Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
guus
Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 01 Aug 2022, 15:54 Hier John vd Heuvel:

https://www.telegraaf.nl/video/94239676 ... -ihattaren

John laat op 1 punt de plank mis: 'iedereen is fan van deze jongen'. Neuh John.
Ik vind het maar een kul verhaal wat John verteld. Rammelt aan alle kanten, wat gehoord maar eigenlijk weet hij ook weer niet veel. Auto van Ihatarren gebruikt… daarom heeft Ajax liever dat hij even wegblijft….. jaja…
Nee John dit is slechte journalistiek.
Rikkert1234
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Onlyfriends
Verbannen

Grasmat wrote: 01 Aug 2022, 10:57 Het kan bijna niet, maar die Yvonne is zo mogelijk nog triester dan Mo zelf. Irritante domme doos met haar 'spionnen'. Alsof het fucking professionele detectives zijn die iets nuttigs uitvoeren. Optiefen met je roddeldrek en laat die mensen allemaal gewoon.

Yvonne is een paar jaar geleden ontzettend belazerd door een of andere Australiër die op zijn zachtst gezegd buiten de deur neukte. Ze heeft gewoon issues en reageert die nu af op mannen die in haar ogen niet ‘deugen’. Een beetje vergelijkbaar met ons Mo die voor de camera riep dat niemand hem kapot kreeg.
Standbeeld
Mister PSV

We hebben te maken met een kenner!
Onlyfriends
Verbannen

Het is veels te veel ouwe jongens krentenbrood bij Ajax. Een grote vriendenclub, net een sekte! Blind en Tadic hebben volgens mij een enorme vinger in de pap daar, vergelijkbaar met dat kliekje bij Oranje. Op hun voorspraak is Schreuder gehaald. Lopen op hun laatste benen en hebben hun sporen verdiend binnen de club, dus zo’n lichtgewicht als trainer is voor hun natuurlijk perfect want die durft ze niet te wisselen. Zelfs de op een na duurste aankoop moest naar linksachter zodat master of football science Blind kon blijven staan. Ook Huntelaar kende schreuder nog en Verloren zoon Brobbey moest perse terug. Ik zie ze nog wel Veltman en Cillessen halen bij de Amsterdamse Sociëteit.
ruuddevil
Legende

guus wrote: 01 Aug 2022, 16:37
ShovingNE2 wrote: 01 Aug 2022, 15:54 Hier John vd Heuvel:

https://www.telegraaf.nl/video/94239676 ... -ihattaren

John laat op 1 punt de plank mis: 'iedereen is fan van deze jongen'. Neuh John.
Ik vind het maar een kul verhaal wat John verteld. Rammelt aan alle kanten, wat gehoord maar eigenlijk weet hij ook weer niet veel. Auto van Ihatarren gebruikt… daarom heeft Ajax liever dat hij even wegblijft….. jaja…
Nee John dit is slechte journalistiek.
Inderdaad, wat een slap gezever. Goede journalist hoor. De familie van zijn vriendinnetje is niet blij, dat zou de reden van bedreigingen zijn. Maar de criminelen hangen rond de familie van Mo en reden in zijn auto. Geen enkele logica in het verhaal.

Conclusie: Mootje heeft het wederom verkloot voor zichzelf en heeft wat er ook gaande is het gewoon over zichzelf afgeroepen door verkeerde vrienden te kiezen.
Onlyfriends
Verbannen

Standbeeld wrote: 01 Aug 2022, 16:49 We hebben te maken met een kenner!
Luidruchtige vrouwen op instagram moet je altijd met een kilootje zout nemen
ruuddevil
Legende

Onlyfriends wrote: 01 Aug 2022, 16:52
Dit schot voor open doel laat ik aan [mention]RIO[/mention]
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Onlyfriends wrote: 01 Aug 2022, 16:52
Ik prefereer glijmiddel, maar goed ieder zijn fetisj.
Menno1
Legende

Persepolis wrote: 01 Aug 2022, 15:20
Menno1 wrote: 01 Aug 2022, 13:25

Precies dit.

Ik denk dat het verhaal van die Yvonne nog best dicht tegen de waarheid zit. Dat gaat Mo nooit toegeven tegen Ajax dus verzint hij dit lulverhaal van een meisje er bij, want ja, arme Mo en wat heb ik weer een pech en zo.
Dat zou best eens kunnen kloppen inderdaad. Zij laat het wel een beetje lame klinken met "spion", maar als je iemand kent die altijd in de buurt is kan diegene echt wel zeggen wat de bekendste inwoner uitvreet hoor. Kwestie van via via contacten leggen en een gesprekje voeren. Zoals ik al eerder zei kan een relatie in sommige families echt wel voor grote problemen zorgen, maar dermate dat iemand in bescherming moet van de politie e.d.? Dat weet ik niet.
Oh zeker, dat kan zeer gevoelig liggen, dat weten we allemaal. Maar Mo schijnt al sinds April met dat meisje te gaan? Het is nu Augustus. Ik heb sterk het idee dat Mo'tje weer een lulverhaal heeft opgehangen aan Ajax en dat Ajax dat zelf ook een beetje doorheeft. Je merkt het aan Schreuder, die de ene week vol compassie sprak over Mo, dat hij hem had bezocht en zijn moeder. 1 week later zegt hij hem niet meer te spreken en zegt hij dat het geen enkele rol speelt in de selectie, kortom Schreuder en Ajax heeft eindelijk door dat er andere dingen spelen met onze gezette vriend.

Mochten die dreigementen waar zijn en is Mo daadwerkelijk onschuldig, dan is dat erg treurig natuurlijk. Maar het is geen geheim dat die jongen al langer van het padje is. Weet iedereen nog hoe Mo Schmidt bedankte na zijn goal, 2 jaar geleden en zei hoe Schmidt hem levenslessen gaf en hem op het rechte pad hield? Ik ken de context niet, maar het geeft wel een beetje aan dat die jongen lang ontspoord is.

Het is natuurlijk ook tamelijk bizar dat hij en zijn familie nog in Kanalen eiland wonen. Als je miljonair bent ga je niet in Compton blijven wonen, maar verhuis je naar Beverly Hills. En hij heeft geld genoeg om zijn hele familie mee te nemen.

Goed, we wachten wel af. Ik denk dat dit verhaal meerdere staartjes heeft en dat de rol van Mo (uiteraard) een stuk minder onschuldig is dan het nu gespind gaat worden.
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Eindhovenvoetbal wrote: 01 Aug 2022, 16:21 Mo doet geen aangifte, dus dat is gewoon heel raar. Verhaal stinkt. Hij is dus niet bij Ajax op verzoek van Ajax, niet op verzoek politie. Ook raar.
Snitches get stitches.
ShovingNE2
Site Admin

Dat was vroeger zo. Nu gaan ze slapen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Skuddem
Nationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 01 Aug 2022, 17:45 Dat was vroeger zo. Nu gaan ze slapen.
ShovingNE2
Site Admin

Menno1
Legende

ShovingNE2 wrote: 01 Aug 2022, 18:15 Doei 12 miljoen.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... hagen.html
Die gaat voor de Bande/Magallan trofee.
Grasmat
Lid van verdienste

Toch een flinke aderlating voor Jong Ajax.
ShovingNE2
Site Admin

Goud hoor. Ze vonden toen in Zweden al dat hij max 8 miljoen waard was. (In Denemarken ook). En met een bizar salaris op het laatste moment weggekaapt voor (ik meen) Club Brugge. Wat zullen ze blij zijn.

Van het salaris ga je nooit meer afkomen in ieder geval.
Madueke
Legende

Die zal ook altijd gezien worden als 2e keus na Kamaldeen Sulemana die ondertussen bij Stade Rennais z'n marktwaarde heeft verdubbeld :D
Voijke
Internationale topspeler

Wel fijn dat oer PSV fan John een Telegraafje doet.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Ledezma10
Verbannen

RTL boulevard bullshit
Mr. Spock
Internationale topspeler
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Mr. Spock wrote: 01 Aug 2022, 20:03 Kutneuzen
Beetje op je woorden letten, we mogen geen hekel meer aan Ajax hebben van sommigen op dit forum.
Ex unitate vires
Grasmat
Lid van verdienste

Daar lees je dan weer niks over bij Verweij en Valentijn...
Skuddem
Nationale topspeler

Grasmat wrote: 01 Aug 2022, 20:12
Daar lees je dan weer niks over bij Verweij en Valentijn...
Wat zijn gemengde vakken? In de praktijk zitten daar gewoon Ajax Fans. Dit slaat ten opzichte van een kind natuurlijk nergens op maarja, wellicht willen ze voorkomen dat er doorgesnoven Ajacieden hun frustraties gaat botvieren op een kind met een PSV broekie aan. Ook niet echt doorgedacht als ouder zijnde. Ja in een ideale wereld moet het allemaal kunnen maar zeker bij het bereiken van Abcoude-Noord, zit je maximaal ver verwijderd van de ideale wereld.
mateja
Internationale topspeler

Vorig jaar bij de JC schaal werd de dochter van de voorzitter van CBV ook bijna aangevallen omdat ze een PSV shirt aanhad op een 'gemengd' vak.
Locked