Transferwindow 2022-2023
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- Heissenberrug
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Lid scoutingsteam
Tegengeluid.
Hij gaat niet naar Man United.
Ik vind hem fantastisch maar hij is niet een typische Ten Hag speler. Legt teveel risico in zijn spel en dat is zijn kracht. Echter op deze positie moet er bij eth een speler is die zekerheidje is.
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
-
- Vedette
- Joenepsv
- Legende
Nouja, als ik kijk hoe de markt nu op gang komt dan zou het me niks verbazen als we Gakpo en/of Sangare nog kwijtraken. En ook voor Max zullen nog wel meer biedingen binnenkomen. Hoop dat John zijn lijstjes op orde heeft en beter werk levert dan na het vertrek van Malen en Dumfries. Dat is gewoon gepruts van de bovenste plank.
-
En zelfs voor monaco kan dat niet 1-op-1 herbesteed worden.
Ik denk ook niet dat Monaco, buiten financieel, echt een stap omhoog is. Als hij sportieve ambities heeft kan hij beter naar een subtopper in de PL.
- Hatseflats
- Vedette
Snap dit nooit. Waarom "hoop" je dat? Denk je nou echt dat ze na verkoop van Gakpo of Sangare zeggen: "Heuujheujheuj, GELD!! Wat moeten we ermee doen?" "Moeten zij vervangen worden?" "Verdomme, had een lijstje opgeslagen op mijn telefoon, maar die is kapot". Laat maar zitten dan.
- Standbeeld
- Mister PSV
Beetje selectief quoten, want in dezelfde zin geeft hij eigenlijk aan waarom hij het zegt. En daar valt best wat van te zeggen want op beide posities werden we een stuk zwakker. Alhoewel het natuurlijk wel moeilijk is om gelijkwaardige ofwel betere spelers ervoor terug te halen.Hatseflats wrote: ↑05 Aug 2022, 09:58Snap dit nooit. Waarom "hoop" je dat? Denk je nou echt dat ze na verkoop van Gakpo of Sangare zeggen: "Heuujheujheuj, GELD!! Wat moeten we ermee doen?" "Moeten zij vervangen worden?" "Verdomme, had een lijstje opgeslagen op mijn telefoon, maar die is kapot". Laat maar zitten dan.
-
- Nationale topspeler
Zulke dragende spelers kun je denk ik niet 1 op 1 vervangen. PSV moet het toch vooral hebben van spelers opleiden en dan is het erg lastig om veel geld uit te geven aan toppers die er al staan want dan betaal je zelf de hoofdprijs. Begrijp me niet verkeerd want ik hoop dat er rechtstreekse vervangers gehaald kunnen worden alleen denk ik dat er dan toch spelers gehaald worden die nog moeten groeien. Op enkele uitzonderingen zoals een LdJ na dan.Standbeeld wrote: ↑05 Aug 2022, 10:00Beetje selectief quoten, want in dezelfde zin geeft hij eigenlijk aan waarom hij het zegt. En daar valt best wat van te zeggen want op beide posities werden we een stuk zwakker. Alhoewel het natuurlijk wel moeilijk is om gelijkwaardige ofwel betere spelers ervoor terug te halen.Hatseflats wrote: ↑05 Aug 2022, 09:58
Snap dit nooit. Waarom "hoop" je dat? Denk je nou echt dat ze na verkoop van Gakpo of Sangare zeggen: "Heuujheujheuj, GELD!! Wat moeten we ermee doen?" "Moeten zij vervangen worden?" "Verdomme, had een lijstje opgeslagen op mijn telefoon, maar die is kapot". Laat maar zitten dan.
- Joenepsv
- Legende
Wat [mention]Standbeeld[/mention] zegt.Hatseflats wrote: ↑05 Aug 2022, 09:58Snap dit nooit. Waarom "hoop" je dat? Denk je nou echt dat ze na verkoop van Gakpo of Sangare zeggen: "Heuujheujheuj, GELD!! Wat moeten we ermee doen?" "Moeten zij vervangen worden?" "Verdomme, had een lijstje opgeslagen op mijn telefoon, maar die is kapot". Laat maar zitten dan.
Dit is echt zoeken naar een zin om een punt te maken.
Blijkbaar is hoe jij het beschrijft wel gebeurd nadat Malen verkocht werd. Duurde weken en toen kwamen ze met Vinicius op de proppen.
Last edited by Joenepsv on 05 Aug 2022, 10:09, edited 1 time in total.
- Standbeeld
- Mister PSV
Voor Malen en Dumfries kwamen uiteindelijk Zahavi en Mwene in de plaats. Dan ga je er flink op achteruit. Teze en Vini vielen uiteindelijk ook zwaar tegen. Zat ook wat pech bij.DeEintovenaar wrote: ↑05 Aug 2022, 10:03Zulke dragende spelers kun je denk ik niet 1 op 1 vervangen. PSV moet het toch vooral hebben van spelers opleiden en dan is het erg lastig om veel geld uit te geven aan toppers die er al staan want dan betaal je zelf de hoofdprijs. Begrijp me niet verkeerd want ik hoop dat er rechtstreekse vervangers gehaald kunnen worden alleen denk ik dat er dan toch spelers gehaald worden die nog moeten groeien. Op enkele uitzonderingen zoals een LdJ na dan.Standbeeld wrote: ↑05 Aug 2022, 10:00
Beetje selectief quoten, want in dezelfde zin geeft hij eigenlijk aan waarom hij het zegt. En daar valt best wat van te zeggen want op beide posities werden we een stuk zwakker. Alhoewel het natuurlijk wel moeilijk is om gelijkwaardige ofwel betere spelers ervoor terug te halen.
-
- Nationale topspeler
Ja helemaal met je eens. Natuurlijk moeten we streven naar zo'n goed mogelijke vervangers, alleen gaan spelers die op niveau Gakpo/Sangare/Malen/Dumfries zitten niet zomaar naar PSV. Dat hopen we allemaal wel alleen is dat een utopie. Ik ben het met je eens dat nu de vervangers wel het andere uiterste zijn maar om dan te roepen wat anderen roepen dat we geen lijstjes hebben, dat vind ik persoonlijk onzin.Standbeeld wrote: ↑05 Aug 2022, 10:09Voor Malen en Dumfries kwamen uiteindelijk Zahavi en Mwene in de plaats. Dan ga je er flink op achteruit. Teze en Vini vielen uiteindelijk ook zwaar tegen. Zat ook wat pech bij.DeEintovenaar wrote: ↑05 Aug 2022, 10:03
Zulke dragende spelers kun je denk ik niet 1 op 1 vervangen. PSV moet het toch vooral hebben van spelers opleiden en dan is het erg lastig om veel geld uit te geven aan toppers die er al staan want dan betaal je zelf de hoofdprijs. Begrijp me niet verkeerd want ik hoop dat er rechtstreekse vervangers gehaald kunnen worden alleen denk ik dat er dan toch spelers gehaald worden die nog moeten groeien. Op enkele uitzonderingen zoals een LdJ na dan.
- Joenepsv
- Legende
Zahavi was er al. Vinicius is de directe vervanger van Malen. Nog steeds onbegrijpelijk.Standbeeld wrote: ↑05 Aug 2022, 10:09Voor Malen en Dumfries kwamen uiteindelijk Zahavi en Mwene in de plaats. Dan ga je er flink op achteruit. Teze en Vini vielen uiteindelijk ook zwaar tegen. Zat ook wat pech bij.DeEintovenaar wrote: ↑05 Aug 2022, 10:03
Zulke dragende spelers kun je denk ik niet 1 op 1 vervangen. PSV moet het toch vooral hebben van spelers opleiden en dan is het erg lastig om veel geld uit te geven aan toppers die er al staan want dan betaal je zelf de hoofdprijs. Begrijp me niet verkeerd want ik hoop dat er rechtstreekse vervangers gehaald kunnen worden alleen denk ik dat er dan toch spelers gehaald worden die nog moeten groeien. Op enkele uitzonderingen zoals een LdJ na dan.
Teze zou Dumfries vervangen. Zowel technische staf als speler zagen mogelijkheden op de rechtsback positie. Ze hadden er niet verder naast kunnen zitten. Teze is een cv. Mwene zou de back up worden maar is twee transferperiodes verder nog steeds de beste optie op rechtsback. Dat is knap van hem maar geeft ook een beetje aan dat er missers gemaakt zijn in het vervangen van Dumfries.
- Standbeeld
- Mister PSV
Klopt, maar dat laatste zei Joene niet. Hij hoopt alleen dat John deze keer beter inkoopt. Niks geks.DeEintovenaar wrote: ↑05 Aug 2022, 10:12Ja helemaal met je eens. Natuurlijk moeten we streven naar zo'n goed mogelijke vervangers, alleen gaan spelers die op niveau Gakpo/Sangare/Malen/Dumfries zitten niet zomaar naar PSV. Dat hopen we allemaal wel alleen is dat een utopie. Ik ben het met je eens dat nu de vervangers wel het andere uiterste zijn maar om dan te roepen wat anderen roepen dat we geen lijstjes hebben, dat vind ik persoonlijk onzin.Standbeeld wrote: ↑05 Aug 2022, 10:09
Voor Malen en Dumfries kwamen uiteindelijk Zahavi en Mwene in de plaats. Dan ga je er flink op achteruit. Teze en Vini vielen uiteindelijk ook zwaar tegen. Zat ook wat pech bij.
Klopt daarom zeg ik in de plaats (waarmee ik geen koop bedoel maar als positie in het veld). Want dat waren uiteindelijk de twee spelers die speelden omdat Vini als spits en Teze als back dus zwaar tegenvielen.Joenepsv wrote: ↑05 Aug 2022, 10:13Zahavi was er al. Vinicius is de directe vervanger van Malen. Nog steeds onbegrijpelijk.Standbeeld wrote: ↑05 Aug 2022, 10:09
Voor Malen en Dumfries kwamen uiteindelijk Zahavi en Mwene in de plaats. Dan ga je er flink op achteruit. Teze en Vini vielen uiteindelijk ook zwaar tegen. Zat ook wat pech bij.
Teze zou Dumfries vervangen. Zowel technische staf als speler zagen mogelijkheden op de rechtsback positie. Ze hadden er niet verder naast kunnen zitten. Teze is een cv. Mwene zou de back up worden maar is twee transferperiodes verder nog steeds de beste optie op rechtsback. Dat is knap van hem maar geeft ook een beetje aan dat er missers gemaakt zijn in het vervangen van Dumfries.
- De Realist
Natuurlijk doet ie dat niet. En ik heb het idee dat PSV wel een soort van deadline gesteld heeft, en dat zal eerder begin augustus dan eind augustus zijn geweest.
Gakpo en Sanga blijven allebei mooi hier in Eindhoven, Luckassen wordt komende week verkocht na de overwinning op Monaco en er komt een multifunctionele ervaren verdediger voor terug die het niet erg vindt om te rouleren.
Gakpo en Sanga blijven allebei mooi hier in Eindhoven, Luckassen wordt komende week verkocht na de overwinning op Monaco en er komt een multifunctionele ervaren verdediger voor terug die het niet erg vindt om te rouleren.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Mightymike
- Ballenjongen
Je doet je naam eer aanDe Realist wrote: ↑05 Aug 2022, 10:29 Natuurlijk doet ie dat niet. En ik heb het idee dat PSV wel een soort van deadline gesteld heeft, en dat zal eerder begin augustus dan eind augustus zijn geweest.
:PSV: