Voor dat duwtje kun je hem ook zeker geven, maar voor zo'n zetjes wordt hij ook wel eens niet gegeven. Daar doel ik meer op. Vandaar dat je daar ook een discussie over zou kunnen voeren of dat je kan stellen dat niet alles mee zat. Het was ook niet alsof er flink geduwd werd. Het was dat de speler in de lucht was inderdaad, dan ben je als snel je balans kwijt. Maar daar hoor je mij verder ook niet over klagen. Meer om ook wat tegengeluid te geven en dat er ook wat momenten waren waarbij Ajax-doelpunten werden afgekeurd. Er wordt hier door een enkel gedaan alsof er meerdere momenten waren waarbij Ajax werd bevoordeeld. Dat zie ik anders.deninho32 wrote: ↑06 Aug 2022, 19:54 Die duw vond ik niet discutabel, was gewoon een "slim" duwtje waar hij nu niet mee weg kwam. In de lucht heb je maar een klein zetje nodig. 1-2 was geen buitenspel, bij de 1-3 was het niet te zien op de beelden, dat was schuin van achteren. Ik neem aan dat de VAR het wel goed kon zien.
Ajax deel II
-
- Geselecteerd voor Oranje
- Clubvoorkeur: Ajax
- deninho32
- Site Admin
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Ik vind ook niet dat Ajax werd bevoordeeld, maar dat duwtje was echt 100% een overtredingJohan-Cruijff wrote: ↑06 Aug 2022, 19:57Voor dat duwtje kun je hem ook zeker geven, maar voor zo'n zetjes wordt hij ook wel eens niet gegeven. Daar doel ik meer op. Vandaar dat je daar ook een discussie over zou kunnen voeren of dat je kan stellen dat niet alles mee zat. Het was ook niet alsof er flink geduwd werd. Het was dat de speler in de lucht was inderdaad, dan ben je als snel je balans kwijt. Maar daar hoor je mij verder ook niet over klagen. Meer om ook wat tegengeluid te geven en dat er ook wat momenten waren waarbij Ajax-doelpunten werden afgekeurd. Er wordt hier door een enkel gedaan alsof er meerdere momenten waren waarbij Ajax werd bevoordeeld. Dat zie ik anders.deninho32 wrote: ↑06 Aug 2022, 19:54 Die duw vond ik niet discutabel, was gewoon een "slim" duwtje waar hij nu niet mee weg kwam. In de lucht heb je maar een klein zetje nodig. 1-2 was geen buitenspel, bij de 1-3 was het niet te zien op de beelden, dat was schuin van achteren. Ik neem aan dat de VAR het wel goed kon zien.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
-
- Internationale topspeler
De VAR had de elleboog van Alvarez ook bekeken, maar zat er toch echt naast met zijn oordeel. En dat is niet de eerste keer dat het voorkomt in het voordeel van Ajax.Johan-Cruijff wrote: ↑06 Aug 2022, 19:55 Daar valt toch niks aan te vinden? De VAR is toch objectief of zien we dat hier anders? Je kijkt altijd wat haaks op het veld. Als je naar de schaduw kijkt van Brobbey lijkt hij er weer wel wat achter te staan. Het is millimeterwerk, de scheids dacht dat het geen buitenspel was en uiteindelijk heeft de VAR het doelpunt goedgekeurd. Dan zijn we er toch?
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik krijg een beetje het idee dat Alfredje nog teveel een twijfelaar is. Dit gaat ze punten kosten.
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=406626
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Standbeeld wrote: ↑06 Aug 2022, 20:48 Ik krijg een beetje het idee dat Alfredje nog teveel een twijfelaar is. Dit gaat ze punten kosten.
-
- Vedette
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
- PCGC
- Vedette
Dit dus. Het grote verschil met vorig jaar. Het is instabieler. 2 goals in de eerste wedstrijd tegen bij een club die normaal voor plek 14-18 zal vechten, dat gebeurde vorig jaar bijna niet.Franciscus wrote: ↑07 Aug 2022, 00:11 Geen van de 3 doelpunten leken me duidelijk buiten spel. Vier minuten is wel karig. Ajax heeft al evenveel tegendoelpunten als vorig seizoen de eerste seizoenshelft.
#FreeGeneratie4
- GillesdelaCroquette
Jawel. Ze hebben 3x op rij met 3-2 gewonnen in de laaste 5 a 10 minuten tegen absoluut geen hoogvliegers. Die serie leverde het kampioenschap op.PCGC wrote: ↑07 Aug 2022, 01:47Dit dus. Het grote verschil met vorig jaar. Het is instabieler. 2 goals in de eerste wedstrijd tegen bij een club die normaal voor plek 14-18 zal vechten, dat gebeurde vorig jaar bijna niet.Franciscus wrote: ↑07 Aug 2022, 00:11 Geen van de 3 doelpunten leken me duidelijk buiten spel. Vier minuten is wel karig. Ajax heeft al evenveel tegendoelpunten als vorig seizoen de eerste seizoenshelft.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
-
- Legende
Ja gelijk stroef en ongeïnspireerd. Me like. En blijkbaar deze week duidelijkheid over fatboy. Benieuwd wat dat gaat inhouden. Zal wel op ‘voorlopig ritme opbouwen in Jong Ajax en over een maand eens verder kijken’ worden.
Het zou prachtig zijn maar kan mij niet voorstellen dat ze hem direct al uit de club gooien. Zo ja, dan weet je dat Mo de boel echt goed belazerd heeft.
Het zou prachtig zijn maar kan mij niet voorstellen dat ze hem direct al uit de club gooien. Zo ja, dan weet je dat Mo de boel echt goed belazerd heeft.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Mwah, het kan alleen maar beter gaan. RB er nog bij, stel een spits op ipv iedereen proberen tevreden te houden.
Opa #1
RB Timber Blind Wijndal
gekke Mexicaan, oorlogsmisdadiger Taylor
Entennie Brobbey Bergwijn
Lijkt me de beste 11 en te goed voor 15-16 ploegen in deze clowns competitie, kijken of dat wonder genaamd Alfred het ook ziet. Groot hoofd betekent soms ook gewoon heel veel zaagsel.
Opa #1
RB Timber Blind Wijndal
gekke Mexicaan, oorlogsmisdadiger Taylor
Entennie Brobbey Bergwijn
Lijkt me de beste 11 en te goed voor 15-16 ploegen in deze clowns competitie, kijken of dat wonder genaamd Alfred het ook ziet. Groot hoofd betekent soms ook gewoon heel veel zaagsel.
-
Dit soort fouten halen de telling niet eens bij de jaarlijkse vergelijking van VAR missers. Het seizoen is net begonnen en Ajax heeft alweer flink de scheids/VAR mee, what else is new?
- Standbeeld
- Mister PSV
- deninho32
- Site Admin
- Vedette
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Ajax heeft toch een pens werk aan dit ‘biitenkansje.’ Je zou je af kunnen vragen hoe lang je nog tijd, energie en aandacht investeert en hoop houdt om structureel dat linkerbeen van hem te kunnen benutten. Op een zeker moment moet je toch ook eens de stekker trekken, liever nog eerder dan dat Ihattaren zelf de boel weer in de prak rijdt met werkweigering en andere fratsen.Standbeeld wrote: ↑07 Aug 2022, 08:52 Blijkt straks dat die psycholoog voor Ihattaren niet is voor de bedreigingen, maar alvast een voorbode voor het terugzetten naar Jong. Dat zal een harde mentale tik voor die jongen worden namelijk. Ben benieuwd of ie dan op blijft komen dagen.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Nationale topspeler
Het is toch ook een aardige inspanning om Mo op het rechte pad te hebben/houden?Standbeeld wrote: ↑07 Aug 2022, 09:01 Het valt me op dat ze zeiden SPORTpsycholoog. Dus dan zal hij wel wat tikken gaan krijgen: geen nummer, spelen bij Jong. Ajax weet dat het hard aan gaat komen. Want als ze een psycholoog voor die "bedreigingen" of zijn leven in zouden moeten zetten dan was het geen sportpsycholoog.
Dat lijkt me gewoon topsport bedrijven.
-
- Geselecteerd voor Oranje
- Clubvoorkeur: Ajax
Dat is ook interpretatie. Die lijntjes lijken me juist heel objectief. De VAR constateert wel of geen buitenspel en geven dat door aan de scheidsrechter.Tijn wrote: ↑06 Aug 2022, 20:21De VAR had de elleboog van Alvarez ook bekeken, maar zat er toch echt naast met zijn oordeel. En dat is niet de eerste keer dat het voorkomt in het voordeel van Ajax.Johan-Cruijff wrote: ↑06 Aug 2022, 19:55 Daar valt toch niks aan te vinden? De VAR is toch objectief of zien we dat hier anders? Je kijkt altijd wat haaks op het veld. Als je naar de schaduw kijkt van Brobbey lijkt hij er weer wel wat achter te staan. Het is millimeterwerk, de scheids dacht dat het geen buitenspel was en uiteindelijk heeft de VAR het doelpunt goedgekeurd. Dan zijn we er toch?
- deninho32
- Site Admin
Wel een slechte interpretatie Dat was een ouderwetse Wouters elleboogstoot. Geen fout van de VAR overigens, die gaat daar niet voor ingrijpen omdat het inderdaad interpretatie is. Verder floot Higler die wedstrijd goed en gisteren dus waarschijnlijk ook geen fouten van de VAR. Die 1-3 blijft lastig om te zien met dat camerastandpunt.Johan-Cruijff wrote: ↑07 Aug 2022, 11:36Dat is ook interpretatie. Die lijntjes lijken me juist heel objectief. De VAR constateert wel of geen buitenspel en geven dat door aan de scheidsrechter.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie