Ismael Saibari

Spelers A-selectie.
Post Reply
ruuddevil
Legende

De Buffel.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Baasje hoor dit. Die kans afmaken had de kers op de taart geweest.
Johann Vogel
Vedette

Wat een knappe pot van deze jongeling. Begon met een lichtzinnige actie aan de zijlijn in de tweede minuut. Maar daarna geconcentreerd gespeeld, ontzettend veel meters gemaakt en verzorgde ook nog de inleiding voor de 0-1.
Tomm
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Beter dan gakpo vandaag. Al lag dat natuurlijk meer aan cody. Knappe wedstrijd, belangrijk bij de goal en zonde dat ie die bal niet tussen de palen kreeg. Die jongen begint serieuze stappen te zetten op deze manier.
Jwoeloe
Moderator

Een hele vlakke eerste helft. Zag wel dat de spanning er bij hem flink op stond, met name in de eerste 10 minuten. Daarna vanuit veiligheid gespeeld. Terugdraaien, terugspelen, maar wel balbezit houdend. Tweede helft zat er meer durf in, ook meer naar voren gericht en toen vind ik hem heel sterk. Passing zat niet helemaal mee, daarmee wel een aantal uitbraakmogelijkheden om zeep geholpen. Maar dat lag ook aan het veld. Jammer van die kans, waar hij zelf uitstekend ruimte voor creëert.
Breur
Internationale topspeler

Heel knap gespeeld. Heeft het gewoon simpel gehouden en zijn opdrachten uitgevoerd, bijna niet verzaakt en hier en daar zelfs gevaar gesticht. Erg sterk gespeeld en vanuit hier doorbouwen en eventueel wat meer vooruit denken.
Raw85
Meervoudig international

Het voelde alsof hij al jaren speelt op dit niveau en totaal niet onder de indruk was. Mooi!
Mick Jagger
Lid van verdienste

Ik vind hem betrouwbaarder dan Bakayoko. Ik denk dat Saibari er voorlopig in blijft staan.
Ittot
Internationale topspeler

Speelde prima maar ook weer niet zo denderend he. Gewoon heel taakbewust. Aan de bal wat flets. Maar was vandaag wel wat we nodig hebben tegen een fysiek sterke tegenstander.
Ardbeg
Mister PSV

Hij speelde nmi gezien de situatie wél denderend. In het perspectief van een jeugdspeler die ineens tegen Monaco mag staan? Dan vond ik dit een denderend CL kwalificatiedebuut.
Heruone
Lid scoutingsteam

Hij speelde gewoon prima. Kon fysiek mee, was betrouwbaar zonder bal in de defensie, had technisch niet moeite met het niveau. Dat is gezien dit podium echt een hoopvolle constatering voor PSV.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Ardbeg
Mister PSV

Heruone wrote: 02 Aug 2022, 23:07 Hij speelde gewoon prima. Kon fysiek mee, was betrouwbaar zonder bal in de defensie, had technisch niet moeite met het niveau. Dat is gezien dit podium echt een hoopvolle constatering voor PSV.
Geen seconde druk gemaakt of geërgerd over/aan die jongen. Dit in tegenstelling met sommige jongens met ervaring op Europees niveau. Kei goed gedaan.
LucNilis87
Regelmatige invaller

Degelijk gespeeld, erg knap in zo’n wedstrijd. Balletje op De Jong (vlak voor die aanslag op zijn enkel) was wel heel matig en verkleinde de kans aanzienlijk.
Juancho
Mister PSV

Is een prima selectiespeler, maar ik zou hem toch nog wel wat voorzichtig brengen, zeker over een heel seizoen gezien. Dat wil zeggen, beetje rustig als 3de keuze voor diverse posities, zo alsnog voldoende spelen, volgend seizoen weer opschuiven. Je wil zulke jonge gasten eigenlijk niet direct als eerste vervanger hebben van je betere spelers. Los van het feit dat hij het vandaag echt netjes heeft gedaan, heel knap.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Waarom niet, als hij het gewoon goed blijft doen? Is gewoon 21 jaar al, geen pikkie van 17 ofzo.
Juancho
Mister PSV

Grasmat wrote: 02 Aug 2022, 23:23 Waarom niet, als hij het gewoon goed blijft doen? Is gewoon 21 jaar al, geen pikkie van 17 ofzo.
Om het niveau omhoog te krikken, zowel in de basis als de plekken daarachter. Daarom. Lijkt me een hele talentvolle jongen en zeker een bruikbare speler voor de selectie. Maar ik zie hem eerlijk gezegd niet zoals nu zou moeten een maand of 6 in de basis staan. Dan lever je toch te veel in op kwaliteit. Hoe leuk die jongen het ook doet he, begrijp me goed. Hij speelt goed mee, maar of hij PSV naar een hoger niveau tilt... nee dat vind ik niet. Mag je ook (nog) niet verwachten overigens. Hij komt net over vanuit Jong PSV.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Juancho wrote: 02 Aug 2022, 23:22 Is een prima selectiespeler, maar ik zou hem toch nog wel wat voorzichtig brengen, zeker over een heel seizoen gezien. Dat wil zeggen, beetje rustig als 3de keuze voor diverse posities, zo alsnog voldoende spelen, volgend seizoen weer opschuiven. Je wil zulke jonge gasten eigenlijk niet direct als eerste vervanger hebben van je betere spelers. Los van het feit dat hij het vandaag echt netjes heeft gedaan, heel knap.
Saibari is een jaar ouder dan Madueke...
Juancho
Mister PSV

Sensation wrote: 03 Aug 2022, 09:00
Juancho wrote: 02 Aug 2022, 23:22 Is een prima selectiespeler, maar ik zou hem toch nog wel wat voorzichtig brengen, zeker over een heel seizoen gezien. Dat wil zeggen, beetje rustig als 3de keuze voor diverse posities, zo alsnog voldoende spelen, volgend seizoen weer opschuiven. Je wil zulke jonge gasten eigenlijk niet direct als eerste vervanger hebben van je betere spelers. Los van het feit dat hij het vandaag echt netjes heeft gedaan, heel knap.
Klopt maar Madueke is, mits fit, een absoluut toptalent die je wel wat anders inschaalt. Hij kan normaal ook absoluut wel mee op dit niveau of zelfs uitblinken en loopt nu al een paar seizoenen mee bij het eerste. Dat is wat anders dan die jonge gasten die net van jong PSV overkomen of zelfs uit het verre Brazilië.
Sensation
Lid scoutingsteam

Juancho wrote: 03 Aug 2022, 09:09
Sensation wrote: 03 Aug 2022, 09:00

Klopt maar Madueke is, mits fit, een absoluut toptalent die je wel wat anders inschaalt. Hij kan normaal ook absoluut wel mee op dit niveau of zelfs uitblinken en loopt nu al een paar seizoenen mee bij het eerste. Dat is wat anders dan die jonge gasten die net van jong PSV overkomen of zelfs uit het verre Brazilië.
Goed is goed genoeg. Ben wel van mening dat er iemand bij komt hoor, zodat je niet alleen op Saibari en Bakayoko moet gokken, maar als Saibari het niveau aan kan zou ik hem lekker laten staan, tenzij je iemand kan halen die significant beter is. Maar een pad uitstippelen van rustig aan brengen hoeft vooralsnog niet met wat hij nu laat zien, maar daar moet je wel op terug kunnen vallen als het nodig is, dat ben ik met je eens. Maar dat staat los van leeftijd.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Al zo betrouwbaar en dat op dit niveau, is indrukwekkend.
Joenepsv
Legende

Saibari is wel de verrassing tot dusver. Had hem dit niet uit de mouw geschud na de afgelopen twee seizoenen in Jong. Hij ontwikkeld zich geweldig. Zo kun je je geld op zak houden en hem de kans geven op rechts
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Saibari verrast gigantisch tot dusver. Ik hoop dat ie het doortrekt, maar zou er niet op rekenen. Die speelt nu eigenlijk zonder druk, omdat niemand iets van hem verwachtte. Dat verandert met een paar wedstrijden en dan is het de vraag of hij dan nog steeds voldoet. Een vervanger voor Madueke is dus echt wel nodig, want Bakayoko en Saibari als opties naast Sávio is te mager.
Juancho
Mister PSV

Sensation wrote: 03 Aug 2022, 09:20
Juancho wrote: 03 Aug 2022, 09:09

Goed is goed genoeg. Ben wel van mening dat er iemand bij komt hoor, zodat je niet alleen op Saibari en Bakayoko moet gokken, maar als Saibari het niveau aan kan zou ik hem lekker laten staan, tenzij je iemand kan halen die significant beter is. Maar een pad uitstippelen van rustig aan brengen hoeft vooralsnog niet met wat hij nu laat zien, maar daar moet je wel op terug kunnen vallen als het nodig is, dat ben ik met je eens. Maar dat staat los van leeftijd.
Deels eens, maar ik zou nog niet te veel gokken/hopen op Saibari als eerste keuze voor rechtsvoor. Hij speelt nu prima mee hoor, maar komt net over vanuit jong PSV. Ik vind ook niet dat hij een uitzonderlijk groot talent is zoals Noni. Een jaartje rustig verder groeien achter de nieuwe rechtsbuiten lijkt me alleen maar goed, hij is bovendien multifunctioneel en daarmee een hele fijne (eigen jeugd) speler in de selectie. Maar waar het de laatste tijd wel vaker over gaat, we hebben zoveel van die jongens. Op rechts zelfs 3 met Saibari/Bakayoko/Savio. De balans is een beetje scheef zo. Het liefst wil je directe kwaliteit/wat ervaring koppelen aan talent en jeugd daarachter.

In dat kader moet er voorin nog wel echt wat bij, en zeker geen breedte speler wat mij betreft.
Sensation
Lid scoutingsteam

Juancho wrote: 03 Aug 2022, 10:07
Sensation wrote: 03 Aug 2022, 09:20

Deels eens, maar ik zou nog niet te veel gokken/hopen op Saibari als eerste keuze voor rechtsvoor. Hij speelt nu prima mee hoor, maar komt net over vanuit jong PSV. Ik vind ook niet dat hij een uitzonderlijk groot talent is zoals Noni. Een jaartje rustig verder groeien achter de nieuwe rechtsbuiten lijkt me alleen maar goed, hij is bovendien multifunctioneel en daarmee een hele fijne (eigen jeugd) speler in de selectie. Maar waar het de laatste tijd wel vaker over gaat, we hebben zoveel van die jongens. Op rechts zelfs 3 met Saibari/Bakayoko/Savio. De balans is een beetje scheef zo. Het liefst wil je directe kwaliteit/wat ervaring koppelen aan talent en jeugd daarachter.

In dat kader moet er voorin nog wel echt wat bij, en zeker geen breedte speler wat mij betreft.
Ik zeg toch ook letterlijk dit.......
Ben wel van mening dat er iemand bij komt hoor, zodat je niet alleen op Saibari en Bakayoko moet gokken, maar als Saibari het niveau aan kan zou ik hem lekker laten staan, tenzij je iemand kan halen die significant beter is.
Dus ik vind dat er sowieso iemand bij moet, maar op dit moment voldoet Saibari, dus de nieuwe aankoop is dan niet vanzelfsprekend direct basisspeler maar moet eerst Saibari daaruit knokken. Tenzij het iemand is die significant beter is.
Mr.Unibet
Meervoudig international

Had Saibari en Til wel even willen zien wisselen van positie, ben benieuwd wat dat dan brengt.
Post Reply