ShovingNE2 wrote: ↑26 Jul 2022, 17:42
De mayor fuckup zit al veel eerder natuurlijk. Minimaal een jaar eerder.
Okay, daar ben ik het dan wel mee eens, weet alleen niet in welke mate Wijndal en co de boel hebben vertraagd / geweigerd.
Spelers hebben (te veel) macht (zagen we bijv. ook bij Mo die elke ''2 weken'' aangaf dat hij toch echt ging tekenen. Achteraf bleken dat tekeningen te zijn voor op de koelkast).
Tien miljoen voor Wijndal is een prima prijs. Ik denk dat vorig jaar zomer al de afspraak was gemaakt dat hij nog een jaar zou blijven en AZ deze zomer mee zou werken aan een transfer, wat ook is gebeurd.
Ik denk ook een prima prijs en wat ook de reden voor Wijndal zal zijn geweest om met een jaar te verlengen. AZ heeft ook niets voor niets al ca. 2x 2 miljoen in een linksback geïnvesteerd voordat Wijndal vertrok. (Nu nog een keeper, rechtsback, scorende middenvelder en misschien ook een rechtsbuiten)
Desalniettemin heeft AZ tot nu toe weinig vertrekkers van de basis. Midsjö staat nog wel op de nominatie en bij Karlsson is het ook nog afwachten, maar ik denk dat AZ wel weer komt bovendrijven ondanks dat ik verre van onder de indruk ben van Pascal Jansen en selectie nog wel een aantal hiaten bevat. Ze moeten alleen even zorgen dat ze de komende maand niet gaan struikelen in de voorronde Europacupwedstrijden.
Fanatic-U-s wrote: ↑01 Aug 2022, 19:10
Prima speler voor AZ inderdaad. Wat hebben die deze transferwindow verder nog gedaan? Weinig van meegekregen eigenlijk...
Belangrijkste 2 transfers Odgaard en Vanheusden als je het mij vraagt. Mits die Vanheusden fit kan blijven. Verder weinig spectaculairs.
Az mist wel wat spelers, maar spelen echt heel slecht. Desalniettemin als ze niet verliezen vanavond, dan mag het volgende week eigenlijk geen probleem worden.
Massimo wrote: ↑04 Aug 2022, 22:20
Karlsson wordt wel gemist.
Waar is die eigenlijk?
Naar Helmond Sport.
Nee, nog niet wedstrijdfit schijnbaar:
Ook Peer Koopmeiners is ziek, zo meldt AZ. Daarnaast ontbreken ook Jens Odgaard, Jesper Karlsson, Zinho Vanheusden en Yukinari Sugawara in de selectie. Odgaard kampt met een blessure, het andere drietal is nog niet wedstrijdfit.