Interessante spelers
- DadOfFour
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Dacht ik ook eens wat te weten..
Die Luka Sučić en Dominik Szoboszlai zeggen me ook niets...
Benjamin Šeško dan misschien?
La vida és massa curta per no fer broma
- DonyellMalen
- Legende
[mention]DadOfFour[/mention], [mention]Sensation[/mention] maakt natuurlijk een grap. Demir is zeker iets voor PSV, laat staan Sucic en Szoboszlai, alleen zijn niet onbetaalbaar en daarmee ook onhaalbaar voor ons.
- DadOfFour
Ze kopen toch graat jonge spelers? Ik heb een 4 jarige middenvelder in de aanbieding. Fijne pass, goed overzicht en pikt z'n doelpuntje mee. Beetje een jonge Veerman. Nederlands en Spaans paspoort.
Wellicht een ruildeal?
- DadOfFour
Dat had ik door, daarom gebruikte ik ook de volledige namen (incl. accenten op de juiste letters)DonyellMalen wrote: ↑04 Aug 2022, 22:35 @DadOfFour, @Sensation maakt natuurlijk een grap. Demir is zeker iets voor PSV, laat staan Sucic en Szoboszlai, alleen zijn niet onbetaalbaar en daarmee ook onhaalbaar voor ons.
- DonyellMalen
- Legende
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
-
- Nationale topspeler
Nu bij Oppegård nog.DadOfFour wrote: ↑04 Aug 2022, 22:38Dat had ik door, daarom gebruikte ik ook de volledige namen (incl. accenten op de juiste letters)DonyellMalen wrote: ↑04 Aug 2022, 22:35 @DadOfFour, @Sensation maakt natuurlijk een grap. Demir is zeker iets voor PSV, laat staan Sucic en Szoboszlai, alleen zijn niet onbetaalbaar en daarmee ook onhaalbaar voor ons.
- DadOfFour
Je bedoelt Oppegªrd?
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Nee zeker niet. Maar iedereen weet nu dat Feyenoord flink gecasht heeft dus dat gaan ze voelen. Precies ook de reden waarom je lekker in het buitenland moet scouten en kopen. Nederlandse spelers bij subtoppers zijn zwaar overpriced.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Het probleem met Feyenoord op dit moment is denk ik dat ze door de Conference League finale wat spelers in de etalage hebben gezet die voor teveel geld weggaan. Alleen daar halen ze nu ook spelers voor terug die teveel kosten. De kans dat je nog een keer die finale haalt is klein, en grof gezegd, als je max. tot de kwartfinale ECL of een achtste finale EL komt dan zijn er weinig clubs die naar jouw spelers om kijken, dus staan je spelers minder in de belangstelling en automatisch ook minder waard omdat ze het niet op hoog niveau hebben laten zien. Dan ga je een Zerrouki niet opeens voor 10-15mil aan een buitenlandse club verkopen.
Veel mensen roepen hosanna omdat Feyenoord nu eindelijk eens duurdere spelers dan voorheen kan kopen, maar laten we wel wezen; Feyenoord heeft die ECL finale bereikt met een selectie die in totaal denk ik minder gekost hebben dan wat ze nu voor de aankopen hebben betaald (zeker als Zerrouki komt). Ik denk dat ze zichzelf daarmee juist in de voet schieten door bovenstaande, Feyenoord heeft zelden echte misperen (financieel gezien) omdat zij bijna nooit meer dan 2.5-3mil voor spelers uitgeven. De afgelopen jaren was alleen Bozenik zo'n mispeer van 4mil. Senesi was 7mil maar dat kan je nog wel terugverdienen, maar voor de rest was elke speler <3mil. Als je nu Gimenez voor 4mil haalt, Dilrosun 4mil, Timber 8.5 en Zerrouki kom je mss ook wel op de 6.5-7 uit, alles nog excl. bonussen. Dan moet je hopen dat eigenlijk 3 van deze 4 ooit voor meer dan 10mil verkocht worden om er in totaliteit winst op te maken. En als je ook met deze spelers 3e in de Eredivisie wordt en nu even de komende 3 jaar geen UCL finale haalt maar bijv. kwartfinale, of eens een keertje overwinteren in de EL, dan gaan clubs die bedragen niet neerleggen, of de speler moet exceptioneel zijn. PSV zit met precies hetzelfde tov Ajax waarbij we altijd weer verbaasd zijn dat zij regelmatig voor matige spelers een flink bedrag vangen. Wij vangen ook geen topbedragen. En de spelers waarvoor we die wel vangen, zoals Bergwijn, Malen, Memphis, Dumfries, Lozano, zijn echt wel spelers van een andere categorie dan Timber of Zerrouki.
Maargoed ik ben nog altijd blij dat wij minder betaald hebben voor Veerman dan zij voor Timber
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Scouting niet in orde als ze eerst Aursnes halen voor wat een half miljoen en nu dus 10 moeten betalen voor een middelmatige eredivisie speler. Oh wacht, Slot kan geen namen meer jatten van AZ. Sukkels hadden net zo goed Bazhoer kunnen halen.
- DonyellMalen
- Legende
Ze gaan vrolijk verder met de bord-op-schoot-scouting daar. Veel te veel geld betalen voor middelmatige Eredivisiespelers als Zerrouki.
-
- Nationale topspeler
Mwah, vind ik meevallen deze zomer. De Mexicaanse spits en Poolse middenvelder lijken - o.b.v. de analyses - puik scoutingwerk. Timber is een goede aankoop, helaas wel te duur aangekocht.DonyellMalen wrote: ↑05 Aug 2022, 11:26 Ze gaan vrolijk verder met de bord-op-schoot-scouting daar. Veel te veel geld betalen voor middelmatige Eredivisiespelers als Zerrouki.
- Hatseflats
- Vedette
Jij bent voor Feyenoord?Siemen wrote: ↑05 Aug 2022, 15:01Mwah, vind ik meevallen deze zomer. De Mexicaanse spits en Poolse middenvelder lijken - o.b.v. de analyses - puik scoutingwerk. Timber is een goede aankoop, helaas wel te duur aangekocht.DonyellMalen wrote: ↑05 Aug 2022, 11:26 Ze gaan vrolijk verder met de bord-op-schoot-scouting daar. Veel te veel geld betalen voor middelmatige Eredivisiespelers als Zerrouki.
- Hatseflats
- Vedette