waar zijn en is Mo daadwerkelijk onschuldig, dan is dat erg treurig natuurlijk. Maar het is geen geheim dat die jongen al langer van het padje is. Weet iedereen nog hoe Mo Schmidt bedankte na zijn goal, 2 jaar geleden en zei hoe Schmidt hem levenslessen gaf en hem op het rechte pad hield? Ik ken de context niet, maar het geeft wel een beetje aan dat die jongen lang ontspoord is.
Het is natuurlijk ook tamelijk bizar dat hij en zijn familie nog in Kanalen eiland wonen. Als je miljonair bent ga je niet in Compton blijven wonen, maar verhuis je naar Beverly Hills. En hij heeft geld genoeg om zijn hele familie mee te nemen.
Goed, we wachten wel af. Ik denk dat dit verhaal meerdere staartjes heeft en dat de rol van Mo (uiteraard) een stuk minder onschuldig is dan het nu gespind gaat worden.