Ho ho je vergeet luckassen.
Transferwindow 2022-2023
-
- Legende
Je haalt een speler voor de basis die nog jong en talentvol is met weinig relevante ervaring. Ik vind dat een verkeerd uitgangspunt. De andere huurlingen zijn ook jong en is afwachten, maar worden in eerste instantie niet gehaald omdat ze die basispositie graag wilde versterken. Rechtsback stond na de keeper en de spits als derde op het lijstje. Misschien dat Hoever later dit seizoen een prima tot goede speler voor PSV wordt, maar dan is deze constructie niet goed. De kans dat het vanaf de start een voltreffer is, is minimaal. Dit had ook voor andere rechtsbacks met dat profiel gegolden.
Last edited by Massimo on 03 Aug 2022, 22:28, edited 1 time in total.
-
- Nationale topspeler
En Boscagli die er weliswaar lang uitligt, maar wel gewoon op de loonlijst staat.
9 man voor 4 posities is in mijn ogen geen probleem. Het schort meer aan de kwalitatieve invulling.
In deze linie hebben we nog geen enkele topper van het niveau Gakpo, Sangaré, Veerman of De Jong. Daarnaast hebben 3 van de 9 spelers die je noemt nog alles te bewijzen Branthwaite, Hoever en Oppegård en heeft Max nog altijd niet zijn pre-corona niveau bereikt.
Wat mij betreft moet er in ieder geval nog een rechtsback bij. Luckassen mag uiteraard vertrekken en Max bij een goed bod ook.
9 man voor 4 posities is in mijn ogen geen probleem. Het schort meer aan de kwalitatieve invulling.
In deze linie hebben we nog geen enkele topper van het niveau Gakpo, Sangaré, Veerman of De Jong. Daarnaast hebben 3 van de 9 spelers die je noemt nog alles te bewijzen Branthwaite, Hoever en Oppegård en heeft Max nog altijd niet zijn pre-corona niveau bereikt.
Wat mij betreft moet er in ieder geval nog een rechtsback bij. Luckassen mag uiteraard vertrekken en Max bij een goed bod ook.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Zolang de selectie qua kwantiteit 'vol' zit, is het logisch dat er niet zomaar voor elke linie nog even spelers gehaald worden. Ik vind dat we nu alweer behoorlijk pech hebben wat betreft blessures; Boscagli en Madueke er sowieso langdurig uit, Mauro JR nog onzeker en ook Vertessen en Vinicius geblesseerd. Volgens mij was bij aanvang van het seizoen alleen de blessure van Boscagli bekend.
Wat mij betreft heeft een multifunctionele aanvaller momenteel prioriteit; er is geen echte backup voor Gakpo en het uitvallen van Madueke is langdurig. Een speler die het best tot z'n recht komt op de flanken maar eventueel ook in de spits zou kunnen spelen zou ideaal zijn.
En ja, Hoever voldoet momenteel (nog) niet en wellicht dat met de verhuur van Sambo er nog iets mogelijk is voor achterin, maar liever een aanvaller wat mij betreft.
We hebben gewoon voldoende spelers, alleen zijn ze niet allemaal goed genoeg en/of is het verschil met de basisspeler (te) groot. Maarja, zo lang je al die spelers nog hebt (een Vinicius, Drommel, Hoever bijvoorbeeld) , zal PSV niet snel een extra speler op die positie halen. En qua (financieel) beleid, lijkt me dat best te rechtvaardigen. Het is gewoon zonde dat PSV daar een aantal missers heeft gemaakt (of lijkt te hebben gemaakt), maar daar staan weer een aantal andere prima transfers tegenover. Zo'n beetje zoals het bij iedere andere club ook gaat...
Wat mij betreft heeft een multifunctionele aanvaller momenteel prioriteit; er is geen echte backup voor Gakpo en het uitvallen van Madueke is langdurig. Een speler die het best tot z'n recht komt op de flanken maar eventueel ook in de spits zou kunnen spelen zou ideaal zijn.
En ja, Hoever voldoet momenteel (nog) niet en wellicht dat met de verhuur van Sambo er nog iets mogelijk is voor achterin, maar liever een aanvaller wat mij betreft.
We hebben gewoon voldoende spelers, alleen zijn ze niet allemaal goed genoeg en/of is het verschil met de basisspeler (te) groot. Maarja, zo lang je al die spelers nog hebt (een Vinicius, Drommel, Hoever bijvoorbeeld) , zal PSV niet snel een extra speler op die positie halen. En qua (financieel) beleid, lijkt me dat best te rechtvaardigen. Het is gewoon zonde dat PSV daar een aantal missers heeft gemaakt (of lijkt te hebben gemaakt), maar daar staan weer een aantal andere prima transfers tegenover. Zo'n beetje zoals het bij iedere andere club ook gaat...
-
- Nationale topspeler
Ben het wel eens met bovenstaande, maar dat neemt niet weg dat we de keuzes van PSV gewoon ter discussie kunnen stellen.
Hoever staat blijkbaar vooralsnog achter Mwene en Teze in de pikorde als het erom gaat. Hij was eigenlijk vanaf het begin al een vreemde aanwinst zoals ook Massimo aangeeft. Indirect leidt het er ook toe dat je een bod op Max op dit moment niet kunt accepteren aangezien Mauro nog geblesseerd is en je Mwene nodig hebt op rechts.
Voorin laat je Zahavi, Bruma, Doan en Romero gaan en heb je alleen De Jong en Savio teruggehaald, waarbij Savio nog niet inzetbaar was/is. Dan is het nog steeds pech dat Vertessen en Madueke geblesseerd raken, maar is het tegelijkertijd ook niet heel vreemd dat je nu een aanvaller tekort komt.
Hoever staat blijkbaar vooralsnog achter Mwene en Teze in de pikorde als het erom gaat. Hij was eigenlijk vanaf het begin al een vreemde aanwinst zoals ook Massimo aangeeft. Indirect leidt het er ook toe dat je een bod op Max op dit moment niet kunt accepteren aangezien Mauro nog geblesseerd is en je Mwene nodig hebt op rechts.
Voorin laat je Zahavi, Bruma, Doan en Romero gaan en heb je alleen De Jong en Savio teruggehaald, waarbij Savio nog niet inzetbaar was/is. Dan is het nog steeds pech dat Vertessen en Madueke geblesseerd raken, maar is het tegelijkertijd ook niet heel vreemd dat je nu een aanvaller tekort komt.
- Hatseflats
- Vedette
Ook ik vind Hoever een hele, hele vreemde "aankoop". Ik begrijp die gedachtegang ook niet. Je hebt Mwene die transfervrij is gehaald als backup. Doet het gewoon goed als backup, maar je kan mij niet vertellen dat er geen andere rechtsback's zijn die te huur/te koop zijn voor een klein prijsje die beter zijn dan Mwene, laat staan Hoever.
Maar ik begrijp dan wel weer de terughoudendheid van PSV om nu weer een aankoop/huur te doen, omdat er gewoon te veel spelers op de loonlijst staan. Helaas voldoen er daarvan ook vele niet aan de verwachtingen. Luckassen mag natuurlijk blijven. Topper dat het is.
Dus 1 uit, 1 in. Dat hoop ik dan maar.
Edit: Hoop eigenlijk dat Ginkel, Max of Mwene, Vinicius, Guti, Teze of Obispo nog verkocht worden en Ledezma verhuren.
Maar ik begrijp dan wel weer de terughoudendheid van PSV om nu weer een aankoop/huur te doen, omdat er gewoon te veel spelers op de loonlijst staan. Helaas voldoen er daarvan ook vele niet aan de verwachtingen. Luckassen mag natuurlijk blijven. Topper dat het is.
Dus 1 uit, 1 in. Dat hoop ik dan maar.
Edit: Hoop eigenlijk dat Ginkel, Max of Mwene, Vinicius, Guti, Teze of Obispo nog verkocht worden en Ledezma verhuren.
- Joenepsv
- Legende
Het zou me niks verbazen als Hoever in januari weer in Engeland zit. Die jongen heeft niks te zoeken op dit niveau. Vind het ook bijzonder dat je een jaar na het vertrek van Dumfries nog steeds aan het zoeken bent op de rechtsback positie. Dat mag John zich ook aanrekenen. Eerst dat gestuntel met Teze, wat gewoon geen back is en nu Hoever wat pijn doet aan de ogen. Het was de bedoeling om een directe versterking te halen en dat is gewoon mislukt. Hoe je dan ook bij een Hoever uitkomt is mij een raadsel. Mwene is momenteel de beste optie op rechts en een fitte Mauro is dat op links.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Het was ook zeker niet mijn bedoeling om een discussie monddood te maken. Zou wat zijn, op een discussieforum..
Voor de rest, eens met je stukje van zowel de verdediging als de aanval. Al moet je denk ik Bakayoko ook nog bij de nieuwe aanvallers rekenen , aangezien die er vorig jaar (in ieder geval het grootste gedeelte van het seizoen) nog niet bij zat. Neemt niet weg dat wat ik al aangaf, er het liefst nog een aanvaller bij zie komen op dit moment.
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
-
- Vedette
- De Realist
- Standbeeld
- Mister PSV
Die is er wel: Vini zou verkocht moeten worden door Benfica. Dat is de enige manier, maar helaas kwam er geen koper.De Realist wrote: ↑04 Aug 2022, 09:07 Dat er echt geen enkele manier is om Vinicius uit die huurconstructie te krijgen is toch om gek van te worden. Vini weg en Mertens terug daar tekent iedereen toch blind voor lijkt me
- De Realist
Ik bedoelde uiteraard een realistische manierStandbeeld wrote: ↑04 Aug 2022, 09:09Die is er wel: Vini zou verkocht moeten worden door Benfica. Dat is de enige manier, maar helaas kwam er geen koper.De Realist wrote: ↑04 Aug 2022, 09:07 Dat er echt geen enkele manier is om Vinicius uit die huurconstructie te krijgen is toch om gek van te worden. Vini weg en Mertens terug daar tekent iedereen toch blind voor lijkt me
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
Mwene wordt hier bijzonder ondergewaardeerd. Verzaakt niet en met hem is de verdediging een stuk stabieler, brengt ervaring en doet geen gekke dingen. Dat een (voor 90% van het forum) onbekende rechtsback uit Mexico dan zogenaamd beter is kan ik niet begrijpen.
-
- Vedette
Ik ken die Mexicaan niet, vandaar mijn vraag. Ik vind Mwene namelijk ook stabiel en een slimme speler.D.Millpants wrote: ↑04 Aug 2022, 09:16Mwene wordt hier bijzonder ondergewaardeerd. Verzaakt niet en met hem is de verdediging een stuk stabieler, brengt ervaring en doet geen gekke dingen. Dat een (voor 90% van het forum) onbekende rechtsback uit Mexico dan zogenaamd beter is kan ik niet begrijpen.
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
Zeker, mijn inschatting is dat de Mexicaan wel kan groeien naar een beter niveau. Maar Mwene is zeker nu nog meer ervaren en in mijn ogen stabieler op dit niveau.Robson de Souza wrote: ↑04 Aug 2022, 09:19Ik ken die Mexicaan niet, vandaar mijn vraag. Ik vind Mwene namelijk ook stabiel en een slimme speler.D.Millpants wrote: ↑04 Aug 2022, 09:16
Mwene wordt hier bijzonder ondergewaardeerd. Verzaakt niet en met hem is de verdediging een stuk stabieler, brengt ervaring en doet geen gekke dingen. Dat een (voor 90% van het forum) onbekende rechtsback uit Mexico dan zogenaamd beter is kan ik niet begrijpen.
- Joenepsv
- Legende
Is niks van te maken. Je kan van een brok roestig ijzer ook geen gouden ring maken.Fanatic-U-s wrote: ↑04 Aug 2022, 09:12 Is er überhaupt een verwachting van wanneer Vinicius terugkeert? De kans dat Ruud er iets van kan maken is er natuurlijk ook nog.
Het is gewoon te hopen dat Benfica hem Weet te verpatsen.
-
- Nationale topspeler
Ik zeg niet dat die rechtsback uit Mexico beter is, ik zeg alleen dat ik geen 5 mln voor Mwene zou betalen. Gezien zijn statistieken en transferwaarde inschatting gedurende zijn carrière is dit geen gekke uitspraak. Het is gewoon een stabiele kracht, maar dan ook niet meer.D.Millpants wrote: ↑04 Aug 2022, 09:16Mwene wordt hier bijzonder ondergewaardeerd. Verzaakt niet en met hem is de verdediging een stuk stabieler, brengt ervaring en doet geen gekke dingen. Dat een (voor 90% van het forum) onbekende rechtsback uit Mexico dan zogenaamd beter is kan ik niet begrijpen.
- Juancho
- Mister PSV
Vrij bijzonder dat PSV er geen tussentijdse optie in heeft gezet dat het evt. na een seizoen in overleg uit elkaar kan gaan.Standbeeld wrote: ↑04 Aug 2022, 09:09Die is er wel: Vini zou verkocht moeten worden door Benfica. Dat is de enige manier, maar helaas kwam er geen koper.De Realist wrote: ↑04 Aug 2022, 09:07 Dat er echt geen enkele manier is om Vinicius uit die huurconstructie te krijgen is toch om gek van te worden. Vini weg en Mertens terug daar tekent iedereen toch blind voor lijkt me
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”