Al wekenlang amper geruchten, dus John moet wel even die scherpte houden. Zal mij benieuwen waar Ruud op doelt wat betreft de verbeterpunten: een vervanger voor Noni, een back, een CB? En dat allemaal icm de financiële mogelijkheden, die ook redelijk onduidelijk zijn.
Ik hoop vooral nog op 1 of meerdere versterkingen voor Jong PSV, O18 of O17. Zonder vertrek van basisspelers verwacht ik eigenlijk niet zo heel veel van het eerste team qua transfers.
Massimo wrote: ↑05 Aug 2022, 11:42
Ik hoop vooral nog op 1 of meerdere versterkingen voor Jong PSV, O18 of O17. Zonder vertrek van basisspelers verwacht ik eigenlijk niet zo heel veel van het eerste team qua transfers.
Nou als we ergens niet op zitten te wachten zijn het van deze onbeduidende transfers.
Massimo wrote: ↑05 Aug 2022, 11:42
Nou als we ergens niet op zitten te wachten zijn het van deze onbeduidende transfers.
Ja man, wie zit er nou te wachten op leuke talenten die PSV aantrekt. Wie wordt er nou in hemelsnaam vrolijk van langetermijnvisie?
We hebben NU een 4e centrumspits nodig verdorie!
De Realist wrote: ↑05 Aug 2022, 10:29
Natuurlijk doet ie dat niet. En ik heb het idee dat PSV wel een soort van deadline gesteld heeft, en dat zal eerder begin augustus dan eind augustus zijn geweest.
Gakpo en Sanga blijven allebei mooi hier in Eindhoven, Luckassen wordt komende week verkocht na de overwinning op Monaco en er komt een multifunctionele ervaren verdediger voor terug die het niet erg vindt om te rouleren.
Ja, prachtig. Maar als ze het al doen dan is het van nul en generlei waarde. Sangaré heeft gelimiteerde transfersom, als dat op tafel wordt geklapt dan is ie weg, deadline of niet. En als de droomclub van Cody komt (Bayern), met een reusachtig bod is Cody ook pleithuizen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
We dwalen af heren. Terug naar de basis: transfers. Nog steeds geen gerucht op de socials? Zowel uitgaand als inkomend is het behoorlijk stil.. Laatste bericht was dat Hoffenheim Max ergens op een lijstje heeft staan.