Mertens wees Juventus kennelijk af uit respect voor Napoli. Zou fijn zijn als hij met Ajax hetzelfde zou doen nee, vooralsnog lijkt het alleen om een gerucht te gaan. Acht de kans inderdaad groter dat PSV een poging waagt.
Ze zijn het PSV van 1987 aan het kopiëren lijkt het wel. Als ze zich maar niet melden voor Sangaré, al zal 37 miljoen nu toch wel wat teveel zijn voor ze verwacht ik
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
deninho32 wrote: ↑03 Aug 2022, 11:30
Ze zijn het PSV van 1987 aan het kopiëren lijkt het wel. Als ze zich maar niet melden voor Sangaré, al zal 37 miljoen nu toch wel wat teveel zijn voor ze verwacht ik
En niet vergeten dat ze dan nog een opslag krijgen, ongeacht wat er in het contract staat...
Mochten ze zo dom zijn om een bod uit te brengen op Sangare, dan mogen ze beginnen met 137 miljoen
Echt, rot op. Eerst Arias, nu Mertens. Die wil ik helemaal niet in dat lelijke shirt zien. Helemaal niet als er ook maar de mogelijkheid bestaat dat ze daar straks met de schaal op P1 staan.
El Sordo wrote: ↑03 Aug 2022, 11:42
Echt, rot op. Eerst Arias, nu Mertens. Die wil ik helemaal niet in dat lelijke shirt zien. Helemaal niet als er ook maar de mogelijkheid bestaat dat ze daar straks met de schaal op P1 staan.
Dit zijn toch allemaal niks meer dan geruchten en totaal niet serieus? Waarom dan zo'n ophef.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
mateja wrote: ↑03 Aug 2022, 09:24
Ajax meldt zich voor Mertens
Want ze hebben niet al genoeg aanvallers?
Is natuurlijk gewoon een poging tot plagerij, je weet toch. En zo hopen ze 'm misschien duurder te maken.
Dacht je dat de rancune daar al weggezakt was na de afgang in eigen huis?
El Sordo wrote: ↑03 Aug 2022, 11:42
Dit zijn toch allemaal niks meer dan geruchten en totaal niet serieus? Waarom dan zo'n ophef.
Er is geen “ophef”, slechts een reactie op de mogelijke realiteit van die geruchten. Ik vind het buitengewoon irritant dat veel van onze voormalige topspelers aan die club worden gelinkt en heb geen zin om mijn helden van toen in dat shirt te zien.
De Realist wrote: ↑03 Aug 2022, 12:00
Wat @ziege maar ook zagge zegt. Puur om te klooien en de prijs op te drijven voor ons.
Schijtnarcistenvereniging.
Prijs op te drijven, voor iemand die transfervrij is?
Stelletje losers met hun geldsmijterij, dick pics, intussen vooral bezig zijn met hun chagrijn richting PSV om vervolgens door datzelfde PSV vakkundig met 3-5 onder de eigen mat geschoven te worden
Dat ze zich zo laten kennen is precies waar we het voor doen!
Voor Mertens geldt hetzelfde als voor Arias. Die mogen ze hebben. Heb echt 0 binding met oud speler Mertens. Sowieso de afgelopen jaren al nauwelijks spelers die echt PSV zijn, maar dat ligt waarschijnlijk aan mijn leeftijd.
mateja wrote: ↑03 Aug 2022, 09:24
Ajax meldt zich voor Mertens
Want ze hebben niet al genoeg aanvallers?
Prima toch. Ga er vanuit dat PSV hier ook over na heeft gedacht. Zal echt een fors salaris afdwingen en kan alleen maar voor onrust zorgen met de andere 80 aanvallers die ze hebben.
Last edited by Mikelvb on 03 Aug 2022, 13:06, edited 1 time in total.
ruuddevil wrote: ↑03 Aug 2022, 13:00
Voor Mertens geldt hetzelfde als voor Arias. Die mogen ze hebben. Heb echt 0 binding met oud speler Mertens. Sowieso de afgelopen jaren al nauwelijks spelers die echt PSV zijn, maar dat ligt waarschijnlijk aan mijn leeftijd.
Je wordt toch minder naïef met de jaren hè
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Ze zoeken nog een spits toch? Want ze zij van Haller, Brobbel en Danilo naar alleen Brobbey gegaan. Dus voor die positie zou ik de interesse voor d'n Dries nog kunnen begrijpen ook.
Prima toch. Ga er vanuit dat PSV hier ook over na heeft gedacht. Zal echt een fors salaris afdwingen en kan alleen maar voor onrust zorgen met de andere 80 aanvallers die ze hebben.
Grasmat wrote: ↑03 Aug 2022, 13:06
Ze zoeken nog een spits toch? Want ze zij van Haller, Brobbel en Danilo naar alleen Brobbey gegaan. Dus voor die positie zou ik de interesse voor d'n Dries nog kunnen begrijpen ook.
Die hebben ze al gevonden in de Serie B, die kerel van 2 meter voor 10 miljoen.
80 aanvallers? Begin maar met vertellen.
Oké lichtelijk overdreven, maar elke positie meer dan dubbel bezet hebben met een speler die dik verdiend lijkt mij wat overbodig.