Ajax deel II

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
ruuddevil
Legende

#SaveMo
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 wrote: 08 Aug 2022, 07:56 Dit zegt ook veel hoor. Ook de Telegraaf vindt dat ze het kind definitief de nekslag geven.
'Tegelijk ligt het in de verwachting dat het niet lichten van de optie door Ajax Ihattaren definitief kan knakken. Met zijn kwetsbare mentale weerbaarheid zal een verplichte terugkeer van dit 20-jarige kind zomaar het definitieve einde van een veelbelovende carrière kunnen inluiden.'
Telegraaf gaat het zo spinnen dat er een bepaalde afhankelijkheid wordt gecreëerd die eigenlijk nergens op slaat. Als ajax zegt dat Mootje in Hilversum kan blijven trainen en ondersteuning krijgt van een psycholoog, dan hebben ze vanuit de ajax hoek er voldoende aan gedaan. Dit ligt helemaal niet bij ajax maar 100% bij Mootje zelf. Die gaat vast geen hulp accepteren. Als je het zelfs zo ver weet te schoppen dat je niet eens meer op het trainingsveld van je club mag trainen dan zegt dat voldoende.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

De tering, die haalt echt niet de 30. Helemaal
Van het padje af.
Standbeeld
Mister PSV

De Mocro maffia doet veel zaken met de Italiaanse maffia. Dit wordt ook in Italië groot (sport)nieuws kan ik jullie alvast vertellen. En dan zal Juve er alles aan doen om het contract te beëindigen.
Rikkert1234
Vedette

Bij Ajax gebeurd wel echt de overtreffende trap weer. Bij ons meldde hij zich een paar keer ziek maar bij Ajax komt hij gelijk in een crimineel circuit terecht
Menno1
Legende

Een 'kind'. dat 1,5 miljoen per jaar of zo verdient. Flikker op met je kind. PSV, Juventus en nu Ajax hebben er alles aan gedaan. Om dit nog steeds op de club te gooien is echt belachelijk. Die gast is gewoon compleet geflipt en nog steeds moet een Valentijn een Derksen na papagaaien omdat hij zo'n leuk talent is. Het is gewoon klaar met Mo; Schreuder gaat er niet eens bij zitten, die was al klaar met hem nadat hij was voorgelogen en H2 uiteraard ook.

Jammer Mo, tot in de Serie C, waar hij daar op de tribune zijn tijd mag doorbrengen. Als hij mazzel heeft.
Standbeeld
Mister PSV

Vanaf het moment dat hij in de voorbereiding vanuit het TK het interview gaf aan Ziggo met de meest domme uitspraken, wist ik al voldoende. Zijn uitspraken icm zijn houding deed mij toen al concluderen dat hij het niet op een rijtje had, voor zover hij dat ooit heeft gehad. Het was wachten tot wanneer de volgende rel zou komen.
Menno1
Legende

En wel treurig: ik weet nog toen hij op zijn 16e zijn eerste contract tekende en zijn jeugd trainer meenam. Keurige jongen, keurige familie. Maar die gast heeft het werkelijk totaal voor zichzelf verkloot. Wat een ontiegelijke lamlul ben je dan zeg..
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
Jong, veel geld en omringd met vrienden die ook geld willen maken, maar te dom zijn voor school. Dan valt zijn vader weg en gaat het voetballend minder en minder. Het is allemaal begrijpelijk dat die mannen misbruik maken van hem in zijn kwetsbare positie. Eeuwig zonde natuurlijk, maar op deze manier gaat hij niet heel oud worden waarschijnlijk.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
ShovingNE2
Site Admin

Rikkert1234 wrote: 08 Aug 2022, 08:07 Bij Ajax gebeurd wel echt de overtreffende trap weer. Bij ons meldde hij zich een paar keer ziek maar bij Ajax komt hij gelijk in een crimineel circuit terecht
Het was toen al bal denk ik. Een quote van vorig jaar die nu in een heel ander daglicht staat:
Ihattaren: 'Ik ben blij dat Schmidt me op het rechte pad heeft weten te houden'
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
guus
Internationale topspeler

Menno1 wrote: 08 Aug 2022, 07:30 https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-e ... er-kenbaar

LOL, dus de auto van Mo was idd afgefikt...Zat de Shoving voor een keer zowaar goed. :lol:

Wat is dit joh? Die gast stuur je toch gelijk weg...
Zo zie je maar dat “grapjes” over Mo altijd serieus genomen kunnen worden. Niets te gek. :grin:
Menno1
Legende

ShovingNE2 wrote: 08 Aug 2022, 08:15
Rikkert1234 wrote: 08 Aug 2022, 08:07 Bij Ajax gebeurd wel echt de overtreffende trap weer. Bij ons meldde hij zich een paar keer ziek maar bij Ajax komt hij gelijk in een crimineel circuit terecht
Het was toen al bal denk ik. Een quote van vorig jaar die nu in een heel ander daglicht staat:
Ihattaren: 'Ik ben blij dat Schmidt me op het rechte pad heeft weten te houden'
Yep.. net nadat hij Schmidt in de armen was gevlogen. Mo was al een tijdje fout bezig maar mooi dat hij uitgerekend bij Ajax tegen de lamp loopt. Maar wel een mooie quote voor die Duitser haters die denken dat dit allemaal door Schmidt kwam.
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal

Wat gun ik Ajax dit hoofdpijn dossier toch! Had wel gehoopt dat het wat later in het seizoen pas zou zijn, maar goed.
Nu kijken wat Ajax er mee gaat doen, ze hebben met veel bombarie Mo binnen gehaald, die kunnen ze niet zomaar buiten zetten. Daar gaan de media over vallen.
Maar zo'n jongen wil je ook niet bij je selectie hebben als club. Kortom, ze kunnen het eigenlijk niet goed doen. Genieten
ShovingNE2
Site Admin

Veel haat altijd op Raiola, maar die had het achteraf goed gezien. Ihattaren moet letterlijk ver weg van Nederland gaan voetballen om uit de dagelijkse invloedsfeer van de Mocromaffia te komen.
mateja
Internationale topspeler

deninho32 wrote: 08 Aug 2022, 08:15 Jong, veel geld en omringd met vrienden die ook geld willen maken, maar te dom zijn voor school. Dan valt zijn vader weg en gaat het voetballend minder en minder. Het is allemaal begrijpelijk dat die mannen misbruik maken van hem in zijn kwetsbare positie. Eeuwig zonde natuurlijk, maar op deze manier gaat hij niet heel oud worden waarschijnlijk.
🤔
deninho32
Site Admin
mateja wrote: 08 Aug 2022, 08:29
deninho32 wrote: 08 Aug 2022, 08:15 Jong, veel geld en omringd met vrienden die ook geld willen maken, maar te dom zijn voor school. Dan valt zijn vader weg en gaat het voetballend minder en minder. Het is allemaal begrijpelijk dat die mannen misbruik maken van hem in zijn kwetsbare positie. Eeuwig zonde natuurlijk, maar op deze manier gaat hij niet heel oud worden waarschijnlijk.
🤔
Viespeuk :P
Joenepsv
Legende

Ajax heeft gewoon op zijn eigen bord gescheten in hun actie om PSV een hak te zetten. Nou lekker voor ze. De enige reden dat ze die jongen haalden is dat hij bij ons met gezeik wegging. En dan nog even met zijn dikke reet laten invallen in de beker finale. Deksel op de neus.
Standbeeld
Mister PSV

Het was Overmars nog die Mo binnenhaalde. Nadat Vanenburg en Heitinga erom gesmeekt hadden bij Overmars. Uiteindelijk leek Overmars het wel een goed idee, die was ook al jarenlang bezig met zijn obsessie om PSV'ers te halen. Zo zie je maar weer, iedereen weet van tevoren dat het misgaat.. behalve ajax. Zelfs de ajax fans zagen het al niet zitten. Tsja.
ruuddevil
Legende

Nou die Ajax fans liepen massaal de polonaise hoor. Bij Ajax zou mega talent Ihattaren het laten zien, want daar is het een stuk professioneler en het spel ligt hem beter.
Standbeeld
Mister PSV

Ah, ja ik had het o.a. over die ajax fans die hier actief zijn. Daarnaast in mijn vriendenkring enkelen. Maar misschien niet representatief dan.
deninho32
Site Admin
Mja, als een van de grootste talenten van Nederland in de problemen komt bij zijn club snap ik best dat je probeert hem binnen te halen. Stel je voor dat het wel lukt heb je voor weinig geld uiteindelijk goud in handen.
Menno1
Legende

ShovingNE2 wrote: 08 Aug 2022, 08:25 Veel haat altijd op Raiola, maar die had het achteraf goed gezien. Ihattaren moet letterlijk ver weg van Nederland gaan voetballen om uit de dagelijkse invloedsfeer van de Mocromaffia te komen.
Wou Raiola juist niet dat Mo naar het buitenland ging?
Massimo
Legende

ruuddevil wrote: 08 Aug 2022, 08:39 Nou die Ajax fans liepen massaal de polonaise hoor. Bij Ajax zou mega talent Ihattaren het laten zien, want daar is het een stuk professioneler en het spel ligt hem beter.
Yep. En hij zou tegen Tadic & co opkijken in plaats van de spelers van PSV.
ShovingNE2
Site Admin

Bij PSV blijven, maar Mootje wilde weg.
Den Bondskoots
Vaste waarde in elftal

Dr. Gonzo wrote: 08 Aug 2022, 07:48
deninho32 wrote: 08 Aug 2022, 07:34
„We zagen in meerdere onderzoeken criminelen in door de sponsor ter beschikking gestelde leaseauto’s van Ajax-spelers of internationals rijden. Dan gaan alle alarmbellen af”
Auto's van meerdere spelers, waaronder internationals werden dus door de Mocro maffia gebruikt?
Dat is inderdaad wel zeer zeer opvallend!

Ben ook benieuwd welke internationals. Bergwijn?
Locked