Juist! Sowieso vind ik dat te weinig in het veld gebeurt.
Ismael Saibari
- Trixm
- Vedette
Ik zag Til regelmatig naar de vleugels trekken in de eerste helft om ruimte te trekken. Mijn inziens moet hij daar niet te veel aan de bal komen. In tegenstelling tot Saibari die balvast is. Voor velen een verrassing maar ook vorig jaar viel Saibari al positief op. Zijn ontwikkeling in de zomer is wel sneller gegaan dan ik had verwacht.
Saibari is underrated.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Ik vind het vooral verfrissend om een jongen die debuteert op dit niveau te zien spelen met een bepaalde bluf. Zijn directe tegenstander had na 3 minuten al geel te pakken. jammer dat hij niet de 0-2 maakte, maar dat was dan ook geen makkelijke kans; sterker nog deed eigenlijk alles wel goed, op het rolletje na dat naast ging. Jongen met potentie.
- DonyellMalen
- Legende
Sterk basisdebuut zeg. Komt over als een hele betrouwbare speler en neemt ook wat bravoure met zich mee. Kan meer dan prima aanhaken op het niveau.
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Veerman
speelde erg sterk. Hopen dat hij deze lijn doorzet.
Wel benieuwd wat er gebeurd als het even niet loopt en hij op de bank belandt.
Op het mentale gebied en op gebied van karakter tonen hebben we toch al wat mindere 'dossiers' gehad de laatste jaren.
Dan denk ik aan Aisatti, labyad, bakkali, ihatarren. Zij werden allemaal na een paar goeie wedstrijden een gouden toekomst beloofd. Helaas liep het anders.
Hopelijk kan hij de Affelay route bewandelen. (met minder blessures dan)
Wel benieuwd wat er gebeurd als het even niet loopt en hij op de bank belandt.
Op het mentale gebied en op gebied van karakter tonen hebben we toch al wat mindere 'dossiers' gehad de laatste jaren.
Dan denk ik aan Aisatti, labyad, bakkali, ihatarren. Zij werden allemaal na een paar goeie wedstrijden een gouden toekomst beloofd. Helaas liep het anders.
Hopelijk kan hij de Affelay route bewandelen. (met minder blessures dan)
-
- Bankzitter
- DonyellMalen
- Legende
Vergeet niet dat deze jongen 'al' 21 is he. Die heeft die fase op het mentale gebied al doorgemaakt, het is een beetje een laatbloeier.
- DonyellMalen
- Legende
- Juancho
- Mister PSV
Ik ben benieuwd of hij van prima mee spelen ook nog bepalender kan worden. Zowel qua spel als rendement. Want dat gaat denk ik een beetje betekenen of hij een prima selectie speler is of gewoon een basisspeler. Voor nu nog te vroeg natuurlijk maar zolang PSV geen nieuwe aanvaller haalt is het interessant om zijn ontwikkeling te volgen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Nationale topspeler
- Tomm
- Vedette
Ik vind het best wel indrukwekkend wat die jongen liet zien. Niet beroerd om meters te maken en duels uit te vechten, raakt niet in paniek aan de bal, zoekt rustig een vrije man uit en durft een actie te maken. Speelt ongelofelijk volwassen.
-
- Jeugdspeler
Je kan het nog even aankijken met Til op 10 maar denk zelf dat je met Saibari op 10 er zelfs sterker op word. Op rechts heb je gewoon iemand nodig met diepte , snelheid en een actie anders is ons spel veelste voorspelbaar.
- Persepolis
- Vedette
Waar we allemaal uitkeken naar Bakayoko in het eerste, is het deze jongen die zijn kans eerst heeft gepakt. Werkt kei en keihard en gedisciplineerd (are you watching, Mo?), is zeer bewegelijk en balvast. Moet alleen aan de bal soms betere keuzes maken, zoals dat schot welk hij had moeten afgeven aan Luuk. Maar dat komt hopelijk met de ervaring. Geweldig om zijn ontwikkeling te zien.
-
- Talent
Had alleen bij zijn schot de bal breed moeten leggen. Volgens mij benoemde Veerman dit uit in Monaco ook al
- Standbeeld
- Mister PSV
Het is gewoon ontzettend fijn dat Saibari fysiek sterk is en een goede inhoud heeft. Draait tot nu toe moeiteloos mee. Ben benieuwd naar meer. Heel interessant om zijn ontwikkeling te volgen.
- DonyellMalen
- Legende
Echt de verrassing, niemand nam hem echt mee voor dit seizoen: en jawel hoor, daar is-ie, Ismael Saibari. Doet het gewoon echt keurig tot nu toe. Gisteren ook weer een aantal goede acties, waaronder die voorassist op Mwene. En later die balverovering aan de zijlijn en vervolgens richting het doel dribbelde. (had hem eigenlijk moeten afleggen)
-
- Legende
Zoals bijna altijd een verrassing in de voorbereiding en dit keer is het Saibari geweest. Tevens multi-inzetbaar. Maakt er eigenlijk ook wel voor dat een verhuur voor Ledezma een betere optie wordt voor alle partijen. Goed genoeg voor de basis vind ik hem nog niet en PSV heeft daarom naar mijn mening nog wel een betere buitenspeler voor op rechts nodig, maar hij heeft het zeer verdienstelijk gedaan 2x tegen Monaco en het geeft hoop dat hij in de komende twee seizoenen door kan groeien om wel goed genoeg en vaker beslissend te worden voor de basis.