Godverdomme. Scherp, Ardbeg. Nou, dan heeft hij gelijk!
Ajax
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Nationale topspeler
Ik had het over Ajax
- trouwepsvfan
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
- Persepolis
- Vedette
-
- Lid scoutingsteam
Uitstekende rechtsback, geen fenomenale speler. Gewoon een speler die aanvallend en defensief altijd een (ruime) voldoende scoort, ook iemand die het op mentaliteit nooit zal laten afweten. Ik vergeleek hem qua kwaliteit eerder met Tagliafico, aan dat niveau moet je waarschijnlijk denken. Maar goed, dat was Liga MX, uiteindelijk toch een wat ander niveau. Voor dit geld doen ze waarschijnlijk hele goede zaken.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Heb persoonlijk liever dat hij een soort Orejuela wordtYkhim wrote: ↑03 Aug 2022, 15:01 Uitstekende rechtsback, geen fenomenale speler. Gewoon een speler die aanvallend en defensief altijd een (ruime) voldoende scoort, ook iemand die het op mentaliteit nooit zal laten afweten. Ik vergeleek hem qua kwaliteit eerder met Tagliafico, aan dat niveau moet je waarschijnlijk denken. Maar goed, dat was Liga MX, uiteindelijk toch een wat ander niveau. Voor dit geld doen ze waarschijnlijk hele goede zaken.
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
- Ardbeg
- Mister PSV
Wat, dat ik dacht dat hij het over PSV had?Heissenberrug wrote: ↑03 Aug 2022, 15:14Dit is nu al de tweede keer in korte tijd vriend. Je masker valt af.
-
- Vedette
-
- Legende
-
- Vedette
-
- Vedette
5 miljoen voor een degelijke rechtsback terwijl de andere rechtsback misschien wel je beste speler was afgelopen seizoen en een mega belangrijke schakel was in het aanvalsspel, en laat die gast nou gewoon gratis de deur uit lopen.Op weg naar nr 25 wrote: ↑03 Aug 2022, 16:25 Die naam ging vorig seizoen al rond, de RB bedoel ik, toch licht jaloers op de financiële mogelijkheden die ze hebben in Amsterdam.
- Juancho
- Mister PSV
Nog maar een poging dan:
[mention]Johan-Cruijff[/mention] [mention]VeresRivne[/mention] zien jullie in Pasveer serieus een goede eerste keeper voor Ajax? Zoja, waarom precies want ik begrijp die ff niet. Je zou denken, het is vrij simpel bij Ajax: Pasveer is een prima 2de keeper en je hebt genoeg budget om een glasbak van eerste keeper te halen.
[mention]Johan-Cruijff[/mention] [mention]VeresRivne[/mention] zien jullie in Pasveer serieus een goede eerste keeper voor Ajax? Zoja, waarom precies want ik begrijp die ff niet. Je zou denken, het is vrij simpel bij Ajax: Pasveer is een prima 2de keeper en je hebt genoeg budget om een glasbak van eerste keeper te halen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Geselecteerd voor Oranje
Ik vind dit een hele goede vraag. Als die jongen van zaterdag er nog niet klaar voor is, kunnen ze toch wel 10mln kapot smijten aan een fatsoenlijke keeper? Best belangrijke positie lijkt me.Juancho wrote: ↑03 Aug 2022, 16:37 Nog maar een poging dan:
@Johan-Cruijff @VeresRivne zien jullie in Pasveer serieus een goede eerste keeper voor Ajax? Zoja, waarom precies want ik begrijp die ff niet. Je zou denken, het is vrij simpel bij Ajax: Pasveer is een prima 2de keeper en je hebt genoeg budget om een glasbak van eerste keeper te halen.
-
- Nationale topspeler
Even los van de haalbaarheid, klinkt dat toch als een versterking die wij ook goed hadden kunnen gebruiken i.p.v. Hoever.Ykhim wrote: ↑03 Aug 2022, 15:01 Uitstekende rechtsback, geen fenomenale speler. Gewoon een speler die aanvallend en defensief altijd een (ruime) voldoende scoort, ook iemand die het op mentaliteit nooit zal laten afweten. Ik vergeleek hem qua kwaliteit eerder met Tagliafico, aan dat niveau moet je waarschijnlijk denken. Maar goed, dat was Liga MX, uiteindelijk toch een wat ander niveau. Voor dit geld doen ze waarschijnlijk hele goede zaken.
Mwene dan als backup.
-
- Internationale topspeler
Bij PSV kreeg hij ook persoonlijke begeleiding op maat. Dat ventje is niet te helpen/begeleiden. Luistert naar niemand. Bij Ajax denken ze weer dat dit uniek is en zal helpen. Net als die “professionele” voedselbox.Madueke wrote: ↑03 Aug 2022, 16:05 En Vaantje heeft ie alweer laten vallen zag ik ergens voorbij komen? Zou hij tijdens dat individuele programma ook een cursus mediatraining krijgen of vinden ze het bij Ajax wel best dat hij het 'mannetje' uithangt op social media nadat ie een paar weken verdwenen was?
-
- Lid scoutingsteam
Zeker, en PSV had in elk geval afgelopen seizoen ook interesse. Geen idee waarom we nooit hebben doorgepakt, want zo'n speler hadden we echt heel goed kunnen gebruiken. Was niet bepaald een onhaalbare speler.
Maar goed, misschien wordt het wel een groot drama bij Ajax en zijn we uiteindelijk blij dat we hem niet hebben gehaald
-
- Vedette
uiteraard, maar wilde die verlengen, nee. Dan begin je het seizoen met Rensch, die voldoet niet en selecteert men meteen door, wij zouden dat misschien wel willen maar kunnen dat niet of anders in mindere mate. Het is toch niet verboden om de mogelijkheden van de ander te benoemen en daar wat van te vinden.Robson de Souza wrote: ↑03 Aug 2022, 16:335 miljoen voor een degelijke rechtsback terwijl de andere rechtsback misschien wel je beste speler was afgelopen seizoen en een mega belangrijke schakel was in het aanvalsspel, en laat die gast nou gewoon gratis de deur uit lopen.Op weg naar nr 25 wrote: ↑03 Aug 2022, 16:25 Die naam ging vorig seizoen al rond, de RB bedoel ik, toch licht jaloers op de financiële mogelijkheden die ze hebben in Amsterdam.
-
- Vaste waarde in elftal