Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Paco Casal
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

En Ibi gaat naar de Premier League. Daar is ie voor geboren joh.
#FreeGeneratie4
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Hoe staat het eigenlijk met James Rodriquez (serieus bedoeld, en ook niet bedoeld om weer wat extra pagina’s te vullen)? Heeft volgens mij nog geen nieuwe club en wilde naar Europa toch? Zou hij een zo’n buitenkans zijn of niet?
Juancho
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Waar zie je hem spelen dan? Het is uiteindelijk gewoon weer 1 van de vele namen die elke transferperiode worden genoemd met de meest idiote geruchten eraan gekoppeld. En uiteindelijk klopt er van alles 99,9% niks van.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Heissenberrug
Internationale topspeler

Dat zou werkelijk van de zotte zijn als je nu nog James haalt. Als er al een middenvelder bij zou moeten komen dan moet het een wat meer controlerende middenvelder zijn lijkt me die Sangare kan opvolgen komend seizoen. Veerman, Til, Xavi en Ledesma moeten al strijden om 1/2 plekken.
Ledezma10
Verbannen

Riep het welen terug al. Sangare gaat naar man United
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

TomPSV wrote: 04 Aug 2022, 17:22
Beetje gek in zijn hoofd geworden door de hitte daar.
Standbeeld
Mister PSV

Ledezma10 wrote: 04 Aug 2022, 23:42 Riep het welen terug al. Sangare gaat naar man United
Ledezma10 = Mike Schoenmakers? Nu komt de aap uit de mouw. ;)
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Ledezma10 wrote: 04 Aug 2022, 23:42 Riep het welen terug al. Sangare gaat naar man United
Tegengeluid.
Hij gaat niet naar Man United.

Ik vind hem fantastisch maar hij is niet een typische Ten Hag speler. Legt teveel risico in zijn spel en dat is zijn kracht. Echter op deze positie moet er bij eth een speler is die zekerheidje is.
Trixm
Vedette

Ik denk wel dat Sangare gaat vertrekken en ik ben heel benieuwd wie er op het lijstje staat om hem te vervangen.
Saibari is underrated.
Kezmania
Meervoudig international

Neemt niet weg dat er nog minimaal 1 club concreet gaat worden voor hem, en dan is het nog maar de vraag wat het vervolg wordt.
VTheMan
Meervoudig international
Favoriete speler: Bakayoko

Trixm wrote: 05 Aug 2022, 08:52 Ik denk wel dat Sangare gaat vertrekken en ik ben heel benieuwd wie er op het lijstje staat om hem te vervangen.
Nu nog? Het seizoen is al begonnen hoor. Ik denk dat Sangaré gewoon lekker gaat bijtekenen en volgend seizoen voor 60 miljoen verkocht gaat worden.
Robson de Souza
Vedette

Trixm wrote: 05 Aug 2022, 08:52 Ik denk wel dat Sangare gaat vertrekken en ik ben heel benieuwd wie er op het lijstje staat om hem te vervangen.
Ik denk dat Sangaré niet zomaar gaat.
Als we komende dinsdag winnen verwacht ik helemaal dat er een grote kans is dat zowel Cody als Sangaré blijven.
Joenepsv
Legende

Nouja, als ik kijk hoe de markt nu op gang komt dan zou het me niks verbazen als we Gakpo en/of Sangare nog kwijtraken. En ook voor Max zullen nog wel meer biedingen binnenkomen. Hoop dat John zijn lijstjes op orde heeft en beter werk levert dan na het vertrek van Malen en Dumfries. Dat is gewoon gepruts van de bovenste plank.
Breur
Internationale topspeler

Mikelvb wrote: 04 Aug 2022, 18:05
TomPSV wrote: 04 Aug 2022, 17:22
Dit is toch gewoon onzin? Bedoel dan niet de mogelijke interesse in Sangare. A) Real heeft maar 80 mln geboden en B) zulke bedragen worden lijkt mij niet in 1x overgemaakt?
En zelfs voor monaco kan dat niet 1-op-1 herbesteed worden.

Ik denk ook niet dat Monaco, buiten financieel, echt een stap omhoog is. Als hij sportieve ambities heeft kan hij beter naar een subtopper in de PL.
Hatseflats
Vedette

Joenepsv wrote: 05 Aug 2022, 09:00 Hoop dat John zijn lijstjes op orde heeft
Snap dit nooit. Waarom "hoop" je dat? Denk je nou echt dat ze na verkoop van Gakpo of Sangare zeggen: "Heuujheujheuj, GELD!! Wat moeten we ermee doen?" "Moeten zij vervangen worden?" "Verdomme, had een lijstje opgeslagen op mijn telefoon, maar die is kapot". Laat maar zitten dan.
Standbeeld
Mister PSV

Hatseflats wrote: 05 Aug 2022, 09:58
Snap dit nooit. Waarom "hoop" je dat? Denk je nou echt dat ze na verkoop van Gakpo of Sangare zeggen: "Heuujheujheuj, GELD!! Wat moeten we ermee doen?" "Moeten zij vervangen worden?" "Verdomme, had een lijstje opgeslagen op mijn telefoon, maar die is kapot". Laat maar zitten dan.
Beetje selectief quoten, want in dezelfde zin geeft hij eigenlijk aan waarom hij het zegt. En daar valt best wat van te zeggen want op beide posities werden we een stuk zwakker. Alhoewel het natuurlijk wel moeilijk is om gelijkwaardige ofwel betere spelers ervoor terug te halen.
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Standbeeld wrote: 05 Aug 2022, 10:00

Beetje selectief quoten, want in dezelfde zin geeft hij eigenlijk aan waarom hij het zegt. En daar valt best wat van te zeggen want op beide posities werden we een stuk zwakker. Alhoewel het natuurlijk wel moeilijk is om gelijkwaardige ofwel betere spelers ervoor terug te halen.
Zulke dragende spelers kun je denk ik niet 1 op 1 vervangen. PSV moet het toch vooral hebben van spelers opleiden en dan is het erg lastig om veel geld uit te geven aan toppers die er al staan want dan betaal je zelf de hoofdprijs. Begrijp me niet verkeerd want ik hoop dat er rechtstreekse vervangers gehaald kunnen worden alleen denk ik dat er dan toch spelers gehaald worden die nog moeten groeien. Op enkele uitzonderingen zoals een LdJ na dan.
Joenepsv
Legende

Wat [mention]Standbeeld[/mention] zegt.

Dit is echt zoeken naar een zin om een punt te maken.

Blijkbaar is hoe jij het beschrijft wel gebeurd nadat Malen verkocht werd. Duurde weken en toen kwamen ze met Vinicius op de proppen.
Last edited by Joenepsv on 05 Aug 2022, 10:09, edited 1 time in total.
Standbeeld
Mister PSV

DeEintovenaar wrote: 05 Aug 2022, 10:03
Standbeeld wrote: 05 Aug 2022, 10:00
Zulke dragende spelers kun je denk ik niet 1 op 1 vervangen. PSV moet het toch vooral hebben van spelers opleiden en dan is het erg lastig om veel geld uit te geven aan toppers die er al staan want dan betaal je zelf de hoofdprijs. Begrijp me niet verkeerd want ik hoop dat er rechtstreekse vervangers gehaald kunnen worden alleen denk ik dat er dan toch spelers gehaald worden die nog moeten groeien. Op enkele uitzonderingen zoals een LdJ na dan.
Voor Malen en Dumfries kwamen uiteindelijk Zahavi en Mwene in de plaats. Dan ga je er flink op achteruit. Teze en Vini vielen uiteindelijk ook zwaar tegen. Zat ook wat pech bij.
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Standbeeld wrote: 05 Aug 2022, 10:09

Voor Malen en Dumfries kwamen uiteindelijk Zahavi en Mwene in de plaats. Dan ga je er flink op achteruit. Teze en Vini vielen uiteindelijk ook zwaar tegen. Zat ook wat pech bij.
Ja helemaal met je eens. Natuurlijk moeten we streven naar zo'n goed mogelijke vervangers, alleen gaan spelers die op niveau Gakpo/Sangare/Malen/Dumfries zitten niet zomaar naar PSV. Dat hopen we allemaal wel alleen is dat een utopie. Ik ben het met je eens dat nu de vervangers wel het andere uiterste zijn maar om dan te roepen wat anderen roepen dat we geen lijstjes hebben, dat vind ik persoonlijk onzin.
Joenepsv
Legende

Zahavi was er al. Vinicius is de directe vervanger van Malen. Nog steeds onbegrijpelijk.

Teze zou Dumfries vervangen. Zowel technische staf als speler zagen mogelijkheden op de rechtsback positie. Ze hadden er niet verder naast kunnen zitten. Teze is een cv. Mwene zou de back up worden maar is twee transferperiodes verder nog steeds de beste optie op rechtsback. Dat is knap van hem maar geeft ook een beetje aan dat er missers gemaakt zijn in het vervangen van Dumfries.
Standbeeld
Mister PSV

DeEintovenaar wrote: 05 Aug 2022, 10:12
Ja helemaal met je eens. Natuurlijk moeten we streven naar zo'n goed mogelijke vervangers, alleen gaan spelers die op niveau Gakpo/Sangare/Malen/Dumfries zitten niet zomaar naar PSV. Dat hopen we allemaal wel alleen is dat een utopie. Ik ben het met je eens dat nu de vervangers wel het andere uiterste zijn maar om dan te roepen wat anderen roepen dat we geen lijstjes hebben, dat vind ik persoonlijk onzin.
Klopt, maar dat laatste zei Joene niet. Hij hoopt alleen dat John deze keer beter inkoopt. Niks geks.
Joenepsv wrote: 05 Aug 2022, 10:13
Zahavi was er al. Vinicius is de directe vervanger van Malen. Nog steeds onbegrijpelijk.

Teze zou Dumfries vervangen. Zowel technische staf als speler zagen mogelijkheden op de rechtsback positie. Ze hadden er niet verder naast kunnen zitten. Teze is een cv. Mwene zou de back up worden maar is twee transferperiodes verder nog steeds de beste optie op rechtsback. Dat is knap van hem maar geeft ook een beetje aan dat er missers gemaakt zijn in het vervangen van Dumfries.
Klopt daarom zeg ik in de plaats (waarmee ik geen koop bedoel maar als positie in het veld). Want dat waren uiteindelijk de twee spelers die speelden omdat Vini als spits en Teze als back dus zwaar tegenvielen.
koetje
Legende

Terug naar Frankrijk zou een soort Bergwijnachtige kronkel zijn. Waarom zou je dat in godsnaam doen.
De Realist
Internationale topspeler

Natuurlijk doet ie dat niet. En ik heb het idee dat PSV wel een soort van deadline gesteld heeft, en dat zal eerder begin augustus dan eind augustus zijn geweest.
Gakpo en Sanga blijven allebei mooi hier in Eindhoven, Luckassen wordt komende week verkocht na de overwinning op Monaco en er komt een multifunctionele ervaren verdediger voor terug die het niet erg vindt om te rouleren.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Mightymike
Ballenjongen

De Realist wrote: 05 Aug 2022, 10:29 Natuurlijk doet ie dat niet. En ik heb het idee dat PSV wel een soort van deadline gesteld heeft, en dat zal eerder begin augustus dan eind augustus zijn geweest.
Gakpo en Sanga blijven allebei mooi hier in Eindhoven, Luckassen wordt komende week verkocht na de overwinning op Monaco en er komt een multifunctionele ervaren verdediger voor terug die het niet erg vindt om te rouleren.
Je doet je naam eer aan :wonder:
:confused: :PSV:
Locked