Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Hoever (zal zeker niet gebeuren natuurlijk), Vinícius (wellicht in mindere mate), Luckassen: als je die toch eens alsnog zou weten te slijten en er spelers al is t maar van het niveau Mwene (dwz. weinig tot geen geld en bijna altijd iig een zesje) er voor in de plaats weet te halen... Het is helaas een illusie, de misperen horen er helaas ook bij :blubber: maar stel hè, stel
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Juancho wrote: 04 Aug 2022, 09:29
Standbeeld wrote: 04 Aug 2022, 09:09
Die is er wel: Vini zou verkocht moeten worden door Benfica. Dat is de enige manier, maar helaas kwam er geen koper.
Vrij bijzonder dat PSV er geen tussentijdse optie in heeft gezet dat het evt. na een seizoen in overleg uit elkaar kan gaan.
En als we hem na de huurperiode over zouden willen nemen dan zou dat 10mln kosten voor 50% van zijn rechten (waren de geruchten). You win some and you lose some. Maar dit is tot op heden een flinke misser helaas.
Madueke
Legende

Je hebt als PSV/John zijnde natuurlijk weinig te zeggen als je een paar dagen voor het sluiten van de deadline in paniek aanklopt bij Benfica.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Ze hadden ons vorig seizoen als dank wel mogen laten winnen gvd!
Franciscus
Nationale topspeler
Favoriete speler: Mauro Jr

ComeOnPSV wrote: 03 Aug 2022, 20:39 We hebben nu dus: (na verhuur van Sambo):

LB:
Mauro
Max
Oppegard
Mwene

CV:
Obispo
Ramalho
Teze
Branthwaite

RB:
Mwene
Hoever
Teze
Mauro

Dat is voor 4 posities 9 spelers.
Ik vind dat best karig hoor. Bij 2 blessures heb je al geen dubbele bezetting meer.
Daarvoor dient de dubbele bezetting: Dat je bij twee blessures nog steeds twee invallers hebt. PSV heeft er 3.

Vertessen is trouwens zo terug. Die moet alleen zorgen dat zijn operatiewondjes niet worden belast. Die is eerder terug dan dat een nieuwe speler gekocht gekeurd en opgetraind is.
D.Millpants
Nationale topspeler
Favoriete speler: Van Nistelrooij

Mikelvb wrote: 04 Aug 2022, 09:26
D.Millpants wrote: 04 Aug 2022, 09:16

Mwene wordt hier bijzonder ondergewaardeerd. Verzaakt niet en met hem is de verdediging een stuk stabieler, brengt ervaring en doet geen gekke dingen. Dat een (voor 90% van het forum) onbekende rechtsback uit Mexico dan zogenaamd beter is kan ik niet begrijpen.
Ik zeg niet dat die rechtsback uit Mexico beter is, ik zeg alleen dat ik geen 5 mln voor Mwene zou betalen. Gezien zijn statistieken en transferwaarde inschatting gedurende zijn carrière is dit geen gekke uitspraak. Het is gewoon een stabiele kracht, maar dan ook niet meer.
Maar zou je wel 5 miljoen over hebben voor Sánchez?
ruuddevil
Legende

Madueke wrote: 04 Aug 2022, 09:41 Je hebt als PSV/John zijnde natuurlijk weinig te zeggen als je een paar dagen voor het sluiten van de deadline in paniek aanklopt bij Benfica.
Benfica wilde erg graag van hem af hoor. Maar de paniek bij ons was iets groter. Zou me niks verbazen als hier nog een aap uit de mouw komt.
Standbeeld
Mister PSV

ruuddevil wrote: 04 Aug 2022, 10:20
Madueke wrote: 04 Aug 2022, 09:41 Je hebt als PSV/John zijnde natuurlijk weinig te zeggen als je een paar dagen voor het sluiten van de deadline in paniek aanklopt bij Benfica.
Benfica wilde erg graag van hem af hoor. Maar de paniek bij ons was iets groter. Zou me niks verbazen als hier nog een aap uit de mouw komt.
Gaat niet gebeuren.
Trixm
Vedette

Robson de Souza wrote: 04 Aug 2022, 09:01
Trixm wrote: 04 Aug 2022, 08:42Mwene is beter.
Denk je dat oprecht?
Ja denk het wel, het beeld van eigen spelers wordt sneller negatief uitgelegd, omdat je per definitie veel meer missers ziet dan van potentiële aanwinsten. Mwene is prima Voor PSV, daarnaast moet de surplus aan kwaliteit staan. Veerman, Sangare, Gakpo, Mauro en de Jong. Met het wegvallen van Madueke wordt de spoeling wel dunner, om de balans tussen top en prima op niveau te houden.
Saibari is underrated.
ComeOnPSV
Vedette

We hadden laatst toch interesse in die Franse back? Misschien is de kans nu wel heel groot dat hij gaat komen. Sambo met optie tot koop weg. Dit gaat ruimte bieden voor een nieuwe Rechtsback.

Hoe heette die?
DonyellMalen
Legende

Tijn
Internationale topspeler

Trixm wrote: 04 Aug 2022, 11:28
Robson de Souza wrote: 04 Aug 2022, 09:01

Denk je dat oprecht?
Ja denk het wel, het beeld van eigen spelers wordt sneller negatief uitgelegd, omdat je per definitie veel meer missers ziet dan van potentiële aanwinsten. Mwene is prima Voor PSV, daarnaast moet de surplus aan kwaliteit staan. Veerman, Sangare, Gakpo, Mauro en de Jong. Met het wegvallen van Madueke wordt de spoeling wel dunner, om de balans tussen top en prima op niveau te houden.
Mwene doet het echt prima als hij fit is, maar omdat hij transfervrij is gekomen lijkt het wel alsof hij vorig seizoen al afgeschreven was voor het seizoen begon. Het grote nadeel met Mwene is wel dat hij erg vaak en erg lang geblesseerd is, dus hoe betrouwbaar is het om op hem te rekenen komend seizoen? Hoever zal nog flinke stappen moeten zetten om aan te haken en dat heeft nog wel wat tijd nodig.
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

ComeOnPSV wrote: 04 Aug 2022, 12:54 Sambo met optie tot koop weg. Dit gaat ruimte bieden voor een nieuwe Rechtsback.
Interessante gedachte inderdaad. Laten we hopen...
Ex unitate vires
Standbeeld
Mister PSV

Fanatic-U-s wrote: 04 Aug 2022, 13:07
ComeOnPSV wrote: 04 Aug 2022, 12:54 Sambo met optie tot koop weg. Dit gaat ruimte bieden voor een nieuwe Rechtsback.
Interessante gedachte inderdaad. Laten we hopen...
Volgens mij werd Sambo al niet (meer) tot de selectie gerekend.
hondjevandebakker
Internationale topspeler

Als max wordt verkocht kan Mwene backup-LA worden achter Mauro. Dan wordt Hoever backup achter een nieuwe RB. Dit is waar ik op hoop.
Dutch Cowboy
Lid 2e elftal

Ik vind dat een hoop mensen wel erg makkelijk afscheid van spelers willen nemen, voordat er überhaupt nieuwe spelers inpasbaar zijn. PSV heeft toegewerkt naar de belangrijke wedstrijden tegen Monaco met een goede groep. Ruud van Nistelrooij en Fred Rutten hebben van nabij de groep kunnen bekijken en hebben blijkbaar ook veel vertrouwen in de jeugd (Bakayoko, Saibari, Ledezma, etc).
Ruud zal nog wel wat wensen hebben, maar ik verwacht dat pas na hopelijk plaatsing voor de Champions League, want voordat die wedstrijden gespeeld zijn, is een nieuwe speler toch niet compleet inpasbaar.. Ik verwacht zeker dat Luckassen nog vertrekt en ik verwacht nog wel een verrassing.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik hoop dat we Mertens terughalen. Gaan we gewoon 442 spelen met Mertens rond Luuk.
DonyellMalen
Legende

Dan kan je wel geweldig schuiven he. Stel je voor. Benitez; Mwene, Teze, Ramalho, Mauro; Saibari, Sangare, Veerman, Gakpo; Luuk & Dries

Denk alleen dat RvN blijft vasthouden aan 4-3-3.
ArdaMattaveld
Regelmatige invaller

https://www.vi.nl/nieuws/voorwaarden-ko ... aan-toe-is

Volgens Voetbal International heeft AS Roma een vrijwillige koopoptie van 8 miljoen. Hadden we wel aangekund, denk ik. Salaris zal dus een struikelblok geweest zijn.
Paco Casal
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

8 miljoen transfersom + een salaris waar je u tegen zegt voor 3 jaar zonder restwaarde voor PSV. Is echt een hele, hele hoge kostenpost. Te hoog. Bende 20 miljoen lichter en ziet er geen euro voor terug, tenzij kampioen natuurlijk.
#FreeGeneratie4
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Moet je na gaan dat ik gisteren weer 2 gasten hoorde zeggen dat ze Wijnaldum wel iets voor Feyenoord vonden.
TomPSV
Legende

Madueke
Legende

Dat kan wel Jurriaan, maar als Sangaré dinsdag weer zo'n partij op de mat legt dan heeft Monaco geen schijn van kans.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

11 Sir Tinus wrote: 04 Aug 2022, 16:56 Moet je na gaan dat ik gisteren weer 2 gasten hoorde zeggen dat ze Wijnaldum wel iets voor Feyenoord vonden.
Waren ze al ver in hun FM savegame?
Mikelvb
Nationale topspeler

TomPSV wrote: 04 Aug 2022, 17:22
Dit is toch gewoon onzin? Bedoel dan niet de mogelijke interesse in Sangare. A) Real heeft maar 80 mln geboden en B) zulke bedragen worden lijkt mij niet in 1x overgemaakt?
Locked