Transferwindow 2022-2023
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Hoever (zal zeker niet gebeuren natuurlijk), Vinícius (wellicht in mindere mate), Luckassen: als je die toch eens alsnog zou weten te slijten en er spelers al is t maar van het niveau Mwene (dwz. weinig tot geen geld en bijna altijd iig een zesje) er voor in de plaats weet te halen... Het is helaas een illusie, de misperen horen er helaas ook bij maar stel hè, stel
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
En als we hem na de huurperiode over zouden willen nemen dan zou dat 10mln kosten voor 50% van zijn rechten (waren de geruchten). You win some and you lose some. Maar dit is tot op heden een flinke misser helaas.Juancho wrote: ↑04 Aug 2022, 09:29Vrij bijzonder dat PSV er geen tussentijdse optie in heeft gezet dat het evt. na een seizoen in overleg uit elkaar kan gaan.Standbeeld wrote: ↑04 Aug 2022, 09:09
Die is er wel: Vini zou verkocht moeten worden door Benfica. Dat is de enige manier, maar helaas kwam er geen koper.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Daarvoor dient de dubbele bezetting: Dat je bij twee blessures nog steeds twee invallers hebt. PSV heeft er 3.
Vertessen is trouwens zo terug. Die moet alleen zorgen dat zijn operatiewondjes niet worden belast. Die is eerder terug dan dat een nieuwe speler gekocht gekeurd en opgetraind is.
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
Maar zou je wel 5 miljoen over hebben voor Sánchez?Mikelvb wrote: ↑04 Aug 2022, 09:26Ik zeg niet dat die rechtsback uit Mexico beter is, ik zeg alleen dat ik geen 5 mln voor Mwene zou betalen. Gezien zijn statistieken en transferwaarde inschatting gedurende zijn carrière is dit geen gekke uitspraak. Het is gewoon een stabiele kracht, maar dan ook niet meer.D.Millpants wrote: ↑04 Aug 2022, 09:16
Mwene wordt hier bijzonder ondergewaardeerd. Verzaakt niet en met hem is de verdediging een stuk stabieler, brengt ervaring en doet geen gekke dingen. Dat een (voor 90% van het forum) onbekende rechtsback uit Mexico dan zogenaamd beter is kan ik niet begrijpen.
- ruuddevil
- Legende
Benfica wilde erg graag van hem af hoor. Maar de paniek bij ons was iets groter. Zou me niks verbazen als hier nog een aap uit de mouw komt.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Trixm
- Vedette
Ja denk het wel, het beeld van eigen spelers wordt sneller negatief uitgelegd, omdat je per definitie veel meer missers ziet dan van potentiële aanwinsten. Mwene is prima Voor PSV, daarnaast moet de surplus aan kwaliteit staan. Veerman, Sangare, Gakpo, Mauro en de Jong. Met het wegvallen van Madueke wordt de spoeling wel dunner, om de balans tussen top en prima op niveau te houden.
Saibari is underrated.
- DonyellMalen
- Legende
-
- Internationale topspeler
Mwene doet het echt prima als hij fit is, maar omdat hij transfervrij is gekomen lijkt het wel alsof hij vorig seizoen al afgeschreven was voor het seizoen begon. Het grote nadeel met Mwene is wel dat hij erg vaak en erg lang geblesseerd is, dus hoe betrouwbaar is het om op hem te rekenen komend seizoen? Hoever zal nog flinke stappen moeten zetten om aan te haken en dat heeft nog wel wat tijd nodig.Trixm wrote: ↑04 Aug 2022, 11:28Ja denk het wel, het beeld van eigen spelers wordt sneller negatief uitgelegd, omdat je per definitie veel meer missers ziet dan van potentiële aanwinsten. Mwene is prima Voor PSV, daarnaast moet de surplus aan kwaliteit staan. Veerman, Sangare, Gakpo, Mauro en de Jong. Met het wegvallen van Madueke wordt de spoeling wel dunner, om de balans tussen top en prima op niveau te houden.
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
- Standbeeld
- Mister PSV
Volgens mij werd Sambo al niet (meer) tot de selectie gerekend.
- hondjevandebakker
-
- Lid 2e elftal
Ik vind dat een hoop mensen wel erg makkelijk afscheid van spelers willen nemen, voordat er überhaupt nieuwe spelers inpasbaar zijn. PSV heeft toegewerkt naar de belangrijke wedstrijden tegen Monaco met een goede groep. Ruud van Nistelrooij en Fred Rutten hebben van nabij de groep kunnen bekijken en hebben blijkbaar ook veel vertrouwen in de jeugd (Bakayoko, Saibari, Ledezma, etc).
Ruud zal nog wel wat wensen hebben, maar ik verwacht dat pas na hopelijk plaatsing voor de Champions League, want voordat die wedstrijden gespeeld zijn, is een nieuwe speler toch niet compleet inpasbaar.. Ik verwacht zeker dat Luckassen nog vertrekt en ik verwacht nog wel een verrassing.
Ruud zal nog wel wat wensen hebben, maar ik verwacht dat pas na hopelijk plaatsing voor de Champions League, want voordat die wedstrijden gespeeld zijn, is een nieuwe speler toch niet compleet inpasbaar.. Ik verwacht zeker dat Luckassen nog vertrekt en ik verwacht nog wel een verrassing.
- DonyellMalen
- Legende
-
- Regelmatige invaller
https://www.vi.nl/nieuws/voorwaarden-ko ... aan-toe-is
Volgens Voetbal International heeft AS Roma een vrijwillige koopoptie van 8 miljoen. Hadden we wel aangekund, denk ik. Salaris zal dus een struikelblok geweest zijn.
Volgens Voetbal International heeft AS Roma een vrijwillige koopoptie van 8 miljoen. Hadden we wel aangekund, denk ik. Salaris zal dus een struikelblok geweest zijn.
- Paco Casal
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Waren ze al ver in hun FM savegame?11 Sir Tinus wrote: ↑04 Aug 2022, 16:56 Moet je na gaan dat ik gisteren weer 2 gasten hoorde zeggen dat ze Wijnaldum wel iets voor Feyenoord vonden.