Ajax deel II
-
- Vedette
-
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: PSV
'Waar is Mo?' mag wel een journalistiek vervolg krijgen: 'Wat speelt er in vredesnaam met/rond Mo? - volume 1'. Mag John vd Heuvel zelf wel doen, de voetbaljournalisten willen en/of kunnen dit niet doen.Standbeeld wrote: ↑07 Aug 2022, 17:05 Ik snap het nog steeds niet echt. Hij werd bedreigd doordat hij een meisje van Aboukhlal had "afgepakt". Nu reden er mensen van de mocro maffia in zijn auto. Maar zijn die mensen van de mocro maffia dan vrienden van Mo die even zijn auto lenen of komen die uit de hoek van Aboukhlal en hebben ze zijn auto een tijdje "geleend" onder bedreiging?
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Hadden we hem maar wat vaker een lunchpakket meegegeven….al lijkt Mo me het type die zijn boterhammetjes voor thuiskomst al in de vuilnisbak heeft geloosd.Op weg naar nr 25 wrote: ↑07 Aug 2022, 17:12 Als Roger en PSV er wat meer aan gedaan hadden was het allemaal niet gebeurd
-
- Internationale topspeler
Daar is hij toch ook mee bezig. Het zal nog maar het begin van het verhaal zijn.Wexler wrote: ↑07 Aug 2022, 17:13'Waar is Mo?' mag wel een journalistiek vervolg krijgen: 'Wat speelt er in vredesnaam met/rond Mo? - volume 1'. Mag John vd Heuvel zelf wel doen, de voetbaljournalisten willen en/of kunnen dit niet doen.Standbeeld wrote: ↑07 Aug 2022, 17:05 Ik snap het nog steeds niet echt. Hij werd bedreigd doordat hij een meisje van Aboukhlal had "afgepakt". Nu reden er mensen van de mocro maffia in zijn auto. Maar zijn die mensen van de mocro maffia dan vrienden van Mo die even zijn auto lenen of komen die uit de hoek van Aboukhlal en hebben ze zijn auto een tijdje "geleend" onder bedreiging?
- Standbeeld
- Mister PSV
Als Mo niet oplet dan eindigt hij in een nieuw seizoen van "De jacht op de Mocro Maffia", wat al gepresenteerd wordt door John.Wexler wrote: ↑07 Aug 2022, 17:13'Waar is Mo?' mag wel een journalistiek vervolg krijgen: 'Wat speelt er in vredesnaam met/rond Mo? - volume 1'. Mag John vd Heuvel zelf wel doen, de voetbaljournalisten willen en/of kunnen dit niet doen.Standbeeld wrote: ↑07 Aug 2022, 17:05 Ik snap het nog steeds niet echt. Hij werd bedreigd doordat hij een meisje van Aboukhlal had "afgepakt". Nu reden er mensen van de mocro maffia in zijn auto. Maar zijn die mensen van de mocro maffia dan vrienden van Mo die even zijn auto lenen of komen die uit de hoek van Aboukhlal en hebben ze zijn auto een tijdje "geleend" onder bedreiging?
-
- Legende
Mijn interpretatie: dat hele meisje en bedreiging verhaal is een lul verhaal van Mo.Standbeeld wrote: ↑07 Aug 2022, 17:05 Ik snap het nog steeds niet echt. Hij werd bedreigd doordat hij een meisje van Aboukhlal had "afgepakt". Nu reden er mensen van de mocro maffia in zijn auto. Maar zijn die mensen van de mocro maffia dan vrienden van Mo die even zijn auto lenen of komen die uit de hoek van Aboukhlal en hebben ze zijn auto een tijdje "geleend" onder bedreiging?
Ajax is er achter gekomen dat die maffia dicht tegen Mo aanschurkt, dus draait Mo het verhaal om en verzint hij er een verhaal bij over bedreiging en intimidatie.
Ondertussen is Ajax ook wakker geworden en kan Mo het vergeten.
-
- Legende
Dat is precies wat er gebeurde. Kreeg boodschappen mee, maar dat ging in de grijze bak die naast de Doner King stond.Skuddem wrote: ↑07 Aug 2022, 17:15Hadden we hem maar wat vaker een lunchpakket meegegeven….al lijkt Mo me het type die zijn boterhammetjes voor thuiskomst al in de vuilnisbak heeft geloosd.Op weg naar nr 25 wrote: ↑07 Aug 2022, 17:12 Als Roger en PSV er wat meer aan gedaan hadden was het allemaal niet gebeurd
- Standbeeld
- Mister PSV
Zoiets is ook mijn vermoeden. Ik denk wel dat er een kern van waarheid in het verhaal van die vriendin/Aboukhlal zit, alleen dat ze het als excuus hebben gebruikt om een groter probleem te verdoezelen. Heel het verhaal rammelt nog steeds aan alle kanten. Maar ik weet wel dat ze er bij ajax klaar mee zijn en vanuit menselijk perspectief hem nog een psycholoog willen bieden.Menno1 wrote: ↑07 Aug 2022, 17:17Mijn interpretatie: dat hele meisje en bedreiging verhaal is een lul verhaal van Mo.Standbeeld wrote: ↑07 Aug 2022, 17:05 Ik snap het nog steeds niet echt. Hij werd bedreigd doordat hij een meisje van Aboukhlal had "afgepakt". Nu reden er mensen van de mocro maffia in zijn auto. Maar zijn die mensen van de mocro maffia dan vrienden van Mo die even zijn auto lenen of komen die uit de hoek van Aboukhlal en hebben ze zijn auto een tijdje "geleend" onder bedreiging?
Ajax is er achter gekomen dat die maffia dicht tegen Mo aanschurkt, dus draait Mo het verhaal om en verzint hij er een verhaal bij over bedreiging en intimidatie.
- Skuddem
- Nationale topspeler
Waar blijven de headlines over wat VD Heuvel naar buiten heeft gebracht!? Zou Mo nog op Instagram op een cryptische manier op deze nieuwe ophef reageren? Wanneer krijgt hij z’n exit-gesprek bij Ajax, en hoe blij zullen ze bij alive van al deze ontwikkelingen worden? misschien toch nog eens Vaantje en Van Seumeren bellen….help…
- Skuddem
- Nationale topspeler
‘Ik weet wel’Standbeeld wrote: ↑07 Aug 2022, 17:21Zoiets is ook mijn vermoeden. Ik denk wel dat er een kern van waarheid in het verhaal van die vriendin/Aboukhlal zit, alleen dat ze het als excuus hebben gebruikt om een groter probleem te verdoezelen. Heel het verhaal rammelt nog steeds aan alle kanten. Maar ik weet wel dat ze er bij ajax klaar mee zijn en vanuit menselijk perspectief hem nog een psycholoog willen bieden.Menno1 wrote: ↑07 Aug 2022, 17:17
Mijn interpretatie: dat hele meisje en bedreiging verhaal is een lul verhaal van Mo.
Als in: ik neem aan, concludeer zelf dat…
Of als: dit is de feitelijke situatie?
- Standbeeld
- Mister PSV
Trouwens wat is eigenlijk de bron van die "bedreigingen door vriendin afpakken"? Juicekanalen of niet? En het enige officiële verhaal wat we van een betrouwbare bron hebben is die van John? We zijn door die juicekanalen op een dwaalspoor gezet. Dat heeft er niks mee te maken. Mo omringt zich met criminelen en ajax heeft een gesprek met hem gevoerd dat ze zo niet verder kunnen samen, dat hij twee weken afkoeling krijgt om te bezinnen hoe nu verder (van beide kanten).
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik concludeer: wegsturen, reactie Alfredje, geen rugnummer, sportpsycholoog.Skuddem wrote: ↑07 Aug 2022, 17:22‘Ik weet wel’Standbeeld wrote: ↑07 Aug 2022, 17:21
Zoiets is ook mijn vermoeden. Ik denk wel dat er een kern van waarheid in het verhaal van die vriendin/Aboukhlal zit, alleen dat ze het als excuus hebben gebruikt om een groter probleem te verdoezelen. Heel het verhaal rammelt nog steeds aan alle kanten. Maar ik weet wel dat ze er bij ajax klaar mee zijn en vanuit menselijk perspectief hem nog een psycholoog willen bieden.
Als in: ik neem aan, concludeer zelf dat…
Of als: dit is de feitelijke situatie?
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
- Legende
Zeker gezien Promes, zie ik Ajax dit snel afkappen. Het is nou ook niet dat ze Mo nodig hebben; ze zijn prima bezet. En ze hebben geen zin om nog meer negatieve publiciteit te krijgen.Standbeeld wrote: ↑07 Aug 2022, 17:24 Trouwens wat is eigenlijk de bron van die "bedreigingen door vriendin afpakken"? Juicekanalen of niet? En het enige officiële verhaal wat we van een betrouwbare bron hebben is die van John? We zijn door die juicekanalen op een dwaalspoor gezet. Dat heeft er niks mee te maken. Mo omringt zich met criminelen en ajax heeft een gesprek met hem gevoerd dat ze zo niet verder kunnen samen, dat hij twee weken afkoeling krijgt om te bezinnen hoe nu verder (van beide kanten).
Dat wordt idd psycholoog inhuren voor de bühne, rondjes lopen op een bijveld en dan met stille trom de optie niet lichten in december.
- Standbeeld
- Mister PSV
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Leden van de Mocro Mafia is ook een wat vaag begrip. Wouter Laumans heeft die naam bedacht voor zijn boek. Het zijn gewoon ordinaire drugscriminelen die in verschillende samenstellingen handel drijven. Het is niet zoals Cosa Nostra een echte organisatie waar je dan lid van wordt.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- Standbeeld
- Mister PSV
Precies, de politie heeft bij de bunker alle mensen en nummerborden gecontroleerd (routine) en schrokken dat een van de auto's op naam van Ajax stond (toebehorend aan Mo). Vervolgens hebben ze ajax ingelicht en zij hebben direct actie ondernomen door Mo voorlopig te schorsen. Mo kon in die tussentijd bezinnen en wat gesprekken voeren met familie, Politie en ajax. Intern bij ajax hebben ze veel overlegd met de Politie en hebben ze bekeken wat te doen met Mo. Ze willen hem een psycholoog aanbieden vanuit de club en mee laten trainen, om hem oa op het rechte pad te krijgen. Dit zal het verhaal wel zijn. Ben benieuwd waar het gaat eindigen.Menno1 wrote: ↑07 Aug 2022, 17:28Zeker gezien Promes, zie ik Ajax dit snel afkappen. Het is nou ook niet dat ze Mo nodig hebben; ze zijn prima bezet. En ze hebben geen zin om nog meer negatieve publiciteit te krijgen.Standbeeld wrote: ↑07 Aug 2022, 17:24 Trouwens wat is eigenlijk de bron van die "bedreigingen door vriendin afpakken"? Juicekanalen of niet? En het enige officiële verhaal wat we van een betrouwbare bron hebben is die van John? We zijn door die juicekanalen op een dwaalspoor gezet. Dat heeft er niks mee te maken. Mo omringt zich met criminelen en ajax heeft een gesprek met hem gevoerd dat ze zo niet verder kunnen samen, dat hij twee weken afkoeling krijgt om te bezinnen hoe nu verder (van beide kanten).
Dat wordt idd psycholoog inhuren voor de bühne, rondjes lopen op een bijveld en dan met stille trom de optie niet lichten in december.
-
- Legende
Ik neem aan in Turijn in December. Maar goed, ik kijk nergens meer van op. Je bent knetter als je met deze gozer in zee gaat/blijft. Ook al loopt hij gras te eten en rent hij 100 rondjes en gaat hij na Sesamstraat keurig naar bed… het is wachten op de volgende bak ellendeStandbeeld wrote: ↑07 Aug 2022, 17:34Precies, de politie heeft bij de bunker alle mensen en nummerborden gecontroleerd (routine) en schrokken dat een van de auto's op naam van Ajax stond (toebehorend aan Mo). Vervolgens hebben ze ajax ingelicht en zij hebben direct actie ondernomen door Mo voorlopig te schorsen. Mo kon in die tussentijd bezinnen en wat gesprekken voeren met familie, Politie en ajax. Intern bij ajax hebben ze veel overlegd met de Politie en hebben ze bekeken wat te doen met Mo. Ze willen hem een psycholoog aanbieden vanuit de club en mee laten trainen, om hem oa op het rechte pad te krijgen. Dit zal het verhaal wel zijn. Ben benieuwd waar het gaat eindigen.Menno1 wrote: ↑07 Aug 2022, 17:28
Zeker gezien Promes, zie ik Ajax dit snel afkappen. Het is nou ook niet dat ze Mo nodig hebben; ze zijn prima bezet. En ze hebben geen zin om nog meer negatieve publiciteit te krijgen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Die gaat echt niet naar Turijn. Zijn carrière hangt nu aan een zijde draadje. Als Ajax er definitief de stekker uit trekt en het "echte" verhaal wordt bekend, dan gaat geen club meer het risico nemen (financieel, imagoschade, etc).Menno1 wrote: ↑07 Aug 2022, 17:45Ik neem aan in Turijn in December. Maar goed, ik kijk nergens meer van op. Je bent knetter als je met deze gozer in zee gaat/blijft. Ook al loopt hij gras te eten en rent hij 100 rondjes en gaat hij na Sesamstraat keurig naar bed… het is wachten op de volgende bak ellendeStandbeeld wrote: ↑07 Aug 2022, 17:34
Precies, de politie heeft bij de bunker alle mensen en nummerborden gecontroleerd (routine) en schrokken dat een van de auto's op naam van Ajax stond (toebehorend aan Mo). Vervolgens hebben ze ajax ingelicht en zij hebben direct actie ondernomen door Mo voorlopig te schorsen. Mo kon in die tussentijd bezinnen en wat gesprekken voeren met familie, Politie en ajax. Intern bij ajax hebben ze veel overlegd met de Politie en hebben ze bekeken wat te doen met Mo. Ze willen hem een psycholoog aanbieden vanuit de club en mee laten trainen, om hem oa op het rechte pad te krijgen. Dit zal het verhaal wel zijn. Ben benieuwd waar het gaat eindigen.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
- Standbeeld
- Mister PSV
Riep er iemand Antwerp?ziege maar ook zagge wrote: ↑07 Aug 2022, 17:55 Gelukkig voor broodje mo zijn er altijd ook nog clubs voor wie financiën en imago geen rol spelen
Prima stad, daar zit Mo ook gewoon dicht op het vuur.
-
- Legende
Uiteraard. Maar staat nog onder contract bij Juve. Niet dat hij ooit daar maar 1 seconde gaat spelen natuurlijk.Standbeeld wrote: ↑07 Aug 2022, 17:52Die gaat echt niet naar Turijn. Zijn carrière hangt nu aan een zijde draadje. Als Ajax er definitief de stekker uit trekt en het "echte" verhaal wordt bekend, dan gaat geen club meer het risico nemen (financieel, imagoschade, etc).Menno1 wrote: ↑07 Aug 2022, 17:45
Ik neem aan in Turijn in December. Maar goed, ik kijk nergens meer van op. Je bent knetter als je met deze gozer in zee gaat/blijft. Ook al loopt hij gras te eten en rent hij 100 rondjes en gaat hij na Sesamstraat keurig naar bed… het is wachten op de volgende bak ellende