Ajax deel II

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 03 Aug 2022, 23:58
VTheMan wrote: 03 Aug 2022, 23:45

Wat was de topicnaam? Ik zie alleen Ajax feel 2.
Iets met ajax met aanverwante ellende, oid
Dat hoeft voor mij idd ook niet, er worden op dit forum al genoeg open deuren ingetrapt ;-)
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik kwam hier in Japan alvast een voorspelling van Ajax d'r plek op de ranglijst tegen:

Image
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De VP versie van een betaalmuur artikel op AD. Bevestigt mijn beeld dat het hele bedreigingen verhaal weleens gebaseerd zou kunnen zijn om smoesjes van Mo en derhalve zwaar overdreven. Die sukkels van de T hebben zich mooi laten gebruiken zodat Mootje lekker op vakantie kon. Totaal gestoord deze jongen.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... taren.html
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heel dat verhaal over de "bedreigingen" rammelt aan alle kanten. Die jongen liegt en bedriegt zelf alles bij elkaar. Het is geen prof. En we weten allemaal dat Alfred het ook weet. Alfred is er nu al langer klaar mee.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 04 Aug 2022, 07:59 De VP versie van een betaalmuur artikel op AD. Bevestigt mijn beeld dat het hele bedreigingen verhaal weleens gebaseerd zou kunnen zijn om smoesjes van Mo en derhalve zwaar overdreven. Die sukkels van de T hebben zich mooi laten gebruiken zodat Mootje lekker op vakantie kon. Totaal gestoord deze jongen.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... taren.html
Als ze slim zijn sturen ze hem direct terug, maar waarschijnlijk vinden ze het belangrijker dat ze het nog eens proberen in de hoop dat ze kunnen laten zien hoe goed ze met mensen om kunnen gaan daar. Hopelijk blijft de mol nog eventjes daar.
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4,619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://www.vi.nl/nieuws/de-moeizame-weg-naar-de-top-van-ajax-laatbloeier-calvin-bassey wrote: The Foxes wilden Bassey een kans geven en de mandekker greep die kans maar wat graag aan. Hij verhuisde in zijn eentje naar Leicester en maakte twee jaar geleden de overstap naar Rangers FC, waar Bassey een miljoenentransfer naar Ajax verdiende. Technisch manager Gerry Hamstra vergeleek het pad van de zomeraankoop met dat van Jaap Stam en Virgil van Dijk.
Blijft toch altijd goed passend deze houding. Een speler aantrekken en dan direct de link leggen naar de loopbaan van een zeer select aantal spelers die het gered hebben. Hetgeen menig Ajacied ook deed bij bijvoorbeeld de transfer van Stekelenburg naar Italie en dat zelfs blijf volhouden bij het niet slagen in Italie.

Het kan vriezen en het kan dooien maar in Amsterdam doet men alsof de zon altijd schijnt maar dat is zeker geen arrogantie...
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mo moest gewekt worden voor elke training door de club..
Anders zou die zich verslapen..
Tis net een klein kind van een jaar of 5..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
Vogelund
Vaste waarde in elftal
Posts: 739
Joined: 16 Aug 2019, 00:00
Old name: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

In mei dit jaar werd overigens al aangegeven dat Ajax de koopoptie wilde lichten. Vanaf wanneer zijn de twijfels dan begonnen vraag je je af.

https://m.voetbalzone.nl/amp/doc.asp?uid=403758
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 04 Aug 2022, 07:59 De VP versie van een betaalmuur artikel op AD. Bevestigt mijn beeld dat het hele bedreigingen verhaal weleens gebaseerd zou kunnen zijn om smoesjes van Mo en derhalve zwaar overdreven. Die sukkels van de T hebben zich mooi laten gebruiken zodat Mootje lekker op vakantie kon. Totaal gestoord deze jongen.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... taren.html
Yep voorspelde dat al: Ajax is ook wakker. Je merkte het goed aan Schreuder die op dag 1 vol medeleven zat maar een paar dagen later aangaf geen contact meer te hebben en er geen aandacht. meer aan wou geven; zijn hele narrative was verandert, ongetwijfeld omdat hij doorhad dat hij door lieve Mo ook belazerd werd.

Lekker voor die kut club en lekker voor dat stuk stront... hopelijk zijn ze nu eindelijk eens wakker en hebben ze door dat het nooit aan Schmidt had gelegen, in tegendeel, die had er alles aan gedaan.
User avatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
Posts: 1,689
Joined: 20 Sep 2017, 00:00
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is gewoon een narcist die gast
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het lijkt inderdaad een klein kind. Als je dat allemaal leest en de wereld aan begeleiders krijgen geen vat op hem dan is het toch klaar. Dan gaat het echt helemaal nergens lukken hoor. Want een trede lager gaan ze echt niet een begeleider fixen. Er is geen staf en spelersgroep die dit achterlijke gedrag accepteert.

Het is klaar, het is over. En gezien zijn contacten in het criminele milieu is het een kwestie van tijd dat hij daarin verzeild raakt (als hij er al niet tot zijn nek in zit). Tel daar zijn stupiditeit bij op en die zit heel snel achter de tralies.

Eigenlijk hoop ik dat ze de optie al gelicht hebben en dat ze met de handen in het haar zitten.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat doelpunten tegen Top Oss, VVV-Venlo en SC Paderborn al niet met iemand doen hè. Ik snap het wel, als je het op dat niveau laat zien zou ik ook een Godcomplex krijgen.
User avatar
VTheMan
Meervoudig international
Posts: 1,077
Joined: 24 Jun 2022, 15:13
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gestelnaar wrote: 04 Aug 2022, 08:34 Is gewoon een narcist die gast
Dan zou je toch verwachten dat ie perfect in Amsterdam past :wonder:
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3,875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

VTheMan wrote: 03 Aug 2022, 23:45
Wat was de topicnaam? Ik zie alleen Ajax feel 2.
Krijg er maar een kvtgevoel van.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Net het hele stuk gelezen, maar ongelooflijk wat hij allemaal presteert zeg:
Bij zijn verhuizing naar Italië kreeg Ihattaren van wijlen zaakwaarnemer Mino Raiola dezelfde begeleider als Mario Balotelli mee. Die persoonlijke assistent had met de knotsgekke Italiaanse spits al veel meegemaakt, maar een speler die om de haverklap onbereikbaar was of niet kwam opdagen, deed hem al snel besluiten de handen van Ihattaren af te trekken.

Tot hij zich na glansrollen tegen Meppen en Oberhausen afmeldde. ‘Buikpijn’, had Ihattaren eerst gezegd. Hij miste de volgende oefenduels en Ajax liet hem thuis voor het trainingskamp in Oostenrijk. ‘Niet fit’, klonk het officieel.

Bedreigingen? ,,Dat heb ik gelezen maar daar weet ik niks van’’, stelde Schreuder, die moeder, zus en vriendin van Ihattaren bij hem thuis leerde kennen. Net als in Eindhoven komen inmiddels ook vanuit Ajax veel geluiden door dat het bij Ihattaren lastig in te schatten is wat wel en niet geloofd moet worden. Zelfs voor getrouwen blijkt hij af en toe nog lastig te bereiken.

Same old story again...
En na het verschijnen van dit stuk zal de T. ook moeten komen met een vergelijk en mocht Mo gelogen hebben tegen de T. dan zal hij dat denk ik nog wel even merken...
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

"Mo, Mo wakker worden, wakker worden, de training begint over 15 minuten"
"Huh? wat? Ff nog 5 minuutjes.."
"Kom op Mo, je moet je nog aankleden"
"Laat me nog ff man" ik kom zo"
"Nee Mo, je moet er nu uit, anders kom je te laat op de training"
"Jaja, ik kom zo"

En dat voor elke training.. :lol:
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Notoire leugenaar en te dom om te poepen. Die haalt de 35 niet eens joh.
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En dat vind ik helemaal prima. Laat hem maar wegrotten. Kan-ie misschien bij zijn landgenoot bij RKC gaan spelen.
Ex unitate vires
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Fanatic-U-s wrote: 04 Aug 2022, 08:57 En dat vind ik helemaal prima. Laat hem maar wegrotten. Kan-ie misschien bij zijn landgenoot bij RKC gaan spelen.
Bakkali is een Belg.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gestelnaar wrote: 04 Aug 2022, 08:34 Is gewoon een narcist die gast
Past dus perfect bij die narcistenvereniging. Schijtclub zonder normen of waarden krijgt eens een koekje van eigen deeg.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Hightower
Regelmatige invaller
Posts: 358
Joined: 04 Nov 2020, 14:30
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Net weer back in business en dan horen dat je geen rugnummer krijgt. Ik voel alweer wat buikpijn opkomen.
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Send Prediction League reminder to second email adress: No

mr.top wrote: 04 Aug 2022, 08:59
Fanatic-U-s wrote: 04 Aug 2022, 08:57 En dat vind ik helemaal prima. Laat hem maar wegrotten. Kan-ie misschien bij zijn landgenoot bij RKC gaan spelen.
Bakkali is een Belg.
Ik quote: "Zakaria Bakkali is een Belgisch-Marokkaans voetballer..."
Ex unitate vires
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tipje: koop nog snel wat aandelen in Broodje van Mootje, ik heb zo'n gevoel dat de eigenaar binnenkort veel meer tijd aan zijn bedrijf kan spenderen en de omzet de lucht in schiet! Tip 2: Op tijd weer verkopen voordat Broodje van Mootje aan criminele organisaties gelinkt wordt.

Image
D.Millpants
Nationale topspeler
Posts: 2,036
Joined: 29 Jun 2022, 12:49
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De jongen is inmiddels ook alweer 20, toch? Als mega top talent zou je dan al minstens 2 en misschien wel 3 jaren flink wat eredivisiewedstrijden hebben gespeeld. Ook als ie wel nog op t goede pad komt duurt het nog lang voordat ie de volgende stap zal kunnen zetten. Wedstrijdritme en ervaring is heel belangrijk om een nieuw niveau te kunnen halen.

T blijft natuurlijk niet goed genoeg als je een beetje meehobbelt met de rest en wat toffe acties en doelpunten maakt.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Fanatic-U-s wrote: 04 Aug 2022, 09:10
mr.top wrote: 04 Aug 2022, 08:59

Bakkali is een Belg.
Ik quote: "Zakaria Bakkali is een Belgisch-Marokkaans voetballer..."
Het feit dat je zijn opmerking niet snapt zegt genoeg.
Locked