Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

TM doet het niet maar die van Hoffenheim gaan vast niet die optie lichten. Dus volgend seizoen hebben we misschien weer een kans!
ComeOnPSV
Vedette

Soms begrijp ik echt niet waar de zogenaamde topclubs naar kijken.

Als je nu bijvoorbeeld Ten Hag bent haal je toch geen Malacia, maar Angelino.
Haal je Sangaré op het middenveld.

Ik noem nu even Man Utd als voorbeeld, maar dit kan je ook over andere clubs zeggen
ComeOnPSV
Vedette

PSV is dus bezig met een linksbuiten!
Tenminste zo lees ik het.
Revolinho
Internationale topspeler

Zou HEUL mooi zijn. Liefst ook een extra CM. Gaandeweg het seizoen gaan we die wel nodig hebben.
Paco Casal
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Ik lees het als: PSV is op zoek naar een rechtsbuiten en haalt een linksbuiten bij (topper) mocht Cody vertrekken.

Vervanger voor Noni wordt nog altijd gezocht, denk ik.
#FreeGeneratie4
ShovingNE2
Site Admin

Mochten mensen het anders lezen, Elfrink bedoelt het als: PSV nu in de markt voor een aanvaller. En als Cody vertrekt nog een aanvaller.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Paco Casal
Internationale topspeler

Revolinho wrote: 07 Aug 2022, 11:00 Zou HEUL mooi zijn. Liefst ook een extra CM. Gaandeweg het seizoen gaan we die wel nodig hebben.
Sangare
Guti
Til
Veerman
Simons
Saibari
Ledezma
Van Ginkel

Met eventueel nog Boscagli (na winter) en Hoever (schat ik zo in) die in uiterste nood op ‘6’ zouden kunnen.

Lijkt me onnodig, toch? Dan moeten we eerst e.e.a. lozen (Van Ginkel, Ledezma (huur)).
#FreeGeneratie4
ComeOnPSV
Vedette

Op dit moment is er baat bij een linksbuiten. Gakpo gaat nooit een seizoen topfit blijven.
Gewoon geen onnodige risico's nemen en een buitenspeler halen.

Als je een buitenspeler haalt die ook op rechts kan spelen geef je die speler in ieder geval een mooi toekomstperspectief.
Paco Casal
Internationale topspeler

PSV is een rechtsbuiten kwijtgeraakt met Noni. Sinds dat moment zijn we op zoek naar een aanvaller. 1+ 1 lijkt mij.
#FreeGeneratie4
Revolinho
Internationale topspeler

Ja ik zou van Ginkel niet meer dan een rol in de kleedkamer geven, gewoon vanwege fitheid enz. Wijnaldum was niet voor niets een overweging. Prachtig dat Sangare heeft verlengd, maar wat doe je als Sangare een blessure heeft? Of Veerman? Achter hun is het nog wat jong. Ik zou er graag nog een medior/ senior bij zien. Ervaren, stabiel en fit.
ComeOnPSV
Vedette

Met Guti hebben we zo'n speler toch [mention]Revolinho[/mention] .
Als ze beide geblesseerd zijn kan Veerman er ook nog altijd spelen.

Op 6 zijn we compleet.
Op 8/10 eigenlijk ook wel.
Even kijken hoe Ledezma en Saibari zich blijven ontwikkelen.
ShovingNE2
Site Admin

Paco Casal wrote: 07 Aug 2022, 11:29 PSV is een rechtsbuiten kwijtgeraakt met Noni. Sinds dat moment zijn we op zoek naar een aanvaller. 1+ 1 lijkt mij.
Ja, het is 1+1.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
James Rodriguez
Regelmatige invaller

Op rechtsbuiten zit het wel goed met Bakayoko Saibari en Savio denk ik, of er moet een buitenkansje zijn waar je niet omheen kan kuch januzaj kuch. Links mag er nog wel iets van diepte bij
Jwoeloe
Moderator

James Rodriguez wrote: 07 Aug 2022, 12:35 Op rechtsbuiten zit het wel goed met Bakayoko Saibari en Savio denk ik, of er moet een buitenkansje zijn waar je niet omheen kan kuch januzaj kuch. Links mag er nog wel iets van diepte bij
Bakayoko laat juist zien het nog niet te hebben, zoals verwacht. De analyse van [mention]Heruone[/mention] in de voorbereiding wat betreft het spel zonder bal, wordt links en rechts al bevestigd door de analisten op TV. Op Saibari wil je nu ook nog niet bouwen, ondanks dat hij het leuk doet in de minuten die hij krijgt, al viel het gisteren niet mee. Savio kunnen we nog niets over zeggen, dus alleen Gakpo is nu een zekerheidje. Eigenlijk is er dus gewoon een behoefte aan een kwalitatieve versterking die zowel links als rechts in de basis zou kunnen starten.
Heruone
Lid scoutingsteam

Ik vind Saibari wel heel volwassen in zijn spel, alleen ik vraag me af of hij al consistentie heeft qua rendement etc. Bakayoko moet gewoon een jaar volledig meetrainen, zichzelf ontwikkelen en de mogelijke minuten die hij kan krijgen met beide handen aangrijpen.

Verder eens dat er dan nog sowieso een basiswaardige aanvaller bij moet.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Saibari, Bakayoko en Ledezma komen dit seizoen in eenzelfde jaar wat Malen had nadat hij een jaar bij Jong zich had bewezen.

Een nieuwe multifunctionele aanvaller voor het liefst beide flanken zou awesome zijn.
Mooi om te lezen dat ze voor twee aanvallers(mits Cody vertekt) rondkijken.
PSVTOPOss
Vaste waarde in elftal

Bij Bakayoko zie je ook dat de pijp leeg is na 60 min op dit niveau. Lekker laten invallen idd en z’n minuten laten maken, maar er niet op bouwen.
Saibari vind ik heel goed spelen (met name Monaco) maar verwacht niet te veel van hem qua rendement (maar ach dat had Afellay ook niet en die was ook heel waardevol)
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ik vind ze allemaal te jeugdig. Dus een rechtsbuiten die ook op links kan lijkt me het best mogelijke profiel en fijn dat PSV nog op zoek gaat want anders is dit topic ook overbodig terwijl de leukste weken er nog aan komen.
Paco Casal
Internationale topspeler

Haha, als we lang wachten met versterkingen zijn we niet op tijd klaar en nu we in de beginfase in principe alles gehaald hebben (nieuw voorval: blessure Noni) is dit topic overbodig.. Tis nie gauw goed :mrgreen:
#FreeGeneratie4
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Paco Casal wrote: 07 Aug 2022, 11:14 Ik lees het als: PSV is op zoek naar een rechtsbuiten en haalt een linksbuiten bij (topper) mocht Cody vertrekken.

Vervanger voor Noni wordt nog altijd gezocht, denk ik.
Spits en linksbuiten is wat ik lees.
OnsPSV
Meervoudig international

Haal onze Willy maar is op, gelijk van het gemieter af! #teamGnonto
Splash
Ballenjongen

Angelino lijkt met het vliegtuig op weg naar zn nieuwe club. Aangezien hij vandaag Kramaric is gaan volgen zal het dus Hoffenheim worden.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Zonde hè. Angelino kan zo veel beter. Niet per sé ons wellicht maar echt wel betere clubs dan het grauwe Hoffenheim.
DeBruyne
Meervoudig international

Kevin Alvarez van Pachuca wordt in Mexico nog steeds aan PSV gelinkt. Jammer dat Mauro Jr. nog steeds geblesseerd is, anders had je Max kunnen verkopen en hem meteen kunnen halen.
Ardbeg
Mister PSV

Grasmat wrote: 07 Aug 2022, 18:58 Zonde hè. Angelino kan zo veel beter. Niet per sé ons wellicht maar echt wel betere clubs dan het grauwe Hoffenheim.
De centjes he..Jammer
Locked