Dit is het tegenovergestelde van jou volgens mij, maar ik denk dat wij er sterker van worden als we voor optie 2 gaan.ShovingNE2 wrote: ↑01 Aug 2022, 18:31Je gaat toch geen 8 miljoen extra spenderen aan een linksbackpositie als je Max en Mauro hebt??? Toch helemaal nooit? Dat is als Wijnaldum halen voor 17 miljoen terwijl je al zoveel middenvelders hebt.11 Sir Tinus wrote: ↑01 Aug 2022, 18:23 Je hoeft Max niet te houden en Mauro is onze beste rechtsbuiten. Als je Max kunt verkopen voor 8 en je haalt Angelino voor 16 dan is er toch geen mens die dat niet wil?
Waar wordt je beter van als selectie:
1. Max, Mauro & 8 miljoen voor een buitenspeler die op links en rechts uit de voeten kan?
2. Mauro & Angelino, Max weg en fuck die buitenspeler.
Welke optie kies je?
Maar dat komt ook omdat ik die buitenspeler niet zo extreem nodig vind. Waarschijnlijk omdat ik Xavi iets hoger heb zitten dan de meeste, ook als rechtsbuiten. Met Savio, Vertessen en na de winterstop Madueke hopelijk daar weer bij als optie, vind ik dat je daar nog steeds prima bezet bent. Denk dan ook niet dat wij een buitenspeler gaan halen. Tenzij Cody vertrekt natuurlijk.
Onze verdediging is echter kwalitatief vrij matig. Als we dan Angelino kunnen halen, dan zou ik daar gruwelijk enthousiast van worden. Met Angelino en Mauro heb je dan de twee beste backs van de Eredivisie. 15 miljoen vind ik ook teveel. Als in: dat gaat PSV nooit doen. Maar misschien is er wat slims te bedenken. Angelino op de back is een natte droom.
Een echt goede back is wat mij betreft meer nodig dan een echt goede buitenspeler. Vandaar optie 2.
Aanvulling: Ik vind Mauro op zowel links als op rechts ontzettend goed. Dus zie hem niet perse als linksback, maar gewoon als back. Dat kan ook weleens meespelen in ons verschil. Sterker nog: als de situatie zo blijft met Hoever en een kwakkelende Mwene, dan duurt het niet lang voordat Mauro gewoon weer op rechts staat. Ook als Angelino niet komt.