Transferwindow 2022-2023
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Nationale topspeler
-
- Nationale topspeler
Blijkbaar wel gezien de doelpunten gisteren. Liever dit dan nog een speler aankopen voor een tijdelijke oplossing. Stop liever het geld in de verdediging.
-
- Internationale topspeler
Eens, graag zoveel mogelijk concurrentie en "zekerheden". Xavi, Saibari en Savio klinkt leuk, maar ga er eens een eredivisiewedstrijd of een VCL wedstrijd in met alle drie voorin... We hebben, zeker na blessure Madueke, echt nog een extra kwalitatieve aanvaller nodig. Overigens ook een extra middenvelder (kwalitatief en niet een breedte speler) en een verdediger.
-
- Nationale topspeler
Waarom lijkt het alsof sommige denken het om monopoly geld gaat oid. Er wordt niet even een kwalitatieve aanvaller, middenvelder en verdediger bijgekocht.Ittot wrote: ↑31 Jul 2022, 21:38Eens, graag zoveel mogelijk concurrentie en "zekerheden". Xavi, Saibari en Savio klinkt leuk, maar ga er eens een eredivisiewedstrijd of een VCL wedstrijd in met alle drie voorin... We hebben, zeker na blessure Madueke, echt nog een extra kwalitatieve aanvaller nodig. Overigens ook een extra middenvelder (kwalitatief en niet een breedte speler) en een verdediger.
- Dr. Gonzo
- Vaste waarde in elftal
Totaal onrealistische eisen stellen, en dan als er niet aan de verwachtingen wordt voldaan roepen dat PSV wanbeleid voertMikelvb wrote: ↑31 Jul 2022, 21:53Waarom lijkt het alsof sommige denken het om monopoly geld gaat oid. Er wordt niet even een kwalitatieve aanvaller, middenvelder en verdediger bijgekocht.Ittot wrote: ↑31 Jul 2022, 21:38
Eens, graag zoveel mogelijk concurrentie en "zekerheden". Xavi, Saibari en Savio klinkt leuk, maar ga er eens een eredivisiewedstrijd of een VCL wedstrijd in met alle drie voorin... We hebben, zeker na blessure Madueke, echt nog een extra kwalitatieve aanvaller nodig. Overigens ook een extra middenvelder (kwalitatief en niet een breedte speler) en een verdediger.
-
- Meervoudig international
Dat hoeven toch niet allemaal spelers te zijn die miljoenen kosten? Meer dan 5 miljoen hebben we de laatste twee, drie jaar alleen uitgegeven aan Sangare, Max en Veerman. En aan Bruma en Baumgartl maar daar had je dan weer weinig aan. Benitez, Luuk, Ramalho, Gotze, Zahavi, Simons, genoeg basisspelers die voor een bescheiden bedrag naar ons zijn gekomen.Mikelvb wrote: ↑31 Jul 2022, 21:53Waarom lijkt het alsof sommige denken het om monopoly geld gaat oid. Er wordt niet even een kwalitatieve aanvaller, middenvelder en verdediger bijgekocht.Ittot wrote: ↑31 Jul 2022, 21:38
-
- Internationale topspeler
Ho ho, hold your horses. Ik zeg niet dat we ff 30 miljoen moeten spenderen om die posities te versterken. Een verdediger komt sowieso niet omdat Branthwaite is gekomen en een middenvelder zie ik PSV ook niet meer halen. Vanuit het idee dat je én wat concurrentie in een linie kan aanbrengen én niet te veel achteruit gaat in kwaliteit bij een blessure (ons niet vreemd laatste jaren) denk ik dat we daarin nog hadden moeten moeten versterken. Dat gaat nu niet meer gebeuren nee. En nogmaals dat hoeft geen 30 of zelfs 15 miljoen te kosten. PSV kiest er bijvoorbeeld voor om vertrouwen te geven aan Obispo/Teze en Ramalho en huurt daarom Branthwaite ipv een ervaren kracht te huren/kopen die ons echt versterkt. Dat is een strategische keuze. Ik ben het er niet mee eens maar dat is niet anders. Ik zou vanuit onze ambitie om erop en erover te gaan echter adviseren om te investeren en diepte ipv breedte.Mikelvb wrote: ↑31 Jul 2022, 21:53Waarom lijkt het alsof sommige denken het om monopoly geld gaat oid. Er wordt niet even een kwalitatieve aanvaller, middenvelder en verdediger bijgekocht.Ittot wrote: ↑31 Jul 2022, 21:38
-
- Nationale topspeler
Een wedstrijd aan het begin van het seizoen is toch heel wat anders (sowieso is de JC schaal een wedstrijd op zich) dan een heel seizoen zowel in de NL competitie als Europees spelen in een snelkookprogramma vanwege het WK (genoemde spelers hebben overigens niet gescoord). Het zijn (grote) talenten en misschien verloopt hun ontwikkeling voorspoedig (al viel Bakayoko mij niet mee) maar je kunt er bij voorbaat niet op bouwen omdat ze nog alles te bewijzen hebben, nog los van mogelijke extra blessures en schorsingen. Een te grote gok. Daarom een directe vervanger voor Madueke (of een multifunctionele LVRV). Dat hoeft geen koop te zijn he.
We zijn toch geen BetCity.
De verdediging is rond (kwalitatief eerder vierkant) omdat men vertrouwen heeft in de huidige selectiespelers. Zou me verbazen als daar nog iets in gaat veranderen dus daar zullen we het sowieso mee moeten doen.
- ShovingNE2
- Site Admin
Vanthaman18 wrote: ↑31 Jul 2022, 20:24 Als Max 8 miljoen oplevert, kun je Angelino toch wel voor een miljoen of 16-17 (met wat bonussen) ophalen dan? Zou ik nog steeds prima aankoop vinden.
Wut? Dan ga je dus ongeveer 8 miljoen betalen voor 3 assists extra? Een linksback als absolute recordaankoop?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Dat laatste idd niet, maar Angelino is wel meer dan 3 assists extra, verdedigend ook gewoon prima en bijzonder fel. Max verkopen zou wat mij betreft enkel moeten als je zeker weet dat je daardoor een topper van een RB kan halen. Mwene als back-up LB gebruiken. Maar als Max deze lijn door kan trekken dan vind ik hem echt prima voor ons op LB. En ja hij heeft nu anderhalf jaar matig gespeeld dus één zwaluw maakt nog geen zomer, maar ik denk dat met het meer gedoseerd spelen wat hij nu doet, hij meer energie over heeft om verdedigend beter te staan en feller te zijn. Überhaupt verdedigend 'er te staan', want hij was het afgelopen jaar meer voorin dan achterin te vinden.ShovingNE2 wrote: ↑01 Aug 2022, 07:14Vanthaman18 wrote: ↑31 Jul 2022, 20:24 Als Max 8 miljoen oplevert, kun je Angelino toch wel voor een miljoen of 16-17 (met wat bonussen) ophalen dan? Zou ik nog steeds prima aankoop vinden.
Wut? Dan ga je dus ongeveer 8 miljoen betalen voor 3 assists extra? Een linksback als absolute recordaankoop?
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Meervoudig international
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Nationale topspeler
Ik zie er nog genoeg. Al die lege plekken op de tribune(s).
-
- Vedette
Maar als Mauro op RB en Max in de vorm van nu op LB staat dan is dat probleem opgelost toch?Sao-Mellow wrote: ↑01 Aug 2022, 09:19 Eigenlijk hebben we maar 2 zwakke plekken. Jammer genoeg beide aan de rechterkant.
Een RB (geloof niet dat die gehaald gaat worden, hoever is immers al gehaald) en een Rechtsbuiten nu noni afwezig is.
Als Ramalho fit is dan is hij samen met Teze stabiel genoeg.
Met Mwene en Hoever erachter ben je dan goed voorzien.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
- ShovingNE2
- Site Admin